המחזור ה 11 בסריה A :: אינטר מנצחת בדרבי הגדול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏2/11/12.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,014
    לייקים שהתקבלו:
    3,512
    מין:
    זכר
    אני מודה לקבוצתי, למונטלה ולך!
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני יכול לדבר בשמו של חואן גיז'רמו - איזה גולאסו, אגב. הבחור פשוט פורח בפיורנטינה, ברוב המשחקים בוא גם אחד המצטיינים בקבוצה מה שעוד יותר מפליא אותי מדוע אודינזה השאילו אותו לפיורנטינה. יש להם שחקנים עדיפים עליו? מצד שני הוא גם לא כוכב ענק שהם יודעים שיקבלו עליו סכום שאי אפשר לסרב לו. אז עדיין לא הבנתי מדוע השאילו אותו, אבל אני שמח שהוא מתאקלם מצויין ואין לי ספק שבקצב הזה פיור תממש בסופו של דבר את האופציה שלו.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    אני זוכר אותו מצטיין בעמדת הקשר ההתקפי/קשר 50/50, אני זוכר גם כמה פעולות יפות שלו באגף אבל שם הוא היה הרבה פחות אפקטיבי. בכל מקרה, אני לא חושב שיש מה להשוות בינו לבין לאמלה. אם כבר לבכות על מישהו שיכולנו להביא עם עבודת סקאוטינג קצת יותר טובה במקום ריקי, זה אוסקר.

    ראיתי שוב את המשחק נגד יובנטוס, ואני חייב לציין שעם כמה שמדברים על ניצחון גדול של אינטר, היה לסטרמא הרבה מזל. בחירת ההרכב שלו הייתה ממש לא נכונה לדעתי, והחילוף של גוארין - קסאנו רק אישר את זה. כל הזמן ששיחקנו עם שני קשרים תקפנו אמנם, אבל מצד שני ליובה היה הרבה יותר קל להגיע לאיזור המסוכן כי הקישור של אינטר היה דליל ביחס לשלה. אם לא המזל והנדנוביץ' ענק אחד, אנחנו לא מנצחים את המשחק הזה.

    פרדי גוארין, גם במשחק נגד סמפדוריה וגם נגד יובה, היה נהדר. לדעתי הוא היה צריך לקבל את הכאפה שתעיר אותו ותבהיר לו שהוא צריך להילחם על מקום בהרכב, וזה קרה כשהוא הפך לשחקן ספסל קבוע וראה איך גרגאנו, קמביאסו ומודינגאי אפילו מקבלים יותר דקות ממנו. אני אמרתי ואני עדיין אומר שלדעתי, כשהוא יהיה בשיאו ויתן את היכולת מפורטו וסיום העונה שעברה, הוא הקשר מספר 1 באיטליה. יש בו הכל.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הנקודה שלי הייתה פחות העמדות בהן שיחק, שהיו תלויות במי חסר יותר מאשר ביכולת שלו פר עמדה, ויותר בכך שהוא היה שחקן רוטציה (ולא מאוד צעיר) שולס וסוכניו ידעו לשווק מצוין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/12
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כמו שכתבתי במחצית, היה לו משחק חלש מאוד במחצית הראשונה וזו הלא הסיבה היחידה שאני חושב שהוא שחקן נחמד אבל לא הרבה יותר, וכרגע ממצה כמעט את מלוא הפוטנציאל שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/12