המחזור ה-23 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏22/1/10.

  1. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מתי כבר אנשים יבינו שאין כזה דבר פיירפליי כשעל כף המאזניים מונח הניצחון של הקבוצה.
    כן, מה שעושים/עשו מסי, רונאלדו, ג'רארד, רוני ופאברגאס זה מכוער, ואנחנו, האוהדים היינו מעדיפים את זה אחרת, אבל זה מה שכולם עושים/יעשו. ומי שחושב שלא אז הוא פשוט תמים. אין בק'טע הזה צדיקים.
    נראה אותכם עוצרים את המשחק במצב של פיגור כאשר ניצחון יעלה אותכם לפסגה (גאלאס/פברגאס). או עכשיו במצב של רוני כשהקבוצה ביתרון שביר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  2. FaN_MU Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/07
    הודעות:
    583
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אני אגיד... שוער של האל אחרי הדיפה נוראית נתקע בשחקן שלו, והאל הם אלה שבוחרים להמשיך לשחק למרות שיכלו להרחיק את הכדור. מה הקטע שרוני יעצור את המשחק בגלל ששני אפסים מהאל מתנגשים אחד בשני?
     
  3. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה זה משנה מי מתנגש במי? כמו שדנילסון נפל לבד ואברטון המשיכו.
    ולמי שחשב למעלה, זו לא הייתה פגיעת ראש. יותר בכיוון הצלעות.
     
  4. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אם זה באמת כל מה שיש לך לומר אז או שתתאפק או שתשלח לי הודעה פרטית. ואחרי זה אומרים שאני הורס את הדיון.
    רשמתי שראיתי רק מחצית אחת והתייחסתי רק אליה. האל התפרקו לרסיסים אחרי הגול השני, עוד כמה דקות זה היה נגמר בעשירייה. מצטער שהתייחסתי רק לרגע המפנה במשחק ולא לשערים של רוני בגארבג' טיים, זה באמת נורא מריר ופתאטי מצידי. מוזר שלא חשבת ככה על חברך ג'ורג' בסט שההתייחסות שלו לקאמבק של ארסנל אתמול הייתה רק שגאלאס צריך היה לקבל כרטיס שחור. אבל אני כבר מזמן בעיקר צוחק מההודעות שלך.
     
  5. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לשחקן האל שהרחיק את הכדור הייתה אפשרות לבעוט אותו לקרן או לחוץ. אם הוא לא עשה זאת, למה ששחקן יונייטד יעשה זאת במקומו? שחקני האל עצמם המשיכו לשחק והתחילו להתלונן רק כשהכדור חזר לרגל של שחקני יונייטד. האל קבוצה מלוכלת (פייגן שחקן כל כך מגעיל, כל המשחק התגרה בשחקני יונייטד, איזה כיף שריו אגרף לו את הראש בסיום), וגשדאוסון התנגש בשוער שלו, כשהכדור היה על קו ה16, לא הייתה שום סיבה להאמין שדאוסון לא מתחזה כדי למנוע מקבוצתו לספוג שער.

    רשמים מהמשחק:
    - ברוך הבא נאני לעונת 2010, באיחור אופנתי של חצי שנה.
    כל הכבוד לקבוצה שהצליחה לנצח את המשחק הזה בעשרה שחקנים. עד מתי פאק ג'י סונג?
    - בלי רוני אנחנו נלחמים על מקום באופ"א. מלך.
    - ההגנה נראתה טיפה לחוצה לעתים אבל זה מובן, בקושי שיקחו העונה בייחד והמשחק הזה הוא עוד צעד בדרך להורדת החלודה. ריו סך הכל היה טוב למרות כמה רגעים לא יציבים. לפחות הורדת החלודה הזו הגיעה מול הנגרים של האל ולא מול ארסנל בשבוע הבא. לפחות בראון לא באמצע. זה כבר שיפור.


     
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אין הרבה מה להתעודד מהניצחון הזה. במצב של 1-0 הגיע להאל פנדל (ואולי ההתאחדות תשעה את ריו מהדרבי ומהמשחק באמירייטס, פחד לעלות שם עם אוואנס ובראון), השער השני היה מביש ובאותו רגע המשחק נגמר. אנחנו עדיין לא חדים מספיק וגם במשחק עם שליטה ברורה שלנו האל בקלות הייתה יכולה להשוות ל1-1.
     
  7. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    אני באמת לא מבין למה אנשים מצפים מרוני כשהוא במצב אחד על אחד מול שוער כשהמטרה היא ניצחון, לבעוט את הכדור החוצה?חלאס כבר עם השטויות האלה.
    לפני שאוהדי ארסנל קופצים אני גם לא באתי בטענות כנגד פברגאס כשכבש לאחר הכניסה של גאלאס, הייתה עבירה חמורה?פגיעת ראש?שהשופט יעצור את המשחק אני לא מבין למה לצפות משחקן שמגיע אחד על אחד מול השוער פתאום לבעוט החוצה.

     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    AW אם תקרא את התגובות שלי בעבר תשכיל ללמוד שאני מפרגן גם לקבוצתך ביום שהיא מציגה כדורגל גדול ועשיתי זאת לא מעט פעמים בעבר.
    לך באופן אישי יש בעיה לפרגן.
    תמשיך לצחוק כמה שתרצה כי "הפוסל במומו פוסל". ולעת הזו .. אני את דברי אליך סיימתי. שלום ולא להתראות.
     
  9. Three Lions Member

    הצטרף ב:
    ‏23/11/09
    הודעות:
    77
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא בגלל שלא הייתה עבירה אלא זו פגיעה שלא קשורה במשחק היה יותר נכון לעצור את המהלך. אבל אוהדי יונייטד מפספסים את הנקודה, שחקן שכב פצוע מול העיניים של ווין רוני כשהוא הבקיע, אין מצב שהוא לא ראה מה קורה מול העיניים. במקרה של ארסנל נגד בולטון עוד אפשר להאמין ששחקנים חשבו שזאת התחזות בגלל מקרה שנוי במחלוקת, הרי השופט לא נתן עבירה, וכשהם המשיכו במהלך מי ששיחק קדימה, כמו פברגאס, לא הסתכל בכלל מה קורה מאחוריו. במקרה של רוני אפילו זה לא היה.
    זה רק מראה על דבר אחד: מי שעוצר את המשחק הוא השופט בלבד. אין סטנדרטים כפולים. ביום רביעי היה צריך לעצור את המשחק בעקבות עבירה, היום היה צריך לעצור את המשחק בעקבות פגיעת ראש של שחקן. זה לא נעשה. זה מה יש והגיע הזמן להפסיק עם זעקות הגוועלד וכל טהרני המוסר שתמיד מפנים אוהדי קבוצות יריבות שזורקים אבנים כשהם גרים בבית מזכוכית...
     
  10. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בד"כ לוקח להם קצת יותר זמן לקבל החלטות כאלה, ככה שיכול להיות שבדרבי הוא עוד ישחק, אבל קשה לי לראות מצב שההתאחדות לא מרחיקה אותו. זה היה רחוק מהמהלך ולכן השופט פספס את זה אבל זה מסוג המקרים הקלאסיים של הרחקה בדיעבד.
     
  11. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי והיה אפשר לשחק את המשחק במצב של 0-1 לנו וכדור חופשי חוזר.
    אני שונא לראות קבוצות שמנצלות פגיעות של שחקנים כדי לסכן את השער.
    כמובן שכשיש ספק ושחקנים מקבוצה מסוימת צונחים לכר הדשא כל 10 דק' אז כבר אין טעם לעצור את המשחק, אבל היה ברור לגמרי שדוסון נפגע (לא משנה איך/שחקן של קבוצה מסוימת פצע אותו) ולא ניסה לרמות.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    חבל שהמנהלים כאן מעדיפים שדיונים טובים יהרסו וימלאו בויכוחים על שיפוט מאשר שהדיונים יהיו נטו כדורגל ויהיה דיון נפרד על טעויות שיפוט.
     
  13. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הפרשן הדרמה קווין תיאר את המהלך כאילו ריו מינימום נשך לו את הביצה בתוך הרחבה. איזו הגזמה. סך הכל לא היה שם כל כך הרבה ואני כלל לא אופתע לראות את ההתאחדות לא פועלת בנושא. שניהם נאבקו על מיקום, ריו היה טיפה יותר פיזי והפיל אותו. זו לא הייתה פעולה שבאה משום מקום וללא קשר למשחק. כן, היה שם מגע מיותר, אבל לא חושב שזה מצדיק השעיה על התנהגות לא ספורטיבית כי זה היה חלק ממאבק לגיטימי בתוך הרחבה.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    השערים של פברגאס ורוני רק ממחישים כמה כבר אין צדיקים בכדורגל של היום. ג'רארד ורוני שהם ללא ספק מהכוכבים של הכדורגל האנגלי צוללים וממש לא מעט, וכבר כמעט ולא עוצרים משחק אחרי פציעה אלא אם זה במרכז המגרש ואין מה להפסיד. וזה כמובן לא רק בפרמיירליג. חבל שזה ככה אבל זה המצב, וכל עוד לא ינקטו סנקציות נגד הדברים האלה ויחוקקו חוקים שימנעו משחקנים לפעול ככה - זה ימשיך.
    לדעתי הכנסת טלויזיה במקרים של צלילות לדוגמא זה חובה, עם אופציה ל'ערעור' אחד במשחק מצד כל קבוצה(דומה לchallenge בטניס). בנוגע להפסקת משחק במקרה של פציעה - לדעתי זאת צריכה להיות סמכות של השופט ב100%. לכתוב בחוק שהשופט הוא זה שעוצר וזהו, מה שקורה כיום זה שנותנים את זה לשיקול דעתם של השחקנים וכמעט תמיד לצערנו השחקנים מאכזבים ועושים לאו דווקא את מה שהוגן לעשות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת הגול השני הוא לא משהו יפה ולהתגאות בו,אני מאמין שרוב השחקנים היו עושים כמו רוני אבל זה לא אומר שמדובר במשהו יפה או כייפי,גם לא כאוהד של היונייטד.

    בקשר לנאני,באמת משחק מצויין שלו,רוני אמנם הבקיע 4 אבל נאני היה האיש של המשחק.

    לא מובנת לי המחצית השנייה שלנו,במחצית הראשונה לא היינו מבריקים אבל לפחות כן שיחקנו וכן יכלנו לשים גולים,מצד שני במחצית השנייה היינו זוועה עד הגול של רון.