המחזור ה-15 בפריימר ליג!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י RE-QL, ‏22/11/02.

  1. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נפתח עם המוליכה ארסנל שמגיעה לסאוט'המפטון במצב מרומם אחרי שהביסו בדרבי הגדול את טוטנהאם 3-0 וחזרו למקום הראשון בפריימר ליג תיירי הנרי כנראה לא ישחק בגלל שונגר רוצה שינוח אבל גם בלעדיו ארסנל פייבוריתית כמובן הסיינטס ינסו אולי להפתיע את הגאנרס לא נראה שיקרה הימור: 2-1 לאלופה.
    מידלסבורו תארח את מנצ'סטר סיטי עם ברקו כנראה שוב בהרכב ולאחרונה הוא עושה עבודה טובה מאוד הישראלי אני מקווה שימשיך ככה גם מול הבורו הטובים שלמרות ההפסד 0-1 בסטמפורד ברידג' נראים טוב מאוד העונה הימור: אין הפתעה 1-2 למארחים.
    אברטון המשתפרת תארח את וווסט ברומיץ הצולעת מהמקום האחרון שאברטון במקום רביעי המאוד מפתיע כמובן עבור קבוצה שהרבה חשבו שהם ירדו השנה ליגה... אברטון מחזור שעבר ניצחה 1-0 משער של קאמפבל את בלקבורןוממשיכה להרשים קרוב לוודי זה ימשיך גם מול ווסט ברום החלשה הימור: 0-2 לאברטון.
    בולטון תארח בריבוק את צ'לסי המצויינת הכחולים במצב מצויין! ולא נראה שבולטון תוכל לעצור את זולה וחבורתו... צ'לסי ניצחה את הבורו במחזור האחרון והם כבר במקום השלישי בליגה 5 נקודות מהאדומות המובילות בולטון במקום ה-18 לא נראית סוף אבל יכולה להפתיע הימור: 2-0 לצלסי.
    ווסטהאם תגיע לוילה פארק למשחק מול אסטון וילה כששתי הקבוצות לא נראות טוב לאחרונה ווסטהאם במקום ה-19 בטבלה והוילה במקום ה14 והן חייבות להשתפר כי הן שוות יותר מזה הוילה סיימה ב0-0 מאכזב מול ווסט ברום במשחק שהיא הייתה צריכה ונצח וגם זה משחק כזה... הימור: 1-1
    פולהאם מארחת את ליברפול שנמצאת בתקופה לא טובה בכלל אחרי הכשלון בליגת האלופות ההפסד לליגה וגם התיקו החלש בבית מול סנדרלנד הוייה אמר שיהיה שינוי בהרכב וליברפול חייבת לחזור לנצח כדי להצמד לארסנל כשכרגע הפאר של התותחנים הוא נקודה אחת אבל ניצחון מול פולהאם בחוץ זו לא עבודה קלה פולהאם כבר עשתה הרבה קשיים להרבה קבוצות בליגה אבל לא נראה שהם יעמדו במשימה מול ליברפול הימור: 2-0 לאדומים.
    במשחק המחזור תארח מנצ'סטר יונייטד את ניוקאסל יונייטד בקרב על תארת היונייטד הגודלות הקבוצות קרובות במיקום שליגה (מנצ'סטר 5 ניוקאסל 6) כשליונייטד נקודה מעל המגפייס שתי הקבוצות מאוד לא יציבות בליגה מנצ'סטר אחרי 1-1 מול ווסטהאם בבית וניוקאסל אחרי ניצחון 1-2 על סוטון בבית נראות בעליה לאחרונה אבל אי אפשר לדעת מה יקרה... הימור: 2-1 לניוקאסל!


    אני עשיתי את הסיכום המלא כמה פעמים ונמחק שוב ושוב עכשיו עשיתי רק חלק מהמשחקים שמישהו ישלים אותי בבקשה...
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לידס מתארחת בוויט הארט ליין אצל טוטנהאם, בלי מספר שחקנים, ביניהם מתיאו, באקה ומילס... בוייאר והארט יחזרו לשחק, ואיך שהתרנגולות נראו שבוע שעבר, אני מקווה ומאמין שלידס תנצח...
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    משחקי יום שבת:

    מנצ'סטר- ניוקאסל-- מנצ'סטר במקום ה-5 עם 23 נקודות לעומת זאת ניוקאסל במקום ה 6 עם 22. מנצסטר הוציאה ב-2 משחקי הליגה האחרונים רק נקודה אחת וזה לא סוד שהם ממש ממש לא מבריקים וצריכים שם דחוף להתעורר. ניוקאסל ניצחה את סהותהמפטון 2-1 במחזור הקודם ובכלליות הקבוצה נמצאת במצב רוח לא רע לאור העלייה לשלב הבא לליגת האלופות, צפוי משחק פתוח ושהכל יכול לקרות שם.

    אסטון וילה- ווסטהאם- אסטון וילה מקום 16 עם 14 נקודות, ווסטהאם מקום 19 עם 12 נקודות. אסטון וילה נמצאת אמנם במקום שלא ממש מחמיא לה אבל היא עם 5 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד והיא פייבוריטית לצאת עם 3 הנקודות במשחק הזה. ווסטהאם די בצרות בתחתית ועם היא תמשיך ככה לא נופתע לראות אותה בליגה ה-2 בעונה הבאה, והיא נמצאת עם 5 משחקים רצופים ללא ניצחון, המצב לא נראה טוב שם.

    בולטון- צ'לסי-- בולטון מקום 18 עם 12 נקודות, צ'לסי מקום 3 עם26 נקודות. בולטון אמנם בתחתית אבל היא נתנה תצוגה לא רעה בניצחון 4-2 על לידס והיא רוצה להמשיך לנסות לעלות למעלה, אבל מולה תעמוד צ'לסי שנמצאת בתקופה יוצאת מן הכלל, צ'לסי לא הפסידה בליגה כבר 6 משחקים רצוף שזה יפה והיא פייבוריטית לנצח למרות שלא יהיה לה קל.

    אברטון- ווסט ברומיץ' אלביון-- אברטון ההפתעה הנעימה של הליגה צמודה לצ'לסי במקום ה-4 עם 26 נקודות, ווסט ברומיץ' מקום אחרון עם 12 נקודות. מאברטון לא ציפו להיות בצמרת אבל היא שם, והיא נמצאת כבר עם 6 משחקים רצופים ללא הפסד שזה הישג יוצא מן הכלל לקבוצה הזאת ועכשיו יש ממנה קצת יותר ציפיות ואסור לה לפשל מול סוגרת הטבלה שלא ניצחה כבר 9 משחקים רצופים.

    פולהאם- ליברפול- - פולהאם מקום 13 עם 16 נקודות, ליברפול מקום 2 עם 31. משחק מעניין מאוד, פולהאם קבוצה עם הרבה מאוד פוטנציאל ולדעתי היא צריכה להיות בשמיניה הראשונה לפחות בליגה אבל היא קבוצה מאוד לא יציבה, ליברפול פישלה ב-2 משחקי הליגה האחרונים שהוציאה רק נקודה אחת ובכך איבדה את המקום הראשון ואצל פולהאם יהיה לה קשה לחזור לעצמה אבל היא חייבת.

    מידלסבורו- מנצ'סטר סיטי- - בורו במקום ה 7 עם 21 נקודות, הסיטי מקום 12 עם 17 נקודות. בורו בעונה די טובה מבחינתם למרות למרות שבחמשת משחקיה האחרונים הוציאה רק 4 נקודות לכן היא זקוקה לניצחון במשחק הזה שיחזיר לה את הביטחון. הסיטי במקום די טוב באמצע מבחינתם למרות שהציפיות שלהם הם גבוהות יותר, הקבוצה הזאת גם לא יציבה כי במשחק אחד עם מנצחת את היונייטד ומשחק אחרי זה היא מפסידה לצ'רלטון, היא הסיטי רוצים להתקדם קדימה היא צריכה לשמור על יציבות מסוימת.

    סהותהמפטון- ארסנל- - סהותהמפטון מקום 11 עם 17 נקודות, ארסנל מוליכה עם 32. סהותהמפטון במקום לא רע בכלל מבחינתם נמצאים עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון אבל במשחק הזה אני בטוח שתיקו גם יספק אותם. ארסנל מראה סימנים שהיא חזרה לעצמה אחרי המשבר שפקד אותה בחודש שעבר ובמשחק כזה היא חייבת להוציא 3 נקודות.

    סנדרלנד- בירמינגהאם- - סנדרלנד מקום 17 עם 14 נקודות, בירמינגהאם מקום 15 עם 16 נקודות. סנדרלנד בתקופה טובה מאוד עם 5 משחקים רצופים ללא הפסד והיא חייבת להמשיך ברצף כדי להתרחק עוד מהתחתית ובמשחק כזה כל תוצאה פרט לניצחון תחשב כאכזבה. בירמינגהאם המטרה שלה לא לרדת ובינתיים היא לא הבטיחה לעצמה שום דבר ומשחקים כאלה אמורים לתת לה עוד דחיפה הלאה להתרחק מהתחתית.

    משחקי יום ראשון:

    טוטנהאם- לידס- - טוטנהאם מקום 9 עם 20 נקודות, לידס מקום 10 עם 17. משחק מעניין בין 2 קבוצות שצמודות אחת לשנייה ושתיהן צריכות להיות בצמרת ןעד עכשיו הם די מאכזבות. טוטנהאם עם 3 הפסדים רצופים חייבת לנצח את המשחק בית הזה את לידס שהפסידה לבולטון במחזור הקודם.

    צ'רלטון- בלקבורן- - צ'רלטון מקום 16 עם 14 נקודות, בלקבורן 8 עם 20. צ'רלטון קבוצת תחתית שמטרתה להישאר בליגה ועד עכשיו היא משחקת לא רע לדעתי, בלקבורן מקום 8 שזה יפה מאוד לקבוצה הזאת לדעתי יש פוטנציאל לעשות בלאגן לכל קבוצה בליגה והיא יכולה לסיים גבוה מאוד לדעתי.


    היה מעייף... אבל כיף.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי כוח לדבר על כל המשחקים, אז אני אדבר על המשחק המסקרן שהוא כמובן בין מנצ'סטר לניוקאסל...
    אז ככה, ניוקאסל תגיע למשחק בלי שני הקשרים השמאליים שלה. לורן רובר פצוע זה זמן ממושך, וכרגע נראה כי יחזור בעוד שבועיים אך לא בטוח. הוגו ויאנה נפצע במשחק של נבחרת פורטוגל ביום רביעי וגם הוא בחוץ. משום מה גם טיטוס בראמבל לא נכלל לסגל למשחק וגם סטיבי קאלדוול, מה שאומר שצמד הבלמים יהיה בטוח אובריין ודאביזאס. בקישור נראה לבטח את דייר, ספיד וג'נאס שתפס את מקומו של סולאנו בהרכב. השאלה היא מה יהיה בשמאל, האם זה יהיה סולאנו, או שמה אקוניה ישחק פעם ראשונה העונה בליגה במדי המגפייז. גם ג'יימי מקלן בסגל והוא בתמונה.
    מעניין מה יהיה בהתקפה... שולה אמאובי נכנס לכושר וכבר כבש 3 שערים העונה בליגה. השער האחרון היה שער הניצחון נגד סאות'המפטון. הסיבה שהוא שיחק באותו משחק הייתה שבלאמי נח אחרי התצוגה הנפלאה מול פיינורד. מחר הוא יחזור, ומעניין מי יפתח. כנראה שבלאמי יפתח, מה שאומר שלואה-לואה בטוח יהיה בחוץ.
    בעונה שעברה ניצחה ניוקאסל במחזור השלישי אם אני לא טועה את מנצ'סטר 4-3, עם שערים של לי (השער האחרון שלו במדי ניוקאסל), רובר, דאביזאס ושירר. למנצ'סטר השווה זמנית ורון ל1-1, וגם בקהאם ו-ואן-ניסטלרוי השוו זמנית ל3-3. אך שער הניצחון של שירר העניק את הניצחון לניוקאסל. בתוספת הזמן הורחק רוי קין לאחר שזרק את הכדור על שירר.
    במשחק החוץ ניצחה מנצ'סטר 3-1, עם שערים של ואן-ניסטלרוי וצמד של סקולס, מול שער בודד של שירר.

    עוד משהו:
    שירר יכול לכבוש מחר את השער ה-100 שלו במדי ניוקאסל.... כל כך אירוני אם זה יהיה מול מנצ'סטר. משחק מעניין יהיה מחר ללא ספק...
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתור אחד שלא מבין כ"כ בליגה האנגלית..
    מה יהיה כ"כ אירוני בזה?
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב זה ככה......
    אני אנסה לקצר כמה שיותר וכמה שאפשר אם אפשר...
    שירר כידוע גדל בניוקאסל וכל החיים שלו רצה לשחק שמה. הוא שיחק בנערים שמה והכל עד שהעיפו אותו כי טענו שהוא יכול רק להיות שוער. הוא כבר רצה לפרוש עד שאיזשהו מגלה כשרונות הביא אותו לסאות'המפטון. שמה הוא פרח ובלקבורן קנתה אותו בסכום שיא. שמה עם סאטון ושרווד הם יצרו את התקפת SSS האדירה שהביאה אליפות לבלקבורן. הוא נחשב לאחד השחקנים הכי טובים בעולם, ומנצ'סטר וניוקאסל הציעו לבלקבורן 15 מיליון פאונד תמורתו, ובלקבורן הסכימה למכור אותו (זה היה שיא העברות עולמי). למנצ'סטר היה כמובן הרבה יותר כסף והיא הציעה לשירר חוזה הרבה יותר טוב מניוקאסל, אבל הוא דווקא בחר לעבור לניוקאסל, הקבוצה שבה חלם לשחק כל חייו. אוהדי מנצ'סטר לא שוכחים לו את זה עד היום והם שונאים אותו, ותשים לב שתמיד כל פעם ששירר נוגע בכדור באולד-טראפורד ישר יש מלא שריקות בוז. אנשים קטנים אין מה לעשות....
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הממ... אם אקוניה יפתח דווקא מול מנ'צסטר זה יהיה אירוע שיא... איזה קטעים... אני מתאר לעצמי את דאייר מנפץ את השלט על הטלוויזיה...

    אני אקוניה...
     
  8. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח דאייר הזכרת את אקוניה בהודעה שלך בלי לקלל אותו מאה פעמים! יפה מאוד...
    וכתבת שזה יהיה שערו ה-100 על שירר בניוקאסל... זה לא יהיה ה100 שלו בניוקאסל בליגה? בכלל בניוקאסל הוא כבר עשה לא?
     
  9. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב דאייר אם לא ידעת בראמבל פצוע קצת וסטיב קולדוואל מושעה...
    ובליברפול המאן בספק למשחק וגם סטפן הנשו חזר מהפציעה אבל הוייה כנראה יתן לו לנוח עוד שבוע...
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד: 2-1 או 0-3
    ווסטהאם - אסטון וילה:2-1
    צ'לסי - בולטון: 2-0
    http://images.one.co.il/images/flags/flag-5.Xxx
    ווסט ברומיץ' - אברטון:1-0
    ליברפול - פולהאם:0-2
    מנצ'סטר סיטי - מידלסברו:1-2
    ארסנל - סאות'המפטון:0-2 או 0-3
    ברמינגהאם - סנדרלנד:2-1 או 1-2
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון נכון קאלדוול מושעה אחרי האדום שהוא חטף בגביע הליגה מול אברטון. לא נורא.
     
  12. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנצסטר מובילה 3-1 במחצית
    מאז השער הראשון של סקולס מנצסטר קורעת את ניוקאסל וגם עד השער מנצסטר הייתה הרבה יותר טובה..
     
  13. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שער 100 מדהים של שירר לא ממש עוזר למגפייס שמובסים קשות מול היונייטד זה כבר 5-2 עם שלוש לואן נילסטרוי...
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לא ידעתי שפורלאן עד כדי כך גרוע בגול הראשון או השני של ואן ניסטלרוי הוא(פורלאן) ניסה לבעוט,הרי הוא היה מול השוער,יצאה לו בעיטה חלשה שהגיע לרוד שמול שער ריק כבש בקלילות.

    אה אגב,נגמר המשחק,5-3.
     
  15. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחנו 5-3 יפה וזה מגיע לכל הספקנים בפורום! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx