המחזור ה-14 בפרמיירליג: Military Madness

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/12/16.

  1. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,660
    לייקים שהתקבלו:
    7,097
    מין:
    זכר
    זה לא היה צירוף מקרים. מקווה שלמדת.

    זה לא קשור רק למשחק היום. אם העונה הזו תיגמר בטופ4 אז אפשר להניח שעונה שעברה הייתה מעידה חד פעמית. צ'לסי קבוצה עם שאיפות גבוהות יותר מהמודל העסקי שנקרא ארסנל. לא אמרתי שזה תרחיש סביר, אבל זה בטח יותר אפשרי (או פחות-לא-אפשרי) מאשר להביא וורלד קלאס (קראק, כמו שאתה אוהב) אחר, שסביר שכבר נמצא ברשימת ההמתנה של ברצלונה/ריאל/באיירן, או כבר משחק בקבוצות כמו אתלטיקו/דורטמונד שאין לך משיכה אמיתית להוציא אותו משם.

    סאנ-קש זה הכי טוב שהצלחתי לחשוב עליו.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. HEART BREAK KID RED DEVIL

    הצטרף ב:
    ‏14/9/06
    הודעות:
    272
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    איזה בעיטה של צ'לסי בסיטי, בתור אוהד יונייטד אני פשוט אוהב את זה כשפפ מפסיד לא סובל אותו.
    וכמובן גם כשהשיטי מפסידים.
    אין לי בעיה שצ'לסי ארסנל או ליברפול יהיו אלופות , רק לא השיטי.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    בתור אוהד יונייטד אין לך בעיה שליברפול תיקח אליפות?
     
  4. HEART BREAK KID RED DEVIL

    הצטרף ב:
    ‏14/9/06
    הודעות:
    272
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מין:
    זכר
    כשאתה יודע שלא תיקח אליפות, אז זה לא כזה משנה וכן בתור אוהד יונייטד אין לי בעיה אם זה .
    הם לא לקחו אליפות 27 עונות והם משחקים כדורגל נהדר כנ"ל הקבוצה שלך וכנ"ל ארסנל.
    אני בנאדם אנושי ואובייקטיבי אתה יודע.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארסנל העונה עם קצב מצויין נגד הקבוצות הקטנות וזה חשוב אבל אי-אפשר להשוות אותה לווינריות של צ'לסי ואפילו לא למנצ'סטר סיטי לטעמי. המקום השלישי תפור עליה כמו שאני רואה את הדברים. היא לא מסוגלת לקחת נקודות בכוח ולא מספיק טובה במצ'אפים הישירים נגד הגדולות, ואני יודע שהיא נתנה בראש לצ'לסי, מי זוכר בכלל.
    אני די מאוכזב מסיטי של פפ שנראית מאוד שברירית, לא אגרסיבית. אגווארו התחפש לדייגו קוסטה כנראה ואחרי שהפסיד לו בגדול בקרב החלוצים הטובים בליגה - הגיעה הקטסטרופה בסוף. כמה חוסר שכל, כמה היעדר קלאסה. מעבר לכך התחושה שלי היא שוב שלסיטי חסר משהו בהתקפה חוץ מאגווארו. אינצ'או הוא המחליף הראשון וכל היתר אלתורים. אגווארו שחקן כדורגל ענק אבל אין לו את זה ברמה המנטאלית ואני לא קובע את זה על סמך המשחק היום ואני יודע שהוא כבש את שער האליפות.
    התפתח כאן דיון יפה על הקבוצות האלה, המאוזנות, אלה שלוקחות משחקים שלא בהכרח מגיע להם. אני חושב שהכל מדובר באמונה, במנטאליות גבוהה ובמלחמה. משהו שמשותף לצ'לסי ואינטר של מוריניו וגם לקבוצה הזו של קונטה.
    אפשר לדבר על צ'לסי במונחים של דייגו קוסטה שהוא שחקן התקפה שלם, להתרפק על היכולת של האזרד שוב ושוב ושוב. אבל תראו איך 'כל מטאטא יורה'. וויליאן שהיה אאוט לגמריי - נכנס וכובש שער חשוב מאוד ומבצע מהפך. הרבה שחקנים חלודים היו מתים מהלחץ ובועטים רע. ומוזס עושה פעולת הגנה גדולה בסיום המשחק.

    והרחק-הרחק-הרחק מאחור, גם מבחינת הטבלה וגם מבחינת איכות הכדורגל האיומה: מנצ'סטר יונייטד. קצת עצוב, כי היא הייתה יכולה להפוך את העונה הזו לעוד יותר מטורפת.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הרצון העז של אנשים לראות את פפ נכשל מעט תמוה לי.

    כלומר, אני רואה אוהדי ארסנל שמעדיפים את צ׳לסי וקונטה כאלופים מאשר לראות את פפ וסיטי. למי אכפת בכלל מסיטי?!
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,813
    ככה זה כשאתה מאומן ע"י הדוש הגדול ביותר בעולם.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,236
    לייקים שהתקבלו:
    16,094
    טוב כנראה שטעיתי לגבי צ'לסי וגם לגבי מנ סיטי.
    חשבתי שסיטי מצויינת וצ'לסי בינונית. כנראה ששתיהן "טובות מאוד" או לפחות "טובות".
    כמובן שזה יכל להיגמר הפוך אבל קשה להתווכח עם המאזן של צ'לסי מאז ששינתה מערך.
    כמה קבוצות בליגה כבר יכולות ליצור רצף כזה של נצחונות וה2 האחרונים הם גם נגד קבוצות טופ 5 בליגה.
    אחרי המשחק הזה אפשר להגיד שיש פייבוריטית חדשה לאליפות.

    לגבי פפ, אני לא רואה את הערך המוסף שמביא בראבו שהגיע כדי להחליף את הארט. פה הנפילה הגדולה של גווארדיולה, הוא עשה מהלך מעניין כי האוהדים שרופים על הארט וזה שוער שבעיני הוא בינוני ופשוט מקבל המון אהבה מהתקשורת שהופכת אותו ליותר טוב ממה שהוא אבל כנראה שהמהלך הזה לא היה כזה חכם בדיעבד. חוץ מההתחרפנויות שלו ביציאות מהשער, אני לא רואה את בראבו עוצר כדורים שהוא -לא אמור- לעצור. תראו מהצד השני את קורטואה שקיבל המון ביקורת וכן נותן עצירות שבסוף שוות נקודות.

    בפנים בפנים אני עדיין מרגיש כאילו מנ סיטי הכי בנוייה לאליפות הזאת אבל היא התפרקה נגד ספרס, היא התפרקה אתמול, היא מתחילה להיות אובר רייטדית.

    נ.ב
    אגוורו שחקן ענק, אתמול אחד המשחקים הגרועים שלו. גם מצבים שהוא בד"כ כובש - הוא בעט יחסית קרוב לשוער, בד"כ הוא לא בונה על עצירות של ריפלקסים של השוער אלא פשוט מעיף את זה לפינה/לחיבור או בעוצמה כזאת שבלתי אפשרי לעצור את זה. לזה הוא הוסיף את התאקל המכוער בסיום שלא קשור לכדורגל וגם בתקרית עם לואיז עם הדחיפה, לדעתי הוא חיפש את הפאול והאדום. הוא שחקן חזק והוא יכול היה לנסות להישאר על הרגליים או מהר לקום ולרוץ אחרי הכדור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/12/16
    Sturridge ו-אלעד אוהבים את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מה שמעניין עם צ׳לסי זה שיש לה עוד הרבה מה לשפר ברמת הפרסונל כמו גם העובדה שאנחנו לא יודעים איך הקבוצה הזו תסתדר עם אירופה בנוסף, אבל אתה רואה ניצוצות של מכונה כמו בימים היפים שלהם עם מוריניו. גם אם זה לא ייגמר באליפות, הצבע בפנים חזר לאוהדים, ובצדק.

    אני ממשיך לעמוד על זה שהירידה של סיטי עוד החלה מאז החזרה של גונדואן למגרשים. הוא מבקיע וזה באמת אחלה, אבל בזה זה נגמר. לא ציפו ממנו להבקיע - ציפו ממנו לשלוט במרכז השדה ולתת יתרון נוסף בשליטה במגרש, בטח בליגה מול קבוצות מוכשרות פחות. אנחנו לא רואים שום דבר שמזכיר את השחקן מדורטמונד וזה מפתיע מאוד כשהוא משחק תחת המאמן שאולי הכי חשוב לו השליטה במשחק.

    עוד מילה על סיטי: הרבה כישרון, אבל עדיין מעט מדי ״בשר״. בעיקר בחלק האחורי שכל כדור שנשלח לשם זו פאניקה מוחלטת.

    מבחינתי לא השתנה כלום אתמול. המירוץ יישאר משולש עד הסוף בין סיטי, צ׳לסי וליברפול. ארסנל תיהיה אבל לא תיהיה שם כמו תמיד. היתרון של סיטי הוא בסגל, אך היתרון של צ׳לסי וליברפול* הוא במומנטום ובכך שאין להם את אירופה על הראש. חיזוק נכון בינואר יכול לעשות את ההבדל מבחינתן, ועד כה אפשר להיות מאוד מרוצים כאוהדים של הליגה מהצד. תוסיפו את יונייטד לחבילה בשנים הקרובות ויש לנו צמרת פצצה.

    * - הפציעה של קוטיניו זו מכה אנושה. זה מקביל לפציעה של הזאר, לא פחות. נראה איך יסתדרו.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהבעיה בסיטי קצת יותר עמוקה מצד גונדוגאן אבל כן אפשר לראות את הקשר. יכול להיות שאני טועה, אבל רבים האדירו את דורטמונד בזמנו, ובצדק - על המשחקים נגד ריאל מדריד בחצי הגמר, על גמר הגביע הגרמני נגד באיירן - ועוד. דורטמונד הייתה קבוצה לוחצת בצורה נהדרת. אבל גונדוגאן עצמו קודם כל עבר פציעה קשה והוא קצת פחות נייד לטעמי ולבטח איטי יותר. ומעבר לכך, דורטמונד הייתה כותשת יריבות במתפרצות. אצל סיטי המצב שונה מאוד. היא כביכול קבוצה יוזמת וזו שנחשפת מאחורה.
    על סמך היציבות שקלאודיו בראבו הפגין במדי בארסה היה אפשר להבין למה פפ רוצה אותו מה גם שלא ראיתי את סיטי כושלת שוב ושוב בהגבהות לרחבה דווקא. מצד שני נכון שהוא השתלב רע וג'ו הארט היה מחובר לקהל וכרגע הרכש הזה לא התברר כהצלחה.
    לטעמי פפ מאמן מצוין ולמרות שהוא לא הצליח בבאיירן(אבל בטח לא נכשל), אני מחזיק ממנו. מה שכן אני חושב שאלה שאוהבים לדבר נגדו או מחכים לו בפינה - מרגיזה אותם, וכך גם אותי - האובר-חוכמיות שלו. הרצון להתחכם. אם קבוצה משנה מערך כל פעם מחדש זה קצת מצביע על חוסר ביטחון בקיים לטעמי. אני לא חשבתי שהזזתו של סילבה אחורה תחזיק מעמד. ובעיקר לא אהבתי את ה-3-5-2 וזה לא קשור מה המערך בו צ'לסי בחרה. השיטה יושבת פיקס על צ'לסי, יש לה את שחקני הקו המתאימים והיא מתואמת לכך. לעומת זאת זה ממש לא מתאים לסיטי.

    יכול להיות שאני נופל על אגווארו בצורה מוגזמת אבל משהו בו בוסרי, לאו דווקא מבחינת השער אלא מבחינת האופי והמנהיגות. אתמול ציפו ממנו לערך מוסף והוא לא תרם כלום. דייגו קוסטה השאיר אותו בצל כי כל נגיעה שלו בכדור הייתה זהב. הוא שחקן העונה עד עכשיו. צ'לסי נהדרת.

    לגבי מאבק האליפות - לסיטי יש את אירופה על הראש בניגוד לשתיים האחרות. בהנחה ולא תודח בשמינית הגמר זה יהיה משמעותי. מעבר לכך, לטעמי ליברפול עם כל הכבוד לקוטיניו היא חסרת שחקן התקפה מובהק שהוא מנייה בטוחה. דייגו קוסטה כזה, האזרד כזה, אגווארו כזה.
     
  11. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Raulito,

    אני לא מסכים לגבי גונדואן: אין שום בעיה עם הניידות שלו למען האמת. דווקא בכל אחד מהשערים שלו העונה רואים תנועה טובה וכוח פריצה לא רע בכלל לשחקן עם נתונים פיזים כמו שלו (הכוונה לאחר הפציעה). אפילו אתמול הייתה לו איזה פריצה יפה לקראת סוף המשחק. למה אני כן מצפה ממנו? תחזור להופעה של מודריץ׳ אתמול מול ברצלונה. משחקנים בקליבר הזה אני מצפה לעליונות במרכז השדה.

    אני לא מסכים לגבי המערך של סיטי: לחלוטין הוכיח את עצמו וסיטי ישבו על צ׳לסי והיו שווים הרבה יותר משער אחד. ההגנה הייתה חשופה לא בגלל המערך כמו בגלל הפרסונל הבעייתי וההחלטה הקבועה של פפ לתקוף עם הרבה שחקנים בחצי של היריב. כאימרת הקלישאה: ״מי שלא מבקיע - סופג״. לפעמים גם מזל צריך בעסק הזה (ראה ערך: החמצה מול שער ריק), וסיטי עוד לפני השער של קוסטה בקלות היו יכולים לנצח אתמול 2-3:0.

    אני כן מסכים לגבי אגוארו: עם זאת, לא כל שחקן צריך להיות מנהיג או לסחוף את השחקנים אחריו, אם כי זה בהחלט חשוב.

    אגב, נקודה ששווה להזכיר אתמול: סאנה סופסוף הראה ניצוצות של כישרון גדול. החילוף שלו בקלישי בנקודת הזמן בה זה קרה היה מאוד תמוה בעיניי. מילא היה מדובר במגן רענן שתורם בהתקפה - אבל הוא לא. חוץ מזה, הוא גם באופן עקבי למדי הוכיח את עצמו כחור הגנתי שאי אפשר לסמוך עליו.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השער של סיטי לא הגיע ממהלך מתוכנן יותר מידי אלא מחוסר מזל ורשלנות הגנתית של קיהייל, חשוב לציין את זה. לא הציגה מספיק עליונות על צ'לסי במחצית הראשונה במשחק בית. אני לא חושב שנכון למדוד איכות ויתרון רק בגולים או במצבים אבל גם לא ראיתי מהלכי כדורגל טובים או משהו חכם מידי, מתוחכם. מעבר לכך במערך של שלושה שחקני הגנה, קולארוב הוא לא בלם לצורך העניין. אני לא הייתי נוגע ב-4-2-3-1 שהלם את הקבוצה הזו יופי. קולארוב היה נק' תורפה עצומה שפשוט לא שיחקו עליה. לא חושב שנכון לצפות מגונדוגאן למשהו שדומה בכלל למה שראינו אתמול בקלאסיקו. הוא מעולם לא היה גדול בעבודות ההגנה, זו דעתי. מודריץ' אמנם לא קשר אחורי אבל הוא נייד יותר בעמדה אחורית, מתקל. היתרון של גונדוגאן על פני מודריץ' בעיקרון הוא בשליש האחרון של המגרש.

    לגבי אגווארו - לא יודע איך להבהיר את הנק' שלי כמו שצריך. גם דייגו קוסטה לא ייסמן לחברים שלו 'שום דבר לא גמור', אבל הוא יותר מרתיע, יותר אגרסיבי ליד השער, לא מבחינת השיגעון שלו. הוא פשוט לא מוותר. התחושה שלי היא שמחר אם יש גמר בין צ'לסי לסיטי ואגווארו וקוסטה מגיעים לאותו מצב - אגווארו נשבר ומחטיא וקוסטה לא. לא הפכתי אותו להיגואין שקרס במשחקים הגדולים של הנבחרת, אבל הוא כאילו מוותר לעצמו לפעמים, 'זה לא היום שלי'.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    משחק עונה בין שני מאמנים חדשים, מערך של 3-2-4-1 מול 3-4-3. פרמיירליג 2016 חברים, מי היה מאמין.

    כן ירבו.

    https://i.guim.co.uk/img/media/39cc186ab3c8ba9e5e2e7400d5c7f464a9a8e916/0_0_429_596/master/429.Xxx?w=300&q=20&auto=format&usm=12&fit=max&dpr=2&s=15c1f97e8f52148ca61179ebafaf5f60
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,039
    לייקים שהתקבלו:
    6,751
    התגעגעתם? חשבתם שכבר לא תזכו לראות את זה? יורגן קלופ מציג: לוקאס פותח משחק פרמיירליג!

    קאריוס
    מילנר לוברן לוקאס קליין
    צ'אן הנדרסון וויינאלדום
    פירמינו אוריגי מאנה

    מיניולה, קלאבאן, מורנו, ארנולד, אג'רייה, לאלאנה, וודברן.

    סעמק.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,236
    לייקים שהתקבלו:
    16,094
    מדאיגה אותי מאוד הפציעה של מאטיפ. לכמה זמן זה? לא היה דיווח.
    לאלאנה גם לא כשיר.
    מכה רצינית מה שקורה פה, מקווה לטוב.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.