המחזור ה-17 בסרייה A - משחק העונה במוקד - יובה רוצה לברוח ורומא להיצמד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏17/12/16.

?

מה יתרחש במשחק העונה?

  1. יובנטוס מביסה את רומא ובורחת לליגה

    3 הצבעות
    25.0%
  2. רומא מגלה אופי ומנצחת את המשחק ופותחת את המאבק על האליפות

    0 הצבעות
    0.0%
  3. תיקו

    4 הצבעות
    33.3%
  4. פיאניץ' משגר בעיטה חופשית הישר לרשת הרומאית ומנצח את המשחק עבור יובה

    3 הצבעות
    25.0%
  5. ניאנג יחמיץ עוד פנדל

    2 הצבעות
    16.7%
  1. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה היה נראה כמו תכנון מדוקדק של יובה לפרוס אוטובוס באמצע ולחיות בשלום עם העובדה שהכדורים יוצאים בדרך כלל מהרגליים של רודיגר. זה אמנם עלה להם בשליטה בכדור ובאפשרות לייצר לחץ ולהגדיל את היתרון אבל הגנתית הם היו מוכנים לחיות עם זה כל עוד הם מצליחים לסגור את המקומות שמהם רומא בדרך כלל מייצרת את המצבים.
     
    אלעד ו-Un bombón אוהבים את זה.
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    השאלה המעניינת היא האם פארדס > דה רוסי. הילד התחיל לתפוס הרכב לפני הפציעה, לדניאלה היה רצף משחקים ממש טובים, ויש את מה שקרה היום.

    די ברור שאי אפשר לשפר את המשבצות של דז'קו וסלאח ואת שלו כן, אבל אני אוהב את מה שהוא מוסיף למשחק שלנו. outsider כזה שלא ממש עובד עם השאר אבל עם ניצוצות ודריבל מטורף. רק לא נגד יובה.

    מה עושים עם הדבר הזה?
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ביאנקונרי,

    אני משבח את ניינגולאן כי הוא רמה מעל כולם במגרש. ״לא עשה מספיק״ = ?

    הוא עושה הכול. מהכול. ונכון 99.9% מהפעמים. השניים מאחוריו קצת (הרבה) פחות. לא הרגשתי שום עליונות של רומא היום במרכז השדה.

    צריך לתת קרדיט למשחק ההגנה של יובנטוס, אבל רומא (ללא מספיק כלים איכותיים בעיניי) שיחקה לתוך הרגליים ובעיקר הראשים שלכם. דז׳קו הרבה יותר מאיזה טרגט-מן אנגלי בקבוצת תחתית שפשוט מרימים לו 34923498 כדורים עד שמשהו יפגע בו. במצב כזה החלוץ צריך לרדת אחורה ולעזור בהנעת הכדור (והוא יודע לעשות את הדברים האלה). מצד שני, במילא לא היה מי שינוע קדימה ברגע שהוא הולך לאחור. היחידים שבמצעים את הפריצות האלה הן ניינגולאן (שיהיה/היה טוב עוד יותר לדעתי עם שחקן יצירתי יותר מלפניו), פלורנצי וסלאח שרק שחזר מהפציעה.

    קובי,

    מה עושים עם הדבר הזה? מצטער, אבל זה קרע אותי מצחוק בהתחשב שאני ״מכיר״ את הבחורצ׳יק:





    מסכים לגבי פרוטי. הוא מספיק טוב לכל המשחקים שהם לא יובנטוס ומשחקי נוקאאוט בליגת האלופות. התקרה שלכם איתו בינונית מדי מקדימה. זה מגניב שיש אאוטסיידר כזה שבאמת משתדל אבל לא משתדל, ומשדר וייב חיובי אבל לא חיובי, אבל בסופו של דבר אתה צריך את החרא הקטן והזריז הזה שיעשה את ההבדל. ליובה יש אחד כזה שמהרגע שנכנס הפך יותר לחרא גדול מאשר חרא קטן. בקיצור, הגיע הזמן שיהיה לכם ״חרא״.

    השיער של פארדס > דה רוסי. שאלה מעניינת עלק. יאללה יאללה, עם כל הסנטימנטים והתמונות האדירות הגיע הזמן להתקדם.

    בדיעבד, פספסתם עם דיאווארה. רק דמיין את התמונות שיכלו להיות לו ביחד עם רודיגר הכפכף. 2 ניגרים כאלה מאחור... damn.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/16
    SerieA, ASROMA ו-Un bombón אוהבים את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,412
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    משחקי בית מול יובה ונאפולי לא אמורים להיות פחות קשים ממשחקי חוץ בפירנצה או בברגאמו. בסך הכל קצב צבירת הנקודות שלכם מתאים לקבוצה במקום השני ככה שאני לא מבין מה אמור להשתנות. או שאתה יכול לחבר רצף ניצחונות או שאתה לא, זה לא משנה נגד אילו קבוצות אתה משחק ובאילו אצטדיונים אתה מבקר.
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    יענקל׳ה קטנוני משהו אבל וואלה אני מסכים עם הברנש. תאכלס, למי אכפת כבר. אפילו אוהדי יובנטוס שנולדו גרינטות 100% בילדותם כבר לא מנסים לשכנע אותנו שזה לא גמור. רומא מרגישה כקבוצת מקום 2-3 מובהקת, והסיכוי שהיא תעשה יותר מזה אפשרי כמו הסיכוי שונגר יפרוש בסוף העונה.

    שמישהו יהיה גבר ויעיר אותי בסוף העונה שטוטי בן ה-92 יכנס לgod-mode שלו. לילה טוב.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    * הכל קשה.
    * מהיכרות בסיסית עם Lega Serie A TIM ורומא שמתקשה במגרשים מסויימים + מחזיקה במאזן בית מושלם העונה וכמעט מושלם מתחילת הקדנציה של ספאלטי, הצפי לנצחון במשחק בית מול נאפולי או יובה גבוה מאשר במשחק חוץ מול אטאלנטה וטורינו. מכאן הפייבוריטיות. לא מי טובה יותר או למי סגל מוכשר יותר. זה פשוט מצב שחוזר על עצמו שאין טעם אפילו לנתח.
    * לרומא יש 35 נקודות שני משחקים לסיום הסיבוב (קייבו בית, ג'נואה חוץ). נגיד שנסיים עם 38. בסיבוב השני בו כל החלק העליון הופך מחוץ לבית וכל החלק התחתון מבית לחוץ, אפשר לצפות ולקוות ל48.
    * זו הכמות שלדעתי הקבוצה הזו צריכה ויכולה להשיג ואף לבנות מסרות סביב זה. "אם" מישהו אחר יסיים עם יותר מ86, ברכות.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,412
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    48 מתוך 57 זה מעל 84%. כל החישובים האלה אף פעם לא באמת באים לידי ביטוי בפועל. מה שיקרה בפועל זה שניינגולן יחמיץ איזה 2-3 משחקים ורומא לא תסתדר בלעדיו, יהיו משחקים קשים שרומא לא תצליח לקחת בהם את הנקודות כי אין לה את הגרינטה הדרושה כדי לנצח בעקביות יריבות שיודעות להציק, שם פאדיחה של שצ'שני, פה איבוד עשתונות של דה רוסי. סורי אבל רומא ב3 השנים האחרונות לא נתנה לי סיבה להאמין שנראה ממנה משהו אחר. מה שקובע בסופו של דבר זה קצב צבירת הנקודות, לא תירוצים כמו לו"ז קשה. גם יובנטוס שיחקה בינתיים פעמיים בסן סירו, באולימפיקו דה טורינו וברומא. למישהו אכפת איפה היא מנצחת ואיפה לא? 14 ניצחונות ו3 הפסדים, זו השורה התחתונה. רומא, בשום לו"ז נתון, לא עושה מאזן כזה.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    דברים הרבה יותר גרועים ממה שתיארת כבר קרו בחצי הנוכחי. אף אחד לא מדבר על תירוצים ולו"ז קשה. אף אחד לא מדבר על יובה. לא אכפת לי כמה זה באחוזים. אני מדבר על משחקים שהם על גבול של 'הפסדי נקודות בטוחים' שכבר מאחורינו ושיש צפי חזק על סמך העבר הלא רחוק שחלק מהפסדי הנקודות האלה בחוץ יהפכו לנצחונות בבית, בעוד שהרביעיות והחמישיות לקבוצות התחתית בבית יהפכו לנצחונות קשים ואיבוד נקודות מינימלי בחוץ.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,828
    לייקים שהתקבלו:
    2,342
    מין:
    זכר
    רומא אכזבה אותי מאד אתמול, עד כדי כך שאני כל פעם מחדש מגרד בראש ולא מבין מלכתחילה מדוע חשבתי שזה יהיה אחרת. לא חלילה כי רומא גרועה, ודאי שלא, אלא כי יובה יודעת לנעול את האמצע מצוין מול חוסר תחכום מובהק כל כך.

    אני מבין שפלורנצי, פארדס, פרס וסאלאח לא שיחקו, שלושה מהם בכלל, אבל ציפיתי מספאלטי לקצת יותר יצירתיות מאשר הגבהות חסרות תועלת כאילו שיש לו איזה צ'אבי או שבאמצע לא מחכה ההגנה הטובה ביותר.

    מה שכן ההגנה של רומא היתה טובה מאד אתמול, לעומת זאת של נאפולי שספגה שני שערים מגוחכים נגד יובנטוס, רומא הגנה היטב ואילולא השער של היגוואין ייתכן שהמשחק היה נגמר בתיקו 0.

    ועדיין, היה נראה שרומא לא תבקיע עוד מאה שנה. ההתקפה שלה פנטסטית מול כל קבוצה שאינה יובה, מסתבר.

    האם הקשקושים על אופי ומנטליות נכונים? אינני יודע. העובדה היא שקבוצות שניצחו את יובנטוס, עשו זאת מחוץ לביתה. מעניין יהיה לראות אם מילאן, אינטר וג'נואה תצלחנה להבקיע אצל יובה.

    היום נאפולי יכולה להתקרב עד נקודה מרומא. לאחר שכבר נראה היה שהיא במשבר, יש התאוששות מסוימת. להערכתי, בסוף הסיבוב הבא, הסקודטו יהיה של יובה, אבל אליפות המקום השני תלך דווקא לנאפולי. שוב.

    ועוד דבר לגבי דיבורים על אליפות. בעיני קבוצה גדולה זו אחת שיודעת להתמודד גם עם בלבולי המוח. אם רוצים סקודטו לא צריך להתחבא מאחורי מסכי עשן של לנצח כל משחק ונראה מה יהיה. יובה מצהירה בכל עונה שהמטרה היא אליפות, וכך אני מצפה מאינטר שלי לעשות, ממילאן לעשות, וכן, גם מרומא ומנאפולי לעשות.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    2,938
    @אלעד @Lupo פעמים בודדות ראיתי את ניינגולאן חוצה קו קדימה, או מנסה לאיים בעצמו על השער, הוא רץ,הוא מתאקל, הוא דינאמי אבל לא הורגש כמעט בכלל בחלק הקדמי וזה אומר הרבה.

    משחק הגנה טוב שלנו? כן , משחק טוב של סטורארו ? כן עמידה טקטית טובה של הקישור אצלנו? כן ועדיין , מקבוצה שמתיימרת להיות אלופה ולהחזיק שחקנים שמתוייגים כוורלד קלאס אתה מצפה ליותר.

    בעיטות מרחוק,החלפות מיקום , כניסה פנימה בין הקווים וכו'.

    כששחקני וורלד קלאס נעלמים במשחקים גדולים מחמיאים להגנה אבל באים אליהם בטענות - בגלל שהם וורלד קלאס,בגלל שהם היו צריכים לעשות יותר.

    אם מהצד השני אתם חושבים שספלאטי היה זה שיצר עליו את ההגבלות ובחר בשיטת המשחק הזו בלי לשנות אז הרי שהוא הרוויח ביושר ביקורת על ההכנה וניהול המשחק.

    היה קרב גדול,כמו שאמרו שני המאמנים , ועדיין אם אתם כאוהדים לא תשאלו את השאלות האלה (למה ניינגולאן לא השתתף יותר בחלק הקדמי? למה לא ניסו דרך האגפים במשחק על הרצפה ולא רק הגבהות, למה דז'קו לא ירד אחורה להשתתף בהנעת כדור וכו') זה אומר שמראש לא ציפיתם להצח את המשחק ומראש לא ציפיתם להיות אלופים, או פשוט אתם לא באמת מאמינים בקבוצה שלכם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעניין אותי לראות מה היה קורה אתמול אם פיאניץ' היה לובש לערב אחד שוב את החולצה של רומא, האם היינו רואים אותה יותר מסוכנת במצבים הנייחים, מבחינת מרכז השדה ועוד ועוד. עד כמה זה היה משפיע אם בכלל. בכל-מקרה רומא לא יכולה לאתגר את יובנטוס, היא לא מספיק טובה גם במשחק נקודתי, אם בכלל - רק באולימפיקו, אבל בסיבוב הבא המשחק הזה יהיה גארבץ'-טיים. יובה נותנת את המינימום בהרבה משחקים, לא מתאמצת יתר על המידה, עושה את מה שנדרש ממנה וזהו. היגואין עם גול גדול, יש לו המון שערים כאלה מחוץ לרחבה ואנשים לא מעריכים את היכולת הזו שלו(הרבה חלוצים לא מנסים לבעוט מרחוק בכלל). הוא גדול על הליגה האיטלקית כמו יובה, אבל אותו וגם את יובה נשפוט אך ורק בליגת האלופות.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מה?!
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Bianconeri,

    ניינגולאן באמת לא היה מספיק דומיננטי בשליש האחרון של המגרש כיאה לקשר התקפי, אבל הוא עדיין היה יותר טוב מכולם במגרש. זה קצת כמו להיות אוהד ריאל מדריד שלוקח קראק להנאתו (לאו דווקא אתה ראוליטו) ומספר לעצמו שמודריץ׳ אוברייטד כי הוא לא באמת מבשל או מבקיע מספיק; תוציא את ניינגולאן אתמול ורומא - עד כמה שהיא באמת לא הרשימה אותי - מתפרקת אתמול. זה הלב שלה, והוא מורגש בכל גוף שהוא נותן לשחקן היריבה, בכל גליץ׳ מפחיד בטירוף בכל מקום במגרש, בכל שחרור נכון (!) של הכדור ימינה ושמאלה, וכן הלאה. הוא BOX-TO-BOX בכל רמ״ח איבריו וספאלטי מנסה להוציא ממנו את המיץ גם בפן ההתקפי. מול מילאן בבית זה עבד, אבל יובה בחוץ זו סקאלה אחרת.

    השאלות שלך טובות, אבל אין קשר ל-DNA שלנו (יש לי בעיות אחרות כסנוב צרפתי מלונדון).

    אני חושב שחסר לרומא משהו גם אם הסגל שלה היה בריא ובכושר התקפי מצוין. הכול מספיק טוב לקבוצות שהן לא יובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/16
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,008
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    Sassuolo: Consigli; Lirola, Antei, Acerbi, Dell’Orco; Pellegrini, Sensi, Mazzitelli; Ricci, Defrel, Ragusa
    Inter: Handanovic; D’Ambrosio, Miranda, Murillo; Candreva, Brozovic, Felipe Melo, Ansaldi; Joao Mario, Perisic; Icardi

    מה שיותר מעניין מההרכב של סאסולו זו רשימת הפצועים שלהם (ובנוסף יש את פלוזו המושעה).
    , Indisponibili: Berardi (incerto, 19ª giornata), Letschert (incerto, 19ª giornata), Duncan (incerto, 19ª giornata), Politano (incerto, 19ª giornata), Biondini (incerto, 27ª giornata), Terranova (da valutare), Magnanelli (da valutare), Cannavaro (da valutare), Gazzola (da valutare), Pellegrini (da valutare),
     
  15. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    פול לירולה שלנו במחצית נהדרת. לא סתם יש שמועות שמקשרות אותו לחזרה לטורינו כבר בינואר (בעיקר בגלל הפציעה של אלבס, אבל עדיין). גם הגנתית וגם התקפית הוא נהדר. סוגר בצורה כמעט מושלמת את האגף וגם עושה פעולות התקפיות חיוביות. מגן סופר טכני. יש לאגף הימני שלנו עתיד ורוד.

    ההגנה של אינטר סופר שייקית. סאס שהגיעה למצב וחצי יכלה בשקט לתת 2 במחצית. אה, ומלו הוא חתיכת יצור מתועב.