המחזור ה-11 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏30/10/09.

  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    who da fuck is arsenal?
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בניטז הזה הוא תופעת טבע. גם עוד 30 שנה הוא ינצח את יונייטד וצ'לסי ואחר כך יפסיד להאדרספילד וג'ילינגהאם שיהיו בפרמיירליג ויאבד את האליפות. החילוף של בניון זה משהו שקשה להבין איך הוא הצליח לחשוב עליו.
     
  3. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    אוי ואבוי, בסוף עוד יפטרו את בניטז.

    שוב פעם בניטז מול קבצה גדולה יודע לעשות את העבודה ושוב פעם מגיעים למשחקים שמהם לוקחים אליפות והוא הורג את ליברפול עם כל מיני חילופים הזויים.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אנצ'לוטי נרדם היום בישיבה. איפה החילופים הכל כך רצויים? למה ג'וי קול למה לא דקות הרצות שהמשחק הזה גמור ב- 2-0? ממש לא מובן לי למה במשחק כזה אנחנו מסיימים ללא חילופים, לא מובן.

    שער אחרון בנבדל, אבל המשחק היה גמור, ובין השער הראשון לשני יכולנו לכבוש עוד 5-6 שערים שאני באמת לא מבין איך לא כבשנו. 11-1 היה יותר משקף את המשחק הזה מאשר ה- 4-0. האדום הרג את בולטון שעדיין במצב של 1-0 הייתה יכולה לעקוץ, השער השני היה רק עניין של זמן, ובאמת לקח יותר מדי זמן.
    אין מה לחפור על המשחק הזה יותר מדי, עוד 3 נקודות חשובות.

    וההפסד של ליברפול... כל כך צפוי, כל כך כיף לשמוע.
     
  5. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף, איזה כיף לראות את הבועה של 'אליפות אחרי 20 שנה' וה'חזרה למאבק על האליפות' מתפוצצת לסקאזורים בפרצוף. ליברפול האמיתית התגלתה היום במלוא הדרה. תענוג היה לראות את קראגר שהיה צריך להיות מושעה מהמשחק היום (היה יכול להיות אפילו עוד יותר מצחיק לראות את ההגנה של ליברפול היום גם בלי קראגר), מורחק וכל זה לאחר ההתעלות הגדולה נגדנו לפני שבוע. התעלות שבסופו של יום שווה לתחת. היום קראגר חזר לכושרו מתחילת העונה והיה נוראי כהרגלו. וכשלידו משחקים היווני עם השם הארוך, דגן ואינסואה חסר הניסיון אני מודה לאל שברא את ראפא בניטז, האיש שהפך את ליברפול למה שהיא היום.

    וכמובן שאני גם מודה לאל על כך שג'ילס והיקס צמד היאנקים הטיפשים, המשיכו את חוזהו של בניטז ויותר מכל לאוהדי ליברפול שעדיין ממשיכים לראות בספרדי שהביא להם למועדון שחקנים כמו דגן, חוסמי, לוקאס ומארק גונזאלס - גאון כדורגל ומתפללים להשארתו.
     
  6. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוברט גרין - אסור לתת לו את כפפות הנבחרת , בפעם המיליון העונה , האשם באיבוד נקודות יקר. כבר הובלנו 0-2 והיינו גם ביתרון מספרי במצב של 1-2 לנו. מה שקורה בקבוצה הוא מטריף. שוער בכושר גרוע, הגנה שלהוציא את אפסון היא פשוט הגנת צ'מפיונשיפ וקובאץ שהוא הרכש הכי דבילי שהיה בפרמיירליג אי פעם. כל זה מבטיח עונה מתחת לקו האדום, והניצחון של פומפי היום רק מסבך את הסיבוך עוד יותר.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צריך קצת להירגע עם התגובות כנגד רפא בניטז ולדעת לכבד.

    רפא בניטז הגיע לליברפול והחזיר אותה להיות הקבוצה הכי מרתיעה בליגת האלופות בעיניי רבים, וכמובן הוסיף גם תואר מאוד מרשים ומוצדק, זה גם משהו. בליגה בניטז לא הצליח לעשות משהו יוצא דופן, וכנראה שגם לא יצליח.
    ליברפול של העונה מתפרקת מהסיבה הפשוטה שבניטז הגיע לשיא עם ליברפול ומיצה את עצמו שם, אולי שחקנים מבינים שבניטז כבר לא יצליח לעשות בליגה יותר, כי אם ליברפול לא הצליחה בעונה שעברה טובה שלה לאיים על האליפות... זה מחלחל, אין מה לעשות.

    רפא בניטז מאמן טוב, מאמן שהחזיר את ליברפול למרכז הבמה האירופית, הבעיה שלו שהוא לא ידע מתי לסיים את הקדנציה בליבפול, אחרי העונה שעברה הוא היה צריך להבין שרצוי שיעבור הלאה.
     
  8. Robin_Van_Persi Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/09
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא חושב שבלקבורן מסוגלת לעשות משהו נגד יונייטד בכלל ועוד באולד טרפורד,הרוברס הם קבוצה שבקיץ איבדה את שני השחקנים שהם היו בעצם המנוע של בלקבורן(קרוז,ולנסיה).
    אולי דה סנטו יוכל לעשות משהו?(קשה לי לראות את זה)

    לדעתי 2-0 חלק ליונייטד.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    לירן, אתה עכשיו מדבר בדיעבד לדעתי. אם בניטז היה עוזב בסוף העונה שעברה זה היה שוק, זה היה נראה כאילו הוא עוזב רגע לפני שהוא מביא את ליברפול לנחלה ולאליפות ה-19. עכשיו אנחנו רואים שזה לא היה מדויק, אבל זה לא נראה ככה במאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/09
  10. Robin_Van_Persi Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/09
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    1
    סליחה על הדאבל פשוט לא ידוע איך עורכים.
    התבלבלתי ולנסיה בכלל היה בוויגאן,והשחקן הכי משמעותי שהרוברס איבדו זה קרוז.
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    במעךה ההודעה שלך יש שלושה כפתורים-דווח, ערוך, צטט. לחץ על ערוך ואז תוכל לערוך את ההודעה.
     
  12. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בולשיט. ליגת האלופות זה מפעל שלא מעיד על איכות ואז אם הוא לקח את ליברפול לשני גמרים וניצח אחד מהם לא מצדיק את האין-אונות הזו שהם מציגים בליגה, אין שום סיבה שהסגל שלהם יראה כל כך לא מוכשר וחסר יכולת, אין שום סיבה שהם לא יאבקו על אליפות. וכשהקבוצה נראית כל כך גרוע במשך כל כך הרבה זמן, הגיע הזמן לשנות.
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,205
    לייקים שהתקבלו:
    405
    ולנסיה שיחק בוויגאן.

    האמת שלבלקבורן היו כמה תוצאות לא רעות השנה אבל כשהם הלכו לשחק מול צ'לסי וארסנל בחוץ זה נגמר בחמישייה ושישייה. אני לא חושב שגם היום זה יקרה, אבל קשה לי לראות אותם יוצאים עם אפילו נקודה היום, לצערי.

    לגבי בניטז - אני בתור אוהד ארסנל אומר שזה לא מתקבל בחיים עבור מועדון ענק כמו ליברפול, לא לזכות באליפות כל כך הרבה זמן (וגם לא להתחרות עליה חוץ מעונה אחת). הרכש שלו שערורייתי, לפעמים גם ניהול המשחק תמוה מאד, ובכלל אני לא מבין מה עובר לו בראש כשהוא בונה את הסגל בקיץ. עם כל הכסף שהוא שפך על ג'ונסון (לא כזה שידרוג מארבלואה) ואקווילאני (כנראה שלא יהיה כזה שידרוג, אם בכלל, מצ'אבי אלונסו), הוא היה יכול להוסיף קצת עומק ואיכות לסגל שלו.

    הוא אחד המאמנים הטובים בעולם בכל מה שקשור בטקטיקה והכנת קבוצה למשחקים ספציפיים, אבל בליברפול הוא נכשל בענק. כבר 20 שנה שרק רוצים אליפות במועדון הזה, ורפא לא מסוגל להביא את זה כבר 6 שנים, ולדעתי גם עוד 10 שנים הוא לא יצליח.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מי בדיוק ראה את ליברפול בדרך לאליפות? ליברפול בקיץ נחלשה, בעונה שעברה הכל כמעט הלך לה וזה עדיין לא מספיק, העונה ליברפול לא באיזור של אליפות ואני לא אומר את זה בדיעבד, כי זה היה ברור לי, ואני בטוח שלעוד רבים, גם בתחילת העונה.
    בליברפול דיברו הרבה על קשיים כלכליים, הם נאלצו לוותר על המנוע שלהם במרכז המגרש מבלי שהתחזקו, ליברפול לא הייתה בדרך לאליפות.

    ועדיין זה נכון שזה בדיעבד, כי ליברפול פשוט נראית כבויה, ואת זה לא היה אפשר לצפות מראש, ליברפול נראית רע מאוד ואני משוכנע שמאמן חדש על הקווים יכניס שם אווירה טובה וליברפול תיראה אחרת.
    ועדיין, בניטז עשה בליברפול בעיקר דברים טובים. אבל יותר מזה הוא לא יצליח להשיג.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בהחלט שהגיע הזמן לשנות, והאמת שהיה צריך כבר מקודם להחליף.

    ליגת האלופות בהחלט לא מעידה על איכות, אבל ליברפול ידעה להפיק מעצמה בליגת האלופות את המירב והפכה בעיני כל הקבוצות ליריבה הכי פחות רצוייה בהגרלות, ובצדק. לא אמרתי שזכייה במפעל הפכה אותה לקבוצה הטובה ביבשת, כי כמובן שהיא לא הייתה כזאת.
    כמו שאמרתי, זה גם משהו, ואין ויכוח שבניטז היה צריך להפיק יותר ולהעמיד קבוצה טובה יותר.
    בליגה הוא נכשל איפה שרבים נכשלו לפניו, אבל מבחינתו, לפחות באירופה הביא אותה למקומות ולמעמד שהיא לא הייתה בהם הרבה מאוד שנים.