המחזור ה-17 בפרמיירליג: Tiny Dancer

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏11/12/17.

  1. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    בכלל המצב של הקבוצות שאיפשהו מתחת לטוטנהאם הוא בכי רע. הגדולות גם לא וואו אבל הקטנות משחקות כדורגל רע מאוד (חוץ מלסטר אולי שחוזרת לעצמה קצת). פה ושם יש הפתעות אבל בגדול לא מפתיע ששוב קבוצה מסוימת מתעלה בקלות מעל הליגה. מה שיפה אצל סיטי שהיא כ"כ טובה שהיא מנצחת גם את כל הגדולות, אבל בתכל'ס מספיק להיות יציב ולנצח את כל הקטנות, כמו שצ'לסי עשתה בעונה שעברה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לגמרי.

    קרה כאן משהו מרשים: יותר כסף, רמה נמוכה יותר. אנגלים, לך תבין.

    --
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/17
    cheddar אוהב/ת את זה.
  3. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    קארמה איז אה ביצ דיני!
    זה לא רק זה, באמת מאז הראיון, היכולת שלו והקבוצתית בירידה
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הטיעון הזה של ״המצב של הקבוצות מתחת לטופ 6 הוא בכי רע״ נשמע לי כמו בכי של היפסטרים או חבר׳ה נרגנים שתקועים בנוסטלגיה של ״פעם היה פה טוב יותר״. אני שומע את זה עונה אחרי עונה וזה מרגיש קצת מאוס. אני גם לא חושב שברנלי היא קבוצה מיוחדת אבל הם כמעט תמיד נמצאים בצמרת של הליגה מבחינת קילומטרז׳ פר משחק, סופגים מעט מאוד ומכריחים את היריבות לעבוד מאוד קשה כדי לנצח אותם. נכון שהם לא עושים את זה בסטייל שובה עין כמו קבצות מפתיעות אחרות, אבל הם נמצאים איפה שהם נמצאים בזכות ולא בחסד. בכל עונה יש קבוצות שלא מצליחות להתרומם וקבוצות שנאלצות למנות דינוזאור באמצע העונה כדי להמנע ממאבקי ירידה, אני לא חושב שזה מעיד משהו רע ספציפית על הליגה העונה.
     
    Andrei Kanchelskis ו-Gianzola אוהבים את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    מה שמיוחד בברנלי או ליתר דיוק בדייץ׳ , זה שהוא משחק או מנסה לשחק כדורגל מאוד ישיר. ביחד עם הגנה קשוחה ומשחק הגבהות מהטובים בליגה, זה נותן לה יתרון על פני קבוצות עם תקציבים גדולים יותר וכוח משיכה גדול יותר.
    ולא פחות חשוב, שדייש נותן את התחושה שהוא מוציא מהשחקנים שלו יותר,שהוא ממקסם את היכולות של הסגל שלו, וגם זה משהו שאסור לזלזל בו בליגה שלפעמים מאמנים לא רק שלא ממקסמים את היכולת של השחקנים שלהם אלא בדיוק להפך, גורמים לשחקנים שלהם לא למצות את היכולת שלהם עד תום.
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    גם לא לי ברורה הביקורת על קבוצות הפרמיירליג שאינן נמנות בטופ סיקס הרי אילו ציפיות בדיוק היו מהן לפני תחילת העונה ומה מפתיע בדיוק במיקומן הנוכחי? אפילו הכישלון של אברטון שכביכול בנתה סגל נוצץ במטרה לרוץ בצמרת הוא אינו כישלון שמפתיע אותי יותר מדי והיה ברור כבר בקיץ שהקבוצה הזו נבנתה בצורה עקומה וחסרת הגיון.

    ההצלחה של ברנלי עד עכשיו היא בהחלט משב רוח מרענן לליגה שכן זו קבוצה שאף אחד לא באמת חשב שהיא תהיה היכן שהיא נמצאת עכשיו ועצם זה שהיא מרוחקת כבר 18 נקודות מהקו האדום היא הישג יפה שראוי להערכה. בעונות קודמות היו על המשבצת שלה קבוצות כמו סאות'המפטון,ווסטהאם ואברטון אבל שלושתן עשו בקיץ טעויות קשות שמצדיקות את מיקומן הנוכחי בתחתית(אברטון עכשיו קצת משתפרת אבל ברור שזה לא מה שציפו שם בקיץ).
     
  7. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    זה ממש לא קשור לזה ואני לא מהאנשים האלה.
    לי אישית נראה ומרגיש שקבוצות יותר קטנות שבשנים עברו נתנו את הטון שלהם בליגה, לא מאיימות בכלל על הגדולות וכל משחק כזה שבו קבוצות הטופ 6 לא מנצחות מעיד הרבה יותר עליהן.
    ווסטהאם, אברטון, סאות'המפטון, סוונסי, סטוק... מועדונים שהם במינימום מבוססים בפרמיירליג, כולם מציגים כדורגל מזעזע העונה על בסיס שבועי. חוץ מלסטר ווטפורד אני לא יכול להצביע על קבוצה אחת נוספת שהציגה כדורגל טוב העונה וזה לא דומה למה שהיה בשנים אחרות. ברייטון והאדרספילד מאיישות את מרכז הטבלה וזה אומר הכל. מדובר בשתי קבוצות חלשות מאוד ואני לא יכול אפילו להדגיש עד כמה. באמת שאתמול הרגשתי שצ'לסי שיחקה מול מועדון מהצ'מפיונשיפ ויכלנו לשים להם 6 כשאנחנו משחקים בהילוך רביעי.

    יכול להיות שאני טועה אבל זו התחושה הכללית. צ'לסי של העונה שעברה הייתה קבוצה טובה אבל בחיים לא קבוצה של 93 נקודות. לא אתפלא בכלל אם סיטי תשיג יותר העונה.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    האדרספילד בסדר גמור , את ההישארות שלהם הם ישיגו מול מי שבסביבה שלהם.
    אתמול הכל זרם לצ'לסי הם פחדו מה קונטה יעשה על 2 הפסדים רצופים, אבל באותה מידה יכל להיות הפוך, עם ניצחון כזה על וסוטהאם והפסד מסתכל אתמול כמו שקרה ליונייטד. אתה עושה מזה קצת יותר ממה שזה.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אולי הגדולות פשוט השתפרו וגורמות לזה להיראות קל? סיטי ויונייטד פשוט חזקות יותר, ליברפול מעמידה התקפה אפילו טובה יותר מבעונה שעברה ולמדה לנצח את הקבוצות האלה באופן עקבי (ודווקא מול היריבות שלנו אנחנו מתקשים יותר, בניגוד לעונה שעברה). לארסנל וטוטנהאם לא חסרות מעידות נגד הקבוצות הקטנות העונה. צ'לסי זו צ'לסי, פשוט בעונה שעברה היא הייתה הקבוצה היחידה בטופ 6 שנראיתה כמו קונטנדרית רצינית למשהו, לכן גם היא זו שזכתה בסוף באליפות.

    קבוצות הצמרת באנגליה נמצאות בטרנד של עלייה בשנתיים האחרונות, אי אפשר להתעלם מזה. המינויים של קונטה, קלופ, פפ ומוריניו הבהירו שזה הכיוון כבר לפני שנתיים - גם אם זה לא עבד מיד או אפילו לא יעבוד בכלל בסופו של דבר, זה שינוי פאזה אצל מועדוני הצמרת ועליה חדה ברמת האימון שם, תוך כדי שהכסף ממשיך לזרום בפרמיירליג ויותר מאי פעם. זו לא הפתעה מרעישה לצורך העניין שזו שלא התאימה את עצמה למציאות החדשה - ארסנל - היא זו שנשארה מאחור בעונה שעברה. יש לך העונה כבר 5 אנגליות בשמינית גמר ליגת האלופות כש4 מהן סיימו במקום הראשון בבית, כך שאולי לא מדובר דווקא בחולשה יוצאת דופן של הסוואנסי והסטוק למיניהן.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  10. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    אני לא מתייחס בכלל לתוצאות אלא לדרך. כן, יכול להיות שהגדולות פשוט התחזקו אבל זה לא מצדיק את העובדה שהקטנות נשארו מאחור, הרבה מאחור. עם הכסף שמסתובב שם והשחקנים שהן מצליחות למשוך אני מצפה להרבה יותר.
    כל הקבוצות שציינתי נעות ממשבר למשבר - אם זו ווסטהאם פוסט דימיטרי פאייה, סטוק של יוז, סוונזי אחרי העזיבה של יורנטה, סאות'המפטון שלא מוצאת העונה את השער ובעניין של אברטון אני מעדיף בכלל לשתוק. זה לא מספיק טוב מקבוצות שנמצאות כבר שנים בליגה. כשרובן לא טובות אנחנו נשארים עם עולות חדשות ושאר נמושות סטייל בורנמות' וברומיץ', מה שגורם (אצלי לפחות) לתחושה של ליגה חלשה.
     
    גלץ ו-אלעד אוהבים את זה.
  11. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני ממש לא חושב שהליגה חלשה,וגם זה שיש קבוצה שדורסת את הליגה לא הופך אותה לכזו. להפך תסתכל על התחתית ותראה כמה צפוף שם כשקבוצה כמו קריסטל פאלאס שנראתה עד לפני כמה מחזורים כיורדת בטוחה(במיוחד "בזכות" האיש שעומד שם על הקווים) פתאום עלתה מעל הקו האדום, בניגוד לעונה שעברה בה היה ברור עוד מההתחלה שסנדרלנד תרד(בגלל הניהול הכושל+דיוויד מוייס) אז השנה לא נראה שיש קבוצה שהיא בשר תותחים שכבר לקראת פברואר-מרץ תוגדר כיורדת וודאית.

    ההבדלים בין הטופ סיקס לשאר הליגה הם לא משהו חדש והם היו גם בעונות קודמות ויהיו גם בעונות הבאות. זה שמדי פעם קבוצות קטנות הצליחו להפתיע ולהתפלח לצמרת ואחת מהן(לסטר) אף הגדילה לעשות זאת וזכתה באליפות לא הופך את הליגה לתחרותית ואטרקטיבית יותר ממה שהיא, קבוצות גדולות תמיד נופלות מדי פעם למשברים וקבוצות קטנות מדי פעם מנצלות זאת כדי להפתיע כפי שהשנה עושה(בינתיים) ברנלי. בעונה שעברה אגב לא הייתה קבוצה מפתיעה ובין המקום השביעי למקום השמיני הפרידו 15 נקודות, אפילו המקום החמישי של ארסנל לא ענה על ההגדרה של סנסציה כי היו ארבע קבוצות שחלקן היו טובות ממנה וחלקן היו שוות לה ביכולת.
     
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    https://pbs.twimg.com/media/DQ8sUwvXcAA56FO.Xxx

    לבטח ההרכב עם מספר הבריטים הגבוה ביותר שהעלינו בשלוש השנים האחרונות. חבל שלוקאקו ממשיך לקבל קרדיט באופן אוטומטי.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    הופעת בכורה לשואו בליגה העונה
     
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    קלופ מעלה הרכב עם כל הרביעייה ההתקפית למרות שהכין את כולם למנוחה של סלאח..
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,563
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    קצת עפים יותר מדי עם מקטומיני ולינגארד.

    זה משחק ליגה לא גביע הליגה.