המחזור ה-17 בסריה א:: מחזור אחרון לפני חג המולד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏18/12/19.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נראה לי שהתבלבלת בין איכות ל"כדורגל יפה". שחקן איכותי זה אחד שמנצח את הmini game שלו בצורה עקבית (לא משנה אם ביצירת מצב הבקעה או בנבדל מוצלח) כדי שהקבוצה כולה תתפקד. רעיונות טקטיים של מאמן לא יכולים להתממש בלי זה.

    אוהדי מילאן עשו השבוע סרטון מגחיך על קסייה (מול אטאלנטה) עם לקט פעולות שליליות. למרות שהוא סופג כרגע את ההייטיניג יותר מאחרים, ניתן לעשות לקט כזה על עוד 5-6 שחקנים בהרכב, וכצופה מהצד, לי די ברור שמדובר בחוסר איכות. אולי גם בחוסר גרינטה אבל זה חסר ערך ללא החלק הראשון.

    אתה אולי מעדיף לראות שחקני גרינטה שמחפים על חוסר כישרון (לא באמת אבל נניח לצורך הדיון) אבל במילאן מאוד רוצים לחזור לצמרת ולשם כך הם זקוקים לשחקנים מוכשרים יותר. הם חייבים לנסות לגדול (דרך הגעה של פרוספקטים מוכשרים) ולא להשלים מראש עם תקרה בינונית וידועה מראש. קרוטונה עם כל הגרינטה יתקשה למצוא הרכב גם בסאסואולו בעוד שלרפאל לאאו יש נתונים של שחקן טופ (שכמובן צריך ללטש לכדי שחקן איכותי באמת). גם אם העונה שעברה הייתה הכי פחות גרועה ב- banter era ("ריספקט"), מועדון כמו מילאן לא יכול להרשות לעצמו לוותר מראש על קפיצה מקצועית. גם אם יש בה הימור "לוותר" על הגרינטה, שבתכלס לא הוביל אותה לשום מקום.
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    קסי סופג ביקורת יותר מאחרים כי קסי רע יותר מאחרים. אין 5-6 שחקני הרכב שמשחקים גרוע כמוהו, יש שלושה שמתקרבים לזה (קונטי, סוסו והקאן).
    קסי הוא היחיד שהמחליף הישיר שלו - קרוניץ' - עוד לא הרס מספיק הזדמנויות (רביץ'\קסטיחו\בוריני לא שווים כלום, קלבריה-קונטי זו שאלה).
    אי אפשר לדבר על חוסר איכות של שחקן שכבר הראה איכות במקומות אחרים ו"ניצח את ה mini game שלו" בקבוצות אחרות.

    קוטרונה עם 3 שערים ו4 בישולים ב840 דקות.
    לאאו עם שער ובישול ב640 דקות.
    פיונטק עם 4 שערים (3 מהם פנדלים) ו0 בישולים ב1100 דקות.
    הקאן עם 2 שערים ובישול ב1340 דקות.
    סוסו עם שער ו2 בישולים ב1270 דקות.
    רביץ'+קסטיחו+בוריני עם 0 שערים ו0 בישולים ב550 דקות.

    וזה לא רק קורטונה לא במילאן מהסיבה הפשוטה שקוטרונה נתן מספרים טובים (ביחס לאלטרנטיבות) גם במילאן.
    ההעזבה שלו היתה טמטום מצד מילאן, בטח כשעשו את זה בשביל להביא את לאאו הצעיר לספסל ולא בשביל להחתים קיצוני לכאן ועכשיו.

    איזה שחקנים היו במילאן שאתה יכול להגיד שה'גרינטה' לא הביאה אותה לשום מקום? קצת רבאק של גאטוזו עם רומניולי וקוטרונה על המגרש?
    זה בערך כמו להגיד שהכישרון לא הביא את מילאן לשום מקום על סמך רפאל לאאו של חצי עונה.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    גם אלה שלא שווים כלום לטענתך הראו איכות במקומות אחרים. זה פשוט לא רלוונטי למצבם הנוכחי ובכלל להתפתחות שלהם בתור שחקני כדורגל.

    כשמוריאל קולט מסירה מ70 מטר בין שני בלמים גבוהים ממנו ומטייל דרכם לעבר השער, לאף אחד לא אכפת שלפני 3 שנים מוסאקיו היה טוב בויאריאל ורומאניולי פרץ נהדר בסמפ. כנ"ל לגבי קסייה. אי אפשר להיאחז בפוטנציאל שהראה באטאלנטה אם הוא לא פיתח אותו במשך שנתיים וחצי האחרונות.

    קרוטונה נמכר כי הגיעה הצעה טובה מאוד על שחקן שלא תואם לשאיפות המועדון. לאאו הגיע כי הייתה הזדמנות לצרף כישרון מבטיח שעל הנייר התאים לצרכים של ג'יאמפאולו. מועדון שמנוהל חכם ינצל את ההזדמנויות שניתנו לו. לא רק במקרה הספציפי הזה.

    בכל מקרה, לא נכתבה בדיון הזה אפילו טענה אחת שיכולה לחזק את הרעיון שהסגל הנוכחי שווה יותר ממה שהוא מציג על המגרש ברמה האינדיבידואלית. מכאן ניתן רק לברך את מילאן על החזרה של זלאטן. אני בדרך כלל נגד "קאמבקים רומנטיים" (ויעידו שבצ'נקו וקאקא שהסיכוי לשחזר את רגעי השיא הוא 0) אבל כאן מדובר בשחקן שלבדו מסוגל לבנות למילאן יסודות עליהם ניתן לבנות קבוצה גדולה לעתיד. בקיצור - רכישה גדולה.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    קסטיחו ובוריני לא הראו איכות אמיתית. רביץ' זו השאלה תמוהה לחלוטין.
    רומניולי נראה טוב מאוד בסך הכל. מוסאקיו גם סביר בסך הכל.

    קוטרונה היה חלק ממעט השלד שהיה למילאן. היחיד שהיה כמעט סביר בהתקפה וגם השקיע בקבוצה.
    הויתור עליו לטובת עוד שחקן-צעיר-שאם-יהיה-בסביבה-בריאה-יצליח-להתפתח-למשהו-רציני זו טעות.
    למילאן את הפריבילגיה לזה כרגע. אי אפשר להחזיק סגל שלם של שחקנים פוטנציאלייים שכרגע לא נותנים כלום.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    את ההחתמה של זלאטן נשפוט בסיום החלון, אז נדע מי בא לצידו ועד כמה משמעותית הייתה ההחתמה שלו. אני חושב שיש עמדות שדורשות חיזוק לפניי עמדת החלוץ, במיוחד באמצע, ואם בובאן ומאלדיני לא ידאגו לכך, ההחתמה של זלאטן תהיה בגדר גימיק עם פוטנציאל להצליח, לא יותר מזה. לפחות זה עושה טוב לאוהדים, וזה כבר יותר ממה שרוב שחקני הסגל הקיימים מביאים לקבוצה.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אם נקבל את זלאטן של לפני המעבר לסאמר קמפ בארה"ב אז זה שדרוג אדיר למילאן. אגב בדיוק כמו לוקאקו גם זלאטן ביונייטד עשה גולים מכלום והעמיד מספרים יפים. אני חושב שזה בדיוק מה שמילאן צריכה כרגע, אחד שיעשה גולים מכלום.