המחזור ה-11 בפרמיירליג: The Night They Drove Old Dixie Down

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏4/11/16.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    הקטע עם מיקי הזוי עוד יותר שכן דה בריינה היה ילד כשרוני ומאוד צעיר וחסר ניסיון וחדש ברמות האלה, פה מדובר באחד מכוכבי הכדורגל העולמי בעונה שעברה. נקנה בכסף רב יחסית לעונה אחרונה בחוזה, לא קיבל שום צ'אנס ראוי. ועוד רואים את מי הוא כן מקדם. בלתי נתפס.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא משום שמנצ'סטר יונייטד ניצחה היום אני כותב את מה שאני כותב. לפני המשחק באנפילד כתבתי שליברפול ומנצ'סטר יונייטד נראות קבוצות הפוכות. ליברפול רעבה, מהירה, תוססת כמו המאמן שלה בעוד יונייטד אפורה, איטית, משעממת. זה נראה היום כמו פספוס ענק שליברפול לא הצליחה לנצח את יונייטד באנפילד ונכנעה לאוטובוס. אין טעם לעשוות קבוצה מול קבוצה, הכדורגל לא באמת פועל ככה ונכון שהליגה רק ב-1/3 הדרך, ועדיין. ליברפול משחקת כדורגל מצוין, הרבה שחקנים כובשים והיא פשוט קבוצה שמחה. 30 שערי ליגה זה מאזן אדיר, כמו ברצלונה לצורך השוואה, ולקלופ אין את ה-M-S-N. ליברפול כבשה כמעט כפול מיונייטד(16). יש לו שחקנים מוכשרים שהתלכיד ביחד מוציא מהם יותר. קוטיניו בעונה מצוינת. ליברפול כרגע לא צריכה את סטארידג' בכלל וזה משפט שלא הייתי מאמין שאכתוב אותו. יונייטד מנגד, כל גול הוא מעין לידה, הכל הולך קשה ואני בטוח שלא מעט מצטערים שקלופ לא הגיע לקבוצה.
    עבר כבר זמן, הטיעון של 'בנייה' לא תופס עבור יונייטד. גם סיטי ערכה שינויים בקו ההגנה למשל ועם גונדוגאן במרכז השדה ודה-ברוינה וסילבה בעמדות אחוריות ונוליטו לעתים בהרכב. ליברפול גם לא העתק של העונה שעברה. צ'לסי עברה למערך של שלושה בלמים ויש תוצאות. יונייטד משחקת את הכדורגל הכי גרוע מבין קבוצות הצמרת. כל קבוצת צמרת כבר פגשה יריבה-שתיים גדולות. סיטי פתחה את העונה בסערה, ארסנל היפנטה נגד צ'לסי והתוצאות שלה לא רעות, טוטנהאם עדיין ללא הפסד והיא התמודדה עם פציעות של קיין ואחרים, צ'לסי זוהרת לאחרונה, ליברפול משחק אחרי משחק כובשת שערים ויונייטד לא בעניינים, המיקום שלה בטבלה לא משקף. אני גם חושב שבהתחשב בכושר של מרסיאל ובאי ההשתלבות של מקטיריאן - רק זלאטן יכול לתת שם מספרים טובים, עם כל הכבוד לפצצה של פוגבה.

    מצד שני, אחרי פגרת הנבחרות: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל. אולי זה משחק שיכול לשנות עונה, לתת דחיפה ליונייטד ולהוריד את ארסנל מנטאלית. אם מוריניו ניצח את ונגר גם בעונה שעברה שהייתה איומה, וזה היה 2:0 קל - כנראה שיש קללה. המשחק הזה יראה לאן פניה של ארסנל שהיום לא הייתה מספיק חזקה מול טוטנהאם.

    - אגב, רוני הגיע ל-100 בישולים בקריירה לפי מה ששמעתי, יש למישהו סטט'? כמה בישולים בפריימרליג למשל? מעניין אותי היכן ממוקם בהשוואה לשחקנים כמו הנרי, בקהאם וגיגס, לאמפרד וג'רארד ועוד.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    100 בישולים בפרמייר ליג. גיגס עם 162 ולמפרד עם 102 לפניו.
    צריך אבל לציין שבישול זה לא שער ויש לא פעם ויכוחים איך לספור ומה להחשיב.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    ורוני גם עשה את זה באיזה 13-14 עונות שזה בעצם הנתון המשמעותי.

    אני מת להתלהב קצת, לא הייתי מנחש שננצח די בקלות את סוואנסי בהרכב כזה(גם שזו רק סוואנסי, כלומר אחת מהשלוש הכי חלשות בליגה), אני לא מזלזל כרגע באף יריבה בליגה במצבנו כי אנחנו לא הרבה יותר טובים מאף אחת למרות המיקום במרכז.

    עכשיו, מחזור הבא מגיע המשחק מול ארסנל ויש פה סיכוי יותר מסביר שאנחנו פתאום מחברים שני נצחונות רצופים שגם בזה אין לזלזל אבל אז אני נזכר שזו ארסנל, מוריניו,ונגר כלומר אנחנו רגילים לנצח אותם גם אם בהרכבים עולים איזה חמישה שחקנים בני 18-21 להופעת בכורה.

    נהיה יותר חכמים אחרי זה, הכי חשוב לייצר רצף משמעותי שיבשר על זה שאולי סוף סוף נכנסנו לעונה והתחלנו לייצר זהות.
    אני לא מדבר בכלל על יכולת או התמודדות על משהו, רק ההרגשה הזאת שצלסי למשל התחילה להרגיש לפני חודש וקבוצות אחרות שמעלינו התחילו להרגיש בסוף אוגוסט.
    עצוב שעם כל הכסף וההשקעה אם דבר כזה יקרה זה יקרה רק בסוף החודש.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    ההתקפה שלנו מסחררת. באמת, כשכולם כשירים זה חוויה. תוקפים עם כל כך הרבה שחקנים (פתאום מאטיפ ברחבה של היריב וזה לא מצב נייח בכלל) ומכל הכיוונים. כמות המצבים שאנחנו מייצרים היא מדהימה (קראתי ששברנו שיא של איומים למסגרת היום מאז שמודדים את זה בפרמיירליג) ומצבים מצבים, לא בכאילו.

    מאוד מעצבן שאנחנו ממשיכים לספוג כל הזמן. זה דיי הזוי כי בקושי מגיעים למצבים נגדינו אבל איכשהו זה תמיד מסתיים בספיגה (טוב, כמעט תמיד). כרגע זה לא משמעותי כי אנחנו מבקיעים בצרורות אבל במשחקים קצת יותר צמודים זה יעלה לנו.

    החלק הקדמי כל כך טוב שאני לא יודע אפילו להגיד מי משחק שם הכי טוב. גם מאזן הכובשים והמבשלים מגוון בצורה מדהימה (13 כובשים שונים בליגה ב14 משחקים...).
    אם היינו מבקיעים 10 היום זה לא היה מקפח את ווטפורד והיא קבוצה שלא סופגת יותר מדי.