המחזור ה-18 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏25/12/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    לא יאמן איך ארסנל לא כבשה בסיום...לא ראיתי את המשחק אלא רק מדקה 70 וראיתי 26 דקות שהכדור רק ברחבה של וולבס ומסרב להיכנס.

    וולבס קיבלו אדום? כי אם לא ממש מפתיע למה כל הקבוצה עומדת בתוך הרחבה ולא מנסה להחזיק בכדור... בחיים לא ראיתי יריבה שמזמינה התקפות ועושה את כל הטעויות האפשרויות מבחינת משחק בשביל לתת ליריבה כל דקה 3-4 מצבים ברחבה
     
  2. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    שחקן של וולבס קיבל אדום לא מוצדק אחרי שוולבס הייתה עוד סבירה יחסית, למרות שרוב השליטה הייתה של ארסנל. אחרי האדום רק ארסנל נראתה.
    גם סונג עשה שני פאולים אגרסיביים מאוד ברצף ולדעתי כל אחד מהם שווה אדום. בסופו של דבר קיבל רק צהוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/11
  3. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    עכשיו זה יותר מובן למה וולבס עמדו עם כל השחקנים מאחורי הכדור, בדיעבד זה הצליח אבל עדיין אני חושב ששיטת משחק כזאת גם כשאתה בחיסרון מספרי זה פשוט להביא את היריבה לשחק את כל הזמן שנותר בתוך הרחבה שלך ולקוות לנס (מה שהיום כן הצליח)
     
  4. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    התבנקרות זה הזמנה לשערים. יש פעמים שזה עובד ויש פעמים שלא... במקרה יונייטד-ניוקאסל ובמשחק היום זה עבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/11
  5. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ניוקאסל אם אני לא טועה היו משהו כמו רבע שעה עם 9 שחקנים ועדיין הם ניסו להחזיק בכדור, עשו כמה מסירות וניסו גם לשחק חכם... בונקר זה לא רק לשים את כל השחקנים מאחורי הכדור אלא גם לדעת להעביר זמן בצורה נכונה,להחזיק בכדור בכל הזמדנות שיש מה שלא היה לוולבס ב 20 דקות שראיתי שארסנל היתה עם הכדור כל הזמן ליד הרחבה של וולבס
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אבל צ'לסי כן השקיעה וכן הביאה שחקנים. הביאה בינואר והביאה בקיץ. הביאה שחקנים ready made דוגמת טורס והביאה צעירים מתוך מחשבה ברורה לעתיד, כמו רומלו, לוקאקו וקורטואה. הרצון להשקעה היה שם. אולי הביצוע היה קלוקל, ואולי באמת היתה פה חשיבה מלמעלה על בנייה ארוכת טווח.

    בזמן שזה נורא רומנטי לחשוב על חזרה לימים אחרים, תמימים יותר, זה פשוט לא יכול לקרות. אם אברמוביץ' יעזוב וצ'לסי תצטרך לחיות מהכנסותיה, העולם לא ישתנה. זה יהיה אותו עולם בדיוק, צ'לסי פשוט תהיה בדרג הרבה יותר נמוך בו. כרגע, ככל הידוע לי, המועדון מפסיד כסף מדי שנה. הרבה כסף. זה לא שאם אברמוביץ' יעזוב, פשוט צריך להסתפק ברכש זול יותר. ספק אם אפשר לעמוד בחוזים של שחקנים קיימים בכלל.

    וכל זה בשביל מה? אני יכול להבין את התסכול מאברמוביץ' לאורך השנים, אבל עכשיו הוא נמצא במבחן מעניין וקריטי לגבי עתידו ארוך הטווח בצ'לסי. האם הוא מבין שצריך לתת זמן למנג'ר, שהקבוצה נבנית מחדש, שיש דג גדול יותר בשוק ההעברות, שלא יהיה כאן זבנג וגמרנו? אם כן, מצבכם טוב. נכון, זה כנראה לא יוביל להצלחה גדולה העונה, והיא עשויה להסתכם כעונה הגרועה ביותר שלכם מזה זמן מה, אבל זה קורה לכולם בכדורגל. זה קורה גם למי שלא שולף מהשרוול אלא מתכנן כמו פרגוסון.

    לא הייתי ממהר לוותר על בעל בית כמו אברמוביץ'. לא רק בגלל שהוא נותן כסף ומאפשר לצ'לסי לחיות ברמה גבוהה משמעותית מאמצעיה הטבעיים. גם בגלל שאתה לא יודע מה יהיה התחליף. לפרטים: פורטסמות', בלקבורן...
     
  7. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה כל הלכלוך על בונקרים? הם עובדים. למעלה ממחצית מהשערים נכבשים כיום בהתקפות מעבר מהגנה להתקפה. אחזקת כדור עקרה הרבה פחות מפחידה מאיבוד כדור במרכז המגרש. ג?רביניו הוא כלום במשחק סטטי, אבל כלי נשק מפחיד בהתקפה מתפרצת.
     
  8. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אין לי בעיה עם בונקר רק שהיה לי מוזר לראות את מה שוולבס עשו היום שבסיום המשחק התברר שזה עבד אבל בזמן המשחק עצמו זה נראה כאילו הם לא מסוגלים לצאת מהרחבה ושכל שניה עומדים לספוג
     
  9. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    לירן, הכי חשוב שאתה לא מגזים. הסגל שלנו אמנם לא מאוזן ומעט מבולגן אבל מפה ועד זה שאברמוביץ' לא רוצה להשקיע? או שהכסף מכוון למקומות הלא נכונים(שאת זה גולדינג אמר גם אם אני לא טועה, לא משנה)? אנחנו מדברים על אותה קבוצה שישבה על טוטנהאם קיץ שלם כדי להוציא משם את מודריץ'? אם דניאל לוי היה משחרר לנו אותו, אתה חושב שהיית אומר את מה שאתה אומר? לדעתי לא היתה לך זכות, כי היינו רושמים קיץ שבו הבאנו את מודריץ' ומאטה, ומה אתה יכול לבקש יותר מבעלים/מאמן של קבוצה שהיתה צריכה יצירתיות? זה לא "לרענן את מה שצריך"? תגיד לי איזה עוד עמדות דחוף היה לרענן חוץ מאלה. ולגבי זה שלא הצלחנו להביא את מודריץ'(אחרי שזה שמיצה את עצמו הציע 40 מיליון על שחקן שממש, אבל ממש לא שווה סכום כזה עם כל הכבוד), מיירלש היה האופציה כדי לסתום את החור הזה וזו היתה אופציה לא רעה, היה ברור שזה לא מה שיציל אותנו אבל זה מה שהיה. אין מה לבוא בתלונות גם על זה.

    ואם מדברים על ריענון, בסופו של דבר מה שכרגע אנחנו צריכים בדחיפות זה איזשהו ווינגר/קשר התקפי כמו שידענו כבר חודשים, ועכשיו אנחנו גם בטוחים שצריך חלוץ, כששניהם ישלימו את הקו הקדמי עם סטארידג' ומאטה שאגב הם בהחלט "רענון" של כל מה שהיה בעמדות שלהם לפניהם. וחוץ מזה תסכים איתי שאין משהו שהוא חובה להכניס להרכב שלנו כרגע(ומבחינת הסגל כולו כמובן צריך בלם שכנראה יהיה קאהיל כבר בחודש הקרוב, ועוד ווינגר לגיבוי). אתה באמת חושב שזה כזה מסובך בשביל אברמוביץ' ובואש לסדר את כל הבלאגן הזה עד העונה הבאה(העונה שבמילא היתה צריכה להיות שנת המבחן האמיתית שלנו, להזכירכם)? המצב לא מדהים כי הסגל הוזנח שנה אחרי שנה, אבל אם תבחן את זה ברצינות תראה שהמצב לא גרוע כמו שאתה מתאר אותו. לדעתי רשימת קניות של שחקן בקאליבר של האזרד/גטצה, חלוץ כמו קבאני או אופציה זולה יותר שאני מעדיף כמו סו מליל, קאהיל, שחרור של כמה אפסים- מיקל, קאלו ובוסינגווה, חזרה טובה של אסיין, והקבוצה נראת אחרת. הסגל המורחב שלך גם לא אמור להיות רע עם עוד איזה ווינגר ומגן ימני כגיבוי. בקשה אחת יש לי, אם אתה באמת רציני במה שאתה אומר, שתגיד "אני לא מאמין ששני האנשים האלו ינסו לעשות את כל זה". לי אין ספק לגבי הרצון לשפר ולשנות. וכשאני רואה עכשיו כמה חברה 'ישנים' בורחים בכוחות עצמם זה רק מחזק את התחושה שאנחנו לפני שינוי.

    אגב גם לי הפריע שנשפכו 50 מיליון על חלוץ אחד(במיוחד אחרי שראיתי מה הוא עושה על המגרש), מבין את הכעס על זה, אבל באמת שלא ברורה לי ההיסטריה הזאת של אנשים על מה שקורה כרגע ומה קרה בקיץ. כל עוד אנחנו נכנס בסופו של דבר לאלופות, מה יקרה אם עונה אחת תהיה כזאת? באמת חשבתם שבקיץ אחד הקבוצה החדשה תבנה מאפס(שזה לא באמת אפס, זה מינוס 17) ונתחרה בסיטי שנבנתה לזה 5 שנים? לא יודע זה נשמע לי כ"כ מפונק ובמיוחד לא ריאלי.

    פנסיונר, לא הבנתי על איזו תקופה דיברת- "ואם אתה רוצה לחזור לימי הביזבוזים והאנדר-אצ'יבריות (עונג צרוף? פחחח)".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/11
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    בטח הוא דיבר על סוף שנות התשעים - תחילת שנות האלפיים.
     
  11. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    טוטנהאם לא מפסיקים להחמיץ ואני מקווה שלא יצטערו על זה בסוף המשחק, זה מסוג המשחקים שברגע שאתה מפספס צ'אנסים גם שזה נראה כאילו יקבלו עוד 10 מצבים מעולים עד לסיום זה לא מבטיח כלום... אסור לטוטנהאם לפספס את הצ'אנס שיש להם היום
     
  12. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    BEAST.
     
  13. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    טוטנהאם משחקת ממש טוב! יכולה לעשות בעתיד הרבה בעיות לשתי המנצ'סטריות.
    בייל עם הרבה הזדמנויות אבל הוא די אגואיסט חסר אחריות. לפחות מחצית שנייה שם שני שערים.
    כל הכבוד לטוטנהאם ולהארי רדנאפ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/11
  14. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    פששש אני אוכל את הכבוע שלי לגבי טוטנהאם, בתחילת העונה זה היה נראה כאילו הם חוזרים למקומם הטבעי, קבוצת מרכז טבלה פלוס. אבל העונה היא מראה יציבות שאף אחד לא חלם עליו. over achievers? אני חושב שכן.
     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    טוטנהאם ממשיכה להיראות נהדר ולצבור נקודות בקצב מרשים מאוד, מבחינת חומר שחקנים במיוחד בקישור יש פה קבוצה שיכולה לפחות להיאבק על האליפות, חבל שההגנה לא תמיד במיטבה וזאת נקודת התורפה של הקבוצה..גם אדביור לפעמים תופס ימים רעים ומלבד זה האלטרנטיבות בינוניים משהו