המחזור ה-19 בפרמיירליג-חג המולד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/12/10.

  1. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, אתה צודק - לא כולם חייבים להיות שחקנים גדולים, ולי אין ספק שאנחנו צריכים להתאים את הציפיות לגביו (ולהכיר בכך שהוא שחקן סגל לגיטימי, ולא יותר מכך). אני בכל אופן התייחסתי לציפיות ממנו בעבר, ובהחלט היו ציפיות שהוא יהיה שחקן גדול (ולדעתי חלק מאוהדי הכדורגל עדיין מאמינים בו). אני גם מסכים שאנחנו לא משחקים מספיק על היתרונות היחסיים שלו. לטעמי הוא פחות מתאים לסגנון המשחק שונגר מתווה, שמבוסס בעיקרו על הנעת כדור מהירה וסבלנית על הקרקע (לרוב דרך האמצע), ופחות על דהירה של סילונים באגפים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/10
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    בתקופה ההיא הייתי פה, אבל מבחינה מקצועית הזמנים השתנו, יחסי הכוחות השתנו, וניצחון אחד שלכם אחרי תקופה ארוכה בטח שלא משנה את זה יותר מדי. היית טובים יותר אין ספק, ונראינו בדיוק כמו נגד סנדרלנד וכל שאר המשחקים החלשים, לכן ניצחתם.
    כל הכבוד על הניצחון, אבל עדיין, אני חושב שברור לכולם שזה קשור הרבה יותר להמשך התקופה הרעה של צ'לסי, זו לא צ'לסי שחונקת את היריבות שלה, ממש רחוק מכך, וכל הכבוד לכם שהצלחתם לנצל את היותכם טובים יותר ולנצח.

    THE STRETFORD END

    העונה שעברה הייתה דאבל עבורנו, לראשונה בהיסטוריה, אז שאתה אומר שזה לא הותיר רושם יוצא דופן, תדגיש שזה מכיוון העיניים שלך, כי מבחינתנו מדובר מבחינה סטטיסטית בעונה הטובה בהיסטוריה, על הדרך ניצחנו את כל הגדולות, לא איבדנו להן שום נקודה, והליגה פשוט הייתה קשה יותר, אז לא ראית פה דריסה מתמשכת. מה הקריטריון שלך לאלופה שמשאירה חותם? אלופה שמסיימת עם 30 נקודות יותר? מה עם העובדה שהליגה פשוט נהית איכותית וקשה יותר? איפה מנצס'טר סיטי וטוטנהאם הנוכחיות היו שארסנל ו/או צ'לסי לקחו אליפויות בהליכה? לא היו, זמנים השתנו, הליגה צמודה וקשה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/10
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן,

    תשאיר בצד את עניין הגביע כי זה לא משהו שמלמד על מגמה מסויימת,מספר משחקים בודדים שאתה מנצח ואם יש הגרלה נוחה אז בכלל זה מסתדר יופי.
    גביע זה גביע וליגה זה סיפור אחר לגמרי.

    לגבי הליגה,הכדורגל שלכם בעונה שעברה לא הותיר שום מחשבה של איך ומה צריך לעשות בכדי להתגבר על זה,לעקוף את זה,להיות טוב מזה.
    ארסנל של ונגר ב 98,ב2004 שאלה שאלות,צ'לסי של מוריניו שאלה שאלות,
    הם גרמו לפרגוסון לגרד בראש,לחשוב לעומק ולהוציא לפועל תוכנית עבודה חדשה לגמרי החל מאימוני טרום העונה הראשונים,
    בשחקני רכש,בסגנון משחק,בהכל.
    האתגרים הללו הוציאו ממנו את המיטב,אני לא מרגיש שצ'לסי של עונה שעברה עשתה זאת,לא הביאה שום גירוי מקצועי.
    הבדל נקודה אחת בסך הכל מיונייטד,מיונייטד שהיתה בלי שוער ראשון שליש עונה,בלי הגנה מלאה חצי עונה,בלי השחקן מספר 1 שלה בדיוק ברגעי ההכרעה של העונה ומיונייטד של אחרי 3 אליפויות רצופות,
    זה לא שהעפלתם במשהו באמת על יונייטד,כמו צ'לסי וארסנל עשו באליפויות קודמות.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    הפער לא מספר את כל הסיפור, אם למשל אתמול היה מסתיים המשחק בתירו, היונייטד הייתה בפער פוטנציאלי של 7-8 נקודות בפסגה, מה זה היה אומר? שעד כה יונייטד מרשימה בטירוף ונראית בלתי פגיעה? ברור שלא, וברור שיונייטד הנוכחית בטח שלא שונה בהרבה מצ'לסי שאתה מדבר עליה מעונה שעברה, אני באמת לא רואה הבדלים, אז מבחינת הערך מוסף שצ'לסי נתנה או לא נתנב... די עניין סובייקטיבי ובעיני המתבונן, בעונה שעברה הייתה לי את ההרגשה והיה הביטחון שעוד 4 משחקים באולד טראפורד אנחנו לא נפסיד, לא ממקום מזלזל, פשוט הכוחניות של הקבוצה, סגנון המשחק הקשוח במרכז המגרש, כל הדברים האלה ביחד. העונה לעומת זאת, אתמול ההפסד לא הפתיע, אם נשחק מחר באולד טראפורד הסיכויים להפסיד גבוהים.
    מה שאתה מדבר עליו זו הרגשה, מרגיש ככה, אחלה, לגיטימי לחלוטין, ושוב, יכול להיות שזה לא רחוק מהמציאות אבל אני אישית לא כל כך מבין את הראייה הזו, אם אני אתאמץ ואנסה לרדת לסוף דעתך, יש לא מעט אלופות כאלה, גם באנגליה של השנים האחרונות, אבל אני לא מתיימר לעשות את החשבון הזה, כי הוא לא הכי ברור לי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/10
  5. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    סוף סוף ארסנל יוצאת עם ניצחון מול קבוצה גדולה אבל כנראה ששוב לילדים של ונגר יגמר האוויר לקראת הסוף, לא רואה שינוי רציני באופק.
     
  6. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן,

    אם המשחק אתמול היה מסתיים בתיקו הוא לא היה אומר שום דבר כי אנחנו רק במחצית הדרך,לא בסוף העונה.
    אני לא זוכר אליפות או אלופה שהיתה כזו פחות מרשימה בעיניי ואם אני הולך מתחילת שנות ה 90
    אז וואלה,כל אלופה שהיתה מאז זכתה כי באמת היתה טובה יותר מהאחרות,הציגה משהו שונה לגמרי.
    לפעמים זה היה ערך מוסף של שחקן,לפעמים זה היה יכולת שהיתה גדולה על כל האחרות,לפעמים זה היה המנג'ר אבל היה משהו מרכזי שעשה את ההבדל.
    לידס עשתה זאת ב 92 עם קאנטונה שנתן לה את התוספת שעשתה את ההבדל,יונייטד לאחר מכן עם אותו קאנטונה,
    בלקבורן והצוות שדלגליש גיבש שם ושהוציא מהם את השיא ובעזרת חוד של שירר וסאטון,
    אחרי זה שוב יונייטד עם הדור הצעיר שצמח,אחרי זה ונגר הגיע ושינה את פני המשחק וידע לשלב את הברקהאמים למינהם עם הקיאונים,אחרי זה שוב יונייטד שגם עשתה זאת באירופה,שוב ארסנל עם העונה שהיתה בלתי מנוצחת,צ'לסי שטרפה את כל הקלפים והוציאה חפיסה משלה כשמורניו הגיע,פרגוסון שעשה לזה סוף עם הקבוצה של רוני,רונאלדו וטבז
    ו...מה השינוי שעשתה צ'לסי בעונה שעברה?איזה ערך מוסף אמיתי היה לה?
    זו הנקודה שלי,בגלל זה האליפות של צ'לסי בעונה שעברה היתה כזו שלא הפילה אותי מהכסא.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני חושב שכמה תוצאות גבוהות במיוחד שצ'לסי השיגה בעונה שעברה - וכן, גם הניצחון הגדול באמת באולד טראפורד, ברגע הכי קריטי - גרמו לאליפות שלה להיראות מיוחדת יותר ממה שהיתה באמת. האם היא היתה הטובה ביותר? כן, עם הטבלה לא מתווכחים. ואי אפשר להתעלם מכך שהיא הבקיעה יותר מ-100 שערים, ובכל זאת, לאורך העונה היא לקתה ביציבות. אבל היא לא האלופה הראשונה שהיתה סתם הקבוצה הכי טובה בליגה, ולא קבוצה ייחודית שהביאה משהו חדש. גם ליונייטד היו אליפויות כאלו.

    אבל העניין הוא לא כמה האליפות היתה מרשימה אלא האם היא גרמה למישהו בצ'לסי לחשוב שהכל בסדר ולא צריך להשקיע משמעותית. אברמוביץ', למשל. כולנו יודעים שצ'לסי קבוצה מתבגרת. כפי שכבר נכתב, בניגוד ליונייטד שנמצאת כל הזמן בתנועה וכל הזמן מביאה ומקדמת דם חדש, לא ראינו את זה הרבה בצ'לסי. פה ושם הגיעו שחקנים, אבל בודדים הצליחו לתפוס מקום משמעותי. ההרכב עדיין מצוין, על הנייר, וזה מה שהביא את האליפות בעונה שעברה, אבל גם עבור השחקנים האלה יגיע השלב שהם יצטרכו לפנות לאט לאט את מקומם, לאו דווקא בקביעות אלא לפעמים רק בחלק מהמשחקים. ואין מי שיתפוס את מקומם. אולי הזמן הדביק את צ'לסי. אם כן, זה קרה מאוחר יותר מכפי שחשבתי.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מה שדיברנו מקודם באמת פחות חשוב ומעניין, כי זה עניין די סובייקטיבי.

    הפיסקה השנייה של אמיר ע היא החשובה באמת, כל מה שנרשם בה נכון. אין ספק שאנחנו יותר מדי זמן טסים עם שאריות הדלק במיכל, העונה שעברה הייתה פנטסטית והגיע לאחד אחד מהסגל הזה להיות שותף לדאבל שכזה, מגיע להם שזה רשום על השם שלהם, אבל אולי זה עיוור את האנשים שמחליטים, כי ברור שהסגל הזה, שחלקו הגדול רץ ביחד 7 שנים כמעט, די עשה את שלו, והעונה שעברה הייתה חייבת להיות החותמת, אין דבר כזה לא לחדש, לא לרענן, והרכישות של ראמירס ובניון בטח לא כאלה.
    תודה לאל שהנפילה כביכול הגיעה אחרי דאבל היסטורי, כי שוב, מגיע לאחד אחד מהסגל הזה ששמו יהיה רשום בהיסטוריה שלנו, העונה הזו היא לא אסון, צריך להפיק לקחים, לאסוף את עצמנו, לחשוב על מי אפשר לוותר ומי האנשים המתאימים בשוק שיכולים להרכיב צ'לסי מעט חדשה, כי צריך צ'לסי מעט חדשה. כולם היו בטוחים שעשינו את שלנו כבר לפני שנתיים-שלוש, אבל אז הגיע הידינק שבנה מאותו סגל את הקבוצה הכי חזקה ביבשת, ואז הגיעה העונה שעברה ואנצ'לוטי לקח לדאבל, אבל חייב להיגמר. אם זה לא בא באופן ייזום, ברור שזה יכפה עלינו בגלל נפילה כלשהי, וזה בסדר, חבל, אף לא סוף העולם, כי אנחנו משלמים על כך בעונה שלמה.
    יש לנו הרבה על מה לשחק, אני לא מתבייש לומר שאנחנו עוד יכולים למצוא את עצמנו במקום אחת מתחת למקומנו הנמוכי, אנחנו צריכים שאנצ'לוטי יתעורר ויחבר חזרה את הקבוצה, אני לא יודע עד כמה ריאלי לצפות למהפכה בינואר, אבל בקיץ לפחות זה חייב להגיע, עד אז, יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתאושש ולעשות חצי עונה שנייה מוצלחת יותר.
     
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיר ע

    באליפויות הלא מיוחדות במיוחד של יונייטד,שבהן היא לא הביאה בשורה של ממש,בוא נגיד בתחילת שנות ה2000 היא עדיין היתה טובה בכמה דרגות מעל כל יריבה,זה היה סממן בולט במיוחד,זה היה הבדל משמעותי,זה הערך המוסף,
    לצ'לסי בעונה שעברה והאליפות הפחות מיוחדת לא היה גם את זה.

     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    ביחס לאותן שנים כנראה שנכון, מהסיבה הפשוטה, הליגה הייתה פחות חזקה משמעותית מהשנים האחרונות, וגם ביחס לליגות האחרות באותה תקופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/12/10
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בוודאי שזה נכון, אבל מה לעשות, מהאליפות של 97' אני אזכור שליברפול היתה פראיירית, ניוקאסל לא התאוששה מהעונה הקודמת, ונגר רק התחיל לעבוד בארסנל, ואנחנו - עם הגנה מזעזעת ומביכה שאיימה לרסק אותנו לא רק בתבוסות לסאות'המפטון ולניוקאסל, אלא גם כשהגענו למשחקי קו הסיום בלסטר ומול מידלסברו - בכל זאת לקחנו את התואר הזה, שהיה ממש מונח על הרצפה.

    בטח, היו לקבוצה הזו איכויות והיה לעונה הזה סיפור ואני לא אשכח ניצחונות כפולים על ליברפול וארסנל שהיו מפתח גדול בתואר הזה. אליפות היא אליפות היא אליפות, וכל הדברים האלה רלוונטיים גם לצ'לסי של העונה שעברה. צריך גם לזכור שמה שאנחנו רואים מבחוץ באדישות ואפילו בעצב, הם רואים שוב ושוב בהתלהבות, ולהפך.
     
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיר ע

    גם באליפות של 97 היה ערך מוסף כי הכל היה תוך כדי תנועה,הצוות הצעיר שצבר עוד ניסיון,כמה שחקני רכש חדשים שליוו אותנו קדימה להמשך השנים,גם הגענו לחצי גמר ליגת האלופות!לא הודחנו בשמינית הגמר כמו צ'לסי בעונה שעברה מה שנתן להם אוויר לליגה,זה כמו שאר הדברים שכתבתי,לא ראיתי זאת מצ'לסי בעונה שעברה,לא דור צעיר שנכנס,שום תנועה אמיתית,גם לא שחקני רכש שאתה רואה אותם ממשיכים לעונות קדימה.

    אליפות זה אליפות ואף אחד לא ייקח את זה מצ'לסי,בטח אי אפשר להוציא את הרגש של הזכייה מהאוהדים שלהם
    אבל מקצועית נטו וזו הנקודה שלי,הכי פחות מרשימה מכל האלופות האחרות שהכרתי עד היום.