המחזור ה-20 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏28/12/09.

  1. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוחיון- לבלאמי אין חצי מהכישרון שייש לרוביניו

    רוביניו לא מסוגל לעבור שחקן במהירות ובטכניקה שייש לבלאמי ,איך משווים כישרון בלהטוטי רחוב ?
    רוביניו כישרוני אין ספק בכלל ,בלאמי מוכשר קצת יותר ממה שנדמה לך .
    ראיתי את כל המשחקים של רוביניו בסיטי ,אני מבין טוב מאוד למה אוהדי ריאל רקדו כשקנינו אותו מהם , ברוב המשחק הוא נעלם ,הוא פוחד ,וגם בריאל הוא שיקר יותר משנה וחצי ,שלא לדבר על מצבו הנוכחי .

    אגב רוביניו וברזילאים בכלל ,אחד הסיבות המרכזיות לכישלון החרוץ של יוז בעונה שעברה ,3 הבראזילאים שמשחקים מתי שבא להם ,אצל מאמן אחר (כמו וויסקי למשל )זה לא היה קורה , מוייס כבר הודיע על שיחרורו של ג'ו והוא לצערי חוזר אלינו ,החברה האלה לא בשביל אנגליה ,אין להם את המחוייבות .
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. מצטער על הטעות בשם, הסמל שלך בילבל אותי עם מתן (רוני).
    2. אני מבין שאתה שמח שהתחזיות שלך בקשר לרוביניו התממשו, אני רק אומר שמה אכפת לך כל כך בנוגע לכך שהם ימשיכו להתממש?
    ואני גם מוסיף שלרוביניו יש ים כישרון, זה שהוא עדיין לא מצא את המאמן שיסדר לו את הראש, זה כבר משהו אחר.
    3. גם אני קיבלתי בצורה קשה את הפגיעה במעמד של טבז עם ההבאה של בארבטוב בעונה שעברה, גם אני חושב שכרגע נראה שמדובר בטעות, אבל מדובר בלשון עבר ואתה כאוהד יוניטד חייב להסתכל על העתיד.
    לרצות בהצלחה של סיטי? בהצלחה של טבז? מרגע שהוא לבש את המדים הכחולים ואמר מה שהוא אמר הוא נשכח עבורי. לא שונא אותו אבל בוודאי לא מחבב אותו.
    אם אתה רוצה לתמוך בקבוצה שתעיף את ליברפול מהטופ 4 תחזיק ידיים לוילה ולטוטנהאם.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    מסכים איתך לגמרי, ורואים את זה ביונייטד העונה כשהמחליף של טבז זה אואן הגמור. ברגע שברבאטוב לא מתפקד או רוני נכנס לכושר רע, יש לכם בעיה בהתקפה ורואים את זה מתחילת העונה (וזה עוד בלי מילה על ההיחלשות האדירה שלכם בעקבות עזיבת רונאלדו). טבז היה יכול לעזור המון ליונייטד, בעיקר בלא מעט משחקים העונה שבהם היא נראתה כבויה.

    ועוד דבר - הרבה זמן לא דיברנו על זה, אבל לדעתי גם אדבאיור הולך להתגלות כשחקן מאד בעייתי אצלכם (כבר היו ידיעות על כך שיש לו חלק בעזיבה של יוז, לא ממש הבנתי איך, אבל זה לא הפתיע אותי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/09
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני מאוד מעריך את בלאמי.
    אם תסתכל אחורה תראה שכשהבחור הגיע אליכם אמרתי שמדובר ברכישה מצוינת אם הוא יהיה מפוקס, וזה מה שקרה .
    אבל אני חושב שמה שבלאמי נותן היום זה המקסימום שהוא יכול לתת. חלוץ טוב, שחקן שנותן הכל על המגרש וכל קבוצה צריכה אחד כזה, אבל לא מהטובים בעולם בתפקיד שלו, וכדי לזכות בתארים אתה צריך כאלה.
    נכון, אדאביור וטבז בהחלט יכולים להיות כאלה בכושר נתון, לא בלאמי.
    בלאמי בהחלט יכול להיות הערך המוסף, ואני לא ממעיט בערכו, אני פשוט חושב שאם שחקן כמו רוביניו מאפס את הראש (כפי שאמרת אצל פרגי זה לא היה קורה) הוא יכול להיות מהטובים בעולם בתפקיד שלו ולהגיע למספרים ששום שחקן בסיטי לא יכול להגיע אליו מבחינת בישולים וכיבושים.

    זה שאוהדי סיטי הרימו כבר ידיים מהבחור, זה מובן, אבל אני עדיין טוען שמדובר בפספוס בקנה מידה עצום.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. מאוד מפתיע הטענות של אוהדי ארסנל על אדבאיור. כשהבחור היה בארסנל וקרע רשתות הוא לא היה בעייתי, כשהוא דרש לעזוב והגיע לסיטי אחרי הריב מלוכלך הוא פתאום בעייתי, פתאום הוא אחת מהסיבות לעזיבה של יוז, מאוד מאוד מפתיע כשזה בא מאוהד ארסנל. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    זה כמו לשמוע את אוהדי טוטנהאם מדברים על רובי קין מאז שחזר מליברפול. גם אם רובי קין חזר שחקן אחר, פחות טוב, עדיין אוהדי טוטנהאם לא סלחו לו מעולם, עדיין ההרגשות הקשות מלוות אותם בכל פעם שהוא עולה למגרש ועדיין מחכים לו תמיד בפינה ושופטים אותו בקיצוניות מדהימה.
    כמובן שאי אפשר לשלוט על ההרגשה שלך כאוהד כדורגל, אבל עדיין...

    2. אואן "הגמור" בינתיים עומד בציפיות. הוא עוד מתאקלם ביוניטד ואני בטוח שבסוף השנה הוא יתרום יותר.
    האכזבה השנה היא בעיקר מבארבטוב.
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    יוז לא אשם בכך שרוביניו מבלה את רוב זמנו בבילויים ורכישת קונדומים בחבילות של 200 במקום באימונים בחדר כושר, מקריב את גופו בשביל הנבחרת אך מפחד לשחק במשחק חוץ בפורטסמות', שם את עצמו לפני הקבוצה (במילותיו שלו "בסיטי יהיה לי סיכוי גדול יותר להיות השחקן הכי טוב בעולם") ותורם פחות מכל שחקן אחר בחלק ההתקפי של סיטי. אם הוא היה נראה כמו זבל תחת מאמן אחד הייתי יכול לקבל את הטיעון הזה כלגיטימי. בהתחשב בכך שאימנו אותו יותר מארבעה מאמנים בקריירה שלו באירופה ותחת כולם הוא נראה בדיוק אותו הדבר, הטיעון הזה לא לגיטימי. מי שאשם בכשלון של רוביניו זה רוביניו ורק הוא. הבעיות שלו נשארו זהות והוא לאורך כל הדרך היה טוב יותר בפדלדות חסרות תועלת במרכז המגרש מאשר בכדורגל.

    ואני אודה לך אם לא תקבע את מי אני צריך לאהוד ואיזה שחקנים מותר לי לחבב. לא זכרתי שביקשתי אישור מאף אחד לתמוך בסיטי במאבק על המקום הרביעי. (אה, ולפרוטוקול: וילה קבוצה משעממת ודי מוגבלת שאם הכל ילך כמו שצריך אמורה לסיים במקום השישי לכל היותר ואני בכלל לא משוכנע שהם מסוגלים לעבור את סיבוב המוקדמות בצ'מפיונס גם אם יגיעו לשם)
     
  7. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה בדיוק מאפס את הראש ?
    הוא לא עשה את זה בריאל ,הוא לא עשה את זה אצלנו ,הוא כבר לא ילד ,מתי יאפס את הראש ?

    מאמן אחר ,מי בכלל רוצה שחקן שנעלם במגרש ? נראה לך שהמאמן שלכם היה רוכש אותו ? אפילו יוז לא זה שהביא אותו לסיטי ,זה היה רצון הבעלים להוכיח עד כמה הם רצינים ביום הראשון לתפקידם.

    בקנבאווור נשאל לפני כחודש (בזמן הגרלת הבתים לגביע העולמי ) על היכולת של נבחרת בראזיל ,והוא אמר יש להם את קאקא ופאבינו שחקנים נהדרים ,ומה עם רוביניו הוא נשאל בקנבאוור ענה רוביניו זה טוב לקרקס לא לכדורגל - מדוייק !
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    משה, עזוב שטויות עם ניסיון העקיצה הזה - אם תסתכל בהודעות שלי אחורה, תראה שהתיעוב שלי לאדבאיור התחיל כבר בסיום העונה שעברה. הבעייתיות שלו זו עובדה - אני מסוגל לתת לך מספיק דוגמאות ללמה זה ככה, ואני בטוח שאתה מבין את זה ואני לא צריך לעשות את זה. אפילו כשהוא עבר לסיטי, הוא ניסה ברגע האחרון לסגור מעבר לצ'לסי או יונייטד.

    את זה שהוא מעורב בעזיבה של יוז קראתי בסקיי איפשהו, ומצאתי גם כמה דברים שאיאן רייט אמר בנושא. ככה שזו לא המצאה שלי בגלל איזה "תסביך אדבאיור" שלי (למרות שאני מאחל לו את כל הסבל שאפשר).

    לגבי אואן - ברור שהוא עמד בציפיות. אף אחד לא ציפה ממנו לכלום. גם אם תיתן לו עוד שנתיים התאקלמות, אתה חושב שהוא יהיה שחקן יותר טוב מטבז, או שהתרומה שלו (חוץ מדחיקת שערים ממטר, באיזה עוד פרמטר הוא משתווה לארגנטינאי?) תהיה גדולה יותר? ועוד לא דיברנו על מצב הכשירות הבעייתי שלו. אפילו טבז בכושר רע היה דופק ספרינטים מטורפים ומכניס אנרגיות ליונייטד, בכמה משחקים שהיא מאד היתה צריכה אותם העונה.
     
  9. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אל תתרגש יותר מדי מהדברים המגוכחים על אואן וטבז. החל מהעונה שעברה (שגם בה כשחקן ספסל הוא תרם יותר מהחלוץ שהחליף אותו בהרכב) יש טרנד בפורום הזה להפחית מערכו. להגיד שאואן הוא המחליף שלו זה עלבון לאינטיליגנציה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/12/09
  10. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טבז/ אואן זאת השוואה לא נכונה בהקשר של יונייטד כי טבז רואה עצמו כשחקן הרכב(בצדק מבחינתו) ופרגי ראה בו גלגל שלישי(לגיטימי מצידו).טבז עלה המון כסף ואואן לא וכגלגל שלישי=עלות מול תועלת, זאת לא עיסקה רעה. היא סתימת חורים ריגעית ללא סיכונים בתקווה שהילדים יבשילו תוך כדי...
    טבז ועלותו-זאת כבר חתונה ואף אחד מהצדדים לא רצה אותה ממש, כנראה.
    אין ויכוח שטבז כדורגלן טוב יותר אבל זה לא היה האישיו כאן.
    מה שיונייטד צריכה זה לשחק עם השוער וההגנה הראשונה שלה. יציבות הגנתית נותנת את השקט לפוזשן, תנועה,לקיחת סיכונים התקפיים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/09
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    טוב חברה אחד אחד -

    Wazza
    נתחיל מהסוף, לא התכוונתי חלילה לפגוע בך, פשוט מוזר לי לשמוע את התמיכה שלך בסיטי ואת ההצטרפות שלך למטרה המשותפת של אוהדי סיטי להעיף את רוביניו.
    יוז כן אשם בכך שרוביניו התנהג ככה כי יוז לא יכול לשלוט ברוביניו. גם את רונאלדו האשימו באונס כמדומני, גם רונאלדו שכב עם כל מה שזז, גם רונאלדו (ולא רק הוא) השתולל מתי שרק היה יכול. אבל פרגוסון ידע לאפס אותו על הדשא ולשמור אותו קרוב מספיק כדי שרונאלדו ירגיש מחויב לפרגוסון וכדי שרונאלדו יהפוך למה שהוא היום, שחקן שמגלם במגרש את כל מה שיש בפרגוסון המאמן, המון אומץ והרצון תמיד לנצח ולהיות הכי טוב.
    מאמן כמו פרגוסון היה מאפס לרוביניו את הראש ומוציא ממנו יותר.

    eastlands
    עכשיו אני לא מבין אותך, אתה טוען שלרוביניו יש ים של כישרון אבל יש לו בעיה בראש ולכן הוא לא יגיע לשום מקום, או שאתה טוען שבלי קשר לשטויות שרוביניו עושה פשוט אין לו את מה שצריך מבחינת כדורגל?

    Dennis Bergkamp
    כבר באמצע העונה שעברה כולם ידעו שאדבאיור הולך לעזוב את ארסנל, כבר אז הרגשות הקשים כלפיו מכיוון האוהדים התחילו.
    אני לא טוען שאדבאיור הוא תמים, אבל לדעתי אתה מקצין את ההתנהגות שלו והאופי הבעייתי שלו.
    מה ההבדל בינו לבין דרוגבה למשל? שניהם משחקים חזק, מלוכלך לפעמים ויש להם פה גדול והרבה כדורגל, אתה רואה כאן מישהו מאוהדי צ'לסי טוען שדרוגבה בעייתי? שבגללו עזבו גרנט/סקולארי/היידינק את צ'לסי?

    אתה יכול לשפוט את אואן מכאן ועד מחר, בינתיים, בניגוד לתחזיות שאמרו שהוא לא יהיה רלוונטי הוא תורם המון מהספסל ואפילו הפתיע השנה וזכה ללא מעט דקות בהרכב.
    לא לדבר על כך שאוהד כדורגל חיי על משחקים כמו המשחק שהיה מול הסיטי, והניצחון המתוק שהוא נתן לנו, ההרגשה המדהימה הזאת, רק היא שווה את ההחתמה שלו שבמילא הייתה במחיר אפסי.
    אני חושב שאם בארבטוב היה מספק את מה שהוא יכול לתת אף אחד לא היה מדבר על אואן.

    Wazza בשנית...
    אני את הדעה שלי על נושא בארבטוב וטבז כבר אמרתי, אני אוהב וחיי על שחקנים כמו טבז, אבל הצעד נעשה ואני מסתכל קדימה ולא אחורה.
    אואן במקום טבז? לא יודע אם אפשר לערוך את ההשוואה ואם כן אז העונה עדיין לא נגמרה ולאואן יש אפשרות לתרום יותר ממה שטבז תרם בשנה שעברה. כולם כאן שוכחים שטבז כשחקן ספסל אחרי בואו של בארבטוב הוא לא טבז כשחקן הרכב לאפני בואו של בארבטוב.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    משה - אתה יכול להמשיך ולחפש מניעים נסתרים אצלי, אבל אני באמת חושב שאדבאיור שחקן בעייתי ואוברייטד בלי קשר לשנאה שלי אליו. לגבי ה"כבר באמצע העונה שעברה כולם ידעו שאדבאיור הולך לעזוב את ארסנל" - אין לי מושג מאיפה הבאת את זה, ממש לא נכון. רק ממש בסיום העונה שעברה, אחרי שהוא כבר שבר כל שיא אפשרי של גועל ואפילו קיבל שריקות בוז מהקהל, כבר אנשים התחילו להבין שהוא עוזב.

    למה אדבאיור בעייתי?
    1) כניסות חולניות ברובין וססק, ועוד אחת בסונג במשחק של קמרון נגד טוגו (כשהזבל אפילו הודה בזה לאחר המשחק).
    2) הניסיון שלו לסגור מעבר ליונייטד וצ'לסי, לפני שעבר לסיטי.
    3) חולה נפש או לא חולה נפש??
    4) הדיבורים שלו בתקשורת על כך שהוא שמח להיות בארסנל - ושעה אחרי זה מסיבת עיתונאים נוספת, בה הוא טוען ש"שום דבר עוד לא סגור" עם חיוך זדוני. כמו כן הציטוטים ש"מילאן זה כמו הביונסה של הכדורגל" או מה שזה לא היה.
    5) כל כך הרבה דיבורים על אווירה מצוינת בחדר ההלבשה לאחר העזיבה שלו (ושל קולו - היה לו סיכסוך עם גאלאס).

    אפשר להוסיף עוד הרבה - העצלנות המגעילה שלו על המגרש בעונה שעברה, המכות עם בנדטנר, כל הפוזות שלו לפני שחידשו לו את החוזה (כשהוא דרש משכורת כמו הנרי) - אני באמת לא מבין איך הגעתי לחפירה הזאת, אבל איך אפשר להגיד שלא מדובר בשחקן בעייתי (אם לא זבל מוחלט שמגיע לו להירקב בגיהנום)?

    לגבי אואן - עזוב את הגול מול סיטי, ליונייטד אין עכשיו חלוץ שלישי ברמה גבוהה. אני מבין שטבז לא יכל להישאר, כי הוא לא היה מסכים להיות חלוץ שלישי ברוטציה, אבל סקאמי היה יכול להביא חלוצים הרבה יותר טובים מאואן. רכש תמוה מאד, ואתם מנסים להצדיק את זה בכוח רק כי סקאמי הוא זה שבחר בו.
     
  13. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנושא אדבאיור, ההבדל בינו לבין דרוגבה הוא שאת האחרון אוהדי צ'לסי אשכרה אוהבים ואין עוררין לגבי היכולת שלו על המגרש, בעוד שלגבי הטוגולזי מעולם לא היה קונצנזוס בקרב אוהדי ארסנל. גם לפני העונה שעברה היו לעברו הרבה ביקורות על כך לא מופיע במשחקים הגדולים, אנוכי, טיפש ועוד שאר נושאים. שריקות הבוז לעברו היו סך הכל השיא של תהליך שהתבשל המון זמן. והיה לו חלק בעזיבת יוז, וזו לא סתם ספקולציה של הדיילי מייל.

    בוגע לאואן/טבז/ההוא שלא מזכירים את שמו:
    נתחיל זה שאואן לא הגיע על תקן המחליף של טבז.על הנייר הוא אמנם יושב על העמדה של טבז אשתקד אך בפועל זה לא המצב. ברבאטוב הוא זה שהחליף את טבז בהרכב. אואן הגיע כסותם חורים לטווח הקצר. למעט מאוד אנשים היו ממנו ציפיות ולי אישית לא היו ציפיות בכלל ואין לי ולו תלונה אחת לגביו. הסיבה שמספריו של טבז ירדו בעונה שעברה היא ברורה ואם אני צריך להסביר לך את זה מצבינו לא טוב - כששחקן הופך מבאנקר בהרכב לשחקן ספסל שפתח בפחות ממחצית ממשחקי הפרמיירליג מספריו יורדים. זה כדורגל 101. ואגב, בעונה שעברה הוא שמר על קצב הבקעה של שער כל שני משחקים - השחקן לא השתנה. סדר העדיפויות של הקבוצה, דווקא כן.

    לגבי רוביניו: ההשוואה לרונאלדו מעליבה. רונאלדו מעולם לא נחשד בחוסר מחוייבות באימונים או במשחקים. להפך, הוא אחד המקצוענים והווינרים הגדולים באירופה ומשקיע על המגרש ובחדר הכושר יותר מרוב השחקנים. רוביניו מצידו מגדל כרס באמצע העונה ושם זין על הקבוצה שלו. פרגוסון לא היה מאפס אותו - הוא היה זורק עליו חפצים דוממים תוך שבועיים ומסלק אותו לאסטון וילה תוך חצי שנה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/12/09
  14. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שפרגי בונה על ההתפתחות של מאקדה ווולבק ולכן לא רצה להביא שם גדול שגם עולה כסף, גם מביא אגו וגם ידרוך על רגליים של אחרים.אואן בא בחינם, יש לו את הנסיון והפרסט'יז לשחק ברמות האלה והוא מבין מצויין את מקומו.
    אגב, יונייטד כובשת יותר מאשר בשנה שעברה.היא פשוט גם סופגת יותר ואת זה טבז לא היה יכול לתקן.


    "ואתם מנסים להצדיק את זה בכוח רק כי סקאמי הוא זה שבחר בו".

    נו, ואיזה אמת גדולה יש במשפט הזה? בכל יום נתון אני אלך עם הבחירה של פרגי ואנסה להבין אותה ולא עם התובנה שלך, עד כמה שזה נשמע לך מעוות. סורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/09
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    פלה הלבן - לא הבנת. זה לגיטימי שאתה מחזיק מהבחירות של פרגוסון וחושב שהבחירות שלו יצדיקו את עצמן, בסופו של דבר. אבל כשמשה אוחיון מנסה לשכנע את עצמו בכוח שאואן עד עכשיו רכש מוצלח, זה כבר קצת עיוורון לדעתי.

    ראיתי הרבה משחקים שלכם העונה, ודווקא לדעתי הבעיה שלכם בהתקפה. בזמן האחרון נפצעו הרבה שחקני הגנה, והיה לכם את האסון ששמו בן פוסטר בשער - אבל גם מקדימה העניינים לא הכי זורמים כמו פעם. אתה יכול להגיד שזה בגלל שההגנה לא מתפקדת, לדעתי חסר עוד שחקן איכותי מקדימה, שמסוגל ליצור משהו (או במילים אחרות - רונאלדו וטבז).