המחזור ה-19 בפרמיירליג: והזמן נוסע (סטארטר, אני ומיכה השקט)

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏29/12/16.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    בלי קשר לנכונות או אי-נכונות הטענה המקורית, זה נתון מטעה נוסף כי מלכתחילה האלופות הן לרוב הקבוצות החזקות של הליגה, כלומר כאלו שגם בעונה שעברה היו חזקות, כלומר כאלו שבעונה שעברה סיימו טופ 6 לפחות, כלומר... משתתפות באירופה. קבוצות שלא משתתפות באירופה נכשלות לזכות באליפות לא כי אי-ההשתתפות באירופה לא מועילה להן, אלא שמלכתחילה הן לרוב לא כאלו טובות (ובגלל זה לא העפילו לאירופה).

    מתי זה כן קורה? בעונות משוגעות (כמו בעונה שעברה), ובעונה הראשונה שלאחר עונה משוגעת (כי ה"שיגעון" גרם לקבוצות שחזקות בדרך כלל לסיים נמוך יותר ולא להעפיל לאירופה למרות שהבסיס שלהן טוב וברגע שהשיגעון נגמר עם סיום העונה, הן חוזרות להיות קבוצות טופ). או זה, או רכש מאסיבי + החתמת מאמן רציני במועדון גדול שעובר תקופה רעה (זה מה שקרה ליובנטוס שלקחה אליפות אחרי שסיימה במקום השביעי, וכן, ההיעדרות מאירופה בזמן שמילאן נאלצה ללכת ראש בראש עם ברצלונה עזרה לה).
     
    Big Virgil אוהב/ת את זה.
  2. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    אני אומר שוב אם לא הייתי ברור, ההשוואה היא לא בין הקבוצות שפפ אימן ואפילו לא בין החוזק של הליגה אלא רק בין הצלחתו כתלות בליגות השונות.
    אם אתה בכל זאת רוצה תשובה היפוטטית לשאלה היפוטטית אז לדעתי בליגה הספרדית הוא היה מוצא את עצמו באותו מקום בטבלה כמו בליגה האנגלית עכשיו.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,808
    אמ;לק:

     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    השורה התחתונה היא שזה לא כזה יתרון מטורף. האמת היא גם שאם מוריניו לא היה בוכה על זה בעונה שעברה, ספק כמה דגש היו שמים על זה.

    כמה משחקים בודדים באירופה, בטח עבור מועדונים עם סגלים עמוקים ויקרים, לא אמורים להיות הסיבה ליכולת לא משכנעת.
     
    ג'ורדן לאב אגדה אוהב/ת את זה.
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אם 'ליגה אמיתית' = ליגה איכותית יותר מאחרות, אז אתם קצת חיים פה בסרט.
    אם 'ליגה אמיתית' = ליגה שבה אין פייבוריטית ברורה לאליפות, אז כן, פפ הגיע בפעם הראשונה לליגה אמיתית.
     
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ועדיין היריבה שלו בספרד-ריאל מדריד של מוריניו-הייתה קבוצה איכותית יותר מכל קבוצות הפרמיירליג מאז 2009.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    401
    זה בדיוק העניין, אני לא חושב שסיטי לא מצליחה בגלל הליגה שהיא נמצאת בה אלא בגלל שהיא לא משחקת כדורגל מספיק טוב. או שאולי לא הבנתי אותך, נו טוב לא משנה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא ראיתי אף קבוצה אנגלית חזקה באמת-באמת מאז מנצ'סטר יונייטד של לפני עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. גם צ'לסי שהוציאה את המיץ לבארסה באותם משחקי חצאי גמר והייתה כבר בהקפת הניצחון עד שבא נס אינייסטה - הייתה קבוצה חזקה, אותה קבוצה עדיין של מוריניו. מה שכתבו כאן על ריאל מדריד בהשוואה לאנגליות מאוד-נכון. כריסטיאנו היה טוחן את הליגה הזו גם אם היה כובש פחות מבספרד, והטיעון על האגרסיביות או ההגנות של אנגליה נכון לימי עברו, לא לעכשיו.
    אפשר לקרוא לזה 'חרא' עד מחר אבל אי-אפשר להתעלם מזה. מחזיק מצ'לסי, היא בזון מטורף וגם קבוצת כדורגל איכותית אבל מה לעשות שעם מנוחה של שבוע בין משחק למשחק להוציא את הכריסמס - החיים תותים? ברור שהעומס האירופי משפיע. זה לא אליבי לכישלון של פפ אבל יש לצ'לסי יתרון ברור וכך גם לליברפול. עומס=עוד פציעות, עייפות, שחיקה מנטאלית. אני אני אכתיר את צ'לסי לאימפריה של ממש כשהיא תעשה דברים יפים כאלה גם בעונה הבאה. לא חושב שהליגה האנגלית כזו איכותית, מצטער. אין קבוצה שפייבוריטית לאליפות, זה נכון, כמו שכתבו מעליי.
     
  9. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,420
    לייקים שהתקבלו:
    3,851
    מבחינתי זה די פשוט, גווארדיולה הגיע לראשונה לקבוצה שאין לה עליונות מוחלטת על היריבות שלה בליגה, בברצלונה אתה יכול לעלות עם הרכב רוטציות ברוב המשחקים למעט כמה בודדים כמו משחקי חוץ בפיחואן, מסטאייה, ומפגשים מול ריאל ואתלטיקו, בשאר הזמן זה בדרך כלל שיוט קליל לניצחון. באנגליה אתה יכול לעלות עם ההרכב הכי חזק שלך אבל אם תבוא עם גישה לא נכונה היריבה תאכל אותך. פפ הגיע לקבוצה שאומנם היא הכי איכותית אבל לא בהפרש ניכר ואי אפשר לשקר יותר מבחינת כדורגל (אוהדי ברצלונה אוהבים להגיד לפעמים "גוליאדות שקר" על משחקים שהם ניצחו בקלות ביכולת בינונית). הגורמים לכך הם האופי של הליגה, שבה ההפרשים בין הקבוצות פחות גדולים ולכן היתרון ההתחלתי מבחינת סגל של סיטי על מידלסבורו למשל הוא פחות גדול מהיתרון ההתחלתי של ברצלונה על אייבאר, פפ עצמו שלא הצליח להתאים את הפילוסופיה שלו לכדורגל האנגלי לגמרי וגם השחקנים של סיטי שהם לא מספיק טובים בחלקים מסויימים במגרש (הגנה הגנה הגנה).
    לא קשור לאיכות של הליגות, ברצלונה, ריאל, אתלטיקו וכו' היו טוחנות את הפרמיירליג, נטו עניין של פערים בין קבוצות.

    היה פה אחד שטען שאי אפשר לערער על מה שגווארדיולה אומר כי הוא "סופר הצליח" בליגות במהלך הקריירה שלו. סליחה אבל אני לא מתרשם מאליפויות עם ברצלונה כשהיריבה היחידה הייתה ריאל (שעד שמוריניו הגיע הייתה פתטית) וכשהוא מצוייד בשחקן מהגדולים בהיסטוריה ובקישור הכי דומיננטי בהיסטוריה. בגרמניה זה בכלל בדיחה (שיטת ה"אם מישהו בולט בדורטמונד אז נקנה אותו").
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    סקאוזר, ה״אחד״ הזה הוא אני. מצד אחד בא לי לענות לך, ומצד שני זה הדיון הזה נהפך למעגלי ומאוס כמעט כמו בענייני ארסנל.

    לא הרשים אז לא הרשים.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    דור, לסיטי היו 6 משחקים באירופה, 6 משחקים יותר מצ'לסי. 4 מתוכם היו נגד סלטיק וגלדבאך. לא רק שהם לא משחקים קשים (למרות שלא ניצחה), הם גם לא באיזה חורים ברוסיה אלא אשכרה קל"בים.
    אגב, לסיטי היה אירופה אבל ליברפול למשל הגיעה רחוק יותר בגביע הליגה (שיחקה 2 משחקים יותר עד עתה). אז כרגע אנחנו מדברים על 4 משחקים עודפים של סיטי. כמות מטורפת ללא ספק, לא הוגן אפילו יש כאלה שיגידו.

    עומס = עוד פציעות. סבבה. מה בדבר זה שלסיטי מלכתחילה יש סגל עמוק יותר ואיכותי יותר על מנת להתמודד עם העומס? זה לא פקטור?

    אגב, צ'לסי דווקא לא באמת מרגישה את משחקי חג המולד כי במקרה הזה הלו"ז שלה דיי שערורייתי. יש להם 3 משחקים בעשרה ימים לעומת 3 משחקים ב7 ימים של קבוצות אחרות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/1/17
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    לא הבנתי למה זה הפך לעוד וויכוח "הפרמיירליג VS כל השאר".
    מישהו עצר לחשוב לרגע שאולי בפעם הראשונה בקריירה שלו, גווארדיולה הגיע לקבוצה שהיא לא באמת כזאת טובה? כזאת שאין לה עליונות מוחלטת בליגה המקומית?

    אני מאוד מכבד את העבודה שלו בברצלונה וגם עמדתי פה מספר פעמים על כך שאי אפשר לקחת ממנו את ההישגים שלו שם, אבל הוא לקח קבוצה עם ליונל מסי בן 21 שמתחיל להראות כמה הוא גדול, אינייסטה וצ'אבי עוד לפני השיא, שלד חזק מאוד וכל זה בתקופה שבה ריאל מדריד הייתה רחוקה מלהיות קבוצה מפלצתית. לא צריך להרחיב על הקבוצה שהוא ירש בבאיירן.

    למה לקחת את זה בכלל למחוזות של "ברוך הבא לאנגליה", כאילו שהגורם המשמעותי פה הוא באמת הליגה ולא העובדה שסיטי היא לא באיירן ובטח לא ברצלונה ואפילו לא קרוב.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם הדיון הוא על האיכויות של גוארדיולה כמאמן - או.קיי, בחצי השנה הזו בסיטי הוא נכשל, לא בורח מזה. בתוצאות, באופי שהקבוצה הזו לא מפגינה, משחק ההגנה ועוד ועוד. ועדיין - אל 'תיקחו' לו את ההישגים בברצלונה. הוא הגיע לקבוצה מפורקת מנטאלית שהשאיר רייקארד וזכה בטרבל - והוא גבר שוב ושוב על ריאל מדריד של מוריניו שב-2010-2012 הייתה קבוצה חזקה יותר מכל קבוצה אנגלית אחרת. אם הדיון הוא על הליגה האנגלית אז מצטער, יש שיפור עצום מהעונה שעברה ברמת המאמנים אבל אני עדיין לא נופל מהכיסא. לא ליגה 'כזו איכותית', בטח לא ברמה של המשפט שמישהו כתב כאן 'ברוך הבא לליגה האמיתית'. אנחנו נתראה שוב בסיום העונה בליגת האלופות כשנראה איזה קבוצות ימשיכו הלאה ואני לא הייתי מהמר על קבוצה מאנגליה שתגיע רחוק.

    יפה שמי שענה לי התייחס רק למשחקי שלב הבתים בליגת האלופות, מה עם המוקדמות למשל?(מדבר על סיטי) ועוד 8 משחקים לעומת צ'לסי זה לא משמעותי? זה כן משמעותי. ריאל מדריד שיחקה העונה כבר 26 משחקים לצורך העניין(והליגה האנגלית מקדימה את הספרדית במס' המחזורים). ומה-4 בינואר עם משחק הגביע נגד סביליה ועד למשחק הבית נגד מאלגה בליגה - יש לה 5 משחקים ב-17 ימים, ומתאריך 18 באוקטובר(הדרבי בקאלדרון) ועד 19 בדצמבר היו לה 9 משחקים(יאללה, נסגור על 8 משחקים, מוריד את משחק הגביע חסר החשיבות). תסלח לי שגביע הליגה הוא לא משהו שאני מכניס במשוואה, אני בטוח שאתה תבין. וכן, לא בדקתי את הלו"ז של צ'לסי בכריסמס, הערכתי שזה יותר צפוף, אתה רק מחזק את הטענה שלי.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,986
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    טוב אני חייב לקטוע את הדיון ולאמלק ברייקינג ניוז של אהרלה ברנע- הגול של גירו, שיאללה.

    בכלל השחקן הזה מציל את התחת לונגר(במאבק הבלתי אפשרי עם ה״בלתי מנוצחים״ של מוריניו) במאבק היוקרתי על המקום הרביעי.

    אני כבר ספרתי שלושה משחקים העונה שהרגל, הראש והעקב של גירו נתנו לארסנל לפחות נקודה.
    את המספרים הקבועים הוא יתן גם השנה כמובן.
    תענוג של חלוץ.
     
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    שנתחיל לספור גם משחקי הכנה?

    בחייאת, אין לסיטי שום תירוץ של עומס שלא תופס גם על היריבות שלה.