המחזור ה-13 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/11/11.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    Mellow29 צודק לחלוטין. מאבק לגיטימי על כדור. לפעמים, מה לעשות, הכדור מוזז כשהשחקן כבר שלח את הרגל שלו. התלהמות מגוחכת. אגב, גם שירר ולורנסון במץ' אוף דה דיי אומרים שלא היה פה כלום.

    כרטיס לסטרטפורד לא היה לי, אבל הבחירה האסטרטגית בקוודרנט הצפון-מערבי לפחות איפשרה לי לספוג מהאווירה. האמת שמה שזה מראה לך הוא שאין שום דרך לשפוט במצב כזה את האווירה באיצטדיון. אם תשאלו אותי, היתה אווירה מצוינת, אם כי אני מניח שזה לא היה כך באמת ושאם הייתי יושב במקום אחר, הייתי חושב אחרת. הרי במחשבה עמוקה, אפילו ביציע שלי לא היה רועש כל כך. אבל כשהסטרטפורד לידך, הכל נשמע אחרת.

    אין ספק שהשופט והקוון הצליחו להקים את כל האיצטדיון עליהם. מהמקום בו ישבתי היה לי קו ישיר לתיקול של ריו. לפעמים אני מודאג כששחקן שלנו יורד לקרקע ברחבה. הפעם לא הייתי מודאג בכלל, כי היה ברור שהתיקול נקי. ואז הצצתי לעבר הקוון לראות אם זה קרן או כדור חוץ שלנו, אוי ויי.

    פוטבול, בלאדי הל. חזרנו לשחק כדורגל טוב בשני המשחקים האחרונים, בניגוד למשחק נגד בנפיקה גם לא היו טעויות קריטיות בהגנה... ועדיין אכלנו אותה. גם בגלל השיפוט, גם בגלל שאנחנו לא מסוגלים לסיים את ארוחת הבוקר שלנו. כל כך הרבה מצבים, כל כך הרבה תסכול. במצב העדין שלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות. אבל אני מאוד שמח שאנחנו מגיעים למצבים. ביום אחר הם ייכנסו, יש לנו את השחקנים שמסוגלים לנצל אותם. העונה רחוקה מסיום, אנחנו עדיין בליגת האלופות ולא משנה מה יקרה מחר באנפילד, הליגה לא נגמרת. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, ובשביל זה צריך גם כדורגל וגם תוצאות. הכיוון נכון.

    אני רק מקווה שיישארו לנו מספיק קשרים כדי לעשות את זה. גיגס שוב פעם הראה כמה הקישור שלנו זקוק לשחקן כזה, רק שיהיה מסוגל לשחק בקביעות ולא פעם בשבוע גג. הטיפול בכדור, השלווה, הניסיון לייצר דברים. קלאסה. הביקורות על יאנג מוצדקות. כל משחק הוא מייצר כמה כדורי גובה שלא הולכים לשום מקום. מאכזב מאוד בהתחשב בכך שהקרוסים אמורים היו להיות מהצדדים החזקים למשחק שלו. הוא עדיין מחפש את מקומו. ניתן לו זמן. החמצות גדולות ויום שבו כלום לא נכנס קורים גם לחלוצים גדולים, לא רק לקיצונים.

    התסכול הגדול שלי הוא מרוני, עוד פעם ups and downs מטורפים. תקופה שכל כדור נכנס, ותקופה ששום דבר לא נכנס. כולם השתתפו היום במסכת ההחמצות, ממש לא רק הוא, אבל אנחנו צריכים יותר ממי שאמור להיות ה-shining beacon שלנו.

    Michael Carrick שוגה לחלוטין ופשוט לוקה בהבנת הדבר שנקרא משחק כדורגל. קבוצה לא יכולה לשחק באותה אינטנסיביות כל המשחק, ועדיף לבנות אותה מאשר לפתוח בשיא הקצב ואז לחטוף מכת עייפות. צריך גם זמן ללמוד את היריבה ואת החולשות שלה, לחפש את החורים. בנוסף, אתה מתמודד נגד "מתנגד". לא תמיד תצליח לשלוט, גם אם תרצה. תמיד יהיו דקות בהן תילחץ קצת לשער שלך, ולא תצליח לצאת קדימה. זה מה שקרה לנו בחלק מהזמן בין שני השערים היום. זה משהו שקורה בכדורגל, גם לקבוצה חזקה מול קבוצה דרגה או שתיים מתחתיה, ולא מצביע על בעיה מסוימת.

    לגבי Roy Keane... מביך שמכל השחקנים ביונייטד הוא בחר בכינוי הזה. לאוהד ברמה הזו לא הייתי נותן גם את רלף מיילן. זהו, עכשיו גם אשלי יאנג הצטרף לרשימת האפסים שצריך לשלוח הביתה. איזה מזל שהאוהד הנ"ל לא היה באזור בתקופה שלאנדי קול נדרש זמן למצוא את הידיים והרגליים ביונייטד. הוא היה הורג אותו...

    ביום רביעי קריסטל פאלאס. 11 שונים לגמרי מן הסתם, הכדורגל לא יהיה טוב באותה מידה. אבל בחייאת רבאק, אפשר לשלוח אותי הביתה עם ניצחון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/11
  2. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנוגע למשחק של יונייטד- שיעמום במחצית הראשונה, גול מקרי של יונייטד ואז פנדל שלא היה ולא נברא נשרק ל...חובתה של יונייטד, בOT! לא חשבתי שאני אזכה לראות דבר כזה בימי חיי. מאותו הרגע התנועה זרמה רק בכיוון אחד אבל כלום לא נכנס. גם יום גדול של קרול השוער של ניוקאסל עם כמה הצלות מרהיבות. הערב המשיך להיות ביזארי כשבתוספת הזמן (שהייתה באורך פרופורציונלי ולא ארוכה במיוחד. אולי אפילו קצרה בדקה) שער שהובקע מנבדל נפסל! פשוט מדהים.
    אני מניח שפרגוסון יצא במסע צלב נגד השיפוט באנגליה כדי להבטיח שמחדל כזה לא יקרה בשנית.
    לגביי התקרית של רוני- צהוב, מקסימום.

    בקשר למשחק של ארסנל- הקבוצה בשנים האחרונות תמיד נראית נורא בשבת שאחרי ליגת האלופות, זה יותר מידיי בשביל השחקנים, במיוחד שהמשחק מול דורטמונד הם השקיעו המון אנרגיה. ארשאבין זורק לפח עוד צ'אנס להוכיח שמגיע לו הרכב ונראה לי שהחול בשעון שלו הולך ואוזל. ורמאלן לקח, ורמאלן נתן. חבל מאוד על שתי הנקודות אבל לפחות לא הפסדנו. מקווה לראות הרכבים משניים גם מול סיטי וגם בליגת האלופות בשבוע הבא.
     
  3. nadav dashti Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/11
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שלא היה פנדל ולא צריך הילוך חוזר בשביל זה, אבל בחצי שעה בבית נגד ניוקאסל שיונייטד יודעת שהיא חייבת להבקיע, מול 10 שחקנים ברבע שעה האחרונה היא הייתה צריכה לנצח. ונכון שניוקאסל בצמרת, אבל סביר להניח שעוד חודשיים היא תרד כמה מקומות.
    סוף סוף אברה הזכיר למה הוא המגן השמאלי הטוב בליגה, משחק ענק שלו.
     
  4. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    טוב שלא... כשמוריניו מתלונן או כל מאמן אחר על טעויות לא באים אליו בטענות, אבל כשמדובר בפרגוסון ישר יוצאים עליו וקוטלים אותו. למה? כי קוראים לו סר אלכס פרגוסון?
     
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,254
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    :aaarofl:

    יונייטד.. פרגוסון הצליח להכניס את תסביך הרדיפה הזה עמוק לורידים, אה?
     
  6. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    גם מוריניו בכיין, אבל מה זה קשור?
    כמו שילדים קטנים אומרים כשמאשימים אותם במשהו 'אבל למה אתה מאשים רק אותי, מה איתו?'

    מה הקשר...
     
  7. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    שסתם יש פה תינוקות, ובארץ בכללי.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    #LFC Starting XI: Reina; Johnson, Skrtel, Agger, Enrique; Henderson, Lucas, Adam, Downing; Kuyt, Suarez

    Subs: Doni, Kelly, Carragher, Coates, Spearing, Maxi, Carroll.

    כאמור, בלאמי לבקשתו לא בסגל. אני נורא מקווה שההרכב הוא סוג של 433 כשהנדרסון, אדם ולוקאס במרכז, דאונינג ואחד מסוארז/קאוט בצד השני ואחד מהם בחוד. 442 עם הנדרסון בצד ימין יהיה כואב לצפייה, למרות כמה פעולות חיוביות שעשה כמחליף.

    דאונינג מקבל פה הזדמנות לשחק במשחק הכי קשה עד כה העונה כשביינתים לפי היכולת שלו זה לא מגיע לו. בלאמי, ספיד, נסיבות כואבות וכו' - אבל הוא פשוט חייב לנצל את ההזדמנות הזאת ולהרשים.

    אגב לפני המשחק תוכננה דקת דומייה לזכרו של לוקה ג'ונס, בנו של בראד ג'ונס שנפטר ממחלת הסרטן לפני כשבוע. אני מניח שיתנו גם לו וגם לגארי ספיד את הכבוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/11
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    זה היה חייב להיות אדום. זה לא רלוונטי בכלל אם נגיעת היד של ריינה מכוונת או לא, בזכות נגיעת היד הוא מונע מאגווארו לעבור אותו ומציל שער ודאי. טעות שיפוט חמורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/11
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מחצית נהדרת. קצב מצוין, אגרסיביות, אנרגיות וגם כמה רגעים של כדורגל גדול. המשחק הזה התנהל בדיוק כפי שסיטי רצתה עד לשויון האומלל של לסקוט. וזה היה חתיכת שער אומלל, שער שכולו שלומיאליות וחוסר טכניקה, כמו שהורגלנו לראות מלסקוט בשנים עברו. הוא נתן עד כה עונה גדולה וכמעט נקייה מטעויות, אבל ברגע אחד פתאום חזר לו לסקוט הישן והמוכר. אחרי השויון ראינו את סיטי, שהצטיינה עד כה העונה בחוסן המנטלי שלה, בכמה דקות של זעזוע, אותן ליברפול ניצלה עם הרבה התלהבות כדי ללחוץ ולאיים על השער של הארט. המחצית באה בזמן למנצ'יני.
     
  11. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא אתווכח האם אגוארו עמד לעבור את ריינה או לא (הוא לא, הכדור ניתז לריינה ליד) והאם זה חייב להיות אדום, אבל טוב ששופטים מסוגלים להפעיל את ההגיון מדי פעם. אדום לשוער בדקה ה-20 ואפשר לסגור את המשחק. כשאפשר להימנע מזה במסגרת שיקול הדעת של השופט, זה מבורך.

    משחק מוזר. לא נראינו טוב עד השער של סיטי, אח"כ היה לנו מזל גדול שהצלחנו מיד להשוות עם שער אומלל (והרבה מחמאות לאדם) ועוד יצאנו מקופחים מבחינת ה-clear cut chances באותן דקות.
    בסה"כ תוצאה הוגנת, מרגישים שחסר לנו חלוץ כי סוארז כל הזמן יורד לאחור ולצדדים. הנדרסון ודאונינג שוב פעם נעלמו.
     
  12. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אז מעכשיו השוערים יעשו מה שהם רוצים כי השופטים ישתמשו בהיגיון שלהם ולא ירחיקו אותם כדי לא לסגור את המשחק.

    משחק מאוד בינוני לטעמי ועד הגול של סיטי בקושי ראינו כדורגל, אחרי הגול של ליברפול המשחק השתחרר וראינו קצת יותר כדורגל. אני לא מבין מה מילנר עושה בסיטי, חוץ מללכת ראש בקיר אין לו יותר מדי מה להציע, לא חבל על ג'ונסון שמתייבש בצד?
     
  13. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מדובר באירוע גבולי כמו כאן, השופט חייב להפעיל שיקול דעת.
    מדובר בהחלטה שסוגרת האת המשחק.
    אם האירוע היה בדקה 80 זה היה הרבה פחות משמעותי.
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אין כאן מקום לשיקול דעת. אם שחקן נוגע עם היד על קו השער זה משנה אם זה מכוון או לא? יש מקרים שאין בהם מקום לשיקול דעת וזה אחד מהם, גם אם זה סוגר את המשחק.
     
  15. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    לא מפתיע כשמדובר באטקינסון, איך נותנים לו לשפוט משחקים של ליברפול? תהלומה.