המחזור ה-17 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/12/09.

  1. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה ממשיך לדבר על כך שיש לו יותר מבעיטה פצצה. בהודעה הזו גם אמרת זאת ב4 דרכים שונות - באמת שאם פראפראזה הייתה מקצוע היית מרוויח מיליונים. אני עדיין מחכה לשמוע אותך אומר מה בדיוק יש לו שאין לקשרי האמצע בפולהאם וברמינגהאם. גם מייקל בראון "פיזי" ולו יש בנוסף פרצוף מפחיד וקעקועים על היד. ואם אפשר, לשם שינוי תדבר תכלס ובלי לזרוק משפטים ריקים לאוויר כמו בדרך כלל.

    מי שצריך לקרוא שוב משהו בכל הדיון הזה הוא אתה. מדבר על "נתונים נהדרים" במשך שלוש הודעות מבלי שום גיבוי לצדך או נימוק נורמאלי פרט ל- איזו תדהמה - ססמאות. צריך להיות שיכור כדי לקבוע שהוא בכלל יהיה שחקן משמעותי ברוטציה בעתיד (לא בטוח הוא לא יפתח שוב במשחק ליגה אחרי שהפצועים יחזרו). להגיד שיש לו סיכוי לרשת את פול סקולס זה כבר תופעת לוואי של סמים פסיכודלים.
     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צירוף מקרים מטורף - בדיוק אני שומע את לוסי אין דה סקיי וויז דאימונדס.

    נימוקים? אני לא חושב שיש לפרט יותר מידי ולמען האמת לא יודע איך אצלכם בארה"ב, אבל כאן כבר מאוחר. בכל מקרה, הוא מתקל מצוין, יש לו משחק ראש טוב, מבנה גוף של קשר שעם עבודה בפגרה יכול להפוך אותו ליותר ממייקל בראון. איפה אתה בדיוק רוצה שאפרט? אתה כנראה מסתמך על כמה משחקים בודדים אם אתה אומר שאין לו יותר מבעיטת פצצה (והנה, הפעם החמישית). כן, הוא לוקה בראיית המשחק ופול סקולס הוא לא (אין לי מושג מאיפה הבאת את זה שהוא יהיה היורש שלו, אני את זה לא אמרתי. ושוב, תחזור על מה שכתבתי). אז מה? לכל שחקן רוטציה ביונייטד יש אינטיליגנצית משחק של גאון? אתה סתם טוחן מים.

    שוב, אני קבעתי שהוא יהיה שחקן משמעותי, שהוא יהיה שחקן הרכב? טענתי שיש לו את הפוטנציאל (עוד סיסמא טיפוסית לי, לא כך?) להפוך בעתיד לשחקן הרכב, לבוא על חשבונו של סקולס ברוטציה כשזה יפרוש. מכאן ועד העיוותים והדמגוגיות שלך יש הבדל גדול.

    אני חוזר ל-LSD
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/09
  3. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    באמת?
    אז מי אמר את זה, החבר הדמיוני שלי?

    הכל התחיל כשאתה התחלת לקשקש על נתונים שמצביעים על יכולת לרשת את פול סקולס. 4 הודעות לאחר מכן ואתה אומר בעצמך שאין לו ראיית משחק טובה והתכונות היחידות שהצלחת לשייך לו הן פיזיות (נניח) ויכולת תיקול. ועל הדרך המצאות על משחק ראש טוב (מאיפה הוצאת את זה תגיד לי? כמה פעמים ראית אותו נוגח בחיים שלך לעזעזל? באמת עדיף שתלך לישון) והרמות מעולות אחרי שראית אותו מרים כדורי קרן פחות מעשר פעמים בקריירה. עם תחרות כזו עזה פול סקולס עוד יזרז את פרישתו.
    למה לבלבל בשכל מלכתחילה?

    ואתה מטיף לי על דמגוגיה? זה כמו לראות פושע מרצה בבית הספר למשפטים על ערכים או את גימל יפית מתלוננת על איכות הפרסומות בערוץ 10. אתה הרי הגדרת מחדש את המילה דמגוג בזמן שלך בפורום. מעולם המערכת הזו לא ידעה משתמש שניסח מחדש את מה שאמרו קודמיו בדיון בצורה כל כך מקצועית מבלי להוסיף ולו קמצוץ של ידע חדש על הנושא.

     
  4. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו, חתיכת תיבת פנדורה פתחתי נגדי. חבל לי שהפכת את הדיון הזה לאישי ואין לי מושג מה יש לך נגדי ונגד הכתיבה המשעממת שלי. חבל שהגעת לפסים כאלה ונסחפת לכאלו מחוזות.

    ואם אני אחזור לדיון המקורי, כנראה שהכל בעיה של הבנת הנקרא. כשאמרתי להחליף לא התכוונתי ליורש של סקולס, התכוונתי להחליף מבחינת הרוטציה. כפי שכבר כתבתי לאמיר שגם חשב שהתכוונת ליורש. וכמו שכבר אמרתי, תקרא את מה שכתבתי שוב.
    יצא לי לראות אותו נוגח מספר פעמים, כמו גם מרים מספר פעמים. בערך כמו מספר הפעמים בהם ראיתי אותו משחק. ואלו תכונות שכל מי שראה אותו מספר פעמים, הבחין בהן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/09
  5. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנגר וולבס החליט אתמול לתת מנוחה להרכב שלו ,10 שחקנים לא שיחקו אתמול ומקארתי עם הראש למשחק הבא נגד ברנלי ,האמת שעד לפנדל הדיבילי המחליפים היו לא רעים בכלל , אבל ההחלטה הזאת קצת מוזרה ופוגעת גם באוהדי וולבס שהיו אתמול במשחק , נראה כמו לוותר על משחק מראש בניגוד לרוח התחרותית של האנגלים.
     
  6. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    מה לעשות שהחיים זה לא פלייסטיישן,הארט שייך לסיטי ולא לברמינגהאם כך שלא תוכלו לפתות אותם בכמה פאונדים בודדים+חצי שחקן.
    סיטי לא ישחררו את שוער העתיד שלהם,אפילו שהיכולת של גיבן פנטסטית.
     
  7. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילנר שחקן מצוין, סוס עבודה שילחם עד שלא יוכל לעמוד על הרגליים, וכמובן שאת היכולות ההתקפיות שלו כולנו מכירים (הגבהות, בעיטות, מסירות, שימו לב להכנסת הכדור העדינה להסקי בגול הראשון עם החיצון), וגם באמצע הוא מצליח מאוד וכל הכבוד לאו'ניל על כך שמוצא מקום גם לדאונינג, גם ליאנג וגם למילנר במערך של 4 קשרים.
    מילנר, אגב, עם 4 שערים העונה ו-8 בישולים (!!), פנטסטי.

    מה שמדהים לגבי וילה העונה זה ההגנה, שספגה רק 14 שערים עד כה ומול צ'לסי (בית), ליברפול ויונייטד (שניהם חוץ), היא ספגה רק 2 שערים (וניצחה בכולם).
    אין ספק שקולינס עד כה מתברר כרכש נהדר וגם דאן שכולנו מיהרנו ללגלג עליו.

    אני חושב שהניגון שוב יחזור והחבורה של או'ניל תמעד בשלבים היותר גבוהים של העונה כי הסגל עדיין לא מספיק עמוק ועם הסקי בהרכב לא מגיעים רחוק, אבל עד כה - שאפו.
     
  8. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמעו זה די מדהים הסיפור עם ההרכב של וולבס למשחק מול יונייטד.
    עפ"י הטימטוק זו הייתה התגובה של האוהדים:
    It was too much for the travelling Wolves faithful, who chanted "we want our money back", "where is our first team" and "£40 to watch the reserves" before making their way back down the M6.

    אני בטוח שלו היה מדובר במאמן זר היו לא פחות מצולבים אותו בתקשורת על הזלזול בקהל ועל היעדר הספורטיביות שבמעשה כזה וגם כאן בפורום.
     
  9. 50CRO Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/09
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למשחקי אתמול

    מנצ'סטר יונייטד קבוצה חזקה מאוד שלדעתי עזיבת רונאלדו לא פגעה בה והמשחק מול וולבס היה אתמול מופת כיצד צריך לשחק נגד קבוצת תחתית שבאה להסתגר מבחינת חילוק כוחות נכון והימנעות מפציעות מיוחתרות,היונייטד של השנה מאוד אפקטיביים(בניגוד לארסנל שהאוהדים שלהם יצאו עליי לאחר שאמרתי את דעתי שארסנל לא יעילה ולכן תפסיד לקבוצת בית מצוינת כמו ברנלי וראיתי שאחד האוהדים שלהם כתב שהוא שונא את היונייטד כי הם לא עושים כלום כל המשחק ומבקיעים גולים,זה נקרא קבוצה יעילה ואפקטיבית ) לגבי וולבס באמת לא מובנת לי ההחלטה של המאמן שלהם להשאיר מספר גדול של שחקנים מרכזיים מחוץ להרכב ולוותר מראש על להשיג משהו במשחק הזה.
    לגבי דארן גיבסון השחקן הזה הולך להיות אחד מהשקנים המרכזיים של היונייטד בשנים הבאות וכל הכבוד לפרגוסון שהראה לנו עד כמה הוא גאון ששילב את גיבסון בטיימינג הנכון ולדעתי עוד שנתיים שלוש כבר נראה את גיבסון כשחקן מרכזי ביונייטד. הגול השלישי של ולנסיה היה גול של טכניקה נהדרת כראוי משחקן דרום אמריקאי

    באמת עצוב לי על מועדון נהדר כמו ווסטהאם וההתרפקות ששל המועדון והקבוצה על הדשא,ההפסד אתול בקרב תחתית לבולטון הראה שהקבוצה הזאת השנה די חסרת אופי כדי להיאבק נגד הירדה ,למרות הכישרון הרב שיש בקבוצה

    ברמינגהאם היא הפתעה מדהימה והדרבי של אסטון וילה-ברמינגהאם יכול להיות אפילו משחק צמרת מי יודע....
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זאת הנקודה. לאסטון וילה יש קבוצה נפלאה, ששווה את הריצה הזאת והמיקום הזה, אבל אסור לשכוח שבעונה שעברה היא הייתה במצב דומה (אפילו בשלבים יותר מאוחרים), והמקום הרביעי היה כבר בידיים שלה על חשבון ארסנל שאיבדה לא מעט נקודות. בשלב כלשהו הכח נגמר להם, הגיעו התוצאות הרעות וארסנל קיבלה את המקום הרביעי באדיבות רבה מהוילה.

    המבחן הגדול של מרטין אוניל הוא היציבות וההמשכיות, כי אם בינואר-פברואר תבוא הצניחה.. אז כל מה שהם עושים עכשיו ייזרק לפח, אני מאמין בוילה שיש לה מקום לתפוס את אחד המקומות הראשונים והנכספים, בעונה שעברה היא חירבנה את זה לעצמה במו ידייה, השנה יהיה מעניין לראות אם הניסיון של השנה שעברה הועילה במשהו או שהדברים חוזרים על עצמם.

    בקשר למשחק היום, אחרי המתנות שחילקנו לאברטון על ימין ועל שמאל, חובה לחזור למסלול, הפער היה כבר יכול להיות שוב 5, מצד שני היינו יכולים להיות עכשיו במקום השני... אנחנו חייבים להבטיח את הנקודות האלה בבית, בטח נגד יריב כמו פורטסמות', אבוי לנו אם ה-3 נקודות לא נשארות בגשר היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/09
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן אבל חבל להארט על הזמן שהוא מבזבז בקבוצות כמו בירמינגהאם , ובסיטי בכל מקרה הוא לא יהיה שוער ראשון. אני מתחיל קמפיין להבאת ג'ו הארט לארסנל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    גיבן יכול לדעתי להמשיך לגילאים מאוחרים כמו שמייכל סימן ופרידל(כמעט 40), וגם שיפרוש או יעזוב יהיה מעניין לראות אם המאמן העתידי יחליט לתת להארט את המפתחות כי כמו שזה נראה כרגע הוא מתפתח לשוער מצוין, רק שימשיך כך.
    בתחילת העונה הימרתי על בירמינגהאם ל"הפתעת העונה" ודירגתי אותם במקום ה-10 כרגע הם כבר במקום השישי, ברור שתהיה ירידת מתח ומשבר בהמשך הדרך אבל עושה רושם שהם סיימו עם הנדנדה בין הליגות.

    היום טוטנהאם-סיטי וצ'רלטון בחרו את צ'לסי-פומפי וליברפול-וויגאן על פני המשחק המרכזי של המחזור ואין צורך לומר למה...
     
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,039
    לייקים שהתקבלו:
    6,752
    אני דווקא לא מסכים שעדיין הסגל של וילה לא מספיק עמוק. אוניל עשה העונה רכש נהדר ואיבד בעצם רק את גארת' בארי. הוא הוסיף 2 בלמים שמתבררים כפנטסטיים כמו שאמרת, כשעוד יש לו את קרלוס קווילר וקרטיס דייויס כגיבוי, הוא הביא את חביב בייה כגיבוי לעמדת המגן הימני, את סטיבן וורנוק שעושה עבודה טובה לעמדת המגן השמאלי, וחיזק את הקישור עם דאונינג ודלף הכשרוני. חוץ מהחוד שאין גיבוי טוב במיוחד לקארו ואגבונלהור, לוילה יש סגל שנראה טוב מאוד גם אם כוללים את המחליפים שלו. בוודאי שיותר עמוק מזה של העונה שעברה.
     
  14. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצד אחד אני מבין את האוהדים של וולבס,לעשות את הנסיעה לאולד-טראפורד בתקווה להפתיע,לעשות את הפתעת החיים של העונה,
    ובמיוחד אחרי ההפתעה שלהם בחוץ במקום קשה כמו בליין של טוטנהאם בשבת האחרונה,
    ולראות במקום זה הרכב משני ביותר שלא הותיר הרבה סיכוי וגם ככה וגם עם ההרכב הראשון הסיכויים היו סופר לרעתם,
    מצד שני זו לא תוכנית כבקשתך ויש סגל ומנג'ר יכול לשחק עם זה איך שהוא חושב לנכון,
    אתה אוהד,תעודד(הם עשו זאת) את מי שמשחק ונלחם על הדשא ולא משנה מי זה(ואגב,וולבס עמדו יפה מאוד בסך הכל,
    במיוחד לפני הפנדל הטיפשי ולא התפרקו אחרי שיונייטד הגדילה את התוצאה)
    אם המנוחה לשחקנים הבכירים יותר תעזור לוולבס להוציא נקודות במשחק נגד ברנלי,יריבה לקרבות ההישרדות אז המהלך של מקארתי יתברר כמוצלח ואני לא חושב שמישהו מבין האוהדים יבוא אליו בטענות לאחר מכן לגבי המשחק וההרכב אתמול,
    אם לא אז תהיה ביקורת חריפה עליו אבל לקיחת סיכונים זה חלק מהעניין ואני בטוח שמקארתי לקח את זה בחשבון.
     
  15. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לתת מנוחה ולבצע רוטציות ולתת לשחקני מפתח מנוחה, ויש לעשות כל-כך הרבה שינויים קיצונים ולעלות עם ריזרבס באולד טראפורד שזה מהלך שבעצם אומר 'אני מרים ידיים, נגד יונייטד ב-OT אני גם ככה אפסיד, אז לפחות ניתן מנוחה לכל ההרכב', וזה מהלך טיפשי ותבוסתני. טיפת מידתיות לא היתה בהחלטה הזאת של מקארתי. ולא רק שזה רע לטעמי לוולבס ולכל קבוצה באופן כללי (ע"ע הרוטציות של בניטז בזמנו), זה רע לליגה ולתחרותיות המדהימה והייחודית בה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/09