המחזור ה-19 בסריה A :: דרבי השמש פותח את 2013

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏4/1/13.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    בסמפדוריה היו רגילים לנוכחותו של מקסי לופס (גם אדר החסיר כמה משחקים), וגם בלי מארסקה ופוצי זה לא קל בכלל. איזה ירידת מתח הייתה צפויה במחזור הזה מכמה קבוצות, אינטר ויובנטוס במיוחד, אולי זה האוכל הכבד של תקופת החגים. גם מילאן הייתה מאוד כבדה במחצית הראשונה, שיחקה בצורה מאוד איטית, לא הייתה הרבה תנועה, אבאטה היה חסר בפריצות שלו קדימה, קונסטאן לא מדויק בחלק ההתקפי, בואטנג הוכיח שהוא רק יכול להיות יעיל בצד ימין. בויאן כנראה טוב רק שהוא נכנס במחצית השניה, אולי רק המשחק נגד קייבו היה הכי טוב שלו עד עכשיו, הכניס הרבה מרץ ועשה כמה מהלכים טובים באגף הימני. אל-שעראווי לא יכול לסחוב לבד את הקבוצה הזאת אם אף אחד לא זז מקדימה והמרחקים בין החוליות גדולים למדי.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר


    פארין. מאז שהוא מקושר למילאן אני משתדל לעקוב אחריו כמה שיותר, נכון שזה רק תקציר אבל איזה עצירות. הוא קבע היום שיא של 15 עצירות למשחק אם אני לא טועה ואיזה עצירות, יופי של משחק שלו. איטלקי, צעיר, לא יעלה הרבה....סילביו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    הגנה מזעזעת של הויולה בשני השערים של פסקארה וזה מאוד מפתיע שהם מעל הקו האדום בצורה שכזאת.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פאלאסיו עשה עבודה מצוינת עד לרגע המכריע מול השוער, בפעם הראשונה שהמשחק עוד היה חי בשביל אינטר הוא הרגיש את היד של הבלם ובחר ליפול במקום לסיים את המהלך ברשת, בפעם השנייה (ואם אני לא טועה שהמשחק כבר די גמור) הוא פשוט נרדם.

    הייתה לאינטר עוד החמצה נוראית, אחרי מבצע יפה של קאסאנו, בעוד אודינזה הייתה חדה למדי ברגעי האמת ונהנתה מאוד מהאדום המיותר של אינטר שגמר את המשחק שעד שלב זה לא היה קרוב להיות חד צדדי כמו שהתוצאה מרמזת. די נאטאלה חד כהרגלו. מוריאל לא היה הכי מדויק אבל עשה המון צרות להגנת אינטר עם המהירות שלו, סחט את האדום גם אם אני לא טועה, וזכה לתשואות רבות כשהוחלף. הקולומביאני של אינטר חלש מאוד לדעתי, אם עידן קורא במקרה...

    מה הקטע עם קאמביאסו בתור בלם? משהו חדש? לא יודע איך מילא בעבר את העמדה אם בכלל, אבל היום זה נראה פשוט רע למרות שמדובר בלוחם גדול ושחקן חכם בעיני. פאליטו חושך, אני אמשיך לאהוב את השחקן לא משנה מה, אבל אני עדיין לא חושב שהוא לרמות האלו.

    -----------------

    למי שראה את הניצחון של סאמפדוריה, מחמאות לרומרו?
     
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ממש.
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מחלת הנפש של דה-סאנטיס שוב פעם מתפרצת... הוא נופף שם עם הידיים כמו ילד בן 3 שטובע באמבטיה.