המחזור ה-22 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏20/1/12.

  1. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    פציעות קשות של סטיבן ג'רארד ולוקאס לייבה הן לא חמורות כמו מכת הפציעות הנוכחית של יונייטד, לפחות? שלא לדבר על סוארז, שאברה החרא העליל עליו, וזכה ל8 משחקי השעייה על לא כלום. אם תרצה, אני אעבור גם על צ'לסי ואוכיח לך שגם הם סבלו ממכות.
     
  2. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    אל תשווה את הפציעות של סיטי לאלו של יונייטד. וידיץ' שווה בחשיבותו לטורה או סילבה אצל סיטי, היה מעניין לראות אותם מסתדרים בלעדיו עד סוף העונה. העונה יש ליונייטד המון חוסר מזל בנוגע לפציעות אבל אין מה לעשות, זה חלק מהמשחק. מאוד מתסכל, וכן אפשר להסתכל על זה כתרוץ ליכולת חלשה (רפאל קשר במרכז העונה? זה הזכיר את המשחק שקאריק ופלצ'ר היו בלמים מול פולהאם). לדעתי, אם וידיץ' לא גומר את העונה וקלברלי כשיר אנחנו במקום הראשון. אבל אין מה להרחיב על זה, אלו משחקי "מה היה קורה אם".
    עדיין, להשוות את הפציעות של סיטי למה שהולך אצל יונייטד - זה כבר הגזמה.
    מה שכן, וצריך להודות בזה - לסיטי סגל איכותי יותר. לא בהרבה, אבל איכותי יותר (ואני מדבר על כל הסגל). בנוסף, חוץ מהאגריבס אין להם שחקן שהוא פצוע כרוני. אפשר לומר זו "בעיה שלנו" שאנחנו מחזיקים בובות מזכוכית כמו רפאל ופאביו, את ריו ולצערי העונה גם פלצ'ר - הרי ידעו את הבעיה שלו בעונה שעברה והיה צריך להיערך בהתאם. לא חסרים שחקנים שמרבים להיפצע, וליונייטד יש יחסית הרבה כאלו. יש שחקנים שמשחקים עונה אחרי עונה ולא מחמיצים משחק עקב פציעה.
     
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    בגלל שיש לכם כ"כ הרבה בובות חרסינה(ואתה יכול להוסיף גם את פיל ג'ונס לרשימה הזאת), הסגל שלכם כ"כ גדול. נערכתם לזה. הצוות המקצועי היה מודע לסיכונים ונערך לכך. אז אתה לא יכול לבוא עכשיו ולבכות על הפציעות, נכון?
     
  4. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    כן, הן כן העדרויות משמעותיות- אמרתי שלא בדקתי לעומק.
    לגבי סוארז ואברה, אתה לא שווה תגובה.
     
  5. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    ווקר המגן הצעיר של ספרס, קרא לאוהדי סיטי אוהדי הצלחות...
    https://p.twimg.com/Ajyja59CAAIPnHi.Xxx
     
  6. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    חחח איזה מלך

    שוב יונייטד בפעם המי יודע כמה מציגה משחק לא הכי טוב אבל את הנקודות היא יודעת לקחת... זאת הגדולה של הקבוצה הזאת, שלדעתי גם תיקח את האליפות
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,352
    לייקים שהתקבלו:
    4,707
    א. פיל ג'ונס חרסינה? הוא בקושי החמיץ משחק העונה עד כה.

    ב. אלא אם יש לך כסף ענק ואפשרות לחלק משכורות בכיף, שום דבר לא יכול לגבות לחלוטין אובדן של שחקנים כמו וידיץ' ובטח שום דבר לא יעזור אם חסרים לך 5-6-7 שחקני הגנה במכה ואתה נאלץ לעלות עם קשרים שם.

    ג. מסכים לחלוטין שבמקום לדבר על סיטי, צריך להיות גאים במצב אליו הגענו למרות כל הפציעות.
     
  8. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אמיר, לאיזה עוד קבוצה בליגה יש 5 בלמים, שזה התפקיד הבסיסי שלהם? אני יודע, פיל ג'ונס הגיע אך ורק בגלל כורח הנסיבות, אבל עדיין 5 בלמים זו כמות גדולה מאוד של בלמים. אני מניח שהצוות המקצועי ידע שתסבלו ממכה כזאת במהלך העונה, לכן שמר לעצמו הרבה אופציות(אחרי הכל, יכולתם למכור את אוואנס אחרי שהבאתם את ג'ונס). נכון שזה לא אידיאלי לאבד את שחקן ההגנה הכי טוב שלך, ונכון שזה לא אידיאלי לעלות עם שחקני קישור בהגנה, אבל ריככתם את המכה, לפחות, ע"י כך שעיבתם את הסגל בהגנה.

    בנושא אחר, איזה צמד גולים אדיר היה לרובי קין במדי וילה שלשום. לא ידעתי שיש לו בכלל ברפרטואר בעיטות מרחוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/12
  9. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    5 בלמים, ועדיין קרה כבר שהיינו רק עם בלם אחד כשיר וקאריק שיחק בלם שני. החשוב מכולם כבר סיים את העונה, ועל פרדיננד קשה לסמוך כי הוא כשיר משחק כן משחק לא.
    רשימת פצועים אפשרית מאתמול: קאריק, אברה, רוני, נאני, אוואנס וג'ונס. לא ברור מה קורה איתם כרגע. רק בשביל להסביר עד כמה ההשוואות לפציעות של סיטי או של ליברפול הן מגוחכות. לליברפול יש 2-3 פצועים, ליונייטד נפצעים 2-3 שחקנים כל משחק. זאת רשימת בלתי נגמרת, ורק מי שאוהד את הקבוצה מודע לכמה המצב רע מהבחינה הזאת. לסיטי בכלל אין פציעות, והעובדה שיונייטד נמצאת איפה שהיא נמצאת כרגע היא בגדר נס, והיא זאת שצריכה לקבל את המחמאות בראש ובראשונה, אבל כמובן שזה לא קורה מסיבות רבות.
     
  10. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    פרגוסון כמובן לקח בחשבון פציעות של ריו אבל לא העלה על דעתו שתהיה פציעה של נמניה לכל העונה. חמישה בלמים, זה נכון, אבל תזכור שג'ונס וסמולינג יכולים לשחק גם באגף וג'ונס יכול לשחק גם בקישור, וגם עשה זאת בבלקבורן. פרגוסון בנה עליהם, אבל לא ציפה שהם יקחו את המושכות כל כך מהר. למזלנו, סמולינג וג'ונס (וגם אוונס) עושים עבודה מעולה יחסית לבלמים צעירים.
     
  11. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    , אני רוצה להזכיר לך, שליברפול משחקת עכשיו בלי קשר אחורי בכלל(לוקאס גמר את העונה, וספירינג יש לו משהו בהאמסטרינג), אגר משחק העונה ברצף יותר מאי פעם(והוא הבלם הטוב ביותר שלנו מזה שנים) וזה די נדיר, ואנחנו ללא סוארז ל8 משחקים. ג'יז, אכן רק יונייטד נדפקת בגלל הפציעות וההעדרויות.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אם מישהו ישאל אותי פעם מאיפה אני מסיק על השינאה והקינאה ליוניטד או על חוסר האוביקטיביות שנובעת מאותה שנאה וקינאה אני לא אצטרך לכתוב כלום אלא פשוט אתן לינק לדיון הנוכחי.
    רק עכשיו יצא לי לעבור על עמודי הדיון, ואם בתחילת הדיון המסקנה חלפה בראשי, ככל שהעמודים התקדמו השינאה וחוסר האוביקטיביות רק בולטת עוד ועוד עד שהיא כבר זועקת לשמיים.

    אמנם בהתחלה זה הציק, אבל אחרי שהנושא עלה שוב ושוב זה העלה לי חיוך לפנים.
    השינאה והחוסר באוביקטיביות בכל מה שקשור ליוניטד נובעים רק מההצלחה שלנו לאורך השנים. אם היינו קבוצה סימפטית ונחמדה אז הביקורות היו שונות לחלוטין.
    לא הייתי מחליף את המעמד שלנו בשום דבר אחר בעולם. הלוואי והמצב הנוכחי לא יגמר לעולם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/1/12