המחזור ה-19 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/12/09.

  1. W.Rooney Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/06
    הודעות:
    4,521
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה בהפסד של פומפי הופך את המחזור למושלם עד כה ?
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,360
    לייקים שהתקבלו:
    403
    לג'ו הארט אכן הייתה הופעה הירואית אבל להכריז שהוא השוער הבא של נבחרת אנגליה זה עוד מוקדם מדי כי כולנו זוכרים שגם שוערים שסומנו מוכשרים בתחילת דרכם כמו ריצ'ארד רייט,רוברט גרין ופול רובינסון התבררו כנפילות ונעלמו מהר מאוד מסגל הנבחרת, הארט הוא אכן שוער מצויין ואני מאוד מקווה שהוא אכן הדבר הגדול הבא בשער הנבחרת אך אני מעדיף לא לצאת בהצהרות מוקדמות ולפתח מהר ציפיות כי כידוע לכם שגודל הציפיות הן כגודל האכזבה וצריך פשוט לתת לזמן לעשות את שלו ולראות כיצד הארט יתקדם.

    בקשר למשחקים שזה עתה הסתיימו:צ'לסי וברמינגהאם במשחק מעולה שהתוצאה 0:0 כל כך משקרת ולא משקפת את מה שראינו היום,צ'לסי ממשיכה את התקופה הרעה בה היא מצוייה והקבוצות שמתחתיה חייבות להתחיל לנצל זאת על מנת להדביק אותה ולהילחם איתה על האליפות, מנצ'סטר יונייטד חייבת וצריכה לנצח מחר את האל סיטי חרף הפציעות והחיסורים הרבים שכן יונייטד לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך לאבד נקודות בצורה שכזאת וכעת כל משחק הוא חשוב על מנת שהאליפות לא תברח וגם לנוכח בעיית הפצועים הקשה שלא יכולה לאפשר ליונייטד בשום פנים לאבד נקודות מול קבוצות נחותות ממנה, וה-משחק של המחזור מחר בין ארסנל לאסטון וילה הוא ללא ספק ההזדמנות הגדולה של שתיהן(מי שתנצח כמובן) לצמצם פערים בצורה משמעותית מצ'לסי ולהיכנס למאבק על האליפות אחרי הניצחון המדהים של הוילה באולד טראפוד אני חושב שהם כבר מסוגלים להכל ולא אופתע כלל אם הם ינצחו מחר באמירויות את ארסנל הלא ממש יציבה שמצידה במידה ותנצח יכולה להשתיק את קולות המבקרים שהספידו אותה וטענו שאין לה סיכוי להוות יריב רציני לארסנל וליונייטד, טוטנהאם בתיקו 0:0 המאכזב בחוץ מול פולהאם פיספסה הזדמנות להמשיך לברוח לליברפול בקרב על המקום ה-4 ואולי אפילו לצמצם מעט את הפער מהמקום הראשון לפער לא בלתי ניתן לסגירה של 6 נקודות אם כי המקום הרביעי הוא המטרה העיקרית המוצהרת והראלית יותר של התרנגולים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/12/09
  3. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לליברפול ולמסורת ולאופי ולחומר השחקנים ששווה יותר, טוטנהאם פספסה היום צ'אנס לברוח לשיטי ולעבור זמנית את וילה שיוצאת כאמור מחר לצפון לונדון. ליברפול ביכולתה הנוכחית לא פקטור במאבק על הטופ 4.
     
  4. ארסנל ונגר Member

    הצטרף ב:
    ‏5/11/08
    הודעות:
    913
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי עם אסיין <> צ'לסי בלי אסיין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/12/09
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    סיטי בלי לשחק בכלל עם 2-0 במחצית על סטוק, שבד"כ נותנים תצוגות הרבה יותר עיקשות ולוחמניות. הגול הראשון של סיטי כל כולו שייך לעבדולייה פאייה, עם עלייה מוזרה קדימה אחריה הוא חזר להגנה בנונשלאנטיות והשאיר בור במרכז הרחבה, דרכו עבר כדור הרוחב של טבז. דווקא אחד מהבלמים שאני יותר תופס מהם מחוץ לגדולות של אנגליה, טעות לא אופיינית שלו.

    ובעוד שג'ו הארט נותן משחק מושלם רוברט גרין יוצא לצוד פרפרים מחוץ לרחבה מול פומפי במצב שבנס לא נגמר בשער. מה יהיה עם עמדת השוער במונדיאל אני לא יודע...
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    קרלוס טבז מדהים. שני שערים של סיטי, שניים רשומים על שמו. בגול הראשון פרץ דרך האמצע לרחבה ושחרר קטנה שהשאירה את רוביניו פנוי 5 מטר מהשער אבל הגמד הצליח להחמיץ את הכדור. למזלו פטרוב היה שם כדי לכפר ולדחוק ממטר. והגול השני, זינוק של סמוראי בדרך ל2-0 שכנראה סוגר את המשחק.

    ובאורח פלא, שבוע שלישי רצוף, רוביניו נראה כמו פח אשפה מהלך. זה פשע נגד הספורט שקרייג בלאמי מסופסל בגללו. לגמד יש כל כך הרבה מזל - עד שהוא עמד לעוף משם לכל הרוחות בינואר כי יוז הפסיק לספור אותו, מגיע מאמן אחר שנותן לו עוד הזדמנות שכלל לא מגיע לו. פשוט טפיל.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,051
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    אני בכלל לא בטוח שג'יימס יחזור להרכב של פורטסמות' אחרי הפציעה שלו עם היכולת שבגוביץ' מציג מאז אותה פציעה. הוא נותן משחקים אדירים שבוע אחרי שבוע עם הצלות מרהיבות ממש, גם נגד ברנלי הוא הציל את פורטסמות' מלפגר ב2-3 שערים כבר אחרי 60 דקות, גם נגד ליברפול הוא הציל שער בטוח עם אינסטינקט נהדר, וגם היום נגד ווסטהאם מהדקות שראיתי הוא היה מצוין.

    הארט כרגע בהחלט נראה כאופציה הכי טובה. גרין בעונה איומה, ג'יימס פצוע המון זמן ולך תדע איך הוא יחזור ואם הוא יחזור ישר להרכב, וכל השאר לא באותה רמה כמו פוסטר ורובינסון.
     
  8. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש בזה משהו במיוחד שאובי מיקל בכלל לא קרוב לרמה של אסיין.

    דרוגבה היה היום כל כך חלש, מלודה ממשיך את היכולת החלשה שלו במשחקים האחרונים ומנגד טרי עם משחק הגנה ענק!
    דווקא באצטדיון שבו יש הכי פחות שערים אנצ'לוטי עלה עם באלטי בקישור במקום שחקן יותר התקפי וזה עלה בסוף לצ'לסי.
    גם לא מובן לי למה קאלו לא היה בהרכב הפותח במקום סטאריג'.

    שוער ענק יש לברמינגהאם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/12/09
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    בלאמי בדחיפות על חשבון רוביניו, מחצית בעמידה ברובה אבל זה הספיק ל0-2 בעיקר בזכות טבז הנהדר.
    רוביניו לא מפסיק לאבד כדורים ונראה מאוד כבד ומאולץ, הקהל רוצה בלאמי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/12/09
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    משחק שהוא פשוט הומאז' לטימטום. ההגדרה המילונית שלי להופעה שלנו בסט. אנדרוז הערב.

    ההרכב של אנצ'לוטי היה סביר ביותר (למעט ההכללה של הקונוס, אבל אפילו לזה התרגלנו). כל פעם שברמינגהאם עזרו אומץ לצאת קדימה עם יותר משלושה שחקנים במתפרצות, השחקנים שלנו לחצו במשך 10 דקות כתגובה בצד השני.
    הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות שזה פשוט מביך לסיים את המשחק עם 0 בטור שערי הזכות. לא פחות מזה. בשלב מסויים לקראת הסוף זה היה 27-11 בהזדמנויות לשערים - אני מניח שעד הסיום גם חצינו את גבול השלושים. בושה לקבוצה עם פינישרים כמו ששיחקו על המגרש שככה אנחנו נראים.
    שחקנים מתנהגים במאניי טיים כאילו הם משחקים עם חברים בים. מסתובבים לי ברחבה עם הכדור ומחפשים עקבים ודריבלים במקום לתת כדור חכם אחד!! בחיים לא ראיתי את צ'לסי כל כך חסרת מחץ. יש לשחק גרוע, יש לא להגיע למצבים ויש לשחק מספיק טוב כדי ליצור כל כך הרבה מצבים ולהיות אפאטי ברמות הזויות על מנת לפספס את כל המצבים הללו בצורה מכפירה.

    דניאל סטארידג' אומנם שיחק לא רע בווסט האם, אבל עושה רושם שהשתן הספיק לעלות לו לראש כבר אחרי 45 דקות של כדורגל מחוץ לספסל. כמה וכמה הזדמנויות גדולות שלנו בוזבזו על האנוכיות שלו כשלפחות שני שחקנים עומדים חופשיים לחלוטין בצד השני.

    הקונוס כרגיל, אפס מאופס. אני כל כך שמח שאליפות אפריקה מתחילה. אין ספק שהחודש הזה הולך להיות הרבה יותר שמח עבורנו. גם בעשרה שחקנים אנחנו יותר טובים בלי הליצן הזה.

    מאלודה אידיוט. קיבל צהוב על עבירה טיפשית ואז הלך והצליח לעשות עבירה עוד יותר טיפשית במאני טיים?! בשביל זה אתה נלחם על מקום בהרכב?

    אנצ'לוטי אומנם העלה הרכב הגיוני לטעמי - אבל החילופים והטיימינג שלהם היו סיפור אחר לחלוטין. קאלו שינה את המשחק, חבל שחיכו איתו כל כך הרבה זמן, זה לא שסטארידג' עשה גדולות ונצורות. למפארד בחוץ?! למפארד? החילוף של באלאק הגיע 80 ומשהו דקות מאוחר מדי. לא אחד המשחקים החדים של האיטלקי.

    ולמרות כל זה - אנחנו עדיין חייבים לקחת אליפות. כבר שנים לא היינו כל כך קלילים ביצירת המצבים שלנו. קצת יותר ריכוז ופחות לחפש את היופי בתור התחלה, אחרי זה העניינים יסדתרו מעצמם.
     
  11. שלו Guest

    מקווה שננצח נגד וולבס, מבחינתי לא משחק קל בכלל למרות שהיחס שוולבס ינצחו בווינר הוא 9.30 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/09
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    אברטון של 09/10 היא קבוצה שהולכת לאיבדון, יש לנו סגל שמצדיק עשירייה ראשונה ואנו מוצאים את עצמנו בפלג התחתון של הטבלה, אם זה לא היה מאוד עצוב זה היה מצחיק. אם בעונה שעברה היה לנו מזל והמון נחישות, העונה רק נס יוכל להחזיר אותנו לשביעייה הראשונה.
    היום הגיע לנו לנצח, שלטנו במשחק ללא צל של ספק, הגענו ליותר מצבים, אך אוי הרגל המסיימת, כמה אפשר להגיע עד לבאר ולא לשתות ממנה?
    אם בנט לא היה בחוד של סנדרלנד, הקבוצה הזו היתה כעת מדשדשת בתחתית הטבלה, קבוצה מאוד מקרית וסתמית, זה היה משחק בית שלהם וברוב הדקות הם היו עסוקים בלהתגונן.
    מהצד שלנו, סאהה מאוד מאוד איכזב אותי, מהיברט ואוסמן אין לי ציפיות כך שאיני מאוכזב - בלרינות, פלאייני אמנם היה במגמת השתפרות בתקופה האחרונה אך היום, על אף שער השיוויון שלו, הוא היה די בינוני.
    בילי מנסה לא פעם ולא פעמיים להתחכם יתר על המידה, הגיע הזמן שיפסיק עם זה ויתעסק נטו בשער היריבה, אולי כך הוא יביא תפוקה יעילה יותר.
    לראות מעלינו בטבלה קבוצות כגון סטוק, ברנלי, בירמינגהאם, וולבס, בלקבורן, שרגילות להאבק על הישארותן בליגה, אין מילה מתאימה יותר מאשר - בושה.
    בכל פעם מחדש אני מקווה שאולי החל מהמשחק הבא נצא לדרך חדשה, אך לצערי שוב ושוב מתבדה. במחזור הקרוב אנו מארחים בגודיסון את ברנלי, משחק על 6 נקודות, איך שלא נסתכל על זה. MUST!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/09
  13. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את המשחק בבירמינגהאם אבל אני בטוח שהארט צומח להיות שוער גדול וכבר היום הוא יותר טוב מגרין.

    סיטי במשחק מאוד פושר המשיכה את התוצאות הגרועות של סטוק בחוץ.
    רוביניו גידל כרס בירה ונראה רע.
    עדיין,כל הרמה להגנה של סיטי זה סכנת נפשות.
    ב0-0 כדור חוץ הביך את כל ההגנה של סיטי ורק טונצ'אי החמיץ לבד מול גיבן שהציל באומץ.

    משחק לא מעניין בוויגאן נגמר ב1-1.

    ולדעתי המשחק הטוב של המחזור חסר השערים הזה היה בסנדרלנד.
    47 אלף עם אווירה נהדרת ואברטון שישבה על הרחבה של סנדרלנד עד שפלאייני הוציא את הקריזה בטיל לרשת העליונה.
    ספרתי 8 נסיונות להרמה של היברט וכולם נחסמו ע"י השחקן מולו.
    כמה חמור אפשר להיות...
    בסנדרלנד עשו שער גדול עם הרמה גדולה של ג'ונס ונגיחה גדולה של בנט ואנדי ריד היה מצוין.
    ההחלפה של מלבראנק באפס המאופס זנדן.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    מחצית שנייה רק לפרוטוקול ומשחק די חלש ומאכזב של השחקנים שדי בקלות ניצחו 0-2 את סטוק האימפוטנטית.
    גיבן פשוט אדיר איזה הצלות לבעיטות של טונצ'אי(מצוין) וביטי, טורה כמעט השבית את גיבן אבל בסך-הכל הוא וקומפאני היו יציבים היום גם זבלטה וסילביניו במשחק סביר, דה-יונג מנייה בטוחה ובארי הציג את אחד המשחקים הטובים שלו מאז שהגיע.
    לא אהבתי את ההצבה של פטרוב בימין, הוא צריך לשחק בשמאל וכל פעם שקיבל כדור בימין הוא היה צריך להחליף רגל וזה הוציא ממנו את העוקץ.
    איירלנד וטבז במשחק סביר-טוב, רוביניו חלש מאוד.
    אבל כל זה עם חיסרון של 4 שחקני הרכב ו-5 אם מחשיבים את ההחלטה המוזרה להעלות את רוביניו על חשבון בלאמי, בלי ספסל ניצחון קל ולא ספגנו גול.
    הלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/09
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    שמישהו יעשה לאנושות טובה וישבור לטורס רגל... כזה שחקן רמאי ובכיין אני משתגע. שוולבס ימשיכו לפנק אותו בכניסות גם במחצית השנייה.

    מחצית עברה באנפילד והאנמן צריך לעשות תרגילי מתיחות כדי לא להתקרר בקור הליברפולי. מחצית מחפירה של האדומים.