המחזור ה-23 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏29/1/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחקי המחזור:

    יום שבת:
    מנצ'סטר יונייטד- סאות'המפטון
    בירמינגהאם- ניוקאסל
    צ'רלטון- בולטון
    פולהאם- טוטנהאם
    לידס- מידלסבורו
    לסטר- אסטון וילה
    ליברפול- אברטון
    פורטסמות'- וולבס

    יום ראשון:
    בלקבורן- צ'לסי
    ארסנל- מנצ'סטר סיטי

    משחקי יום שבת

    מנצ'סטר יונייטד- סאות'המפטון-- אחרי שכבר פגשה ענקית השבוע יוצאת סאות'המפטון לפגוש עוד ענקית הפעם במשחק קצת יותר חשוב. השבוע הגיעה באירן מינכן הגדולה לסנט. מארי למשחק ידידותי, במהלך המשחק שותף המגן הותיק פרנסיס בנאלי במשך 5 דקות וכשיצא זכה לסטאנדינג אוביישן מלאכותי לאחר שסיים 22 שנה במדי המועדון. במשחק עצמו ברט אורמרוד העלה את הקדושים ליתרון ובאלאק השווה וקבע 1-1. במנצ'סטר עסקו השבוע רבות בסוגיית אלכס פרגוסון שחתם בסופו של דבר לעוד עונה אחת במועדון. החלוץ הצרפתי לואיס סאהה יחכה להופעת הבכורה שלו שכנראה תתקיים בשבת. ללואיס סאהה יש הרבה מה להוכיח, השחקן הביא קבלות בפולהאם וכבר הספיק השנה לנצח את מנצ'סטר סאולד טראפורד אבל השאלה האם הוא מספיק טוב בשביל מנצ'סטר יונייטד לא מפסיקה לצוץ ותשובה נקבל רק על המגרש, למעשה אפשר להגיד שסאהה מתחיל מחדש וחובת ההוכחה היא עליו. שאלת המנג'ר במנצ'סטר לעונה הבאה נפתרה, אבל בסנט. מארי עדיין לא יודעים מי ישב על כסא המנג'ר בעונה הבאה. יותר מזה, יש לא מעט שמועות על כך שסיום עבודתו של סטראכן קרובה מהצפוי. בהנהלת הקדושים בינתיים מכחישים את הדבר. בסיבוב הקודם ניצחה את סאות'המפטון בבית 1-0 ובעונה שעברה באולד טראפורד ניצחו האדומים 2-1 בזכות שער בדקות הסיום של דייגו פורלאן.

    עוד בהמשך...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/1/04
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בירמינגהאם- ניוקאסל-- אחרי התוצאות המאכזבות שהשיגו שבוע שעבר בגביע חוזרות 2 הקבוצות להתרכז בליגה. בשביל ניוקאסל שהודחה ע"י ליברפול זה אומר להתרכז חזק מאוד בהשגת המקום הרביעי על מנת לשחק עונה הבאה בליגת האלופות. האכזבה בניוקאסל בגלל ההדחה מהגביע היא ענקית אבל אין לקבוצה זמן כדי לבכות והיא יכולה להתנחם בזה שנשאר לה גם גביע אופ"א, מפעל שבירמינגהאם מאוד תשמח להשתתף בו עונה הבאה ועל ליגת האלופות לא ממש מדברים בבירמינגהאם ומאמינים שהקרב יהיה בין ליברפול לבין ניוקאסל. ניוקאסל במקום השישי עם אותו מספר הנקודות כמו ליברפול החמישית כאשר בירמינגהאם עם 3 נקודות פחות נמצאת 3 מקומות מתחת ועם משחק אחד חסר. בששת המשחקים האחרונים חניכיו של סטיב ברוס אספו 10 נקודות ומנגד המגפייז לקחו 9 נק' בלבד. משחק הליגה האחרון של בירמינגהאם היה בגשר נגד צ'לסי שהסתיים בפעם השנייה העונה בתיקו מאופס. מאזן הבית של בירמינגהאם הוא לא כל כך יציב, 4 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. מנגד ניוקאסל ניצחה בחוץ רק פעמיים אבל הפסידה גם רק פעמיים וסיימה 6 פעמים בתיקו. בירמינגהאם תחסר עדיין את מאת'יו אפסון הפצוע וכריסטוף דוגארי שמושעה, ניוקאסל תגיע עם סגל מלא אחרי שבלאמי חוזר מפציעה.

    צ'רלטון- בולטון-- בולטון מגיעה לצ'רלטון אחרי שהבטיחה את מקומה בקארדיף השנה אחרי שעלתה לגמר גביע הליגה, בולטון אומנם הפסידה לאסטון וילה 2-0 אבל ניצחה במשחק הראשון 5-2. בולטון עלתה הרבה בזכות אוקוצ'ה שכבש צמד בניצחון 5-2 והשאלה הגדולה היא איך תצליח להסתדר בולטון בלי הכוכב שלה ולשמור על מיקומה בחצי העליון של הטבלה. אלרדייס מאוד מרוצה מקבוצתו ומסתמן שהוא מאוד ישמח להמשיך עונה הבאה עם אותו הסגל. הוא מאוד מרוצה במיוחד מהברזילאי אמרסון שייצב את ההגנה ומקבל הרבה מאוד ביטחון ומחמאות מהמנג'ר שלו. בולטון כאמור נמצאת במקום העשירי רק נקודה פחות מסאות'המפטון ובירמינגהאם שלפניה. בולטון באה אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים כאשר האחרון היה באצטדיון ריבוק על פורטסמות' משער של קווין דיוויס בזכות טעות של שאקה היסלופ, זה היה שערו ה-6 של דיוויס העונה אבל הראשון אחרי חודש וחצי שלא כבש. מנגד נמצאת צ'רלטון, שעדיין בשקט בשקט שומרת לה על המקום הרביעי אבל מאחורה נושפת ליברפול ועדיין משימת ליגת האלופות נמצאת בהחלט בהישג יד. אם צ'רלטון באמת רוצה ליגת אלופות אז היא חייבת לשפר את מאזן הבית שלה שעומד על רק 4 ניצחונות ב-10 משחקים. עכשיו מחכות הקבוצות הגדולות לצ'רלטון בחוץ לכן בבית צ'רלטון חייבת לאגור את כל הנקודות האפשריות. צ'רלטון אז באה אחרי שלא נוצחה כבר שבעה משחקים ומשורותיה ייעדר כנראה סקוט פרקר בגלל עתידו שכנראה יהיה בצ'לסי. מצד שני בולטון חטפה מלסטר את סטיב האווי שאולי יהיה בסגל למשחק.

    פולהאם- טוטנהאם-- פולהאם מארחת את טוטנהאם לדרבי לונדוני בין 2 קבוצות שישחקו שבוע הבא את המשחק החוזר שלהם בגביע האנגלי. פולהאם כבר הייתה קרובה לשלב הבא אחרי שהובילה 1-0 בגודיסון פארק משער של שון דיוויס אבל פרנסיס ג'פרס השווה לקראת הסיום וכפה משחק חוזר בלונדון. מצד שני טוטנהאם ניצלה טעות של שוערה הצעיר של מנצ'סטר סיטי והשוותה וגם היא מביאה את המשחק החוזר ללונדון. פולהאם ממוקמת במקום השביעי רק 2 נקודות מתחת לליברפול וניוקאסל אבל לא נראית אחת שמסוגלת להתמודד על המקום הרביעי אחרי שהפסידה מחזור שעבר 3-1 בסנט. ג'יימס פארק. פולהאם כידוע כבר בלי לואיס סאהה אבל מחליפו, בריאן מקבריידי יערוך הופעת בכורה בשבת. פולהאם מגמגמת קצת לאחרונה אבל הפסידה רק פעמיים בששת המשחקים האחרונים כאשר ב-4 האחרים סיימה בתיקו. פולהאם עם מאזן ביתי בהחלט טוב עם 6 ניצחונות מ-11 משחקים תרצה לחזור למסלול הניצחונות ואין כמו לעשות את זה בבית, עוד בדרבי נגד טוטנהאם. טוטנהאם באה במצב רוח מצויין אחרי שלא הפסידה עדיין ב-2004. במהלך הכריסמס מצב הקבוצה היה על הפנים והיא כבר הייתה מתחת לקו האדום, אבל עכשיו יש לה 3 ניצחונות רצופים והיא כבר במקום ה-11. פוייט מושעה אצל התרנגולים ופוסטיגה ימשיך לפתוח על חשבונו של קאנוטה שלא נמצא. אז בטוטנהאם מחייכים ומקווים מאוד שסוף סוף היא תצליח לסיים עונה עם משהו ביד ולא סתם במרכז הטבלה ומטה.

    עוד בהמשך
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול- אברטון (אנפילד, שבת, 17:00)
    הדרבי ה-170 במספר של המרסיסייד הוא המשחק המרכזי של המחזור, אותו דרבי שאברטון ראתה בו שלוש נקודות בפעם האחרונה רק ב-1999, כשקווין קמפבל ניצח את ליברפול 1:0. בשבועות האחרונים הטופי בויס בהחלט נבלמו, והם ללא ניצחון ב-4 משחקי הליגה והגביע האחרונים, מאז שניצחו את בירמינגהאם 1:0 בגודיסון פארק. בליגה היא אחרי שני הפסדים רצופים לפולהאם ולצ'רלטון (בבית), ובגביע היה זה פרנסיס ג'פרס המושאל מארסנל שהציל אותה מהדחה לפולהאם, מולה תיפגש שוב ביום רביעי בלופטוס רואד, במשחק החוזר, וכך, לקראת הדרבי, המצב בצד הכחול של המרסי אינו בשמיים, מה גם שהמיליונרים מסיימים את חודש ההעברות של ינואר ללא שום רכש ביד. דיוויד מויס שניסה להחתים את ניקי באט ממנצ'סטר יונייטד נאלץ לוותר, ובינתיים הצעה מבלקבורן לגביו של הקנדי תומאס רדזינסקי נדחתה ע"י המנג'ר הסקוטי. השבת, אמנם, בעיותיו יתמקדו בעיקר בהגנה. ג'וזף יובו הניגרי באליפות אפריקה, דיוויד וויר ספג פציעה קשה ודיוויד אנסוורת' בספק. מגן נבחרת אנגליה עד גיל 21, פיטר קלארק, עשוי לפתוח בהרכב, כשגם אלסנדרו פיסטונה או אפילו גארי נייסמית' יכולים להיות מוסטים למרכז ההגנה. אל ההיעדרויות הנ"ל מצטרפים גם ריצ'רד רייט ולי טיי הפצועים, אך דאנקן פרגוסון שסבל מפציעה קלה במהלך השבוע, כשיר. אצל המארחים, הניצחון בגביע 2:1 על ניוקאסל העלה את מצב הרוח של הקבוצה אחרי שבוע קשה בפרמיירשיפ. הפסד 2:1 בוויט הארט ליין לטוטנהאם ותיקו 1:1 בלבד בוולבס שמרו את ליברפול בעמדה נחותה בקרב על המקום הרביעי, אך יכולת מעודדת ושני שערים של ברונו שיירו הספיקו לנצח את המגפייז, והם סימן חיובי לקראת הדרבי. מייקל אואן, שכבש צמד בדרבי הקודם בגודיסון פארק (3:0), מעוניין לחזור ולכבוש גם בדרבי הזה, אך מולו גם לווין רוני יש אותה משימה מול היריבה העירונית. לרשות ז'ראר הוייה לא יעמדו השבת אמיל הסקי (שנפצע מול ניוקאסל), ולדימיר שמיצר ומילאן בארוש הפצועים והסנגלים דיוף ודיאו שנמצאים בטוניסיה. פטריס לוזי השוער המחליף יחזור לסגל, כשפול ג'ונס עזב את ההשאלה בליברפול לטובת וולבס. הוייה צפוי להעדיף את דני מרפי על חשבון הצרפתי הצעיר אנת'וני לה-טלק.

    לידס- מידלסברו (אלנד רואד, שבת, 17:00)
    החיים ממשיכים להיות קשים לאוהדי לידס, אבל מעכשיו- גם השחקנים ירגישו עוד יותר טוב את הקשיים. 25 אחוז ממשכורתם קוצצו השבוע (בהסכמתם) לטובת גיוס חמשת מיליוני הפאונדים שאמורים להציל את לידס מכניסה להליכי פירוק (שיגרמו לאובדן 9 נקודות עפ"י החלטת הפרמייר ליג). קשה לומר שזו הסביבה החיובית ביותר להגיע לקרבות תחתית מפרכים וקשים, אך אם לידס רוצה לשרוד- היא תאלץ לעשות זאת גם תחת הקשיים הכלכליים. שבועיים היו לאדי גריי להכין את קבוצתו להמשך הקרבות בתחתית ללא משחקים, בעקבות פגרת הגביע, אך גם כאן התנאים היו רחוקים מלהיות אופטימליים. לאמין סאקו באליפות אפריקה, מארק וידוקה עדיין באוסטרליה, ואי ודאות כלכלית מלווה את הקבוצה כבר שבועות ארוכים. אחרי ההפסד 1:2 לסאות'המפטון וההידרדרות למקום האחרון (5 נקודות מחוף מבטחים) עקב צבירת הנקודות של וולבס, לידס יודעת שרק ניצחון מול מידלסברו, אותה היא כבר ניצחה העונה בחוץ, ייתן לה אוויר לנשימה. וידוקה וסאקו ממשיכים להיעדר, כמו גם לוקאס ראדבה, דיוויד באטי וזומאנה קמארה, אך לפחות דומיניק מתיאו חוזר מהשעייה. במידלסברו שמחים לקבל לשם שינוי יריבה ששמה אינו ארסנל. אחרי שלושה מפגשים בחודש האחרון בהייבורי שכללו שתי תבוסות 4-1 בליגה ובגביע וניצחון בחצי הגמר הראשון של גביע הליגה (1:0), מקלארן ושחקניו היו אמורים לפגוש את התותחנים שוב באמצע השבוע, אך עקב בעיות בטיחותיות המשחק ייערך השבוע. לבורו זו אתנחתא, אך אתנחתא שחשוב לנצח בה. דני מילס, שזכה במשחקים האחרונים להרבה שריקות בוז מהאוהדים בהייבורי, חוזר למועדון ממנו הוא מושאל והוא צפוי לשחק, בדיוק בשבוע בו מידלסברו ולידס פתחו בשיחות להעברת הבלם בסיום העונה על בסיס קבוע. אוגו אהיוג וגארת' סאות'גייט הבלמים צפויים לחזור לשחק אחרי שהחלימו מפציעות, וכך גם ג'ונתן גרינינג. דוריבה, להבדיל, חוזר מהשעייה, ורק קולין קופר ממשיך להיעדר.

    ארסנל- מנצ'סטר סיטי (הייבורי, ראשון, 18:00)
    זהו המפגש בין הקבוצה עם רצף המשחקים ללא הפסד הטוב בפרמייר ליג, לזו עם רצף המשחקים ללא ניצחון הגרוע ביותר. 11 משחקים עברו מאז ניצחו הסיטי משחק בפרמייר ליג. למרות שבמשחקים האחרונים שלהם הסיטיזנס הראו סימני תחייה, הם עדיין לא השיגו את הניצחון המיוחל בליגה. במשחק הפרמייר ליג הקודם היא סיימה ב-1:1 ביתי מאכזב עם בלקבורן, ואח"כ היא סיימה ב-1:1 ביתי בגביע עם טוטנהאם. הניצחון היחיד שלה היה במשחק החוזר בגביע בסיבוב השלישי על לסטר, 3:1, שהיה ניצחון חוץ- ומכאן קווין קיגן יכול לשאוב עידוד לקראת משחק החוץ בלונדון ביום ראשון. אלא שארסנל איננה לסטר, וקיגן יודע כי הוא יזדקק ליכולת שיא מכל שחקניו ובעיקר מהכוכב הגדול ניקולה אנלקה שחוזר למועדון בו פרץ לתודעה העולמית כחלוץ. אנלקה, שכבש העונה כבר 18 שערים בכל המסגרות, הוא הסנונית הבולטת ביותר לשיפור ההדרגתי בסיטי, שכן הוא כבש ב-6 מתוך 7 המשחקים האחרונים של הקבוצה. הוא יחפש את הכיבוש גם בהייבורי, כפי שהוא עשה בשנה שעברה. לא פחות מאנלקה, קיגן יצטרך את ההגנה הבעייתית שלו (אותה הוא ניסה לחזק בבלגי דניאל ואן בויטן ונכשל) בכושר, מול הקבוצה שכבשה בהכי הרבה משחקים השנה בליגה (20), וב-95 מתוך 99 המשחקים האחרונים בפרמייר ליג. אחרי 22 מחזורים ועם הכניסה לחודש פברואר ארסנל היא גם הקבוצה היחידה באנגליה שעדיין לא הפסידה. ארסנל הפגינה במשחקים האחרונים שלה יכולת טובה מאוד. שמינייה מול מידלסברו בשני משחקים בהייבורי וניצחון חוץ בוילה פארק הקפיצו את ארסנל למקום הראשון ערב המחזור ולשמינית גמר הגביע שם תתמודד עם צ'לסי בקרב ענקים. רק ההפסד של ההרכב השני של הקבוצה לבורו בגביע הליגה (היחיד מול קבוצה אנגלית השנה) קילקל מעט, אך בשבוע הבא תינתן לצעירים של ונגר הזדמנות לתקן עצמם בריברסייד. השבוע ארסנל גם עשתה צעד מפתיע ומרשים בשוק ההעברות, כשרכשה את הספרדי הצעיר חוזה רייס מסביליה תמורת 17.5 מיליון פאונד, שיא ההעברות של הקבוצה. ספק אם רייס יערוך הופעת בכורה, כיוון שהוא גורר עימו עונש השעייה מספרד למשחק אחד, ולא ברור אם הוא תקף גם באנגליה. פטריק ויירה יעדר בודאות (מוצהב), כמו גם וילטורד ואליאדייר הפצועים וקאנו שבאליפות אפריקה. פרדי ליונגברג ופסקל סיגאן בספק למשחק, אך דניס ברגקאמפ צפוי לפתוח לצד תיירי הנרי שחוזר להרכב אחרי שבועיים בחוץ. בסיטי, דני טיאטו פצוע ורובי פאולר בספק, אך דיוויד ג'יימס יחזור לשער אחרי היעדרות ממשחק הגביע (שיחק כבר העונה בגביע במדי ווסטהאם).
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לסטר- אסטון וילה-- אם נסתכל למחזור שעבר קבוצה אחת באה אחרי תיקו חוץ 3-3 והקבוצה השנייה באה אחרי ניצחון ביתי 2-0 ואפשר להניח ששתי הקבוצות באות במצב רוח טוב. אבל עדיין 2 הקבוצות חייבות ניצחון במיוחד לסטר שעדיין מסובכת קשות בחלק התחתון של הטבלה. אסטון וילה אומנם זאת שבאה אחרי ניצחון 2-0 אבל זה על בולטון באמצע השבוע ולמרות הניצחון הקבוצה לא הצליחה להעפיל לגמר גביע הליגה אבל עדיין אולירי אמר שהוא מרוצה ממה שראה וגאה בשחקניו. מצד שני ללסטר היו שבועיים לחשוב איך הם הפסידו יתרון של 3-1 אצל מידלסבורו. לסטר כבר הובילה 3-1 כאשר הגיע הדקה ה-90 אבל 2 שערים בתוספת הזמן השאירו את הקבוצה בהלם ועם תחושת אכזבה גדולה מאוד. בינתיים מיקי אדאמס מנג'ר השועלים מתמודד עם שמועות שהוא יהיה מנג'ר סאות'המפטון בעונה הבאה. אדאמס לא ממש הכחיש ורק אמר שזה תמיד מחמיא לו שיש שמועות שמקשרות אותו לכל מיני קבוצות. בפעם האחרונה שהקבוצות שיחקו ביחד בפילברט סטריט הייתה באפריל 2002, המשחק הסתיים בתיקו 2-2.

    פורטסמות'- וולבס-- משחק על 6 נקודות יהיה בפראטון פארק בין 2 קבוצות שעלו העונה לפרמייר ליג. לפני המפגש הקודם ביניהם אמרנו ששימו לב להבדלים ביניהן, פורטסמות' הייתה בצמרת הגבוהה ווולבס הייתה כמו עכשיו שקועה בתחתית. אבל עבר סיבוב והפומפי לא הצליחו להחזיק מעמד למעלה וירדה גם היא למאבקי התחתית. לרדנאפ יש בעיית חלוצים כאשר חלוציו נמצאים באליפות אפריקה או בפציעות. האופציה היחידה שיש לו היא טדי שרינגהאם. רדנאפ יודע שזה בעיה וכבר 2 חלוצים חדשים בדרך, לנדון דונובן הכישרוני שהראה כדורגל במונדיאל האחרון והחלוץ הקרואטי איביצ'ה מורנאר. שניהם יהיו בקבוצה אבל לא יספיקו לשחק בשבת נגד וולבס. פורטסמות' באה אחרי שניצחה את קבוצת הליגה השלישית סקונטורפ בניצחון 2-1 בזכות שער של מאט טיילור שכבש לראשונה אחרי 4 חודשים, בסיבוב הבא יש לפורטסמות' מפגש נגד ליברפול. נחזור לליגה, פורטסמות' הפסידה במחזור האחרון לבולטון בחוץ 1-0 ועכשיו היא רק 2 נקודות מעל הקו האדום, זה היה הפסדה ה-8 העונה במשחקי החוץ. טעות של שאקה היסלופ נתנה לבולטון את היתרון אבל פורטסמות' הייתה לא רעה והגיעה ללא מעט מצבים אבל פשוט לא הצליחה לכבוש. אבל בבית היא קבוצה שונה, יש לה 6 ניצחונות מתוך עשרה משחקים ובמשחק שכזה לפורטסמות' אסור אסור לפשל. פורטסמות' הפסידה ב-4 מתוך 6 המשחקים האחרונים בעוד שוולבס באה אחרי ניצחון על מנצ'סטר יונייטד ותיקו 1-1 נגד ליברפול. למרות התוצאות האלה בגביע האנגלי לא ממש הלך לה והיא הפסידה בבית לווסטהאם ועכשיו וולבס צריכה להתרכז רק בליגה. שחקן שאולי יעשה הופעת בכורה בשבת זה החלוץ קארל קורט שהגיע השבוע ועוד אופציה בהתקפה היא החלוץ הרומני גנאה שכבש את הראשון שלו במדי קבוצתו בהפסד בגביע. קורט בן ה-26 הגיע מניוקאסל תמורת 2 מיליון ליש"ט. בסיבוב הקודם לא הובקעו שערים.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אין סיבה שהמצב בצמרת לא ישאר כפי שהוא עכשיו.
    ארסנל תביס את הסיטי, היוניטד תעבור בקלילות את סאות' המפטון, ורק צ'לסי תתקשה מול בלקבורן, אבל תנצח.
    ובדרבי של ליברפול, שוב אברטון יתנו 30 דקות ראשונות טובות, יחטפו גול ואחרי זה יתפרקו.
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התיאור שלך לדרבי של המרסיסייד כל כך ממצה וקולע (לפחות ביחס לכמה דרבים בשנים האחרונות, כולל זה בסיבוב הקודם), לא ניתן לתאר זאת טוב יותר. בסה"כ אברטון יכולה לעשות צרות לליברפול ולסחוט ממנה תיקו באנפילד כמו בשנה שעברה (0:0), הפעם אני מתקשה להאמין שזה יקרה בגלל החסרון של שחקנים רבים בהגנה, אבל בעיקר בגלל שהקבוצה השנה פשוט חסרה את הנחישות שהייתה לה בשנה שעברה. כל מה שהיא יכולה לקוות זה שליברפול תביא לידי ביטוי את היכולת שלה מהליגה, בעיקר מההפסד לספרס, ולא מהדקות הטובות מאוד שהיא נתנה מול המגפייז בגביע.

    עדכון לגבי הופעות הבכורה:

    לואיס סאהה יפתח מחר בהרכב של מנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון, וסקוט פארקר צפוי להיכלל בסגל של צ'לסי בבלקבורן. ובארסנל, אחרי שהיה ספק באשר לשיתופו, חוזה אנטוניו רייס יוכל לשחק ביום ראשון. היום התברר כי עונש ההשעייה עקב צהובים אותו היה אמור לרצות בספרד לא נגרר למדינות אחרות, והוא ייכלל בסגל למשחק מול מנצ'סטר סיטי.

    http://www.arsenal.com/images/reyes5.Xxx
    רייס במסיבת העיתונאים הרשמית
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בלקבורן- צ'לסי- בלקבורן הספיקה העונה לעשות סיבוב קצר בגביע אופ"א, אבל בליגה לא ממש הכל הולך והקבוצה נמצאת במקום ה-16 רק 3 נקודות מעל הקו האדום. יש להם רק ניצחון 1 בשבעת המשחקים האחרונים ואחד הגורמים המרכזיים לעונה הלא טובה הזאת זה המאזן במשחקי הבית. 10 משחקים, 3 ניצחונות ו-6 הפסדים. כאשר משחק הבית האחרון היה מול בולטון והרוברס כבר הובילו 3-1 אבל הפסידו בסופו של דבר 4-3. לצ'לסי יש מן הסתם מאזן טוב הרבה יותר אבל הקבוצה מציגה בזמן האחרון לא את היכולת שציפו ממנה וארסנל ומנצ'סטר כבר הספיקו לפתוח ממנה פער קטן. אם צ'לסי רוצה להיאבק באמת באליפות היא חייבת להכנס לתקופה טובה ולנצח כל דבר שעומד מולה, רק כך היא תתמודד באמת עם אריות הליגה האמיתיות. בצ'לסי בטוחים שארסנל ומנצ'סטר עוד ימעדו לא מעט העונה ובטוחים שהכל תלוי בהם, צ'לסי חייבת לשמור על יציבות ולא לאבד נקודות בצורה כל כך סתמית כמו ה- 0-0 האחרון נגד בירמינגהאם וההפסד העלוב לליברפול. צ'לסי לא ספגה שער בארבעת המשחקים האחרונים שלה ובטוחים מאוד במשחק ההגנה שלהם והדגש בזמן האחרון הוא על משחק ההתקפה שצריך לכבוש יותר. בנובמבר הייתה לצ'לסי תקופה דומה שבה היא לא ספגה במשך 6 משחקים ואז זה הספיק כדי להעפיל למקום הראשון, אם צ'לסי תמשיך לא לספוג זה יספיק בינתיים רק לצמצם פערים ממנצ'סטר וארסנל. מנגד בלקבורן בהחלט תקנה משחק כמו בסיבוב הקודם שהצליחה לסיים בתיקו 2-2 בגשר. בעונה שעברה באיווד פארק בלקבורן שוב הובילה פעמיים, כמו העונה בגשר, אבל אז צ'לסי הצליחה שוב להשוות פעמיים ואף לנצח בזכות המאסטרו ג'יאנפרנקו זולה. לסונס יש בעיות בסגל, בארי פרגוסון סיים את העונה כזכור וגם סטיבן ריד, דיוויד תומפסון ולורנצו אמורוסו לא יהיו כשירים. מי שיערוך הופעת בכורה בקבוצה הוא המגן מייקל גראי שהגיע השבוע מסנדרלנד בחינם לשנתיים וחצי. אומנם לסונס לא יהיה סגל מלא למשחק והמצב המוראלי בקבוצה הוא לא בשמיים אבל תוצאה טובה ביום ראשון יכולה לגרום לשינוי לטובה ולהוות נקודת מפנה שמייחלים לה כבר הרבה זמן בקבוצה. בצ'לסי גם לא הכל ורוד בכל מה שקשור לפציעות. חואן ורון, קרספו וסטאניץ' פצועים. מקאללה ומוטו בספק וג'ו קול ייעדר בגלל השעייה.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חואן ורון??? מי זה? זה לא השותף של עימנואל פטי למשחקי הברידג' השבועיים?

    כמו שלירן אמר ההגנה של צ'לסי התצייצבה במשחקים האחרונים, אבל צריך לזכור שג'וני טי עדיין לא החלים מהפציעה, הוא והות' בספק מאוד גדול למשחק. גם אם יוחלט שטרי כשיר אני לא חושב שהוא יפתח. מה שאומר שדסאי כן משחק. מה שאומר שצ'לסי מאוד תלוייה בשאלה על איזה רגל דסאיי דרך כשהוא יצא מבית האבות הבוקר...

    אבל הבעיות היותר גדולות של צ'לסי הן בקישור. מקאללה החלים ואמור לשחק לצד למפארד במרכז וגרונקס על אחד האגפים. ראניירי אמר שהוא לא חושב שדאף מסוגל לחזור אל הדשא עדיין, וזו מכה מאוד קשה לצ'לסי.
    האופציות שעומדות על הפרק הן בכורה לסקוטי פארקר בהרכב, או הזזה של אדריאן מוטו לאגף שמאל של הקישור לפני האסלבוק וגודיונסן בחוד.
    לרוברס יש בעיות מאוד קשות בהגנה, מרטין טיילור בדרך החוצה מהקבוצה וגרסקו מורחק בנוסף כמובן להיעדרות הארוכה של אמורוסו - אני מעדיף לראות את מוטו מנסה דרך אגף שמאל, זה הרכב שיביא יותר איום מבחינה התקפית.
    היות וראניירי תמיד נשאר ראניירי אני לא אופתע לראות את פטי בהרכב כאשר למפי עובר ימינה. באיטליה כמו באיטליה - משחקים בונקר. נקווה להתבדות.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    פתיחה חלומית לסאהה בינתיים. 18 דקות ו- 1-0 משער שלו. אומנם זה יותר שער עצמי של קווין פיליפס אבל השער הזה נרשם על שמו וזה הכי חשוב מבחינתו.
     
  10. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    2-1 ליונייטד. סאה עם ה- 1-0 ליונייטד, סקולס עם השני וקווין פיליפס מצמק.
     
  11. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השער הזה יירשם כנראה כעצמי של פיליפס, בדיוק כמו שרשמו לדאביזס שער עצמי ממצב זהה לחלוטין מול צ'לסי (אחרי בעיטה חופשית של הסלביינק). בכל מקרה, שערים לפחות יש. רמה גבוהה? לא ממש...

    אני קורא נכון, או שמא אתה רומז שראניירי בונקריסט?... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/blink.Xxx
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מחצית טובה יש לנו באולד טראפורד.

    השער הראשון הוא פוקס כמובן וזה שער חצי עצמי, השער השני של מנצ'סטר היה מהלך קבוצתי נהדר ויפה מאוד. והשער המצמק של פיליפס גם היה די במזל כי הוא פגש בברט אורמרוד.

    ההגנה של מנצ'סטר נראית חדירה ומפוחדת, אחרי השער של סוטון האורחים השתלטו על המשחק ולא השאירו למנצ'סטר סיכוי לעבור את החצי.
    אם סוטון ימשיכו את המחצית השנייה כמו שסיימו את הראשונה אז בהחלט יש להם סיכוי לצאת עם משהו מהמשחק הזה.
     
  13. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכמובן שהיריבות לצמרת של מנצ'סטר צריכות לקוות שהאדומים ינצחו, ושישכחו מבעיות ההגנה שלהם ולא יחזקו את עצמם בעוד איזה בלם בחלון שאוטוטו נסגר.
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הזה היה השכונה של השנה בפרמייר ליג. מלר יכול להתלהב עד מחר, והמשחק אמנם היה מבדר, רק שאיכות משחק אמיתית הייתה באולד טראפורד היום מעטה במיוחד.

    לא רק שסאות'המפטון המשיכו את המחצית הראשונה, במחצית השנייה הם היו טובים הרבה יותר מהראשונה, ובטח שהם היו עדיפים על מנצ'סטר החלשה.

    אבל מה לעשות, הם שיחקו מול הקבוצה הכי מזליקית באירופה, הקבוצה היחידה שמסוגלת לכבוש שלושה שערים משלושה וחצי מצבים ותודות לשני שערים עצמיים וטעות חובבנית (ולא אופיינית) של שוער, לשחק מחורבן בהתקפה כמעט כמו בהגנה, ולספוג 11 קרנות ולמעלה מעשרה מצבים קורצים וחלקם גם מצבי שער בטוח- אבל עדיין לנצח. קוראים לזה פוקסיונרים במילה פשוטה, אבל משה אוחיון עדיין בטוח שארסנל מקום ראשון רק בגלל מזל. נו, ומה יונייטד עכשיו?...

    מבחינת יונייטד, זה היה משחק עלוב הרבה יותר מאשר המשחק מול וולבס לפני שבועיים (חוץ מזה שהפעם לואיס סאהה היה, והיה טוב במחצית הראשונה). כדורגל שכונתי להחריד, מעט מאוד שטף במשחק, איבודי כדור בלי סוף (מי אמר כריסטיאנו רונאלדו?), ויכולת הגנתית פאתטית (מה לעזאזל קרה למיקאל סילבסטרה?). ועדיין הם ניצחו. אין מה לעשות, זו יונייטד, היא תמשיך לקבל מתנות, וככה הם גם ייקחו את האליפות. עם כדורגל שנופל מזה של היריבות שלה כשהן בכושר סביר פלוס, עם טונות של מזל ושערים עצמיים למכביר, ואם אפשר- גם עם עזרה מהשיפוט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/04
  15. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאות מחצית בפרמיירשיפ:

    בירמינגהאם 0- ניוקאסל 1 (גארי ספיד, 37).
    צ'רלטון 1 (ג'ונתן יוהנסון, 13)- בולטון 1 (הנריק פדרסן, 1)
    פולהאם 1 (מלברנק, פנדל 45)- טוטנהאם 1 (רובי קין, פנדל 18)
    לסטר 0- אסטון וילה 0
    לידס 0- מידלסברו 0
    ליברפול 0- אברטון 0
    פורטסמות' 0- וולבס 0

    ושמישהו יטמין מטעןן דמה במשרדים של ספורט 5+ http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/mad.Xxx