המחזור ה-22 בפרמיירליג: מישהו אוהב אותך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/1/16.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני לא הולך להתווכח על טעם וריח, רק שני פאונדס על הסכם זכויות השידור החדש והמשמעות שאתם מייחסים לו.
    עד כמה המצב יהיה שונה באמת בהשוואה להיום? הרי אם נסתכל בטבלת ההוצאות על רכש אנחנו נמצא את כל חמשת הגדולות של אנגליה גבוה גבוה בטופ 10 גם עכשיו. אני מעריך שהמשמעות של זה היא שעל שחקן כמו דה ברוין שעלה 70 מיליון בקיץ, סיטי תשלם 90 מיליון. זה עדיין אותו קווין דה ברוין, הוא לא יהיה יותר טוב אם ישלמו עליו יותר. מישהו מכם באמת מאמין שאפשר להוציא את מסי מברצלונה? את נוייר מבאיירן? אם כן אז למה זה לא קרה עד עכשיו? כרגע יש סבירות הרבה יותר גדולה שדווקא הWC הנוכחיים בפרמיירליג יהיו אלה שיעברו החוצה (דה חאה היה רחוק מזה מילימטר, גם על אגוארו היו דיבורים).
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    על סמך מה? על סמך העיניים שלנו בעיקר.
    אין אף קבוצה בליגה עם הגנה כמו שיש לאתלטיקו ולמעשה גם עם אופי כמו שיש לקבוצה הזאת.
    אני כבר 3 שנים טוען שאתלטיקו הייתה יכולה לקחת אליפות בליגה האנגלית, כי היא יותר טובה מכל מה שיש לליגה להציע.
    פאריז? אתה בטח שוכח שהיא עברה את צ'לסי ב10 שחקנים. ועם איך שהמשחק הראשון נראה גם די בקלילות(למרות התוצאה).
    אין קשר לזה שהליגה הצרפתית לא מספקת לה תחרות, פ.ס.ג' טובה יותר ממה שיש לכל הליגה להציע- בכדורגל- הגנה והתקפה, קישור וסגל שחקנים.

    דורטמונד- ובכן זה כבר נתון לויכוח. הכדורגל ההתקפי שלהם השנה מהפנט לפרקים והרבה שחקנים הרימו את הרמה הכללית שלהם(מיקיטריאן, אובימיאנג וכשגונדוגאן חזר לרמה המצוינת שלו לפני הפציעה), אבל ההגנה שלהם חלשה מאוד גם במונחי הליגה האנגלית והכדורגל הזה יכול להתברר קצת כנאיבי בליגה.
    אין ספק שמבחינת החומר שיש להם דורטמונד יכולה לזכות פה באליפות, בטח בליגה שלסטר נותנת את הטון, אבח זה כבר הרבה פחות ברור מהשתיים האחרות.

    בשורה התחתונה- הכסף עשה בדיוק דבר אחד, סגר פערים מהקבוצות הקטנות לאלה שפעם היו הגדולות של הליגה.
     
  3. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    אתה לא ממש סותר אותי, ברור שכל אחת מהקבוצות האלו יכולות להיות אלופות באנגליה. מה שטענתי זה שהרמה שלהם היא דומה לטופ של אנגליה, וגם אם קצת יותר טובות, עדיין זה לא רמה אחת מעל.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אז זהו שהרמה הכללית שלהן"(של אתלטיקו, יובה ופ.ס.ז') היא לא דומה לרמה של הטופ באנגליה(הטופ זה גם טוטנהאם העלובה נכון?).

    כל השלוש האלה לא ברמה של סיטי וארסנל(ולסטר?).
    לפי כל פרמטר רציני שתמדוד בהצלחה מצטברת ב-3 השנים האחרונות+איכות המאמנים על הקווים(שהסבירו לך כבר שסיטי וארסנל חוןתמות על בינוניות לפני שהעונה בכלל התחילה עם המאמנים שיש להם על הקווים- ראבאק תסתכל על איך סיטי נראית בעקביות אצל פלגריני בבית ואיך היא בחוץ- העונה 4 נצחונות חוץ מול 9 בבית, ועם הסגל שהוא ביי פאר הטוב בליגה, יש יותר אנדר אצ'יבריות מזה?)+איכות ועומק הסגלים+ הגעה לשלבים מאוחרים באלופות +התמודדות כמעט שווה בכל הופעה עם קבוצות העלית של היבשת.

    מתי ראינו את ארסנל או סיטי מסתכלת באמת בלבן שבעיניים לקבוצה כמו ברצלונה? ריאל? באיירן? NEVER.
    אתה באמת חושב שסיטי הייתה יכולה אחרי יותר מחצי עונה להוביל את הליגה הספרדית(כשברצלונה אומנם עם משחק חסר)? ברור שלא.
    אתה רואה את ארסנל בכלל מסוגלת לשחק כדורגל כשהכסף מונח על השולחן מול באיירן מינכן?(לא בשלב הבתים כשבאיירן 95 אחוז מבטיחה את המקום הראשון זה לא נחשב).

    זה בדיוק למה כל הצמרת באנגליה היא לבל אחד פחות גם מיובנטוס, אתלטיקו ופ.ס.ז'.
    האם השבר הזה לא ניתן לאיחוי? הוא ניתן ואפילו די במהירות אם יתקבלו ההחלטות הנכונות.
    לעומת זאת מהשמנת האמיתית של הכדורגל העולמי הפער לא יסגר בקלות וכן גם כשיש המון כסף מחוזי שידור ובדיוק כמו שאמרו לך- בזמן שבאיירן אוגרת כל שנה על עצמה עוד חיזוקים מדהימים שהם לגמרי וורלד קלאס באנגליה מותג ענק כמו מנצ'סטר יונייטד צריך לבטל את העדכונים של הווינדוס 98 כדי שהוורלד קלאס הכמעט יחיד בליגה לא יברח לו בשנייה האחרונה של החלון.
     
  5. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    סבבה, מקבל את רוב הדברים שאתה אומר, אבל בכל זאת. גם פריז שנה שעברה לא בדיוק הסתכלה על ברצלונה בלבן של העיניים, ודווקא סיטי היו יותר טובים מולם. לגבי דורטמונד, השנה הובסה על ידי באיירן בליגה במבחן היחיד שלהם מול יריבה מהטופ. היחידה שאפשר להסכים שבאמת באה לכל משחק מול קבוצת ענק זאת אתלטיקו המצויינת.
    שאני מדבר אגב על הטופ של אנגליה זה בעיקר השנה ארסנל וסיטי. בהחלט נפילות מאוד גדולות יש השנה לצ'לסי ויונייטד ואי אפשר להחשיב אותן בטופ.
    כל מה שאני אומר שזה אותו לבל פחות או יותר, ולא שהן הרבה יותר טובות. לא צריך להגזים.

    אגב, מה אתם נסחפים עם זה שאין וורלד קלאס בפרמיירליג? אגוארו, אוזיל, סאנצ'ס הם שלושה שאני שולף שבהחלט וורלד קלאס. יש עוד.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הדיון הזה כל-כך מרגיז. יש תופעת HIVE MIND עצומה כשזה נוגע לפרמיירליג ואפשר לעשות מחקרים שלמים שיתנו תוצאות מטרידות ודי עצובות על איך שיווק ושטיפת מוח יכולים ממש להפנט אנשים ולגרום להם לפלוט דברים חסרי היגיון וסותרי מציאות. זה מטריד ועצוב כי זה דבר שמעיד על מצב בעייתי ולא נעים שפוגע גם בהרבה תחומים אחרים.

    בואו נראה רק עד כמה מהטיעונים (שתמיד חזורים על עצמם בדיוק כמעט מופתי - לא צירוף מקרים) לא קשורים למציאות:
    בולשיט. קבוצות אנגליות נראות רע גם באוגוסט וספטמבר כשהן עדיין טריות ועדיין לא נשחקו מהקצב. גם טענות כמו רוטציה שהן נאלצות לעשות כדי לעמוד בעומס של הליגה לא רלוונטי כי לעלות עם הרכבים מחליפים לא מנע מנאפולי למשל לשבור כל שיא אפשרי בשלב הבתים של הליגה האירופית העונה.

    בורנמות' ניצחה את יונייטד וצ'לסי. זה לא עלה לה כסף. כמה מתצוגות של קבוצות פרמיירליג גדולות נגד קבוצות מהליגות הנמוכות בגביעים היו מזעזעות, וככל שידוע לי, הקבוצות מהליגות הנמוכות לא מקבלות מינימום 80 מיליון פאונד כל אחת. הצמרת מתקשה בעיקר כי היא חלשה.

    מבחינה כלכלית? נכון. מבחינת רמה? בולשיט. קבוצות מרכז טבלה/תחתית מקבילות בליגות אחרות מגדלות ומביאות בזול כישרונות ושחקנים לא פחות טובים מאלו שמסתובבים באנגליה. יותר מכך, בזכות מערכות סקאוטינג טובות ואקדמיות איכותיות, לא פעם מופיעים בקבוצות קטנות יותר בליגות המקבילות כישרונות ברמה עולמית שכמעט לעולם לא צצים בקבוצות אנגליות מסדר גודל דומה.

    סוארז רצח והשפיל את הגנות הפרמיירליג, אבל הן לא תקרוסנה מול שלושה סוארזים וחוליות קישור שככל הנראה מעולם לא היו כמותן בהיסטוריה של הפרמיירליג. זה מה שאתם טוענים בעצם?

    סיטי לא יכלה על יובנטוס, צ'לסי לא יכלה על פריז. יונייטד לא יכלה על בית של וולפסבורג/פ.ס.וו/צסק"א. ארסנל לא יכלה על מונאקו. טוטנהאם לא יכלה על פיורנטינה. אברטון חוטפת תבוסות מול דינמו קייב בזמן שטורינו הולכת ראש בראש עם זניט ובטיס בעונה שבה היא הקבוצה הכי חלשה בספרד הולכת עד שמינית גבר הליגה האירופית ומודחת רק נגד סביליה חברתה לליגה. הייתי אומר שהבעיה היא קצת עמוקה יותר מנחיתות של סיטי/ארסנל מול ריאל ובארסה.

    יותר כסף שקבוצות מליגות אחרות מכניסות משחקנים שהן היו מוכרות בכל מקרה. אינפלציה חד צדדית. אנגליות משלמות תעריף מוגבה ומעבירות את הסכומים שהן הכניסו מהסכם זכויות השידור לקבוצות מליגות אחרות שמשתמשות בכסף הזה כדי להתחזק בתעריפים נמוכים יותר ולא "מאונפלצים". פלופים, שחקני בעלי שם שגמרו את הסוס , או כל אחד שיש סביבו קצת הייפ ואפשר לעשות עליו קופה נמכרים לקבוצות אנגליות שלא יודעות מה טוב להן וקונות שמות מגניבים. קבוצות אנגליות זה התייר שמביא מזכרת מגניבה מטיול בעיר העתיקה ומשוויץ לחברים שלו בזמן שקבוצות מליגות אחרות זה המוכר הערבי שיושב עם חברים משלו ומסתלבט על התייר ששילם 120 שקל על טבעת פלסטיק עם כיתוב "שלום".

    מזל טוב, אתם ג'סטין ביבר של עולם הכדורגל.
     
    JohnTerry26, Walkon, yonmu ו-7 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    RG11
    סיטי נראתה יותר טוב מול ברצלונה בעונה שעברה??
    אני לא אגזים אם אומר שברצלונה הייתה צריכה לכבוש 16 או 17 שערים מול סיטי בסיכום שני המשחקים(לפחות לפי כמות ההזדמנויות המדהימות שהיא הגיעה אליהן).
    אני לא זוכר כבר הרבה שנים יריבה אנגלית שבסיכום שני משחקים נראתה כל כך אומללה נגד ברצלונה ולמרות שזה לא השתקף מי יודע מה בתוצאה(ביחס לכמות המצבים שברצלונה הגיעה אליהם).

    אני מראש סייגתי לגבי דורטמונד. הכדורגל שלהם הרבה יותר מהנה מכל הכדורגל שמשוחק בפריימרליג, אבל אני יכול לקבל את זה שזה יראה הרבה פחות טוב מול הגנות יותר פיזיות, יחד עם זאת זו עדיין קבוצה שאני מדרג מעל סיטי וארסנל, קודם כל בגלל המאמן ובהמשך בגלל הקישור.

    גם אני התייחסתי ברצינות לטופ של אנגליה רק לגבי ארסנל וסיטי, אבל עצם זה ששתיהן לא רחוקות בכלל מלסטר וטוטנהאם אחרי יותר מחצי עונה מבהיר לך מה הטופ הזה בכלל שווה היום.

    בדירוג הוורלד קלאסים התכוונתי יותר לשחקנים שבאמת נכנסים לכל הרכב בעולם או לפחות ניתנים לDEBATE בנושא.
    אוזיל וסאנצ'ז הם וורלד קלאסים עם קבלות אבל נפלטו כבר מהמערכות האלה ובכל מקרה לא נראה לי שיכולים לחזור לשם.
    את אגוורו ציינתי וזה לא יפתיע אף אחד אם גם הוא יפלט מפה בעתיד, למען האמת מה שכנראה מנע ממנו עד היום להגיע לרמות הכי גבוהות זה הכשירות.

    דה חיאה? אני אומר הגומל על כל יום שהוא עדיין פה.
    האזארד, סילבה, KDB- אלה שחקנים עם פוטנציאל מסוים להגיע לרמות הכי גבוהות, עדיין לא שם וגם אם התג מחיר שלהם אסטרונומי.
    זו המציאות.
     
  8. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    התכוונתי שהיא נראתה יותר טוב מול ברצלונה מאשר שפריז.
    לא חושב שבליגות אחרות שאתה מוריד את מועדון השלוש קבוצות יש יותר וורלד קלאסים מאשר בפרמיירליג ואין לי כל כך עניין להכנס לדיון על כל שחקן ושחקן.

    לסיום הדיון שהתעייפתי ממנו כבר, אני חושב שהפרמיירליג היא הליגה שהכי משלבת בין עניין לרמת הכדורגל, ובגלל זה אני צופה בה יותר מכל ליגה אחרת. זהו

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    אני הבנתי בדיוק מה כתבת וסליחה זה פשוט לא נכון.
    או שלא ראית את צמד המשחקים מול ברצלונה ופשוט הסתמכת על התוצאות הסופיות או שהזכרון שלך ממש קצר.

    בבקשה-





    תגיד לי שאני טועה וברצלונה לא שווה 16 שערים בשנים המשחקים האלה(כשסיטי שווה בדיוק את השער היחיד מההזדמנות הכמעט יחידה שלה בשני המשחקים האלה).

    הסיכום שלך בדיוק מגדיר את הדיון איתך- אתה אוהב את הפריימרליג, שם סיימת עם האובייקטיביות, סה טו.
     
  10. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    סבבה, יכול להיות שאני לא זוכר ב100% אבל זה לא משנה את העובדה שפריז לא נראתה יותר טוב, גם הם הובסו.
    בכל מקרה, אולי זה לא אובייקטיביות, אבל זאת הסיבה שאני אוהב את הפרמיירליג.ותאכלס, זו סיבה אובייקטיבית. זה לא שאבא שלי הנשיא כבוד שלהם.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אפשר לדבר כמה שרוצים על איכות המוצר (או היעדרה), בסופו של דבר השיווק והתחרותיות עושים את שלהם. מובן שיש כאלה שמעדיפים לטמון את ראשם בחול, לדחוף ויברטורים לאוזניהם ולטעון שהליגה האנגלית עדיין איכותית מאוד. אז מה? למי אכפת?

    בנימה אישית, אין ליגה שאני נהנה ממנה יותר מהאנגלית. ואם הרמה בחלק העליון של הטבלה הייתה צריכה לרדת - לצד העלייה של הקבוצות הקטנות - אז so be it. זה כיף וזה מרענן, בטח כשיש סיפור סינדרלה בדמות לסטר שמרתק את כולנו.

    מה שכן, אני אשמח לראות את כל מועדוני הליגה מתעלים את הכסף והמשאבים למערכי סקאוטינג איכותיים יותר ומאמנים/סגלי אימון שבאמת שווים משהו.

    אנשים שוכחים שעולם הכדורגל מאופיין במחזוריות, מי יודע מה יקרה עוד עשור ואיפה מועדוני הelite יהיו. בינתיים תנו לנו להנות מכדורגל טיפשי, אינטנסיבי ומלא בחיים ולשכנע את עצמנו שאנחנו שווים משהו. מה רע?
     
    Die Werkself, oranfu ו-Franco אוהבים את זה.
  12. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני תמיד אצפה בליגה האנגלית על פני ליגות אחרות, כי הקבוצה שלי שם וכי זה הסגנון ותרבות הכדורגל שמדברים אלי, ככה שההשוואה לא צריכה להיות לעומת ליגות אחרות. ההשוואה היא לעומת הפרמיירליג עצמה בשנים קודמות. בעונות השיא של 2006-9 הרבה יותר נהניתי, בלי קשר לזהות האלופה באותן שנים (טוב, אולי עם קצת קשר). אז זה היה כמו סדרה איכותית שאתה מתמכר אליה, היום זה כמו סיטקום רדוד שאתה מתבייש בעצמך שזה מצחיק אותך.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מקבל את זה, to each his own. אני לא אחלוק על פערי האיכות כי הם בהחלט קיימים, אבל אם אני מצליח להנות מעונה כזאת גם כשהקבוצה שלי כל כך גרועה, סימן שאני מאוד אוהב את המצב הנוכחי (בתקווה שצ׳לסי שאני מכיר תחזור במהרה).
     
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    הרמה באמת מזעזעת, אבל אני חושב שהתהליך הזה יתהפך (לא רק בגלל הכסף). המועדונים הקטנים באנגליה מתחילים להיות חכמים יותר וזה ישפיע גם על המועדונים הגדולים.

    גם אם פחות איכותית (ברור שפחות), אני מסוגל לראות פחות או יותר כל משחק בליגה האנגלית ולהינות. אני כבר כמעט לא מסוגל לצפות במשחקים מליגות אחרות כולל ליגת אלופות (אלא אם משחקים בין קבוצות הצמרת של ממש).
    זה כמובן סובייקטיבי אבל אני יודע שאני ממש לא היחיד שמרגיש ככה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הדיון כאן מזכיר לי גרף שנתקלתי בו לפני חודש ועדיין רלבנטי.

    https://experimental361.files.wordpress.com/2015/12/pl-previous-seasons-2015-12-12.Xxx?w=1494