המחזור ה-22 בפרמיירליג: מישהו אוהב אותך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/1/16.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם כבר אנחנו עוסקים בזה, קצב הנקודות של מוליכות הטבלה העונה עומד על 2 נקודות למשחק. בהנחה שהעונה תימשך ככה, והאלופה תסיים עם 76 נקודות, זה עדיין יותר ממספר הנקודות שיונייטד זכתה איתו בליגה ב96/97 (75 נקודות, הכי נמוך בהיסטוריה של הפרמייר ליג). אגב, באותה עונה ניוקאסל, ארסנל וליברפול סיימו במקומות 2-4 עם מספר זהה של נקודות - 68.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    דרך אגב לסטר, וארדי ומאהרז הם דוגמאות ממש טובות לאיך כישרון/איכות יכולים לבוא גם בלי כסף. מאהרז לא פחות טוב משחקנים שעלו לקבוצות אחרות 15+ מיליון פאונד. זה לא הופך אותם לטובים יותר. הנקודה היא שבליגות אחרות יש לפעמים שחקנים מהסוג הזה אצל הקבוצות היותר קטנות (סדר גודל של לסטר), אבל זה לא עושה רעש כמו החתמה בסכום דו ספרתי של מיליונים. מאהרז>>>מיטרוביץ' (למרות שהם לא ממש באותה עמדה). אתם מכירים את מאהרז טוב כי הוא בלסטר, אבל כל חובב ליגה גרמנית/ספרדית/איטלקית יוכל אני מניח לספר על שחקן מסדר גודל דומה שמשחק בקבוצה קטנה בליגה שלהם. והם יותר טובים ממיטרוביץ' שנקנה בהרבה מאוד כסף.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא חולק עליך, אבל מיטרוביץ' זכה להייפ רציני בכל רחבי אירופה ולא רק באנגליה. אם אני לא טועה הוא היה קרוב מאוד לחתום בדורטמונד עבור סכום די דומה.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא זוכר לגבי דורטמונד, קשה לי להאמין שהם היו מוכנים לשים סכום דומה, אבל לא חסרו קולות שטענו כבר אז לגבי הייפ מוגזם. פה בפורום ולא רק.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    על מיטרוביץ' אני כתבתי פה ביום שהוא נרכש ע"י ניוקאסל.

    אנשים חשבו שהינה הם מקבלים איזה רומלו לוקאקו חדש שנגנב מתחת לאף של כל הגדולות באירופה.
    את המימדים שלו, כמו של הרבה שחקני רכש "נוצצים" מניוקאסל אנחנו רואים יפה מאוד.

    האינפלציה פה היא באמת חד צדדית.

    בספרד ואיטליה כמעט בכל קבוצת מרכז טבלה ומטה אפשר לראות כשרון בסדר גודל דומה למאהחרז(ברומה שמושאל לסוסיאדד למשל, וייטו שנה שעברה, ברארדי הנהדר מסאוסלו ויש באמת עוד מלא דוגמאות) , בדיונים בספורטאנטר בשנה שעברה חפרתי על זה למוות כשניסו לגמד כל כך את הליגה הספרדית ואל מול מה שכביכול הקבוצות הקטנות באנגליה "מסוגלות " להביא.
    ההבדלים הם באמת בתגי מחיר שהשחקנים האלה מקבלים אחרי עונה וחצי טובות בהשוואה למה שמקבלים שחקנים באנגליה אחרי עונה אחת טובה.
    תתנו לברומה להראות את מה שמראה חצי עונה באנגליה ומישהי כבר תשפוך עליו 30 מיליון פאונד.