המחזור ה-19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏20/12/02.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    ארסנל- מידלסברו- ארסנל מקום 1 עם 36 נקודות, מידלסברו מקום 9 עם 26 נקודות. 2 הקבוצות באות אחרי 3 משחקים רצופים שלא השכילו לנצח בהם. ארסנל נתנה בשבועות האחרונים חמנצ'סטר להתקרב אליה והיא חייבת לנצח כדי לא לתת למנצ'סטר אולי לעקוף אותה, מידלסברו פתחה את העונה די טוב ובזמן האחרון הורידה פרופיל עדיין נמצאת במקום טוב מבחינתה, זה משחק עם פוטנציאל להפתעה.

    ברמינגהאם- צ'רלטון-- ברמינגהאם מקום 13 עם 23 נקודות, צ'רלטון11 עם 24 נקודות. 2 קבוצות שדי קרובות אחת לשניה בטבלה ובמרחק סביר מקרבות התחתית. צ'רלטון בתקופה מצויינת אחרי 5 משחקי ליגה ללא הפסד כולל ניצחונות על ליברפול,לידס והסיטי, לדעתי היא תמשיך במומנטום.

    צ'לסי- אסטון וילה-- צ'לסי מקום 3 עם 34 נקודות, אסטון וילה מקום 15 עם 22 נקודות. צ'לסי נעצרה קצת אחרי הפסד בגביע הליגה למנצ'סטר ותיקו בליגה עם מידלסברו תרצה לחזור למסלול הניצחונות מולה תעמוד אסטון וילה שלדעתי יש לה פוטנציאל להיות במקום יותר גבוה בטבלה אבל משהו לא מתחבר בקבוצה. בסטמפורד ברידג' יהיה להם קשה קשה.

    לידס- סהותהמפטון- - לידס מקום 16 עם 20 נקודות, סהותהמפטון מקום 8 עם 27 נקודות. לידס קבוצה מפתיעה לרעה נגד סהותהמפטון מפתיעה לטובה. נראה שהשנה סהותהמפטון לא תיאבק על חייה בתחתית והיא במקום מכובד מאוד באמצע, לידס אחרי ניצחון 3-0 על בולטון תרצה להמשיך במומנטום ולנצח בבית כדי להתחיל מסע התאוששות.

    ניוקאסל- פולהאם-- ניוקאסל מקום 6 עם 29 נקודות, פולהאם מקום 14 עם 22 נקודות. ניוקאסל בעונה לא רעה בליגה צריכה לנצח את פולהאם שאותי היא מאוד מאוד מאכזבת כי לדעתי הקבוצה הזאת יכולה להיות בצמרת כי יש לה סגל כישרוני מאוד והם בינתיים אכזבה.

    ווסט ברומיץ'- סנדרלנד- - ווסט ברומיץ' מקום 18 עם 15 נקודות, סנדרלנד מקום 17 עם 17 נקודות. משחק תחתית חשוב ביותר שמי שתנצח יהיה לה קצת קצת אוויר לנשימה. סנדרלנד באה אחרי הניצחון על ליברפול תרצה להמשיך ולנצח לעומת ווסט ברומיץ' שהפסידה לאסטון וילה חייבת לנצח את המשחק בית הזה.

    ווסטהאם- בולטון-- ווסטהאם מקום אחרון עם 13 נקודות, בולטון מקום 19 עם 14. עוד משחק שאמור להיות בו קרב אדיר בין 2 סוגרות הטבלה במשחק של על החיים ועל המוות. ווסטהאם כבר שכחה מתי היא ראתה ניצחון ליגה ואין כמו המשחק הזה כדי סוף סוף לנצח כי אם לא במשחק הזה אני לא רואה איפה היא כן תנצח.

    בלקבורן- מנצ'סטר יונייטד-- בלקבורן מקום 10 עם 24 נקודות, מנצ'סטר מקום 2 עם 35. מנצ'סטר בתקופה מצויינת תרצה להמשיך בתנופה האדירה שלה, מולה תעמוד בלקבורן שעלתה לחצי גמר גביע הליגה ובראשה כמובן יעמדו צמד החלוצים אנדי קול ודוויט יורק.

    ליברפול- אברטון-- ליברפול מקום 5 עם 31 נקודות, אברטון מקום 4 עם 32 נקודות. משחק צמרת מעניין מאוד, ליברפול באה אחרי העלייה היפה לחצי גמר גביע הליגה תרצה לעקוף את אברטון. אברטון אחרי תקופה לא טובה חזרה לעצמה בערך שבוע שעבר אחרי ניצחון על בלקבורן לדעתי תסתפק פה בתיקו.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלושה משחקים מעניינים מאד - ארסנל מול מידלסבורו, קבוצה מרשימה מאד, ליברפול מול אבטון המצוינת ומנצ'סטר מול בלקבורן הכשרונית.

    ארסנל צפויה לנצח לדעתי את מידלסבורו, במצבים כאלה שום דבר לא יכול לעצור אותנו. ליברפול לדעתי הולכת ליפול בגדול מול אברטון עם איזה 3:0, כי עכשיו זה לא פולהאם וצ'רלטון, זאת קבוצה דורסנית.

    מנצ'סטר - בלקבורן זה כבר בלתי ניתן להימור. בלקבורן בבית עם שחקנים כמו דמיאן דאף, יורק וקול, בעוד מנצ'סטר בתנופה גדולה.
     
  3. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע נכון שליברפול לא בכושר שיא בשפה יפה אבל 3-0 ?
    בדרבי אני לא ראוה את זה קורה דווקא בגלל שאברטון מאימנם שהם יותר טויבם אני מהמר שהם יפסידו וליבר]ול תחזור למסלול
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה יופי - ניוקאסל עולה למקום הרביעי לאחר 2-0 קליל על פולהאם. המשחק היה אמור להיות קשה למגפייז, אולם ניוקאסל יכלה לסיים עם 7 גולים לפחות לפי דברי בובי, פולהאם לא היוותה יריבה. שירר החטיא פנדל במשחק, דבר דיי נדיר (פעם שלישית בלבד בקריירה שלו). את השערים כבשו סולאנו ובלאמי.

    ארסנל ניצחה 2-0 את מידלסבורו, שערים של קמפבל ופירס, כל אחד בתוספת זמן של מחצית שונה.

    לידס ממשיכבה לאכזב, הפעם עם 1-1 מול סאות'המפטון, קיואל כבש ליידס אך פרננדז השווה.

    צ'לסי ניצחה 2-0 את הוילה, משערים של גודיונסן ולאמפארד.

    ברמינגהאם - צ'רלטון 1-1, ינסן כבש לצ'רלטון, אולם פול דבלין השווה.

    סנדלרנד לא ניצחה למזלנו, אולם לצערנו גם לא הפסידה עם 2-2 בווסט ברומיץ'. קומאס ודיוקיו שימחו לבב אנוש כאשר העניקו יתרון 2-0, אולם הפושע פיליפס השווה.
     
  5. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי להאמין שליברפול יפסידו לאברטון אחרי כל מה שהם עשו במשחקים האחרונים הבושה בהפסדים אפילו לסנדרלנד הם ירצו להחזיר לאוהדים בדרבי הגדול אני אומר שיגמר 2-1 לליברפול שם משערים של אואן ובארוש מול שער של קאמפבל.
    דאייר אתה בטוח שזאת ההחטאה השלישית בלבד של שירר בפנדל בקריירה? קשה לי להאמין.
     
  6. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החטאה במדי נבחרת אנגליה לפני כמה שנים, באחת ההופעות האחרונות שלו בנבחרת.
    החטאה עונה שעברה מול פולהאם.
    החטאה העונה מול פולהאם.
     
  7. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי הגיוני ואני אנסה לבדוק את זה באמת
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    כמו שצריך.......


    מנצ'סטר איבדה 3 נקודות חשובות בהפסד לבלקבורן 1-0 משער של גארי פילטקרופט.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט....
    הזדמנות לניוקאסל להשתוות למנצ'סטר - אחרי ההפסד היום למנצ'סטר יש משחק עודף על ניוקאסל (משחק חסר מול בולטון מהמחזור השלישי), ו3 נקודות הפרש.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד תיקו מאכזב לליברפול, ועוד בדרבי מול "המליונרים"...

    0-0 משמים, והמצב מעולם לא נראה רע יותר עבור ליברפול (לא מבחינת הכדורגל שלהם, או המקום שלהם בטבלה, אלא מהבחינה שהיא מסיימת בתיקו אפס בדרבי היוקרתי מול אברטון ונשארת מאחוריה !!! בטבלה...).
     
  11. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי יותר מאכזב שבדרבי הליברפולי לא נכבשו שערים. שתי קבוצות עם יכולות התקפיות מעולות, ליברפול עם אואן, ואברטון עם רוני, שכבר הפך לשחקן מטיל אימה בהגנות ברחבי הפריימרשיפ.
    קרן האור מבחינתי היא כריסטופר קירקלנד, שפתח בשער של ליברפול.
     
  12. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקשיבו הקשיבו:

    בובי רובסון היה מאוד מרוצה מהתצוגה הנפלאה של דייר מול פולהאם. הקשר היה מרכז המשחק של ניוקאסל כל המשחק, ובזכותו נכבשו שני השערים של סולאנו ובלאמי.
    קייון דייר וגארי ספיד חלקו ביחד את תואר איש המשחק, וגרפו מחמאות רבות מסילבאן לגווינסקי ושון דייויס שחקני פולהאם, בעיקר דייר.
    רובסון: "דייר ביצע תאקלים שאף לא ראיתי אותו עושה. אני חושב שההופעה שלו הייתה הופעה ברמה עולמית. הוא וספיד היו מאסיביים וחשובים במשחק של ניוקאסל.
    אני מזכיר לך שזוהי הפועת הבית הראשונה שלו מאז המשחק בברצלונה, והוא היה צריך להראות לציבור שהוא מצטער על מה שהיה בברצלונה. הוא פשוט מחק את הסיטואציה בזכות התצוגה שלו.
    הוא היה פשוט מדהים. כשאתה רואה את דייר בכושר כזה אתה מבין מייד שאין שום קשר טוב יותר באנגליה ממנו. הוא היה פנטאסטי".
    רובסון התייחס לפנדל שהוחמץ: "כמובן שהייתי מופתע שאלן החטיא פנדל. הוא שנה שעברה החטיא מול ואן דר סאר פנדל מעולה, והשנה הוא החליף צד בדיוק בשנייה האחרונה, והכדור עף. הוא היה מאוכזב, אבל הוא נתן תצוגה גדולה."
    http://www.teamtalk.com/Images/5074.Xxx :arrow: בכושר שיא.