המחזור ה-18 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/12/09.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה מצחיק לומר שהחלק הקידמי איכזב כאשר הקבוצה סופגת שלושה שערים, אבל בכל-זאת, היה ברור שמשחק ההגנה של יונייטד יפגע בגלל גל הפציעות שתוקף את הקבוצה(אברה, עם סרט הקפטן על הזרוע, היה שחקן ההגנה הנורמלי היחיד). מנגד, ההתקפה של יונייטד מזייפת כבר כמה משחקים לטעמי. ברור שמול הקבוצות הבינוניות ומטה, יונייטד תצליח להבקיע שלישיות, אבל אני חושב שהיא מתקשה מעבר לכך. לא ראינו כמעט שום פעולה התקפית ראויה של יונייטד. כולם איכזבו בגדול פרט לרוני שעוד ניסה להכניס כדורים לרחבה. סקולס איבד המון כדורים ויש לו אחריות רבה בשער הראשון, למרות שגם קוזאק היה צריך לקחת את הכדור לדעתי. ביונייטד בלט היום חוסר האמונה, כבר אחרי השער השני של פולהאם שהגיע מהר מאוד - הקבוצות רק עלו מחדר ההלבשה. הגול השלישי היה פרס עבור דאף על משחק טוב מאוד שלו. אני עוקב אחרי השחקן הזה הרבה זמן ולדעתי מדובר בקיצוני איכותי מאוד, שאולי הגיע לו להישאר בצ'לסי יותר זמן. שמתי לב גם שהוא קיצוני שמאלי שמשחק באגף ימין, כדי שיוכל לחתוך למרכז ולבעוט - בידיוק כמו אריאן רובן בריאל מדריד אשתקד או בבאיירן מינכן השנה. פולהאם בתקופה טובה ומעניין יהיה לבדוק האם היא תיאבק עד הסוף על הכרטיס לליגה האירופית, הרי בתחילת העונה לא דיברו עלייה יותר מידי.

    לצ'לסי תיהיה מחר הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות.
    וארסנל יכולה להתקרב היום ליונייטד. אסור לה לבעוט בדלי גם במשחק בית, לא קשה במיוחד על הנייר.



     
  2. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כואב, כואב מאוד. אבל זה היה צריך לבוא מתישהו. שרדנו את ווסטהאם, את וולפסבורג, מפה הסיכויים לצאת עם משהו מההתחלה נראו קלושים, כשפולהאם נמצאת בכושר מעולה ומשחקת מצויין בזמן האחרון. פולהאם שיחקה פשוט חכם ופשוט כשהיא מנצלת את כל החסרונות של המערך וההרכב המאולתר של יונייטד.
    אני לא זוכר מכת פציעות כזאת חמורה ומתסכלת, לא רק ביונייטד. חבל שיונייטד נכנסים עם כל כך הרבה פציעות דווקא בתקופה הכי עמוסה. מקווה לנס ושמרבית השחקנים יחזרו כמה שיותר מהר, כי גם מול האל בחוץ בלי בלמים זה לא פיקניק.

    אמיר - אני כמוך לא חושב שלשנות את ההרכב או להחליף שחקן זה או אחר, היה משנה משהו. אבל תן לי דווקא כן להיות חכם בדיעבד לגבי המערך. אני אישית לא זוכר אותנו משחקים במערך כזה של 3-5-2, אולי למעט זמן מסויים נגד וולפסבורג. אני לא יודע של מי היה הרעיון המבריק לעלות עם מערך כזה, אם של פרגוסון (אני מקווה שלא) או של אחד הגאונים שמייעצים לו, אבל זה פשוט היה קטסטרופה, מחדל טקטי שמועד לכשלון לפני שריקת הפתיחה. בוא נעזוב רגע בצד את העובדה שאף אחד מ 3 הבלמים ששיחקו לא באמת בלם (חוץ מדה לאט שיש לו מעט נסיון, אבל הוא טוב יותר כמגן). עלייה עם 3 בלמים אפשרה כל פעם לזאמורה או דמפסי למצוא שטחים ריקים בין קאריק לדה לאט או קאריק לפלטשר ולייצר מצבים מסוכנים בעזרת יתרונות הגובה והכוח שלהם (3 עיקריים כאלה - ההצלה של קוזצ'אק אחרי הבעיטה של גרה, הגול השני והשלישי). לא רק זה, פולהאם ניצלה באופן מעולה את העובדה שאברה הוצב הרבה יותר קדימה ושלחה כל הזמן את דאף מאחוריו, כשדה לאט במקום לצאת אליו, סוגר לאמצע ומשאיר את אברה לנסות לרדוף אחרי דאף (הוביל לגול השני). KO טקטי להודג'סון. פרגוסון אף פעם לא היה גאון טקטי, אבל זה קורה יותר מדי פעמים בתקופה האחרונה (יוחזר CQ ומהר). מערך כזה פשוט מזמין חורים לקבוצה בעלת חלוצים פיזיים וגבוהים, ומשחק אגפים מהיר, כמו שיש לפולהאם. 

    נ.ב. 5 הפסדים בדצמבר, כשעוד לא ביקרנו בהרבה מגרשים לא קלים, בדרך כלל אומרים אין סיכוי לאליפות. למזלנו, צ'לסי גם לא נראית מי יודע מה, ארסנל עוד תאבד את הנקודות כמו שהיא יודעת, טוטנהאם ו-וילה לא ירוצו עד הסוף כנראה, ועל ליברפול אין מה לדבר בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    באמת שאין לי מה לומר לגבי המערך. לא רק בגלל שמדובר בחוכמה בדיעבד, אלא בגלל שהדבר האחרון שאתה רוצה כשאתה עולה בצורה כזאת זה לרדוף אחרי היריב. וכשאתה רודף אחרי היריב לא בגלל איזה חור בהגנה, סגירה לא ראויה וכו', אלא בגלל שסקולסי נותן קטנה למען השחקן היריב - אז באמת שכל הניתוח מיותר. כולם חכמים, כולם נבונים, כולם יודעים את התורה, אבל זה לא משנה את העובדה ששום מערך לא אמור למנוע משחקנים כמו סקולס, רוני, ולנסיה ואואן לחבר כמה מסירות בחלק ההתקפי, וגם זה לא קרה במשך 60 דקות.

    וקצת מכעיס אותי שבכל פעם שאנחנו מנסים משהו שונה ומפסידים, קופצים על זה שפרגי הוא "לא גאון טקטי". האמת? אולי הוא לא, יש דברים בהם הוא חזק יותר (ודברים חשובים יותר, תודה לאל) אבל בוא לא נעשה ממנו איזה מאמן נאיבי. הוא ניסה לעשות משהו. אם הוא היה מנסה לעשות משהו אחר וגם זה לא היה מצליח, היו צצים אנשים שהיו אומרים שהיה עלינו לעשות את מה שהוא כן עשה היום. עם כל הכבוד למערכים, כדורגל משוחק על ידי שחקנים, על ידי בני אדם. וכשסקולס מוסר ליריב ורוני לא מתפקד, אז עם מצבת השחקנים הנוכחית שלנו - אנחנו נקבל בראש, אלא אם יהיה לנו ים של מזל.

    בסופו של דבר העובדה שאין מאחוריהם רביעייה אחורית שמזכירה משהו רגיל ויציב משפיעה גם על הבחורים. לעזאזל, איך היו נראות היריבות שלנו באנגליה ובאירופה בלי *שש* הבחירות הראשונות שלהן כבלמים? לא משחק אחד, אלא משחק אחר משחק במשך כמה שבועות? הקבוצה שלנו בהחלט ראויה לביקורת, אבל כרגע קצת קשה לי להיכנס לזה. אי אפשר לשפוט אותם בצורה הוגנת כי המצב שלהם אינו הוגן.

    אליפות היא בהחלט בגדר אפשרות, אם שחקני הגנה יחזרו ונתחיל את אחת מאותן ריצות בהן אנחנו כל כך ידועים במחצית השנייה של העונה. אבל כרגע באמת שאין מה לחשוב כל כך רחוק. אני רק מקווה שכמה שרירים יסתדרו לקראת המשחק הבא וזהו. מעבר מכך אין מה לחשוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  4. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונייטד עם כל השינויים האלה לא יכולה לא לאבד נקודות ולפעמים להתפרק ככה.
    מגנים משחקים בלמים וקשרים מגנים וככה זה נראה.
    הייתי מצפה שעם הרכב כזה מאולתר יונייטד תעלה עם ברבה שיכניס את הדבק והשקט.
    וגם דני מרפי אתם יודעים...

    סיטי היום עם בלאמי נראתה שונה לגמרי באגף וגם קיבלה פנדל ממש מפוקפק.
    ההגנה נכנעת לכל כדור גובה והנדרסון מסנדרלנד הוא חתיכת כישרון.
    נראה מה מנצ'יני יצליח להוציא מסיטי.

    רואים שאברם הביא לפומפי את הכיף וההנאה והשחקנים קונים את הפסיכולוגיה שלו ונראים שמחים על המגרש.
    הם נתנו משחק נהדר וביטלו את האיכות של ליברפול.בן חיים היה מעולה ואוהרה מצוין.
    מסצ'רנו גמר לליברפול את המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  5. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמח בשביל אברם גרנט על הניצחון היום מול ליברפול. גם ההפסד לצ'לסי היה בגלל פנדל שלא היה ולא נברא. התחת של אברם או לא,
    לבנתיים הוא בסדר גמור. אז כל המשמיצים למיניהם, גם אני יודע שהוא קיבל את ההזדמנויות בזכות קשרים, אבל אני גם יודע שאברם מבין כדורגל, ויש חצי קבוצות בפרמיירליג עם מאמנים באותה הרמה ואפילו פחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  6. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפעמים משחק טקטי חכם יכול לחפות על חסרון של שחקנים (למרות שקשה לבוא לזה בטענות, אין קבוצה בעולם שתנצח ביום כזה כשכל ההגנה שלה מושבתת), או יכולת חלשה של שחקנים. כן, סקולס נתן להם את הגול הראשון במתנה, אבל הם היו קרובים מאוד לתת את הגול הזה בכוחות עצמם בגלל אותם חסרונות של המערך שהזכרתי. והם המשיכו לנצל את זה, והצוות המקצועי של היונייטד לא עשה עם זה כלום עד החילופים בדקה ה 60+ אבל בדיעבד זה כבר היה מאוחר מדי. כבר במחצית היה צריך לבוא שינוי במבנה של ההגנה. הוא לא בא, וישר חטפנו את השני בגלל אותה חולשה במרכז ההגנה, שבאמת אי אפשר כל כך לבוא לפלטשר או לקאריק בטענות. מסכנים.
    פרגוסון ממש לא טיפש או נאיבי ועם המעלות שלו אי אפשר להתווכח. אבל על ההימור הטקטי שלו במשחק היום אפשר היה לוותר, ומאיפה שאני רואה את זה, מהטלוויזיה אצלי בחדר, הסיכויים להצלחה היו לרעתנו מההתחלה.
    אני מסכים איתך לגבי הביקורת כלפי הקבוצה, קצת קשה לבוא בטענות לנוכח המצב. מבחינת ההפסד הזה, הוא כואב, אבל אצלי הוא הרבה יותר 'עובר על סדר היום' מהפסדים כואבים אחרים. לא משנה אם היינו מפסידים 1, 3 או 4.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  7. aviv_henry Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/07
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל - האל
    מאיפה זה הגיע? דנילסון עם יכולות בבעיטה חופשית שהוא הסתיר כנראה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    שחקני האל כל שריקה של השופט מתעצבנים ועוצרים את המשחק לא פלא שנאסרי קצת השתגע מזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  8. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית מחורבנת שלנו, במזל קיבלנו פאול שלו היה וכבשנו.
    שכחתי כבר מתי הבקענו שער יתרון בשלהי המחצית הראשונה.
     
  9. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה נאחס ההאנט הזה, מתחילת המשחק הוא מחפש רק פרובוקציות.
    אם זה הכניסה באלמוניה ואח"כ המהלומה שהוא עצמו יצר בין שחקני שתי הקבוצות. בדקות האחרונות של המחצית האל סיטי היא פשוט אנטי כדורגל בכל הנוגע לעבירות הקטנות האלה. בעודי כותב את השורות לאחר עוד עבירה של האל סיטי, דנילסון מנצל את זה עד תום וכובש שער נפלא. חייבם לנצח היום!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  10. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    איזה מחצית באיימירטס...בלאגנים, מכות, פיצוצים, הכל היה שם פרט ל...כדורגל.
    קודם כל בסופו של דבר אנחנו מובילים, שער בחופשית ממש נפלאה של דנילסון. גול יפה מאוד. אבל זה באמת קטסטרופה מה שהולך פה. ההבדלים אצלנו שאנחנו עם ססק ובלי ססק זה באמת משהו מיוחד. נכון שאנחנו בכל מקרה בכושר רע, אבל שני פסים אנחנו לא מצליחים לחבר בחלק הקדמי. כמובן שגם ונגר אשם מרכזי בעניין הזה- הרכב מטופש של ונגר, חד וחלק. עם קישור של סונג,דיאבי ודנילסון- שום שחקן יצירתי, שום שחקן שיכול ליצור ולדחוף את הקבוצה קדימה- אני לא מתפלא שאנחנו נראים על הפנים. למה לעזעזאל אארון ראמזי לא מקבל את הצ'אנס בהרכב? היחיד בסגל(אם לא מחשיבים את ווילשיר) שאמור להחשיב את ססק ויכול לעשות את זה בצורה טובה, הוא גם בכושר טוב, לא מבין את ונגר. מצב אחד לא הגענו. אחד. מול האל בבית! אני מקווה שעכשיו שאנחנו מובילים, יהיה יותר טוב במחצית השנייה וישתחרר קצת לחץ, אבל זה נראה לא טוב. חשוב מאוד לנצח ולא משנה איך כי אנחנו גם בלי ססק וגם נראים גרוע. לסיים בשלום ויש שמונה ימים לחשוב מה עושים עם אסטון וילה...
     
  11. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזבו את הפרובוקציות של האל סיטי. אני נגעל ממה שנאסרי עשה. פשוט גועל נפש, אם השופט או הקוון רואים את זה זה אדום מיידי, וחבל שלא ראו כדי שילמד לא לעשות את זה יותר.
     
  12. Pinko Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/06
    הודעות:
    310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אהבתי את זה שהיה מכות וארשבין בצד מסתכל במקום לרוץ ולעזור (עד כמה שהוא יכול, הגמד חחח). זה טוב שיש את זה, אני אוהב.

    נ.ב
    דנילסון שם גול בבעיטה חופשית פנטסטית או שחלמתי?? :O

    עריכה לאחר שראיתי את כל המשחק:

    ניצחנו 3-0. מי שלא ראה את המשחק, לבטח יחשוב שבקלילות עשינו את זה, אבל זה ממש לא היה ככה (לפחות עד השער הראשון).
    המשחק נפתח בקצב מסחרר, עם המון איבודי כדור של שתי הקבוצות ועם ביטחון גדול של האורחים, שבסטייל הפכו עצמם ל"יריבה שנואה" שלנו (ההבדל בין 2 הקבוצות הוא עצום, כמובן, אבל שאפו להאל שיחסית לקבוצת תחתית הם יוצרים עניין תמיד כשהם באמירויות). סילבסטרה בשטות שהעמידה את המשחק בפרשת דרכים - אם היינו סופגים, אין לי ספק בכלל שהמשחק היה נראה אחרת.

    המצטיין שלי במשחק הוא דיאבי, שגם כבש, וגם בישל פעמיים (אם מחשיבים את העבירה עליו שהובילה לשער של דנילסון). גם גאלאס ו-וורמאלן במשחק מעולה, כהרגלם.

    לסיכום, ניצחון מעולה וחשוב שלנו, שנקווה שיוציא אותנו לתקופה טובה יותר.

    We Love You Arsenallllll!!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/12/09
  13. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגובה שלי מהדיון של ארסנל:

     
  14. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפי שכתבתי בדיון ארסנל באמצע השבוע, יונייטד אכן איבדה נקודות, מחר מצפה לצ'לסי משחק לא קל מול ווסטהאם, שניצחון פורטסמות סיבך אותה עוד יותר מכפי שהיא. ליבי ליבי עם ווסטהאם.
     
  15. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    מלך אברם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
    האיש אחד הטקטיקנים המעולים באירופה. נעל את ליברפול, סגנון משחק מבוקר כשצריך, אבל התקפי בד בבד, ופומפי נראית קבוצה אחרת לגמרי, עם שמחת חיים והמון אנרגיות במשחק שלה, אברם עשה ת'שינוי! מאמן גדול. טל שיתק את טורס, בלם אינטיליגנטי בצורה בלתי רגילה. מוזר למה בניון לא פתח.... בניטז גומר את ליברפול עם הרוטציות המפגרות שלו. מה עובר על האיש? לא רואה שזה פוגע בקבוצה? לא אתפלא אם ג'רארד או טורס, או אפילו שניהם, ילבשו מדים אחרים אחרי ינואר.

    נ.ב
    פולהאם עשתה לי ת'שבת. :aaatv: