המחזור ה-11 בסרייה A:: נאפולי מתארחת אצל יובנטוס והיגוואין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏29/10/16.

?

גונסאלו היגוואין שוב יצא צ'וקר או יהפוך לג'וקר?

  1. יובנטוס מנצחת והיגוואין מככב

    3 הצבעות
    27.3%
  2. תיקו ומשחק פושר של החלוץ הארגנטינאי

    3 הצבעות
    27.3%
  3. ניצחון של נאפולי והקהל הדרומי חוגג על דמו של היגוואין

    1 הצבעות
    9.1%
  4. ניצחון יובנטיני למרות משחק בינוני של החלוץ

    4 הצבעות
    36.4%
  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה ממש לא עניין של פחד. אינטר ניצחה את יובה ומאז היא במאזן שלילי. מילאן ניצחה ומאז הספיקה לחטוף 3 בגנואה. באינטר מספיק שאיקרדי לא מופיע כדי לאבד נקודות, במילאן מספיק שמישהו מורחק או מחלק מתנה ולרומא יש את מנגנון ההרס העצמי שכולנו מכירים. ביובנטוס מספיקים 2-3 שחקנים שישחקו מעל הרמה הרגילה שלהם. לא צריך קישור מגה עוצמתי ולא צריך שלישיית התקפה מוכשרת כמו בברצלונה. הרמה אחת טובה של פיאניץ', הברקה אחת של דיבאלה והסתננות אחת של היגוואין או לחלופין מתנות כמו שנאפולי חילקה היום יעשו את העבודה ברוב המקרים. 9 מ11 אם מדברים על העונה הנוכחית.
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    סטטוס ׳אלברטו גראסי׳.
     
    Gianzola ו-EO11 אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניצחון מאוד חשוב ליובה היום, היא פותחת פער קל כנראה. מעבר לכך, היא כן הייתה זקוקה לדחיפה הגדולה הזו. התחיל משהו מסוים עם הניצחון בליון למרות ההרחקה, ועדיין - יובה פיספסה נגד סביליה והפסידה גם לאינטר וגם למילאן כשהיא מציגה כדורגל מאכזב. ניצחון ראשון שלה על קבוצה גדולה השנה. לדעתי זה היה ניצחון יובה קלאסי, עד כמה שזה קלישאה - ניצחון של הרוח, ניצחון של אימפריה, ניצחון של מועדון. נאפולי יכולה לשחק כדורגל יפה מאוד עם הרבה טאץ' ומחשבה אבל ברגע האמת יובה לא צריכה הרבה כדי לחשוב. היגואין היה מאופק יחסית ושמר על כבוד לאקסית אבל אצלו לכו תדעו זה יכול להתפרץ דווקא במשחק מול הקהל העוין בסיבוב הבא בגלל כל הקללות\גידופים\בקבוקים שיספוג. מאוד אוהב את היגואין שבסרייה A אגב ניצח כבר מספיק משחקים גדולים ובנאפולי לקח המון אחריות, אבל אתמול ספציפית רציתי שאם יובה תנצח אז שלא הוא יכבוש, סתם מתוך חמלה לנאפולי.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    בעיני הסיפור הגדול של המשחק אתמול זו התבוסתנות של מאוריציו סארי. בדקה ה60, מספר דקות ספור לאחר שבישל, החליט סארי להחליף את לורנצו אינסינייה בג'אקריני.

    נאפולי הייתה בתנופה. כבשה שער יפה, המשיכה לתקוף. הייתה צריכה להסתער. היה ברור שהליכה לאחור פירושה לספוג, במשחק הזה. זה הוכח מאות פעמים נגד יובנטוס.

    ג'אקריני, אשר להערכתי סארי חושב שיעשה עבודה הגנתית טובה יותר וחרוצה יותר, לא היה במשחק. לא בטוח שזו אשמתו, הרי סארי עצמו הכניס אותו לרוטציה לא מזמן, מאוחר מדי.

    אינסינייה היה בהלם, מה לעזאזל, חשב לעצמו. ראו זאת בתגובתו לחילוף. אני בטוח שפיירו אוסיליו חייך בכסאו למראה זה.

    לאחר מכן נאפולי נעלמה. היא הייתה שנייה לכל כדור, הלכה אחורה, לא תקפה ואיבדה מהיצירתיות עד ספיגת השער הבלתי נמנעת, כי ההגנה שלה פשוט לא אמינה מספיק.

    אתם יודעים, זה קצת משעשע. הסטיגמה היא שהכדורגל האיטלקי הגנתי, משעמם. "הגנות ברזל" הם אומרים לנו. ואז אנחנו רואים את ההגנות של נאפולי, רומא, אינטר ומילאן ומבינים שרק ליובנטוס יש הגנה באיכות גבוהה באמת. ההגנה של נאפולי אתמול עמדה היטב, אפילו ההצבה המפתיעה של קיריקש עמדה במבחן. אבל לבסוף, למשך תשעים דקות, הם פשוט לא מסוגלים להתרכז. וזה ההבדל בין קבוצה ענקית לקבוצה מצוינת. ונאפולי בהחלט מצוינת, אבל לא מספיק.

    יובנטוס עשתה את שלה. היא חסרה את הקשר המוביל שלה במשך 60 דקות. היא חסרה את דיבאלה. קייליני נפצע בתחילת המשחק. ועדיין, היא ניצחה בהילוך שני. חבל מאד.

    מאוריציו סארי מעמיד את קבוצתו השנה בסכנה לאבד את המקום השלישי. להערכתי, אינטר תחזור למאבק בקרוב כאשר מעמדו של דה בור יתייצב והגאזטה ירגע. מילאן, תהיה שם אף היא.

    יהיה מעניין.

    רומא חייבת להמשיך לנצח, עד אשר יובה תיתקל ביריבה הקשה הבאה. רומא, כבר ניצחה את נאפולי ואינטר, וטרם שיחקה נגד מילאן.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    משהו שלא מדברים עליו מספיק לדעתי זה שביחס לגיל, הפוטנציאל ומרווח השיפור השחקן הכי מרשים אתמול היה דיאוורה שפשוט שיחק כמו בוס במשחק הכי "מאיים" עד כה בקריירה הקצרה שלו.
     
    Don Joan Roman, Bianconeri ו-Alta Tensione אוהבים את זה.
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    שכחתי לגמרי. הוא היה באמת מדהים. מגוחך שעלה רק 16 מיליון יורו. אבל צריך לזכור שמה שהוא עשה לבולוניה, הוא עלול לעשות גם לנאפולי.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    כ
    גם לפני המפגש אתכם כשאמרתי לך שיש לכם סיכוי טוב לנצח אמרת לי שזה קשקושים......
    יובה פיבוריטית לקחת אליפות, אני לא מגלה פה שום דבר, אבל זה לא הפערים המטורפים שאתה מציג, ותהיה בטוח שהמשחק נגד רומא לא הולך להיות טיול בפארק.

    אתה מדבר על שנה שעברה, אני אזכיר לך ששנה שעברה הגענו למשחק עונה במחזור ה-25, לא במחזור 8 או 12, וזה היה משחק עונה אמיתי עם 2 קבוצות שעל המגרש היו שוות לחלוטין ביכולתן וניצחנו אותו מאיזה שער הזוי של זאזא. אני עד היום טוען שההפסד הזה ריסק את נאפולי מנטלית, אם לא הגול של זאזא היא היתה רצה איתנו ראש בראש עד סוף העונה.

    אתה אומר שאם הפער מהמקום השני יהיה חד ספרתי אתה חותך,מזלך שלא אמרת את זה שנה שעברה כי אז היית צריך לעבור ברית מילה עוד פעם
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    עד כמה רעידת האדמה תשפיע על המחזור?
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    מסכים לחלוטין, וגם תכננתי לכתוב את זה עד שמרקיזיו נכנס וגרם לי להזכר כמה אני אוהב את השחקן הזה.
    אין בכלל ספק, משחק פשוט מעולה שלו, מאוד מרשים פיזית וטכנית ומעל הכל במנטליות.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    סורי, אתה מבלבל אותי עם מישהו אחר. רק כדי להיות בטוח עברתי הרגע שוב על כל הדיון לפני המשחק וגם על הדיון של המחזור שלפניו ולא מצאתי שום דבר כזה. הכי קרוב לזה היה כשכתבתי שאם מילאן תתבטל ככה מול יובה כמו במחצית הראשונה נגד קייבו זה יהיה לא נעים. בדקות שלפני המשחק אחרי שראיתי את ההרכבים בכלל הימרתי על ניצחון שלנו. אל תייחס לי דברים שלא אמרתי בבקשה.

    הסיבה היחידה שזה היה משחק עונה במחזור ה25 (וגם הסיבה שבגללה לא הבטחתי לעשות ברית מילה) היא בגלל שיובה פתחה עונה כמו שהיא פתחה וגם רומא וגם נאפולי ניצלו את זה כדי לברוח לה. יובנטוס האמיתית היא לא זו של חודשים ספטמבר-אוקטובר 2015 אלא זו של נובמבר 2015-מאי 2016. ברגע שהעסק התחבר זה לא היה קרוב בכלל. מעניין איך הייתה נראית הטבלה אם היו מוציאים ממנה את החודשיים הראשונים שלא ייצגו שום דבר. העונה העסק יתחבר כשיובנטוס מוליכה את הטבלה או במקרה הגרוע במקום השני בפער זעום מהפסגה.

    אני לא מאמין שאני בכלל צריך לנהל דיון כזה. אם כל הקטע פה זה פסיכולוגיה הפוכה ואנטי נאחס אז תגיד עכשיו לפני שזה יהפוך למביך.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    צודק, התבלבלתי בינך לבין עודד(אוהד הצלחות). קבל את סליחתי הכנה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    ותרשה לי להגיד עוד משהו. אתה צורך של הליגה הישראלית אז בוא ניתן את העונה שעברה עם מקרה שעלול להזכיר את יובה. מגיעה קבוצה עם 3 אליפויות קלות, מולה עמדה קבוצה שרפיון מנטלי היה שמה השני ואפילו היא לא זכרה מתי היא לקחה אליפות(מזכיר מישהי?) גם כשהקבוצה השניה הובילה כולנו ״ידענו״ שהיא תשבר ושהראשונה תיקח אליפות. איך העונה נגמרה כולנו זוכרים. הפערים בין יובה לרומא(ונאפולי) מאד מאד קטנים, זה לא באיירן שמתמודדת עם קבוצות שהן 4 רמות מתחתיה ולוקחת אליפות במחזור 15. רומא השנה קבוצה טובה,באמת טובה, ועוד מעט גם רודיגר חוזר. אם יובה תשכב על זרי דפנה ותחכה שהאליפות תגיע אליה עם שליח זה יכול לבוא לה בהפוכה. אז שוב יובה פיבוריטית אבל ברוך השם זאת לא הליגה של לפני שנתיים.
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כרגע שום משחק לא בוטל.

    Atalanta: Berisha; Konko, Caldara, Masiello; Conti, Gagliardini, Freuler, Drame; Kurtic; Petagna, Gomez

    Genoa: Perin; Gentiletti, Burdisso, Munoz; Lazovic, Rincon, Veloso, Laxalt; Ntcham, Pavoletti, Rigoni
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    לגבי ההרכב של מילאן היום:
    1. פאלטה מורחק להיום וכנראה גומז יחליף אותו.
    משמח לראות שלמרות שגומז לא נראה טוב בינתיים הוא לא נשרף מיד ומונטלה ממשיך לתת לו צ'אנסים. ללכת על זפאטה כנראה היה סולידי יותר אבל בעונה כזאת יותר חשוב לדעת מה יש לנו לעונה הבאה. עוד כמה הופעות רעות של גומז ואפשר לוותר עליו.
    2. ניאנג בספק למשחק והדיבור הוא שאם הוא לא יהיה כשיר בונא יפתח במקומו מקדימה וסוסה יפתח בקישור.
    עוד החלטה טובה של מונטלה (בהנחה שהדיווח נכון). יש לנו 3 חלוצים על עמדה אחת, 8 קשרים על 3 עמדות ו2 ווינגרים על 2 עמדות (את פולי והונדה לא ספרתי, מקווה שגם מונטלה). אין ברירה אלא להשתמש בבונא בהתקפה כמה שיותר כי אחרת לניאנג ולסוסו אין שום מחליפים. בהעדרם של מונטוליבו וברטולאצ'י סוסה הוא הבא ברוטציה, אבל אולי נספיק לראות קצת את פסאליץ' (פרננדז לא בסגל) כי גם לקוצ'קה מגיע לנוח מדי פעם.
    3. פטריק קוטרונה (18) קיבל זימון. ממה שאני רואה ברשת הוא חלוץ מרכזי, ואם מתכוונים לתת לו כמה הזדמנויות במהלך העונה זה כנראה אומר שאדריאנו בדרך החוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/16
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בוא לא נוריד את הרמה למחוזות של הליגה הישראלית.

    אף אחד לא ישכב על זרי הדפנה ויחכה שהאליפות תגיע אליו. מה קרה עד עכשיו שגורם לך לקחת את האופציה הזאת בחשבון? אז נכון, יובנטוס לא מרשימה. האין זה הדבר הכי טבעי ומובן מאליו בעולם שקבוצה שהוציאו ממנה את הקשר הכי טוב שלה, הקשר הכי טוב אחריו עבר פציעה קשה ובנוסף 3 שחקני הרכב חדשים צריכים להשתלב - תפגין יכולת לא מרשימה?

    ועם כל היכולת הלא מרשימה - 9 מ-11. 81.8% הצלחה. לא ברצלונה, לא פאריס סן ז'רמן, לא אף אחת מהאנגליות פתחה עונה עם מאזן כזה. רק לבאיירן מינכן יש מאזן טוב יותר (שיחקה 2 משחקים פחות) ולריאל יש 80% עם משחק פחות. זה באבו-אבוה הליגה של לפני שנה, שנתיים ו3 שנים.