המחזור ה-17 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏20/12/11.

  1. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שרדנאפ עשה טעות קשה עם החילוף של פאבלצ'נקו במקום VDV, שאיפשר לצ'לסי להשתלט על מרכז השדה. פאבלצ'נקו בקושי נגע בכדור כל המחצית השנייה..

    משחק שמראה בדיוק מה אדביור שווה. הוא יכול להכניס את הרגליים הארוכות שלו ולהבקיע גולים מכלום, כמו בגול הראשון, ומן הצד השני - להחמיץ מצב נוח ברגע קריטי במשחק. ובנוסף, להמשיך לבצע עבירות שוב ושוב כאשר יש לו כרטיס צהוב. אהבל גדול, אבל היה ונשאר חלוץ מצויין.

    אשלי קול.. כמה שאני מתעב את השחקן הזה, ככה הוא טוב. יציב לאורך שנים, לא שוגה כמעט בהגנה, תומך בהתקפה כל הזמן. מגן אדיר.

    המשחק אולי היה די שקול, אבל ווב השפיע על התוצאה. לא רק שהוא לא שרק ליד נגד אשלי קול במהלך של השיוויון, אלא שהוא גם פסל לטוטנהאם שער חוקי.

    זו כנראה הקבוצה הטובה ביותר של טוטנהאם מזה שנים ארוכות, ועדיין מרגיש לי משום מה שהקבוצה לא ממצה את הפוטנציאל ההתקפי שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/11
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    על איזה שער חוקי אתה מדבר? תראה שוב את התקציר של המשחק, השער של אדביור היה רחוק מלהיות חוקי. גם אם לא הייתה עבירה, הוא הבקיע עם היד.
     
  3. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השריקה לא היתה לנבדל (שלא היה)? בכל מקרה, לי היה נדמה שהגול היה עם הכתף, ולא עם היד.

     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    השריקה היתה לנבדל(לדעתי של השחקן שנגח לעברו של אדאביור, שזה היה קרוב הרבה יותר ללהיות נבדל. כשלא היה כמובן), אבל גם אני ראיתי את אדאביור מכניס את הכדור עם היד, ממש מתחת לכתף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/11
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני יודע, לכן הצעתי לך לראות שוב את השער הזה. בעיניי הוא לא היה חוקי. ואם זה היה נבדל, השריקה הייתה פאתטית מצד הקוון. לי זה היה נראה כאילו הייתה שם עבירה.
     
  6. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לך היתה נראית עבירה, לקון נראה שהיה נבדל, לי נראה שהיה כתף, לג'ון טרי 26 נראה שהיתה יד... כנראה שרק אלוהים יודע מה היה שם.

     
  7. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    ומילה על היד של אשלי- אכן היתה נגיעת יד ברורה, אבל כמו שקול בעצמו אמר בראיון אחרי המשחק- מה עם היד של אסו אקוטו ברחבה? בדיוק אותו סיפור, הכדור פוגע ביד לא במתכוון כשהם "נעזרים" בה כדי להשתלט.
     
  8. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ראיתי את המחצית השניה ונהניתי מכל שניה...היו לי כמה התקפי לב לקראת סוף המשחק (סינגל תיקו בווינר) אבל שמח שיצא תיקו...שתי הקבוצות החמיצו לא מעט וההצלה בתוספת הזמן של טרי פשוט מדהימה, אין דברים כאלה איך הוא זינק והצליח בכל זאת להרחיק את הכדור ושלא יפגע בו ויכנס..

    מחצית שניה נהדרת ואני מניח שכל המשחק היה נהדר ובאמת שצ'לסי לדעתי השנה שווה לפחות ליונייטד והיתה צריכה להיות עם יותר נק' ויותר קרובה לסיטי אבל זה המחיר ל"טירונות" של בואש בפרמיירליג עם איבוד נקודות סתמי בתחילת העונה
     
  9. Arsenal fan Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    1,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לי זאת הייתה נראית כמו נגיעת יד של אדבאיור. הקצב בדקות הסיום היה מסחרר, צ'לסי היו נראים כמה פעמים כמי שקרובים מאוד לשער אבל גם לספרס היו מצבים אדירים בסיום. יופי של משחק ואני חושב שבסופו של דבר תיקו שיקף את מהלך העניינים.
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,274
    לייקים שהתקבלו:
    16,137
    לא הבנתי איך הקוון ראה נבדל בשער של אדביור, ממה שאני ראיתי זה אפילו לא היה גבולי, אתה מצפה מקוונים לא לעשות טעויות כאלה גסות.
    זאת הצ'לסי הכי גרועה מאז שאברמוביץ' הגיע אני לא חושב שיש בזה ספק בכלל וגם הניצחון נגד מנ סיטי היה בעיקר ניצחון של נחישות ושאננות של היריבה, לא משהו מייצג אצל הקבוצה הזאת שיש לה כל כך הרבה שחקנים אחרי השיא וסתם כאלה שהם בינוניים.
    התיקו הזה לא אסון עבור טוטנהאם, מבחינה ריאלית לסיים ב1-2 זה קצת גדול עליהם כרגע ואני לא רואה סרט שהם יסיימו מחוץ לטופ 4, הם פשוט טובים יותר מצ'לסי-ארסנל-ליברפול. מי היה מאמין, רק אחת מבין ה-3 האלה תהיה באלופות בשנה הבאה, ממש סדר אנגלי חדש.
     
  11. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי קצת בעיה עם כל הקטע הזה של הנגיעות יד. זה קצת כמו עבירות טכניות בכדורסל - לאף אחד לא באמת ברור מה באמת החוק אומר. זה בעיקר תלוי איך השופט קם בבוקר. למשל ביד של אשלי קול, רואים בבירור שווב ראה, וסימן שזה לא שווה שריקה. מצד שני, כבר ראינו פנדלים מתקבלים על הרבה פחות. לי יש תחושה שאין באמת קו אחיד שמנחה את השופטים בעניין הזה. מתי עובר הגבול בין נגיעת יד שהיא פנדל לכדור ירוי? ולא, המשפט של "הכדור שיחק ביד ולא היד שיחקה בכדור" לא יצליח לשכנע אותי שיודעים איך לשרוק את זה. אני אשמח אם מישהו שמכיר את החוקה ייתן פה את הניסוח הרשמי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/11
  12. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    האמת היא שגם אני הפסקתי לנסות להבין מה נחשב לנגיעת יד ומה לא. לא ראיתי שום אחידות בנושא.
     
  13. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    אני חושב שאם שחקן עוצר כדור עם הגוף, ואז הכדור נוגע איך שהוא ביד- זה לא יד.
    לדעתי לפחות ככה זה צריך להיות.
     
  14. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זה עושה לך טוב לחזור על המונולוג הזה אחרי כל משחק שלנו? זה כבר ברור מהקיץ, כמה אפשר לכתוב את זה. והנה אני אסביר שוב את מה שכבר ברור- כשצריך לבנות קבוצה חדשה צריך לבזבז ואנחנו לא בזבזנו מספיק בקיץ כדי לבנות אחת גדולה באמת, זה נשמר לקיץ הבא. הסיבות אצל בואש ואברמוביץ'.

    הניצחון מול סיטי זה נטו נחישות ואופי. אף אחד לא אמר משהו על יכולת מדהימה אחרי המשחק כי לא היתה. ברור שתנסה לגמד את זה עם שאננות... גדול אתה. איזה שאננות איזה, אפשר לחשוב שמולכם באנפילד הם באו בטירוף... סיטי כנראה עוד לא מספיק גדולה כדי לבוא למגרשים האלו ולהראות את אותה אינטנסיביות מהבית או אפילו קרוב לכך, ראה המשחק מול נאפולי, ראה באיירן. לא שזה נורא. ההבדל בינינו הוא שאנחנו ניצחנו ואתם לא, אנחנו השגנו את האדום והפנדל וכל מה שהיה צריך כדי לנצח, אתם החמצתם כמו שאתם עושים כל העונה. לא שאננות, אופי.

    היעוד שלנו העונה הוא להתחרות עם טוטנהאם על השלישי(ומה החלטת שהם טובים מאיתנו? העונה ארוכה, ואתמול זה לא היה נראה כמו שאתה אומר. ובבית שלה), אם ילך יותר רע אז ילך. כולם כבר יודעים את זה אבל משום מה אחרי כל משחק שלנו מישהו כמוך יבוא עם התגלית הזאת ש"צ'לסי לא לאליפות העונה"... תרפו קצת, קחו אוויר, אני יודע שזה מרגש שאתם קרובים אלינו אחרי כל השנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/11
  15. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    השחקנים של צ'לסי פשוט זקנים ומעבר לשיא, אבל יש לה צעירים שיכולים להוסיף טיפת מרץ ויופי למשחק שלה.. בטח בסוף העונה אברמוביץ' יעשה רכישות.
    מקווה שהוא נהיה סבלני יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/11