המחזור ה-12 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏6/11/09.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאווה ותסכול, זה מה שאני מרגיש אחרי 90 דקות מורטות עצבים בברידג'.
    עם מרכז הגנה על פניו בינוני, ללא וידיץ' וריו, ללא ברבאטוב שיחקנו היום לא פחות טוב מצ'לסי והיינו ראויים לנקודה לפחות. בראון ואוונס הפתיעו לטובה ובגדול בעיקר בראון שבמשחקים האחרונים היה מאוד לא יציב ולא מפוקס והיום נתן משחק נפלא. רוני אלוהי כרגיל והשלישיה שלנו באמצע עשתה עבודה מצוינת. סך-הכל סגרנו טקטית נהדר את צ'לסי וגם הגענו למצבים. עשינו הכל כמו שצריך וזה מה שמתסכל עוד יותר.. וכמובן בלי להזכיר את העבירה שלא הייתה של פלטצ'ר (וכן, אני מודע לכך שהשיפוט קיפח גם את צ'לסי).

    צ'לסי... לא מבריקים בלשון המעטה והיום זה היה ניצחון מוריניו טיפוסי. אבל הם עשו את מה שצריך והם ללא ספק הקבוצה הכי חזקה באנגליה כרגע. לטעמי גם באירופה.

    לירן, אולי צריך להסתכל שוב פעם על העבירה (כביכול) של פלטצ'ר אבל אני ראיתי שם תיקול נקי של פלטצ'ר והצגה נחמדה מאוד של אלוף ההצגות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/09
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונייטד שיחקו לטעמי טוב יותר מצ'לסי ולא היו ראויים להפסיד. פרגוסון היה חייב להכניס את אואן מוקדם יותר ואולי גם את אוברטן (שחקן טוב). אתם שואלים על מה דרוגבה קיבל את הצהוב? כנראה על מילים לשופט (בדיוק כמו שרוני קיבל צהוב על מילים לשופט). אטקינסון גם לא ראה בדקה ה-92 נגיעת יד ברורה של למפארד מחוץ לרחבה (על אותו דבר של לסקוט, ברנלי קיבלו פנדל אתמול) שיכלה לתת ליונייטד בעיטה חופשית במצב מסוכן.

    אם צ'לסי תשרוד בהצלחה את נעדרי אליפות אפריקה, היא תזכה בתואר (לצערי). אני כמובן מקווה שהמשבר שם יתחיל כמה שיותר מהר, ומי ייתן אם אנחנו נוכל לתת את הסיפתח לזה עוד 3 שבועות באמירויות.
     
  3. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ברור שהיינו ראויים לפחות לנקודה כי בכל פרמטר אפשרי היינו לפחות שווים.
    מה זה משנה עכשיו. הפסדנו וזהו אני יודע לקבל הפסדים, אבל גם יודע להעריך ולהוקיר את המאמץ האדיר שהשקיעו הבחורים שלנו היום על המגרש. אני מצדיע להם כל הכבוד. אז המאמץ הזה לא הביא נקודות היום !! אז מה? הן תבואנה כשאתם תפסידו ברצף ואתם תפסידו.הסכנה האמיתית לכתר האליפות אכן נמצאת בלונדון אבל לא בצד שלכם אלא בצד של וונגר.
     
  4. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    ניצחון מוריניו טיפוסי? השטויות שהחלק הקדמי עשה היום עם הצ'יפים והפליקים אצל מוריניו היה נגמר עם שלושה חילופים עוד לפני המחצית השניה.

    לירן, היתה שליטה, מוחלטת אפילו. בקצב המשחק, באשכרה מצבים (קאריק שבועט מ30 מטר 5 פעמים ב10 דקות, זה לא באמת מצבים), במרכז המגרש, שם פרגוסון רצה לנצח, עלה עם שלושה קשרים והפסיד לאסיין אחד גדול גדול גדול. הסתובבנו יותר מדי ברחבה של אדווין, ובמקום לקחת החלטה ולבעוט לשער, התחילו לפרגן אחד לשני כאילו אנחנו משחקים נגד האדרספילד. בסוף שטרי שם ראש אחד גדול לפינה של השוער וזה מה שחשוב, אבל אם צ'לסי הייתה טיפל'ה יותר חדה, זה היה נגמר ביותר.
     
  5. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן גם אני שמתי לב לזה חח http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  6. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באתי להגיב לך ברצינות אבל כשאתה אומר שהיתה שליטה מוחלטת שלכם ועם טיפל'ה יותר חדות זה היה נגמר הרבה יותר, אז אני אחסוך את הזמן של שנינו.
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ההוא שציחצח שיניים זה אחד הגדולים... הייתי בטוח שאני הוזה ושהוא עושה משהו אחר שרק דומה לצחצוח שיניים, אבל מסתבר שזה מה שזה היה. אולי זו האופנה החדשה של האחים באנגליה...
     
  8. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    בשורה התחתונה היה משחק מסריח. כן הקרבה לא הקרבה, 'משחק נפלא של הבחורים' וכל שאר השטויות, היה משחק מסריח. כל שחקן התקפה על המגרש (מלבד רוני בחצי השעה האחרונה) היה חלש ולא יעיל. אוונס צריך לראות את שלושת המשחקים הבאים מהיציע יחד עם מר אטקינסון. הלאה.
     
  9. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו צריך להמשיך ולנסות להוריד את דרוגבה.
    איזה שחקן מעצבן אלוהים ישמור.
    ראיתי 300 משחקים שלו ובכולם כולם תמיד הוא נאנק מכאבים ומגיעים הרופאים ואז כלום.
    חבל שהפקקים לו נכנסו למוח של המגעיל הזה.
    חלוץ ענק ענק אבל כמה מעצבן.
     
  10. Robin_Van_Persi Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/09
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    1
    היה משחק משעמם כל כך לצופי הכדורגל,אבל משחק הגנתי מבריק של שני הקבוצות.(התקפית חלש מאוד).

    בכל המשחק היו בקושי 4-5 מצבים טובים(לא כולל השער של טרי).
    אני לא מבין איך אוונס לא קיבל אדום על מה שהוא עשה,הוא פשוט קפץ עם הגוף על דרוגבה ונתן לו פאקינג בעיטה לאזור החזה(משחק מסוכן,ורק על זה נותנים אדום).
    פלטשר גם לא סובל תשחק הזה,הגנתית שחקן מצוין,התקפית שחקן כל כך אפור(כמו כל יונייטד כמעט)

    פרגי טעה לפי דעתי עם איך שהוא פתח במשחק הזה,התחיל עם קישור מעובה בשביל לנסות ולסגור את מרכז השדה,אבל מבחינה התקפית הוא הפסיד המון(רק בכניסה של אוברטון ראינו עוד משהו מיונייטד).

    בסך הכל הניצחון של צ'לסי לא היה הכי מוצדק בעולם,אבל הם היו בקצת יותר טובים מהם.
     
  11. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שזה פחות טוב לנו לטבלה{ארסנל} אני בכל זאת שמח לראות את מנצ'סטר מפסידים,איזה כיף הפסד שלישי ואפשר להגיד שאנחנו עוד בתחילת העונה..כנראה שהשנה לא תראו תואר.
    P:
     
  12. SkiMan Member

    הצטרף ב:
    ‏19/6/06
    הודעות:
    1,758
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי עוד מתחילת תקופת מוריניו היתה קבוצה שתמיד תמיד קשה לנצח ותמיד מוציאה לך את הנשמה וגורמת לך להקיז דם כדי לנצח אותה אבל השנה זה החריף. הגנת ברזל בתוספת קישור עוצמתי שחונק כל אפשרות למשחק זורם (ואפשר להוסיף לזה גם חלוץ כוחני). לא מהנה לצפייה אבל זה מה יש וזו צ'לסי. אנצ'לוטי מוכיח שעם קישור מספיק עוצמתי לא צריך משחק אגפים אמיתי ואני מקווה שמתישהו הגולים יפסיקו להגיע להם מהשיטה הזאת כי זה לא נעים לצפייה. כשבאלאק רק הגיע לצ'לסי עוד בתקופת מוריניו היהלום הממורכז הזה שלהם כשל, השנה משום מה זה עובד להם.

    יונייטד עם הרכב דיי אפור להוציא את גיגס ורוני ואני לפחות יוצא היום בתחושה שהשלם אצל פרגי גדול מסך חלקיו כי הקבוצה עמדה טוב בסך הכל למרות כמה חיסורים משמעותיים. שלושה קשרי אמצע שמשחקם הוקדש אך ורק להגנה, אבל עד לדקה ה-60 בערך זה עבד טוב. השחקנים של יונייטד עמדו טוב מול הקישור וההתקפה של צ'לסי ולפרקים במחצית הראשונה אפילו נראו טוב יותר. מילה טובה לאוונס ובראון שעמדו יפה מול דרוגבה הכלב (ללא ספק השחקן השנוא עלי מחוץ לספרד, טיפוס בלתי נסבל ואני אומר את זה כבר שנים). וויין רוני מדהים, פשוט מדהים.

    כנראה שצפינו היום באלופה היוצאת ובזו הנכנסת, צ'לסי פשוט טובה יותר.
     
  13. Irons Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/09
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חושב שיצא לי לכתוב על זה, וחבל שזה נכתב דווקא בזמן כזה, אבל לואיס
    סאהה, כשהוא כשיר, אחד החלוצים שאני הכי מעריך. הגול שלו היה פשוט מדהים. שליש מצב, עשרים ומשהו מטר מהשער מצב לא הכי נוח, והוא מוציא בעיטה כ"כ מדויקת ומפתיעה, ולמעשה מסיים את המשחק. מכאן אברטון יכולה לעבור לבונקר ולשמור על התוצאה. וזו לא הפעם הראשונה, הבחור יודע לתת גולים מכלום יותר טוב מכל חלוץ אחר.

    הטענה ש"שיחקנו יותר טוב מאברטון" לא תופסת, כי כל בנאדם עם טיפה הבנה בכדורגל יראה שזה לא היה קשה- אברטון לא ניסו. מה שכן, נקודה מעודדת היא שהצלחנו להתגבר על הבונקר ולהגיע לכמה מצבים נהדרים במחצית השנייה, ורק חוסר מזל מנע מאיתנו את הכיבוש.
    דיאמנטי עם ההופעה הטובה ביותר שלו בקלארט & בלו (למרות כמה בעיטות שהלכו ליציע), זה לא רק הבישול המרהיב, הוא פשוט עשה מה שבא לו על המגרש, שחקני אברטון פשוט לא הצליחו לעצור אותו.
    לאט לאט הוא מתאקלם, והוא נראה כמו שחקן מאוד מיוחד.
     
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/11/09
  15. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לואיס סאהה חלוץ גדול וכבר שנים אני אומר את זה.
    יש לו יכולת לקבל את הכדור מחוץ ל16 ולהשתמש בשחקן שחוסם את הבעיטה כמו חומה ולסובב מעברו את הכדור כך שהשוער לו רואה את הכדור.
    הוא שנים עושה את הגולים האלה.
    חזק,מהיר,אמיץ,חד,אחלה חלוץ.
    אם לא הפציעות הוא היה עדיין ביונייטד.

    לגבי ווסטהאם אני נאלץ שוב לחזור לזולה שהוא בחור סימפטי וחייכן אבל צריך לקבל קבוצת ילדים ולא בוגרים.
    איך למען השם דיאמנטי בספסל ? השחקן הזה מהווה סיכון בכל נגיעה בכדור ויש לו שמאל קטלנית לעומת החימנז הזה שמזכיר לי את הכלבים שמסתובבים סביב עצמם בניסיון לנשוך את הזנב.
    מסתובב על המגרש כמו סהרורי וכל כך לא יעיל.אנגליה מהירה מידי בשבילו,הייתי ממליץ על אוססונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/09