המחזור ה-21 בפרמיירליג: שער הרחמים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/1/17.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אין מלא העפות כאלה ברחבה, בטח לא חמש במשחק. כל אחד יכול לפרשן את האירוע הזה כרצונו, בעייני די ברור שהמקרה של פוגבה יכול בקלות להחליק לפרשנות של violent conduct של פריקת תסכול, ומשם זה אדום. אוליבר מן הסתם לא ראה את האירוע כי נזקקנו לעצירה גדולה של מניולה כדי לא לספוג, אז עכשיו ה-FA יצטרך להחליט אם הם מפרשנים את זה כ-violent conduct ומרחיקים אותו ל-3 משחקים, או שרואים בזה "מאבק שגרתי" על מקום.

    שוב, אני לא אומר שהשופט מכור או משהו כזה... אבל גם אם השופט רואה את זה, צריך להיות לו המון המון ביצים לשלוף אדום באולד טראפורד. במשחק של האל נגד סוונזי אני בקלות יכול לחשוב על שניים-שלושה שופטים בליגה הזו ששולפים גם אדום, ואף אחד לא בא אליהם בתלונות. אבל כן, לשופטים עדיין קשה לקבל החלטות נגד מנ' יונייטד. אין בעיה עם זה, כל הגדולות נהנות מזה במידה כזו או אחרת, רק שאח"כ באים לפורום ומבלבלים לנו בשכל שזה מתקזז ושאם לא השופטים יונייטד במרחק נקודות ספורות מצ'לסי (נשבע לכם, זה נכתב פה), התגובה היא בהתאם.

    פירמינו הגיב כמו דביל אבל לפחות אני יכול לתת לו נסיבות מקלות - בדקה 90 הדם לא זורם למוח כמו בדקה ה-30, והפאול הציני של הררה היה אולי החמישי שלו במשחק הזה. התגובה שלו גם לא הייתה אלימה כ"כ כמו פוגבה (שהנסיבות המקלות שלו הן... עצבים כי לפני כן איבד את השחקן שלו בשמירה בפעם החמישית וגרם לפנדל?), אבל אם היה דוחף את הררה בפנים הייתי מבין אם השופט היה שולף אדום. מי שלא מסוגל לשלוט בעצמו שילך לחדר ההלבשה.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אחד הנושאים הכי הזוים/מצחיקים בתולדות הפורום. מצד אחד אוהדי ליברפול שמתעלמים מהעובדה שהשוער שלהם סיים כאיש המשחק ומתנהגים כאילו גנבו להם 2 נקודות כשלמעשה ביום רגיל של מי שעומד להם בשער הם מפסידים את המשחק. מצד שני אוהדי יונייטד אנטי מוריניו/אותו כותב קובע שתמיד מוריד מערך הקבוצה גם בימי פרגוסון שתומכים בהודעות ההזויות של אוהדי ליברפול על טעויות שיפוט.
    כמו במפגש הקודם, אנחנו וליברפול מתכסחים וצ׳לסי ויתר קבוצות הצמרת זוכות מההפקר.

    נ.ב
    פוגבה הוא שחקן ענק ועוד יהיה קשר האמצע הטוב בעולם ושום הופעה חלשה לא תשנה זאת. הביקורות עליו כאן מגוחחות, בטח מאוהדי ליברפול שהפכו את הנדרסון וללאנה למינימום סקולס ולאמפרד.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    1. השופט שהיה מטר לא שרק כי לפני שפוגבה הגיב כפי שהגיב עשו לו בדיוק אותו הדבר והשופט פירש את זה כעבירה דו צדדית ולכן לא שרק.
    2. הבנתי, אז כדי להסביר את האיפה ואיפה בהודעה שלך אתה מתחיל להסביר את ההבדל בין הדקה ה-30 ל-90 כאילו שזה אמור לשנות.
    3. הנבדל בגול היה קטן אם היה בכלל ואפילו מהזווית שצילמו כאן מקודם ניתן היה לראות שמדובר בהחלטה קשה, לפי החוק היבש אגב הספק אמור ללכת עם ההתקפה. המיקום של הקוון אכן היה נוראי.
    4. אף אחד לא דיבר על הבעיטת יעף של רוני שמניואלה הדף בצורה נפלאה ושהקוון הרים בה דגל לנבדל עוד לפני ההדיפה? איך זה מסתדר עם שיפוט ליונייטד?
    5. תמשיכו לבכות, תמשיכו לחשוב שלא ניצחתם בגלל שיפוט, תמשיכו לבכות על פערים כלכלים בזמן שקלופ מוחק את סאקו ומגיע למצב שלוקאס פותח בהרכב שלכם בחלק מהמשחקים, אלה בדיוק הסיבות שבגללם לא לקחתם אליפות עשרות שנים. מתאים לי שתמשיכו לבכות במקום להבין את הבעיות האמיתיות אצלכם.

    נ.ב
    מאבק האליפות שלנו אבוד כמובן, צריך להתרכז בטופ 4 ובחיבור הקבוצה לקראת השנה הבאה, שם עם חיזוק נכון אפשר לקחת אליפות.
     
  4. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מהלך שובר לסת מה שנקרא.
     
  6. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    קשקוש ? אתה כנראה צריך משקפיים. חלק היו מתפרצות וחלק היו מהלכים שקוטניו הוביל. ושוב גם ב1-1 חיפשנו נצחון וכאשר צ'אן ו-ווינלדום הצטרפו להתקפה..
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,653
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    איך אפשר בכלל להתווכח עם מישהו שטוען שהיה ספק בנבדל במהלך של הגול והולכים עם ההתקפה?

    אני לא אובייקטיבי, אבל חוסר אובייקטיביות כזה בחיי שזה נדיר לראות.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,142
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    צריך לחזור לנאום שהפך כבר מזמן לקאלט של הפורום על רוני הוא טופ קלאס כפול 15 כדי להבין איפה כשלה המערכת, מערכת הבריאות שלנו כמובן.

    זה המשיך עם ההפצרה ש״היום גיליתי שיש לנו מאמן״, כשחשב שמוריניו אשכרה ניטרל את כל המערכים של קלופ במשחק התיקו באנפילד וכשהמערכת נותנת לטירוף להמשיך בלי לטפל בזה מבעוד מועד מגיעים למצב שאולי היה נבדל אבל זה כל כך קטן אז הולכים עם ההתקפה, כמובן כל עוד זה לטובת הקבוצה שלך, אחרת זה מתווסף לפנקס של יודל׳ה שסופר כמה פעמים דפקו את יונייטד ורק יונייטד ואיך נכנסת לסיפור שיטת הקיזוז שאולי בעוד 93939838 משחקים שיפגעו ביונייטד נגיע לעולם מאוזן שבו יונייטד באמת תשפט על המקוצענות שלה ולא נמסמס הכל רק בגלל השופטים האלה שדופקים רק את יונייטד.

    השלב הבא למי שתוהה זה להיות nwish , כלומר להיות ממש מרוצה מהעונה, עונה נהדרת של הקבוצה מה אתם לא רואים? Aka סדאם חוסיין בבונקר מכריז מלחמה על ארה״ב.

    קן הקוקיה.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    היה נבדל, והזווית של הקוון הייתה איומה, אבל מכאן ועד לזעקות שמדובר בנבדל ברור! ולרמוז על שיפוט מכור זאת הקצנה, וזה שיש שני כותבים אוהדי יונייטד שהם יותר אנטי מוריניו מאשר אוהדי יונייטד שתמכו בטענות שהעלתם כאן לא מחזק את הטענות אלא רק מעלה בי גיחוך.
    ושוב אני חוזר לדברים שהעלו כאן, שביקשו אדום לפוגבה למרות שהמהלך לא התחיל עם פוגבה אלא עוד לפני וכשיש מאבק כזה מול העיניים של השופט הוא יכול להוציא כרטיס לשני השחקנים, יכול לשרוק על העבירה המוקדמת על פוגבה שהגיב למה שעשו לו, או יכול לשרוק על העבירה של פוגבה. בגלל שאנחנו באנגליה השופט פשוט התעלם ממה ששני השחקנים עשו.
    ואז כמובן האיפה ואיפה כאשר הייתה פגיעה בהררה בלי כדור, ושם כבר יוצאים נאומים שמדובר בדקה ה - 90 והחמצן לא מגיע לראש, ושהררה עשה הצגה ושהוא שחקן דוחה, כשלמעשה מדובר במקרה זהה לזה של פוגבה, שחקן אחד עושה משהו, השחקן השני מגיב בצורה חמורה יותר מהמעשה של השחקן הראשון, והשופט בוחר להתייחס בשני האירועים לשני השחקנים באותה צורה (התעלם משני הפאולים במקרה פוגבה והוציא שני צהובים במקרה הררה).

    במקום להתעסק בשופט, ובדה חאה/זלאטן/כל מי שבולט מולכם הציל אותם, תתעסקו בקבוצה שלכם שבלי מאניולה ביום גדול הייתה מפסידה את המשחק, ושהשיגה שער רק בזכות מהלך שלא היה קשור לכדורגל (ודרך אגב למרות שמדובר לטעמי בפנדל, הרבה שופטים לא היו שורקים על היד של פוגבה לפנדל לאור הסיטואציה שבה התרחשה נגיעת היד, אבל מזה קל לכם להתעלם).
     
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,653
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    היה נבדל ברור ברור. הכי ברור שיש.

    כן, זה התחיל לפני זה, דחפו את פוגבה (למרות שלא ראו כלום בשידור). פוגבה הגיב בצ'וקסלאם. אין ספק, פעולה שכיחה ביותר במגרשים שלחלוטין לא מצדיקה אדום.
    פוגבה פגע עוד פעמיים במשחק בשחקן בלי כדור. בלי תגובה של השופט כמובן.

    נכון, פירמינו היה יכול לראות אדום בתוספת הזמן על העבירה שלו. היא היתה פחות חמורה כמובן מההצגות של הזבל הררה, אבל היה יכול לקבל אדום. החלטה יחידה במשחק שהשופט לא הלך איתה נגדינו.
    הררה תפס את הפנים שלו כשרואים שלא פוגעים לו בפנים.

    היה שיפוט ביתי לחלוטין אבל ממי שטוען שכל הזמן מקפחים אתכם אני לא מצפה לשום דבר אחר. זה היה, אגב, כבר גול שביעי בנבדל בבית ב5 משחקים אחרונים אם אני לא טועה.
    אבל איזה מזל יש לקונטה שדופקים אתכם, הוא עוד יגנוב אליפות.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    אני לא אטרח אפילו לציין את האירוניה בזה שאתה חוזר שוב ושוב על "תתרכזו בקבוצה שלכם ובכמה היא הייתה גרועה!!1" כי יש לי הרגשה שאתה לא תצליח לראות אותה, אבל ברצינות תפסיק, זה מביך. לא כל הודעה שלך בדיון עם אוהד ליברפול צריכה להסתיים בפסקה שלמה על כמה ליברפול הייתה גרועה במשחק נתון\כמה היא בינונית וכו', זה נראה כאילו אתה מנסה לפצות פה על חתיכת תסביך נחיתות ושנינו יודעים שזה חוזר על עצמו כל העונה ולא התחיל אתמול, אשכרה קופי פייסט בכל פעם שליברפול מאבדת נקודות.

    לדבר איתך על שיפוט לא יוביל לשום מקום, אתה רואה מה שאתה רוצה לראות. אבל אם ראית אתמול מהקבוצה שלך הופעה ששווה נצחון ולמעשה לא ניצחה רק בגלל איזה הופעה אלוהית של מיניולה בשער... אאוץ'.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    תסביך נחיתות? מליברפול? טוב אתה. תזכיר לי מתי הפעם האחרונה שזכיתם באליפות שצריך בכלל לפחד מכם? בכמה אליפות זכיתם בתקופת הפריימר לייג? פשוט מציע שבמקום לבכות על כמה דה חאה גדול וכמה השופט דפק אותכם כמו ילדה בת 5 שלקחו לה סוכרייה תתמקד בקבוצה שלך.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,653
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    אתה זה שבוכה פה על השופטים כל העונה (בלי קשר למציאות, אגב). במשחק שברור לכולם ששופטים זיינו אותנו אתה חוגג על זה שאנחנו מתלוננים על שיפוט. אתה משהו...
     
  14. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,323
    לייקים שהתקבלו:
    5,815
    אני חייב להודות שלקרוא הודעות של משה אוחיון זה ה-Guilty pleasure שלי. בידור זול פר אקסלנס.
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,341
    לייקים שהתקבלו:
    7,489
    אל תשאל אותי, גם לי אין מושג איך פיתחת תסביך נחיתות. אולי זה קצת מציק לך שיונייטד הפכה למושא הבדיחות של הנייטרלים לאור התוצאות שלה בעונה שהיא פתחה בקול תרועה אחרי מסע רכש מאסיבי ונוצץ וכשהאוהדים שלה כמעט גמרו מהמיני-גלאקטיקוס שנבנה שם, ושמנגד ליברפול עם סגל הרבה יותר צנוע על הנייר משחקת כדורגל הרבה יותר טוב, נמצאת מעליכם בטבלה ומקבלת את כל המחמאות? לא יודע, פסיכולוג אני לא.

    אני תמיד מתמקד בקבוצה שלי, אתה מוזמן לחזור אחורה בדיון ולראות את התגובה הראשונה שלי אחרי המשחק, יונייטד לא כ"כ מעניינת אותי, הציניקן שבי מאוד אוהב לראות את רכבת ההייפ מתרסקת ומהבחינה הזאת זה בהחלט משעשע לעקוב אחרי יונייטד העונה, לא משהו מעבר לזה. ובכל זאת, השיפוט אתמול היה בעייתי, אתה יכול להתווכח על הפרטים אבל לגיטימי שאנשים ידברו גם על זה. זאת הפעם הראשונה העונה, אגב, שמישהו מאצלנו מתמקד בשיפוט ככה, לפחות עד כמה שאני זוכר. אצלך, לעומת זאת, זה תסריט קבוע...
     
    oranfu אוהב/ת את זה.