המחזור ה-15 בליגת העל: פ"ת של מכבי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏5/1/07.

  1. The koko Member

    הצטרף ב:
    ‏12/7/04
    הודעות:
    345
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גועל נפש של שופט בה'.

    אבל בואו נתחיל מהתחלה.

    מחשבות על המשחק רצות לי בראש כבר מתחילת השבוע-איך גוסו גוסו משחק,האם מכבי יתפסו יום טוב עלינו,ועוד יותר חשוב האם נדע לנצח גם את המשחק החשוב הזה ובהחלט לבסס את מעמדנו בצמרת ליגת העל,ולהוכיח לכולם שאין מה לעשות,מ.ס אשדוד מודל 06-07 היא קבוצה לוחמנית עם אופי של אריה,ומקומה בהחלט מוצדק ולא איזושהי אפיזורדה חולפת.

    אני קם בבוקר,פותח חלון וגשם מול העיניים שלי.פחדתי מזה שהאוהדיםלא יגיעו.זה לא משחק לאיצטדיון ריק,הקבוצה צריכה היום,אולי יותר מהכל,את העידוד של הקהל.הגעתי לאיצטדיון,10 דקות לפני המשחק,בכל זאת בשבת אני לא נוסע.התמקמתי ביציע ב' במקום הקבוע שלי.העידוד מתחיל וההתרגשות מהקהל בשיאה.

    אנחנו פותחים את המשחק טוב,לא נותנים למכבי לנהל את המשחק ולוחצים עליהם טוב מאוד.2-3 מצבים ואז מגיע הרגע,19 דקות מהפתיחה,ערנות של שריקי בחטיפת הכדור, עובר את השוער ו-פנדל.שמחה ראשונית,שנעלמת במקצת לאחר ההבנה כי קאלה לא יקבל כרטיס אדום.השופט בן זונה,צועקים בקהל ואני ביניהם,אבל עכשיו את מי זה מעניין,הולצמן הבלתי נגמר מתקרב אל הכדור, לא מתבלבל ומכניס את הכדור פנימה.1-0 אשדוד,טירוף ביציע.כמה דקות אח"כ מכבי הגיעה למצב הממשי הראשון שלה במשחק שביטון,5 מטר מול השער מגלגל את הכדור סנטימטר ליד הקורה.

    דקה לסיום המחצית,אוי כמה שגול מתאים לי עכשיו,הולצמן מקבל כדור 25-30 מטר מהשער,מוסר כדור מדוד שחותך את כל ההגנה של מכבי ומשאיר את שריקי מול השוער,שריקי משתלט יפה ומקפיץ מעל השוער,הידיים בשמיים מודות לה',ופתאום משום מקום מופיע אבי יחיאל ובגמישות שלא הייתה מביישת שחקנית בלט מציל מהקו.

    המחצית נגמרת בתוצאה 1-0 אבל עם הרגשה של פיספוס.



    המחצית השנייה נפתחת בלחץ של מכבי אך בלי הזמנויות מיוחדות.אבל אז זה הגיע,גורה טל(,אהוב ליבי)מקבל צהוב מיותר מהשופט,צהוב שהשופט יכל להבליג עליו בקלות אם הבליג על עבירה גסה של שטרית,על תיקול בהחלט לא נקי של שירן ייני,וכמובן מידת הרחמים שהפגין כלפי קאלה.

    מהרגע הזה,השחקנים שלנו נכנסו למגננה אוטומטית ומכבי שולטת באופן מוחלט במשחק.עוד החמצה ועוד החמצה של מכבי,אף אחד לא רצה להודות,אבל היה ברור בסופו של דבר שמכבי לא ימשיכו להחמיץ ככה לאורך כל המשחק.ככה עוברים להם עוד 15 דקות מלחיצות.אחרי עוד נבדל של אשדוד אני רואה את הולצמן מסמן לספסל-חילוף.עידן מליחי שפתח טוב את העונה נכנס למשחק כשהכוונה מוצהרת,לשמור על היתרון.כנראה שלא שמתי לב,אבל באותו זמן נכנס גם ג'ובאני רוסו ואחרי 15 שניות הכדור ברשת של אשדוד.ומי שם?רוסו.מאיפה לעזאזל הוא הגיע ולמה הוא נכנס לשחק בכלל?הוא לא פצוע?.

    מהרגע הזה,הלב שלי דופק בקצב של בערך 80-90 פעימות לדקה(לא באמת ספרתי,זו סתם השערה) ובכל חצי הזדמנות של מכבי הרגשתי שזהו,כל ההכנה והציפייה למשחק לא היו שוות,והנה אנחנו מקבלים את השני,אבל תודה לאל,התבדתי.התקפה אחת בלבד לאחר השיוויון של מכבי,שריקי מגיע למצב טוב מול קאלה,שמצליח להדוף אך לא טוב,והכדור מגיע ישר לרגליים של גוסו גוסו שמזווית קשה בועט מתחת לגוף של קאלה אבל הכדור פוגע בקורה ומתגלגל לקרן.השחקנים מבינים שגם עם שחקן עודף,מכבי ת"א שנת 06-07 לא בדיוק מפחידה ומאיימת כפי שהשם אומר.

    5 דקות אח"כ,שוב התקפה מתפרצת,הכדור מגיע אל רביבו שבמסירת אמן מעמיד את גוסו גוסו מול קאלה,שבפעם השנייה מבצע עבירה למניעת שער בטוח,פנדל לאשדוד.איזה טירוף,אני מרגיש שעוד שנייה אני מתעלף,אבל מנסה לדחות את זה כמה שאפשר,לפחות אחרי שאני יוודא שהכדור נכנס פנימה.מילה על העבירה של קאלה- אם זה לא צהוב לפחות,מישהו צריך לחשוב על בדיקת פוליגרף גם לשופטים.

    חשש קל עובר בי שאני נזכר שהולצמן בחוץ,אך הוא מתמוגג במקצת כשאני רואה את רביבו עומד בביטחון מול קאלה,שכבר מזמן היה אמור להיות אחרי מקלחת מסתכל על המשחק מהגדר.רביבו לא מאכזב,בועט חזק ובטוח ולקאלה אין שום סיכוי. 2-1,הי"א בטירוף.

    דקותיים לאחר מכן,שריקי מקבל את הכדור באגף ימין,עובר את המגן ומזווית קשה מזעזע את המשקוף.אויי שריקי שריקי,צריך לדעת גם למסור.מליחי היה פנוי לגמרי.כבר בהתקפה הבאה מכבי מענישים אותנו על ההחמצה כאשר הכדור יוצא לקרן,ומי אם לא רוסו,שדווקא היום נזכר לשחק כדורגל,מגביה את הכדור,ההגנה שלנו עוד באופוריה משער היתרון שלנו וכנראה ששוכחים שמרדיקוביץ' הוא חלוץ,ודי טוב למען האמת.מרדיקוביץ' נוגח את הכדור בין אג'י השוער לבין הקורה,2-2 והסיוט חוזר.מזה כבר היה ברור שהשחקנים שלנו לא הולכים לחזור ורק קיוויתי שהמשחק יגמר כמה שיותר מהר.בדקה ה 90 עוד נמני גרם לי להזיל דמעה שהכניס את הכדור לרשת, שנכנסה חזרה אחרי שהבנתי שהקוון יודע להרים את הדגל גם בכיוון ההפוך.

    המשחק מסתיים בתוצאה 2-2,שבהחלט מאכזבת מבחינתי ומבחינת כל אוהדי אשדוד,היינו אמורים לנצח את המשחק ללא צל של ספק.אך למרות האכזבה,היום הוכחנו משהו,הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת לגיטימית בליגת העל,קבוצה שגם עם 10 שחקנים במהלך כמעט מחצית שלמה לא נשברת ואפילו כובשת מול קבוצה שמתיימרת להיות קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי.צר לי לבשר לכם אוהדי מכבי,אבל היום מהקבוצה שלכם לא נשאר כלום מלבד השם.



    הלב רוצה אותך,
    תמיד בכל מקום.


     
  2. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשתי מילים: דקל קינן. עם דקל, הגול הראשון של בני יהודה לא היה, כל ההתקפות שאסולין לבד מול שלושה מצליח לעשות משהו, כל זה לא היה אם קינן היה משחק. בקשר לגול השני, זה היה קצת מיקרי, וגם כי מגרשווילי חלם קצת.

    אבל עכשיו אחר ההפסד לבוא ולהגיד מטומטמים ואפסים וכל זה זה סתם. אז הפסידו לבני יהודה, לא נורא. אז השנה לא הכל הולך לנו קל, זה לא הסוף. צריך תמיד לתמוך בקבוצה, לא לקלל את רוני לוי ואת השחקנים.

    שבוע הבא הפועל ת''א באה לקריית אליעזר, חייבים להראות יכולת אחרת ולנצח בגדול. גם השחקנים וגם האוהדים לא יסבלו עוד איבוד נקודות, כי האליפות באמת מתחילה לברוח. אני מאוד מקווה שבית''ר תאבד נקודות, שלא יברחו לנו.
     
  3. אלסנדרו דל פיירו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/04
    הודעות:
    1,340
    לייקים שהתקבלו:
    9
    הגיע הזמן...
    תודה רבה אסולין.

     
  4. Daniel_Harush Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מחזור מעניין ... כמה כיף לראות את חיפה מפסידה ולדעת שחיפה לא מתקרבת עוד יותר לצמרת ... וגם שזה היה נראה כאילו חיפה חוזרת ועושה הכל נכון בדרך לאליפות בני יהודה באה וקילקלה , איזה גולסו של אסולין ...

    חבל מכבי ת"א לא ניצחה הייתה הרגשה של צביטה בלב כי מכבי ההייתה באמת קרובה , אהבתי שאלי כהן לא פחד ושיחק הכי פתוח שאפשר בכדי להשיג את הניצחון וכמעט השיג .

    הפועל בעוד ניצחון מצמד של אוגבונה , אגב אוגבונה אני שומע כל הזמן לקראת סוף שנה או תחילת שנה או פתיחת חלון העברות שאוגבונה בדרך החוצה מהפועל מה אתם רוצים מהבן אדם הוא נותן את התפוקה שלו כל שנה חלוץ טוב מאוד למרות שהוא לא מספיק טכני .

    הכי כאב לי השבוע זה ההפסד של הפועל פ"ת שעוד יותר קירב אותה לליגה הלאומית כמה עצוב תיהיה ליגת העל בלי הפועל פ"ת מקווה מאוד שהפועל ישארו בסו פו של דבר כ י לדעתי אם הם ירדו הם לא יצליחו לעלות .
     
  5. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את האמת, אני רוצה שהפועל פ''ת ירדו. ולא בגלל הקבוצה, בגלל לחמן. נמאס לי לראות את הכדורגל של המאמן הזה! ועוד יותר נמאס לי ממנו אחרי שהוא מתחיל להרוס את עידן סרור. מאמן מגעיל.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    תוצאות המחזור בגדול משחקים במיוחד לטובת בית"ר ירושלים שאם תנצח תהיה בלעדית בראש הטבלה ותתרחק עוד ממכבי ת"א וחיפה.

    מכבי חיפה הפסידה היום בצורה מיותרת מאוד מבחינתה, חוסר ריכוז של אולארה ודוידוביץ' גרמו להפסד וחבל מאוד מבחינתם אחרי התקופה הטובה יחסית וצבירת הנקודות. בני יהודה סוף סוף מוציאה החוצה מה שהיא כל כך רצתה להוציא ואני מאוד מקווה שהניצחון הזה יוציא אותם לדרך חדשה ויחזיר את הביטחון לכולם במיוחד לאסולין שהוא סקורר טוב שיכול לעזור מאוד לבני יהודה אם רק יהיה מפוקס.
    מהתקציר התרשמתי מאוד מההתקפות של אשדוד, אשדוד הייתה קרובה מאוד לניצחון, גם הובילה, גם החמיצה וחבל לי שהם לא ניצח, הגיע להם. השלישייה ההתקפית של אשדוד פשוט מדהימה וכל התקפה יכולתה לראות את החדות שלהם והרעב שלהם, באמת מעורר כבוד, ואגב הפנדל של רביבו היה נראה לי השער הראשון של אשדוד שהוא לא מהשלישייה ההתקפית. מכבי ת"א ממשיכה לא לנצח אבל מצד שני לא להפסיד... בקיצור ככה לא יצא כלום מהעונה הזאת אפילו לא התמודדות בצמרת הגבוהה.
    המצב של הפועל פ"ת נהייה יותר ויותר קשה, הם פשוט מסכנים כי בחצי הראשון הם היו הרבה יותר טובים והחמיצו וכל פעם זה מתנקם בהם מחדש... לחמן חייב לשים סוף להתרשלות בהתקפה כי בקצב הזה אין שום סיכוי לקבוצה לשרוד. הם פשוט נראים הרבה יותר נאיבים גם מהכח וגם מהרצליה.
    נתניה הייתה צריכה את הניצחון, לא משנה הדרך, לא משנה התוצאה ולא משנה מי ואיך. העיקר 3 הנקודות שיתנו לנתניה את השקט ולעטר את השמחה לעבוד השבוע ולהכניס לשחקנים באווירה יותר כיפית את השיטה והאופי שלו, אני מאמין שמכאן נתניה רק תעלה למעלה כי הקבוצה הזאת שווה הרבה יותר ממקום שמיני ושביעי. לפי התקציר שטראובר היה בשיאו... גוטמן הלך, עטר נותן לו גב היה אפשר לראות ששטראובר רוצה הרבה יותר מבדרך כלל.

    היה מחזור טוב ומעניין.
     
  7. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק די חלש בנתניה אבל סוף סוף ניצחון ו3 נקודות . אפשר היה לראות את ההבדל הענק בין גוטמן לעטר , סוף סוף שכטר מתחת לחלוצים באמצע , סוף סוף 2 חלוצים , סוף סוף התקפות ובעיטות לשער וגם גולן חרמון בהרכב , כמה שהתגעגעתי אליו . האדום גמר לנו את ההתקפה , אבל כמו שכבר אמרתי קשה להחליף שיטה ב3 ימים ייקח זמן .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/1/07
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק על הפנים של מכבי חיפה, השער שלה היה מטעות של אניימה לטעמי, חיפה פתחה את המשחק לא רע, אבל ספגה שער מטופש, אולארה מסתבך בהרחקת כדור, ילד בן 10 בועט את הכדור החוצה כמו שצריך, היציאה של דוידוביץ גם כן הייתה מבזה מאוד, במקום לסגור לו את הפינה או את האפשרות לעבור, הוא עשה מן קפיצה כזו. בני יהודה יכלה להבקיע היום יותר שערים, משחק הגנה חלש מאוד של מכבי חיפה, זה לא שגם ההתקפה הבריקה, היה ניתן לראות בסחרונו של דקל קינן. חיפה כבר הראתה לנו, או הכניסה לנו לראש מחשבה שההנה היא חוזרת, היא חוזרת להיות דומיננטית, היא מסתערת על האליפות, ובהחלט אני גם אכלתי את הכובע. רוני לוי לא הצליח להטריף את השחקנים שלו, חיפה לא נלחמה, ולחימה שהייתה לבני יהודה היום, שווה יותר מכישרון, לפעמים. שער אדיר של ליאור אסולין, שניצל מיקום חלש של דוידוביץ, שוער עם כל-כך הרבה ירידות ועליות שהיה שוער נבחרת, לא זכור לי, אבל לא חשוב. חיפה הבקיעה לעצמה גול עצמי במאבק, היא רחוקה עכשיו 4 נקודות מבית"ר ירושלים וסביר להניח שהפער בצמרת עוד ייגדל אחרי המשחק של בית"ר נגד עמידר, רוני לוי חייב לעשות מהפיכה במכבי חיפה, וכל זה בא אחרי משחק שבו חיפה יכלה לתת שישייה למכבי פ"ת, אחת הקבוצות החזקות בליגה.
    כל הכבוד לבני יהודה על הניצחון, סוף סוף, מגיע לה, היא הרסה לי בטוטו, אבל לא חשוב. היא פתחה פער מהקו האדום בינתיים, לשחקנים יהיה יותר ביטחון אחרי ניצחון על קבוצה גדולה.

    כמה שהכדורגל הוא אירוני. קטלו את שטראובר, בעיקר גוטמן, הוא קיבל חמישייה מזעזעת ממכבי ת"א בה הוא אשם במחצית מהשערים, אבל הוא נתן משחק מעולה נגד כפר סבא והציל פנדל של דוארטה, שאולי צריך לתת למישהו אחר לבעוט. ניצחון יפה של מכבי נתניה עם לחימה וגם עם כדורגל יפה בעיקר במחצית הראשונה. הניצחון יעלה לנתניה במוראל אחרי תקופה לא טובה, והיא תנסה להידבק עוד לצמרת, מה שהכי חשוב שהקבוצה תעשה שינוי ותשחק יותר שמח. השחקנים השקיעו המון, רואים שהם אוהבים את עטר. כפר סבא ממשיכה להיראות לא טוב, זו לא אותה קבוצה מתחילת העונה, הקבוצה לא יציבה והיא מתרחקת מהצמרת וחבל.

    היה ברור שפ"ת תנצח בדרבי למרות המשחק החלש שלה, גולן שבוע אחרי הרחקה, חתום על שער הניצחון. כדורגל אירוני, כבר אמרנו?. פ"ת נשארת בצמרת במקום הרביעי ועדיין היא בתמונה על אופ"א, בוודאי. הקבוצה של לחמן צריכה להתחיל לאגור נקודות ולהחליף את שיטת המשחק, לחמן חייב לשחק התקפי, הוא חייב נקודות, תיקו פה ונקודה שם לא תעזור לו, אבל גם הנקודות הללו לא מגיעות.

    משחק יפה מאוד בין אשדוד למכבי, רק הרס לשתיהן התיקו. אשדוד יכלה לפתוח פער מבית"ר, מכבי דיי התרחקה מהצמרת הגבוהה. רוסו שנכנס עשה את השינוי עם שער ובישול, רק שאין אצל רוסו המשכיות בשנים האחרונות, בניגוד למכבי חיפה, שם היה נותן הרבה משחקים טובים. מצפים מג'ובאני שכל משחק ייתן את המסירה החכמה ואת הבישול, או יבקיע, דבר שפעם היה עושה בצרורות. לטעמי אשדוד היו טובים יותר והיה מגיע להם יותר ממכבי לנצח, אבל פחות או יותר תיקו משקף. לפחות לא תיקו של 0-0. ההרחקה שיבשה לאלון חזן את המשחק, יפה לראות שגם בעשרה שחקנים אשדוד יצאו קדימה.
     
  9. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פשוט לא ייאמן שכפר סבא לא בצמרת . תראו באיזה מקום הם , ממש קרובים לתחתית כולה 4 נקודות מבני יהודה. כפר סבא פתחה פשוט מצויין את העונה אבל איפשהו זה התפספס , לא הגיוני שהתקפה כזאת קטלנית נעלמה פתאום
     
  10. Noffar Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/06
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריאל,כפ"ס של השנה זה נתניה של העונה שעברה.
    התקפה בלי הגנה.
     
  11. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק ההבדל הוא שהם פתחו את העונה בצורה פנטסטית
     
  12. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה שיפוט שערורייתי באשדוד,לא רק שקאלה היה צריך לקבל אדום בפנדל הראשון וגם בשני גם לפני
    הפנדל על גוסו היה עוד פנדל שנעשה על גוסו ולא שרקו לטובת אשדוד.

    חוץ מזה לפי התקציר אני רואה ששיבחון התחיל לקבל חלק קצת יותר מכובד בהתקפות של מכבי תל אביב,כל
    התקפה שהייתה אצל מכבי עברה דרך שיבחון או שהייתה קשורה אליו-מישהו ראה את המשחק כולו
    ויכול להגיד איך באמת היה שיבחון?
     
  13. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יאומן איך משבוע לשבוע המהפך ביכולת משתנה ככה בצורה קיצונית שכזאת, הרבה זמן כמו כן לא ראיתי משחק מבזה כזה של ניר.
    חיפה העונה מאופינת ביותר מידי חוסר יציבות, רמת כדורגל ירודה, והכי גרוע אין קבוצתיות במשחק.
     
  14. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבחון היה לא רע בכלל בהשוואה לבדרך כלל, השתפר והתחיל לקבל ולחלק כדורים...
     
  15. ofer-7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/06
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא חשבתי שמכבי חיפה עושה כיוונים של יציבות, עלייה, התקדמות. בני יהודה הראתה שזה לא ממש ככה.
    רוני לוי צריך קודם כל ליישר את העניין החברתי בקבוצה, כי מקצועית חיפה עוד קבוצה טובה, זה לא שהבעיה הכי גדולה היא מקצועית לטעמי. כי באירופה, הם הראו שמקצועית הם יכולים לנצח גם קבוצות גדולות.

    הקבוצה במצב הכי אבסורדי היא הפועל פ"ת, שנראה שאין אפשרות להישרדות של הקבוצה הזאת בליגה. בלאגן עם האוהדים + אף אחד לא ממש יודע מי הבוס והמאמן שעסוק בקרבות ג'ודו עם הכוכבים הצעירים שלו.
    בסך הכול, עצוב לראות את פ"ת ככה.