המחזור ה 25 בסריה A :: משחק עונה באיטליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏24/2/12.

  1. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    מעניין איך פתאום כל אוהדי יובה לא יודעים שנבדל אחרי הדיפת שוער נקבע לפי המיקום של השחקן בעת הבעיטה לשער של החבר לקבוצה, לא בעת ההדיפה של השוער
     
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    FelaKat,
    כשקייליני מנפח בתקשורת אירוע שולי בסיום משק ומסלף דברים, הוא בעצם מבקש שזלטאן יקבל עונש ולמרות שלא אמר זאת, משתמע שהוא מתלונן שהשבדי לא קיבל עונש מהשופט (היו מקרים שהרחיקו שחקנים לאחר סיום המשחק). ניתן לראות בבירור שקייליני לא התערב כדי למנוע אלימות אלא הוא מנסה למשוך תשומת לב.
     
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    כן, אני רוצה לדבר על הקאלצ'ופולי. אתם מאשימים אותי שאני מתעקש להוציא את השלדים מהארון? יש לכם נשיא שמתעקש להשאיר את דלתות הארון פתוחות וכמעט מתחנן שידונו בעניין. זה אמור להיות חד סטרי? אתם רוצים לדון בעניין ולדרוש אליפויות שלא מגיעות לכם ומצפים שכולם ישתקו, ישבו בצד ולא יאמרו מילה בעניין?

    לאף אחד לא מגיעים האליפויות האלה. לא לכם, לא לנו ובטח לא לאינטר. אלו אליפויות לא כשרות והנשיא שלכם בא ואומר שאין לו בעיה עם זה ומשתמש ברטוריקה טכנית כדי לנסות ולהבהיר שיובנטוס "לא ביקשה את זה" ושמוג'י פעל על דעת עצמו ושאר שטויות. כאילו שזה משנה את התוצאה הסופית. כאילו שאף אחד לא ראה את כל השריקות ההזויות. וכשמרבית האוהדים שלכם צועקים "29", למרות שאתם וכולם בעצם יודעים שאלו אליפויות שנלקחו ברמייה, זה מסריח יותר מכל דבר אחר. זאת הודייה שאתם בעצם בסדר גמור עם העובדה שהקבוצה שלכם רימתה את כל הליגה. זה אומר גם שלא למדתם כלום ושאתם לא מתביישים במעשה. כשאתם תעברו הלאה, תרדו מהבקשות ההזויות שלכם ותקברו את השלדים עמוק בארון, אז תוכלו לבוא אליי ולאחרים בטענות על כך שאנחנו מזכירים את הפשעים שלכם.

    כן, עמרי, השופט כן לקח לנו את המשחק. אם היינו עולים ליתרון 2-0 עם כל המומנטום שלנו, מלכתחילה לא היינו צריכים להמשיך עם משחק הלחץ המטורף וההשקעה העצומה בניסיון לחפש את השער השני שהגיע לנו. כשאתה מוביל 2-0 הצורך לרוץ ולרדוף הרבה יותר קטן מאשר ביתרון נזיל ושברירי של 1-0 וחלוקת הכוחות הרבה יותר קלה. יש כל-כך הרבה אספקטים שאתם מתעקשים להתעלם מהם כשאתם מנסים לחשב את טעויות השיפוט במשחק ואתם לא קולטים עד כמה שזה דפק אותנו מכל בחינה אפשרית.

    ועוד פעם. לא יודע אם אתה טורח לקרוא את הדברים שלי שאתה ממשיך לחזור "הלכתם אחורה". לא הלכנו אחורה. נדחקנו אחורה כי לשחקנים שלנו נגמר הכוח. ככה זה כשאתה משחק בשלושה מפעלים עם סגל פצוע וצריך לרדוף אחרי שערים נוספים כי פסלו לך אחרים. לא יודע אם קלטתם את זה, אבל הובלנו 1-0, עלינו ל2-0, ואז כשפסלו את השער, נדרש מאיתנו להבקיע עוד שער. כלומר עבדנו בקצב שנדרש כדי לעלות מולכם לתוצאה של 3-0 תוך פחות משעה. אתם קולטים בכלל מה זה אומר מבחינת השקעת אנרגיות?

    עכשיו לרודי,
    כאילו שאתה יכול בכלל להבין מה זה להיות גם אוהד איטליה וגם אוהד מילאן. כולנו אכלנו חרא עם הנבחרת, אבל לך לפחות יש את יובנטוס שתחפה על זה. אני אוכל חרא מהשופטים גם בנבחרת וגם בקבוצה שאני אוהד. סליחה באמת שפעם בכמה שנים אני מעז להתפרע עם "התקפה פסיכוטית".

    איך אתה משווה בכלל? מה זה הדוגמאות האלה? איך אפשר להשוות בין טעויות שיפוט שב-100% דפקו צד אחד באופן לא חוקי לשני מקרים גבוליים שהוחלט עליהם מראש לאחר דיונים ארוכים כשלשתי הצדדים אפשר להביא טיעונים הגיוניים ומשכנעים (במיוחד במקרה של משחק הגשם)?

    ואין דבר שאני שונא יותר מהטענה של SHIT HAPPENS ושפעם זה לטובתך ופעם לרעתך. מפתיע גם שזה תמיד בא מהצד שהרגע נהנה מטעות שיפוט קיצונית לטובתו. זאת לא הטלת קוביה שכל הצדדים חייבים להשתוות בסופו של דבר במספר הנפילות עליהם. זאת לא עקומה סטטיסטית שחייבת להתיישר עם הזמן מבחינה מתמטית. לא רוצה בכלל לראות טעויות שיפוט. נמאס לי לשמוע חלאות כמו בלאטר ופלאטיני (הופה, הנה עוד יובנטינו) מתנגדים לכל הצעה להוסיף טכנולוגיה.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תזכירו לי מה היה הסיפור עם נאקאטה?
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הייתה הגבלה על מספר הזרים שניתן היה לשתף. ליובנטוס זה התאים מאוד לסגל, לכם קצת פחות כי הבאתם גם את נקאטה והיו לכם יותר זרים בסגל ממה שניתן לשתף במשחק נתון, שזה לגיטימי, אבל מגביל אתכם.

    רגע לפני משחק העונה ביניכם ובין יובה הוחלט להרים את האיסור/הגבלה (לא זוכר אם לגמרי או שסתם הרימו את המכסה), אבל במקום שההחלטה תיכנס לתוקף בסוף העונה לקראת הבאה, היא נכנסה לתוקף מיידית. אתם ניצלתם את זה עם הכנסת נקאטה כמחליף במחצית השנייה. השוותם מול יובנטוס משחק שבלעדי נקאטה סביר להניח שהייתם מפסידים. לקחתם סקודטו.

    יכול להיות שאני מתבלבל בפרט או שניים, אבל זה בערך העניין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/2/12
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ויובנטוס הגדולה משתמשת בספק תקלה בירוקרטית פנימית במשרדים של רומא כתירוץ לנחיתות שלה על המגרש? הבנתי, תודה.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, הערה עלובה שאין כמוה.
     
  8. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא תירוץ ולא נעליים, את הגישה התבוסתנית הזו אני משאיר לרוסונרים פה. סתם דוגמא קטנה שמראה שכל העסק הזה הוא לא שחור ולבן ושלא בכל משחק עונה בהיסטוריה המודרנית ההחלטות הלכו חד צדדית לטובתנו כמו שנטען פה.

    מה זאת אומרת איך? אתה זה ששאל "איך זה לגדול בתור אוהד של קבוצה ולדעת שחצי מהאליפויות שנהנתם לראות את המועדון שלכם זוכה בהם נלקחו בעזרת טעויות שיפוט הזויות לטובתכם" תוך כדי התעלמות בוטה מאלף ואחד קריטריונים אחרים (החשוב ביניהם הוא שבכל העונות האלו היינו הכי טובים בליגה בפער עצום). אני בסך הכל מנסה להראות לך שוב שלמטבע יש שני צדדים ושלא מעט החלטות רעות התקבלו נגדנו לאורך השנים, גם על כר הדשא וגם למעלה מכך במשרדי ההתאחדות. מבחינתך זה לא שווה ערך לטעויות השיפוט לטובתנו, בפועל תיאלץ להסכים איתי שהתוצאה הייתה שוות ערך וכואבת לא פחות.

    הכל טוב ויפה ואני הראשון שיסכים איתך בנושא הזה. זו עדיין לא סיבה להכפיש ככה מועדון שלם, מראשי מנהליו ועד אחרון אוהדיו, כאילו שהקבוצה שלך אף פעם לא הייתה באותו סרט ומעולם לא נהנתה מהחלטות שנויות במחלוקת שנפסקו לטובתה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/12
  9. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק אותי מרתיח העניין שהרחיקו את מקסס (בצדק יש לומר) בעזרת צפייה חוזרת במשחק, אך את השער של מונטארי לא ניתן להחזיר? מה הטעם בשימוש בטכנולוגיה לאחר המשחק כדי להעניש שחקנים על עבירות קשות או צלילות, אולם את הדבר המכריע ביותר, השערים שנפסלו, הם לא משנים. זה טמטום, או שמתייחסים לכל טעויות השיפוט במידה שווה או שלא מתייחסים בכלל. יש שיגידו (וזה די נכון) שהחשבת שער לאחר סיום המשחק משנה לגמרי את מהלך המשחק אבל באותה מידה אפשר לטעון אותו הדבר על צלילות או עבירות שהיו דורשות כרטיס אדום ולמרות זאת השחקנים שעשו זאת נשארו על כר הדשא.
    הגיע הזמן להשתמש בטכנולוגיה בזמן אמת. חבל שמושחתים באופ"א לא קולטים דבר שהיה צריך להיעשות לפני שנה לפחות.

    צר לי על ההרחקה של מקסס. אמנם הוא לא יפסיד משחקים קשים על הנייר אך עד שהוא סוף סוף התאקלם, הציג את יכולותיו הנהדרות מרומא ויצר תיאום מצוין עם סילבה, הוא יצטרך לשבת ביציע כמעט חודש שלם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/12
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    בגול של מונטארי הקוון אשם, בהתפרעות של מקסס אי אפשר להאשים אף אחד מלבד את הצרפתי חמום המוח.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/12
  11. Legend Member

    הצטרף ב:
    ‏26/2/12
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התמונה מראה ברור שלא היה נבדל וגם עם הכתף של מטארי עוקפת את רגלו..אתה יודע מה זה נבדל גבולי? אז זה גבולי ולטובת מי שורקים? תפסיקו עם הדיון על המשחק. מה שהיה היה, במקום להתעסק בהתנהלות שלכם במשחק והטעויות שלכם (מדבר אל אוהדי מילאן) אולי תגידו שהמאמן שלכם אדיוט שהוא פחד לשחק התקפי ב20 דקות האחרונות..והלך להתגונן זה הכדורגל, טעויות שיפוט קוראות כל הזמן, וחבל שנפתח את הטעויות שיפוט של מילאן-יובנטוס השנה.

    כמו שאמר אריגו סאקי :



    - אריגו סאקי הגיב מקצועית (מרוב שדיברו על השיפוט אף אחד לא דיבר על המשחק ) על המשחק בין מילאן ויובנטוס ואמר את הדברים הללו "ההכנה של אלגרי למשחק היתה מצויינת, הוא העמיד נכון את השחקנים טקטית במגרש ובעיקר עם משחק הלחץ על הקישור של יובה. והאמת שאלגרי הפך את המחצית הראשונה במשחק למין משחק אימון של מילאן, כי הוא פשוט ניטרל וסיבך את יובה טקטית".

    סאקי הוסיף ואמר לגבי יובה "יש דבר שאי אפשר להתעלם ממנו, ואין זה מקרי שיובה בשלושה מפגשים מול מילאן מכריעה היא את התוצאה אחרי הדקה ה-80. כך קרה במשחק הראשון בליגה, בגביע ושלשום בסן-סירו. זה מראה שיובה ממשיכה לשחק עד תום המשחק ומילאן וזו אינה הפעם הראשונה ולאו דווקא מול יובה - מפסיקה לשחק בשליש האחרון של המשחק".
    אריגו סיים את דבריו בבחירת מצטיין המשחק ואמר "רוביניו היה נהדר, הוא כבר יותר מחודש ביכולת מעולה בעיקר בתנועה ללא כדור, הוא היה בכל מקום במגרש וגם כשזלאטן שיחק - הברזלאי היה מעולה ועבורי הוא מצטיין המשחק".

    י
     
  12. JustMilan Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    41
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יכול בבקשה להביא לי סרטון שבו רואים את טיאגו סילבה מקבל בביצים? חיפשתי כבר משהו כמו שעה בכל השפות ובכל זאת לא מצאתי, אשמח אם תוכלו לעזור לי.
     
  13. Legend Member

    הצטרף ב:
    ‏26/2/12
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שיש..אני אמשיך לחפש ואם אני אמצא אני אערוך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/12
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://i39.tinypic.com/a23mts.Xxx
     
  15. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר