המחזור ה-17

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏18/12/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    בירמינגהאם- מידלסברו-- בירמינגהאם חוזרת הביתה לאחר שבמשחק הבית האחרון שלה הקבוצה ספגה תבוסה קשה 4-0 לבלקבורן, בבירמינגהאם יכולים לנחם את עצמם בעובדה שבשבת היא תפגוש את הקבוצה עם ההתקפה הכי דלה בפרמייר ליג, מידסברו שעוד לא כבשה שער ליגה בחודש דצמבר. הבורו יכולים להתנחם גם הם במשהו, 3 משחקי ליגה רצופים הם אומנם לא כבשו אבל בשלושתם הם גם לא ספגו. באמצע השבוע מידלסברו הגיעה לטוטנהאם במשחק גביע הליגה ומצאה את הרשת 6 פעמים! אוקיי 5 פעמים מתוכם היו בפנדלים אבל זה גם משהו... משחק החוץ האחרון של מידלסברו בליגה היה אצל מנצ'סטר סיטי והיא ניצחה שם 1-0, אז הבורו מגיעים לסנט. אנדרס בהרגשה שהם בהחלט מסוגלים לנצח במיוחד בהתחשב בעובדה שבירמינגהאם ניצחה העונה רק פעמיים בבית מתוך 8 משחקים כאשר הניצחון האחרון היה אי שם בספטמבר. אם בירמינגהאם רוצים השראה מאיפשהו הם צריכים להביט אחורה לאפריל בסוף העונה שעברה שמידלסברו הגיעה אליהם ובירמינגהאם היו צריכים ניצחון כדי להבטיח את ההשארות שלה בליגה והיא עשתה את זה בגדול עם ניצחון 3-0.

    בלקבורן- אסטון וילה-- גרהאם סונס ודיוויד אולירי יכולים להגיע מעודדים מהיכולת קבוצותיהם מיום ראשון האחרון למשחק הקרוב ביניהן. סונס מרוצה ממה ששחקניו הראו על המגרש למרות ההפסד 1-0 בהייבורי וטבעי שהוא גם כועס על השופט במיוחד על פסילת השער של מרקוס באבל. אסטון וילה מגיעה אחרי ניצחון 3-2 על וולבס ולמרות הניצחון לא בטוח שאולירי יותר מרוצה מסונס בכל מה שקשור למשחק קבוצתו במיוחד בהתחשב העובדה שאסטון וילה נתנה לוולבס לחזור למשחק. 2 הקבוצות עם 17 נקודות רק נקודה אחת מעל הקו האדום ולמרות שהליגה עוד ארוכה (מאוד) אפשר להגיד שזה משחק על 6 נקודות. ניצחון של אחת הקבוצות יתן שקט לפחות לשבוע אחד והפסד יעשה הרבה מאוד כאבי ראש שגם ככה יש אותם. בעונה שעברה כאשר אסטון וילה הגיעה לאיווד פארק היא חזרה הביתה עם 0-0 בזכות יום גדול של שוערה דאז פיטר אנקלמן שהיום מושאל לבלקבורן. באמצע השבוע ניצחה אסטון וילה 2-1 את צ'לסי במשחק גביע הליגה ואולירי יודע שאומנם צ'לסי לא שיחקה עם הסגל החזק ביותר אבל עדיין בצ'לסי שיחקו שחקנים מספיק טובים וחזקים והוא מקווה שהניצחון הזה יוסיף לביטחון העצמי של שחקניו.

    בולטון- ארסנל-- בולטון מארחת את ארסנל כאשר היא נמצאת בתקופה בהחלט טובה אחרי שהבטיחה לעצמה את המקום בחצי גמר גביע הליגה ואחרי ניצחון חוץ גדול על מוליכת הטבלה לשעבר, צ'לסי. גם בולטון וגם ארסנל עלו לחצי גמר גביע הליגה, ארסנל אחרי ניצחון 2-0 על ווסט ברומיץ' ובולטון אחרי ניצחון 1-0 על סאות'המפטון. בולטון ניצחה את סוטון בהארכה משער בדקה ה-115 של פדרסן ואולי היא תגיע מעט עייפה אבל הקבוצה בכושר טוב, היא הדיחה מהמפעל הזה את המחזיקה לשעבר ליברפול בניצחון 3-2 באנפילד וכאמור היא ניצחה את צ'לסי החזקה 2-1 במגרשה שלה. בולטון ניצחה בארבע מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה בליגה ואחרי שהנחילה הפסד בית ראשון לצ'לסי האם תוכל להנחיל הפסד ראשון העונה בליגה לתותחנים? נחיה ונראה. בולטון ממוקמת במקום העשירי רק 4 נקודות פחות מהמקום הרביעי, בולטון צברה העונה 10 נקודות מתוך 7 משחקי הבית שלה, נתון לשיפור אבל היא הפסידה רק פעם אחת, ניצחה פעמיים וסיימה 4 פעמים בתיקו. סם אלרדייס מאוד כעוס על כך שאוקוצ'ה יחמיץ את 2 משחקי חצי גמר גביע הליגה במהלך חודש ינואר בגלל מחויבות לנבחרתו, ניגריה. אלרדייס מעניק חשיבות רבה למחקים האלו והוא מאוד רוצה להגיע לגמר ולשחק באיצטדיון המילניום. אבל בבולטון לא בטוח שזה מעיק על ההרגשה העילאית של הקבוצה אחרי הניצחון הענק שבוע שעבר ואלרדייס לא חסך במחמאות לחניכיו. מנגד ארסנל עדיין בלתי מנוצחת בליגה ואחרי 16 משחקים סיימה 5 פעמים בתיקו. התותחנים חזרו במהרה למקום הראשון אחרי המעידה של צ'לסי והניצחון הקשה על בלקבורן. מתחילת העונה ארסנל נמצאת רוב הזמן במקום הראשון במאבק המשולש הזה על האליפות ואולי זה אומר משהו למרות ההפר הזעום שיש לה, נקודה על מנצ'סטר ו-2 על צ'לסי. במשחק גביע הליגה באמצע השבוע נתן ונגר לכוכבים לנוח ושיחק עם קבוצת הנוער מחוזקת בקאנו, קיאון,
    לאורן ופארלוור. ארסנל לא רוצה לאבד נקודות כדי לא לאבד את המקום הראשון ובהייבורי בטוח לא שכחו את ה-2-2 מהעונה שעברה שכנראה עלה לקבוצה באליפות.

    צ'רלטון- ניוקאסל-- רק נקודה אחת מפרידה בין 2 הקבוצות האלה מה שמבטיח לנו משחק טוב ודו צדדי בין 2 הקבוצות עם 2 המאמנים בין המוערכים ביותר באנגליה, האחד מהדור הצעיר ואחד מהדור הזקן. לא מעט אנשי כדורגל באי בריטי אומרים שאלן קארבישלי הוא מנג'ר העתיד של נבחרת אנגליה במנגד סר בובי רובסון אימן את הנבחרת 8 שנים. 2 המנג'רים רוצים להגיע לאירופה וזה ברור, ניוקאסל מסמנת את ליגת האלופות כמטרה ברורה בעוד שבצ'רלטון אומרים שגביע אופ"א בהחלט יספק את המועדון. אחרי 3 עונות שבהן נילחמה הקבוצה בתחתית צ'רלטון נחשבת עכשיו כמועמדת להגיע עונה הבאה לאירופה. מה שמחזיק את צ'רלטון בצמרת הוא מאזן החוץ שלה ובמשחקי הבית המאזן הוא גרוע. צ'רלטון ממוקמת במקום האחרון בטבלת משחקי הבית של הקבוצות. יש לה רק 2 ניצחונות מתוך 7 משחקים, ואם צ'רלטון רוצה אירופה היא חייבת לשפר את הקטע הזה. צ'רלטון מגיעה למשחק אחרי תיקו מאופס אצל מידלסברו שהגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים. ביקור של ניוקאסל שבדיוק היכתה בטוטנהאם הוא לא הדבר האידיאלי שצ'רלטון הייתה צריכה לקבל אבל זה משחק בית ונגד יריבה לצמרת ניצחון פה יכול להוות הצהרת כוונות לכולם. ניוקאסל כאמור יודעת טוב מאוד מה היא רוצה מעצמה, היא רוצה לחזור עונה הבאה לליגת האלופות אחרי הכישלון של העונה הזאת. ניוקאסל באה אחרי 4-0 גדול על טוטנהאם עם עוד 2 שערים של שירר הבלתי נגמר אבל ההצגה האמיתית הייתה של לורנט רובר שהיה מצויין. רובר כבש צמד משלו ובישל לשירר את הצמד שלו. זאת תוצאה מרשימה שהעלתה את ניוקאסל למקום החמישי רק נקודה פחות מפולהאם. אבל ניוקאסל חייבת לשפר את מאזן החוץ שלה ויש לה רק 2 ניצחונות מתוך 7 משחקים, כאשר האחרון היה לפני חודשיים נגד פולהאם. בעונה שעברה כאשר ניוקאסל הגיעה לוואליי היא ניצחה 2-0 משערים של שירר וסולאנו.

    שאר המשחקים בהמשך.

    עוד משחקים ביום שבת:
    אברטון- לסטר
    פולהאם- צ'לסי
    וולבס- ליברפול

    יום ראשון:
    סאות'המפטון- פורטסמות'
    טוטנהאם- מנצ'סטר יונייטד

    יום שני:
    מנצ'סטר סיטי- לידס
     
  2. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעות קטנה , תקן (בלקבורן שיחקה נגד ארסנל , ואתה כתבת את זה בעצמך ...)

     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    הבנת הנקרא חמוד.


    כתוב בפירוש- בירמינגהאם חוזרת הביתה לאחר שבמשחק הבית האחרון שלה

    משחק הבית האחרון לא אומר בהכרח המחזור האחרון.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדאי רק להזכיר שארסנל מגיעה לריבוק סטדיום בלי אשלי קול שמתחיל בריצוי ההשעייה בעקבות האדום נגד לסטר, ולוונגר מצפה התלבטות במי לבחור. גייל קלישי עשוי לפתוח, אבל עכשיו גם לאורן וקיאון חזרו מפציעות והשעיות. אלא שסיגאן וקמפבל השתלבו יחד לא רע במרכז ההגנה, וטורה גם כן מתפקד טוב מהצפוי בעמדת המגן הימני שבא הוא מביא לידי ביטוי את המהירות שלו יותר מבעמדת הבלם. ייתכן מאוד שלמרות שסיגאן נראה בכלל לא רע, הוא יעדיף להכניס את קיאון/ טורה למרכז ההגנה, להעביר את סיגאן לאגף השמאלי ואולי גם להחזיר את לאורן לעמדת המגן הימני (אני מתחנן- לא!!!).

    חשבנו שאולי עוד נתגעגע ללאורן? בחלום. אפשר כבר לשלוח אותו בחזרה לפלמה דה מיורקה מבחינתי. למה הוא פרש מכדורגל בינלאומי? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אברטון- לסטר-- אברטון מארחת את לסטר למשחק תחתית חשוב ביותר. אברטון נמצאת במקום ה-15 עם 17 נקודות ולסטר נמצאת במקום ה-17 עם רק נקודה אחת פחות. אברטון מגיעה למשחק יותר מעודדת בגלל הניצחון אצל פורטסמות' בשבוע שעבר מנגד השועלים מגיעים אחרי הפסד ביתי לבירמינגהאם. לסטר כנראה רצתה יותר מידי לא להפסיד נגד בירמינגהאם והדם עלה לאנשים לראש מה שהבהיא להרחקותיהם של מאט אליוט, איאן ווקר ואפילו המנג'ר מיקי אדאמס שמחא על האדום לאליוט. ההפסד הזה זה אכזבה ענקית לשועלים, עד שהקבוצה הצליחה לעשות רצץ של תוצאות יפות ועד שהקבוצה הצליחה להתאושש מפתיחת העונה הלא טובה ועד שהשחקנים סוף סוף חשבו שהנה, לסטר יוצאת לדרך הרבה יותר יפה, בא משחק הבית הזה שהיה אסור ללסטר להפסיד בו במיוחד אחרי שהצליחה להוציא תיקו 1-1 נגד ארסנל אבל השועלים נעצרו ונחלו הפסד ביתי. המשחק האחרון בין 2 הקבוצות האלה בגודיסון פארק היה באפריל 2002, הקבוצות נלחמו בתחתית, לסטר כבר הובילה 2-0 במחצית אבל עד לסיום אברטון השוותה ובסיום אותה עונה כידוע לסטר ירדה ליגה.

    פולהאם- צ'לסי-- דרבי לונדוני שמפגיש את המקום השלישי נגד המקום הרביעי אבל הפער בטבלה הוא די גדול, 11 נקודות. ל-2 הקבוצות יש בעלים עשירים מאוד, מוחאמד אל פאייד של פולהאם מתכנן להשקיע באצטדיון חדש לפולהאם בעוד שרומאן אברמוביץ' של צ'לסי משקיע את כספו על שחקני רכש והוא מסרב להפסיק. בצ'לסי שוב כמו כל שבוע עלו שמות חדשים והפעם היו תורם של רוד ואן ניסטלרוי וזינדין זידאן. אבל ראניירי יודע טוב מאוד שלא משנה מי יבוא או מי לא יבוא זה ממש לא מבטיח תוצאות טובות ובטח לא אליפות כפי שהוא למד טוב מאוד שבוע שעבר מסם אלרדייס ומבולטון. באמצע השבוע היה לצ'לסי משחק, רבע גמר גביע הליגה נגד אסטון וילה וראניירי שינה את ההרכב אבל עדיין פתח עם 11 בינלאומיים והיה ניתן לצפות ליותר מהפסד מאכזב מאוד לקבוצה כמו אסטון וילה. ראניירי מקווה שזה לא יהיה מין כדור שלג מהפסד להפסד אלא סתם פנצ'ר קטן וכבר בשבת צ'לסי תחזור למסלול הניצחונות. פולהאם הייתה יכולה להתקרב למקום השלישי ויותר מזה, לפתוח פער 4 נקודות מהמקום החמישי אבל הקבוצה של כריס קולמן לא הצליחה לעמוד במשימה והפסידה 3-2 ללידס המשתפרת ולפולהאם יש בהחלט סיכוי לנצח את צ'לסי כי יש שם קבוצה מצויינת וראינו את זה יותר מפעם אחת העונה. עונה שעברה בלופטוס רואד ניפרדו הקבוצות בתיקו מאופס, נקווה שלא יהיה לנו עוד אחד כזה ביום שבת.

    וולבס- ליברפול-- וולבס מארחת את ליברפול במוליניו במטרה לנצח ולצאת מהתקופה הרעה אחרי שהקבוצה דווקא הצליחה לצבור רצף של תוצאות יפות אבל הקבוצה לא הצליחה לשמור על זה ומיד לאחר מכן באה הירידה ווולבס כבר מקום אחרון עם 4 נקודות פחות מלידס שנמצאת במקום הלפני אחרון. וולבס הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים מתוך שישה. ב-2 ההפסדים האחרונים וולבס הצליחה לכבוש 2 שערים בכל משחק אבל ההגנה, ההגנה היא זאת שהפסידה לה את המשחק אחרי שספגה 5 מטוטנהאם ו-3 מאסטון וילה. עוד לפני כן היא ספגה עוד חמישיה מארסנל בהפסד 5-1. אלכס ריי כבש בשלושת המשחקים האחרונים שלו והוא נמצא עם 6 שערים העונה, ריי צבר 5 כרטיסים צהובים אבל יוכל לשחק נגד ליברפול ויחמיץ את המשחק נגד לידס. וולבס צריכה להתאושש, מנגד עומדת משוכה שבהחלט ניתן לעבור אותה רק וולבס צריכה לדעת לתת משחק הגנה קשוח ומלא לחימה. מנגד ליברפול ששוב תסתדר בלי הגולים של מייקל אואן גם היא בתקופה לא טובה, היא ניצחה רק 2 משחקים מתוך 6 האחרונים ובאה אחרי הפסד לסאות'המפטון באנפילד. הוייה ממשיך להפסיד ולאכזב והתוצאות לא יכולות לשקר, מקום 9 ותוצאות כאלה עגומות זה פשוט לא מספיק טוב לקבוצה כמו ליברפול ששואפת להגיע לליגת האלופות וכולם בכל העולם יודעים מה צריך לעשות עם הויה- להעיף אותו, אבל רק הנהלת ליברפול חושבת אחרת, בינתיים. להיות מאחורי ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי זה בסדר וניתן לקבל את זה אבל בליברפול לא מוכנים לקבל שמעליהם יהיו קבוצות כמו פולהאם, צ'רלטון, סאות'המפטון ובירמינגהאם אם כל הכבוד לקבוצות הללו. אבל בכדורגל ההיסטוריה לא משחקת ומה לעשות שליברפול באמת לא שווה יותר ממרכז טבלה. לליברפול יש סיכוי טוב לצאת מהתקופה הרעה כי היא פוגשת את הקבוצה החלשה בליגה והפסד פה או אפילו תיקו צריך להיות הקש האחרון.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ובמשחקי יום ראשון - נר שלישי בחג האורות:
    סוטון - פורטסמות':

    המשחק בסט. מארי'ז ימשוך אליו את כל העיניים בחוף הדרומי, כשהדרבי הראשון של דרום אנגליה העונה בליגה מתקיים בזמן מצוין מבחינת הסיינטס המארחים, שנמצאים בכושר מצוין לאחרונה. למרות ההפסד המוצדק בריבוק סטדיום לבולטון באמצע השבוע במסגרת גביע הליגה, הסיינטס מגיעים למשחק מחר במוראל גבוה, בעיקר בזכות הנצחון המפתיע (אולי בעצם כבר לא http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx ) באנפילד על ליברפול 2-1.
    לעומת זאת בפומפי המצב מדרדר, והקבוצה נמצאת כעת לראושנה העונה מתחת לקו האדום, לאחר הפסד 2-1 בגודיסון פארק לאברטון בשבת שעברה. המנג'ר הארי רדנאפ שיבח את שחקניו על העבודה הקשה שלהם במשחק ההוא, אבל בו זמנעת גם האשים את ההגנה שלו על כך שהם לא מסוגלים לבצע פעולות הגנתיות בסיסיות במהלך השבועות האחרונים. לכן סביר להניח שנראה את לינבוי פרימוס, הראלד וופנאר וסבסטיאן שמל חוזרים להרכב פומפי אחרי זמן די רב שהם בילו על הספסל.

    שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה בסט. מארי'ז במסגרת גביע הליגה, כשצמד של מי אם לא ג'יימס ביטי העניק לסוטון ניצחון 2-0. הימור שלי: אותה תוצאה בדיוק.

    עדכוני פציעות אחרונים וסיכום על טוטנהאם-מנ. יונייטד בהמשך.....
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    הרבה זמן חיכתי למשחק הזה, יוניטד - טוטנהאם.
    קודם, אני חייב לספר על הסרט שאני הולך לראות היום.
    אז אחרי שראיתי את גרימבל בשבוע שעבר, היום תורו של הסרט ערב עם גארי ליניקר.
    הסרט עוסק בחבורה של אוהדי טוטנהאם שנמצאים בנופש עם נשותיהם בזמן המונדיאל של איטליה 90' וכל מה שמעניין אותם זה להצליח לראות את המשחקים של אנגליה תוך כדי התחמקות מנשותיהם, סרט מעולה, שכמו על גרימבל, יתן לי קצת אווירה של כדורגלי אנגלי לקראת המשחק ביום ראשון.
    הולך להיות משחק חם, ברמה גבוהה, וכמובן כמו כל מפגש עם טוטנהאם, מבול של שערים.
    בקשר לשאר המחזור, ארסנל וצ'לסי יוצאות למשחקים לא קלים מול שתי הקבוצות שהצליחו להדהים את אנגליה העונה, קל לא יהיה להם.

     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה שלא תראה את Fever Pitch?... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx (רצוי אחרי קריאת הספר).
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    למה?
    כי אני רואה אהבה על הדשא(Fever Pitch) לפני המשחק מול ארסנל(בכל זאת מסופר שם על אוהד ארסנל).
    את הספר דווקא לא יצא לי לקרוא, אבל מכיוון שכותב הספר(ניק הורנבי) כתב גם את התסריט לסרט, אני בטוח שהם דומים בתוכנם(לא שזה תירוץ לוותר על ספר טוב).
    ואגב, זאת הייתה בזמנו מודעת הפירסום לסרט:
    http://www.third-ear.com/movies/p875.Xxx
    ומתחת היה כתוב את שורת המפתח של הסרט והעלילה:
    " החיים מסתבכים כשאתה מאוהב באשה אחת אבל מעריץ אחד עשר גברים".
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסרט הוא "ברוח" הספר, אבל הספר הוא אוטוביוגרפי, מלווה את ארסנל לאורך תקופה של מעל 20 שנה, והוא שונה לחלוטין מהסרט בתוכנו. הוא כולל תובנות מעניינות על אוהדים, על הכדורגל (האנגלי ובכלל), וזה ספר מעולה. הקשר בין הסרט והספר הוא קטן מאוד, והוא בא לידי ביטוי בעיקר בקטע של הילדות של פול. זה ספר חובה, ובאמת לא רק לאוהדי ארסנל. כדאי לקרוא באנגלית, ולא רק בגלל שהכתיבה של ניק הורנבי איכותית, אלא בעיקר בגלל שהתרגום בעברית הוא לא משהו.

    אגב, אני מאוד אוהב את המנהג שלך, לראות סרטי כדורגל בריטיים לפני משחקים מיוחדים. אחלה רעיון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  11. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה קטנה:האם סוף סוף יפתח אייל ברקוביץ בהרכב של הסיטי מול לידס ביום שני-הזדמנות מצויינת לקווין קיגן לתת לברקו קצת דקות משחק מול לידס המקרטעת...
     
  12. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2 נצחונות ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים זה לא קרטוע, לעניות דעתי.

    ולא נראה שהוא יפתח אבל עד יום שני יש הרבה זמן.
     
  13. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל שמע אם מתסכלים על מה שעובר על לידס בעונה האחרונה...ועל המיקום שלה אז רואים שהיא דיי מקרטעת אבל כנראה שלידס חוזרת לעצמה בשבועות האחרונים.לגביי הסיטי אני מאוד מקווה שברקו יישחק סוף סוף הא יוכל לתרום המון לסיטי.
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה מקרטעת? מישהו בלידס באמת ציפה באופן ריאלי שהקבוצה לא תהיה באיזור התחתית? גם אם עכשיו היא בתקופה באמת טובה, זה לא אומר שפתאום לידס רצה למקום בליגת האלופות...

    החורף האנגלי גובה השנה את מחיריו הראשונים- המשחקים בין וולבס לליברפול במוליניו ובין בירמינגהאם למידלסברו בוטלו בגלל הצפת המגרשים במוליניו ובסנט אנדרוז, לאחר לילה גשום במיוחד במידלנדס. גם המשחקים בליגה הראשונה שהיו אמורים להתקיים היום במידלנדס (דרבי- שפילד יונייטד ונוטינגהאם- ג'ילינגהאם) בוטלו.

    בולטון-ארסנל, ההרכבים:

    בולטון: יאאסקליינן, סיימון צ'רלטון, נולאן, קאמפו, אמרסון, ניקי האנט, אוקוצ'ה, דז'ורקף, פראנדסן, ריקרדו גארדנר, קווין דיוויס. ספסל: קווין פול, אנת'וני בארנס, ג'יאנקופולוס, הנריק פדרסן, איברהים בה.

    ארסנל: להמן, טורה, סיגאן, קמפבל, קלישי, ליונגברג, ג'ילברטו, ויירה, פירס, ברגקאמפ, הנרי. ספסל: סטאק, קיאון, פארלור, אדו, קאנו. אני יודע שאני כמו תוכי, אני גם אגיד את זה עוד 700 פעם- כבר שנים לארסנל לא היה ספסל כ"כ אפור (בזמן שאנחנו בהרכב כמעט מלא), כמו זה שיש לנו עכשיו. שום יכולת הפתעה מהספסל בפן ההתקפי, ובסופו של דבר הסיבה המרכזית שאנחנו נהייה הראשונים כנראה לצאת מהמירוץ המשולש היא הנחיתות הברורה שלנו בספסל. אפשר לתקן את זה, אבל לא עם אלן סמית'... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx

    מה התאריך? 20 בדצמבר? את ההישג שלנו עשינו, עכשיו הגיע הזמן להפסיד.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    עוד תיקו 1-1 לארסנל... זה כבר מתחיל להימאס התסריט הזה....... מובילים בחוץ, משחקים לא רע (אם כי בהחלט לא מבריק), אבל כרגיל סופגים בדקות האחרונות. הפעם זהו הנריק פדרסן הדני שמשווה עבור הוונדררס בדקה ה-83 בבעיטה מהאויר מקצה הרחבה. פירס העלה אותנו ליתרון בבעיטה מקצה הרחבה אחרי שיסקליינן הדף לכיוונו בעיטה של פרדי ליונגברג בדקה ה-57.
    כמובן שצ'לסי בניגוד אלינו יודעים להחזיק יפה מאוד ביתרון חוץ קטן ואפרורי ומנצחים 1-0 בפולהאם משער של קרספו בדקה ה-62.
    גם אברטון מנצחת, 3-2 בבית את לסטר סיטי, אחרי שכבר היתה בפיגור של 2-1. לאברטון: האווי (עצמי, 33), רוני (71), רדזינסקי (79). ללסטר: לס פרדיננד (45), סקוקרופט (58).
    וילה ובראשה חואן פבלו אנחל ממשיכים בכושר המצוין שלהם, הפעם עם נצחון 2-0 על בולטון בריבוק סטדיום. סטיבן מור כבש בדקה ה-62 בבעיטה בשמאל מקרוב לאחר שלי הנדרי המשיך לכיוונו נגיחה, ואנחל כבש בדקה ה-75 מקצה הרחבה לאחר כדור רוחב של ואסל.

    אוייי ארסנל מה יהיה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/unsure.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/12/03