המחזור ה 25 בסריה A :: רומא מנצחת 1-0 את יובה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏15/2/13.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    NO TOTTI NO PARTY! :aaa021: :aaa021: :aaa021:

    המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה מהשיעמומון הראשון. משחק הקרבה נהדר של רומא שיכלה לדעתי גם לסיים את המשחק הזה עם שלוש חתיכות ברשת אם זה היה מסתדר לדה רוסי ולאוסבלדו, חבל מאוד כי להתעלל ביובה זה רצוי ואף נדרש. יופי של טוטי, יופי של רומא, יופי של ערב.

    זה שתחזור על המנטרה, לא אומר שזה יתגשם. שנה שעברה למילאן מוכת פציעות שנלחמה בשתי חזיתות היה את יובנטוס הבלתי מנוצחת, ליובנטוס שאמנם נלחמת בשתי חזיתות יש את נאפולי אבל...רגע...זאת נאפולי. תתאפסו על עצמכם, הרי נאפולי תפשל בסופו של דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/13
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    משחק גרוע של יובה,אולי הכי חלש של העונה.
    לפחות במשחקים שהיא נקלעת לפיגור רואים ממנה ניסיונות לתקוף וגם מצבים,היום לא היה כלום.הקבוצה רק נראית רע ממשחק למשחק והיא ממשיכה להתרסק.לא ייאמן ש30 דקות שבהם היא חייבת גול ואין אפילו התקפה אחת מסודרת.
    בקיצור על הפנים...
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    משחק גדול של טורוסידיס. סוף סוף יש מגן נורמלי לרומא.

    על טוטי אין כבר מה להגיד. איזה בעיטה.

    אוסבלדו נתן משחק הקרבה יפה, כנראה התאמץ להראות לאוהדים שהקבוצה חשובה לו אחרי החטאת הפנדל. עדיין החטיא גדול כשנגח מחמש מטר ישר לבופון.

    הקהל של רומא כרגיל נתן הצגה. זה לא טריוויאלי שהאולימפיקו יהיה מלא כשהקבוצה בתקופה רעה. עודדו כל המשחק וכמו תמיד פוצצו עשרות חזיזים ואבוקות.

    פעם ראשונה בהרבה זמן שרומא שומרת על שער נקי, והיא עוד עושה את זה מול יובנטוס, שבקושי הגיע למצב אחד.

    קונטה בטח ימשיך להתלונן על השיפוט כמו תמיד, הפעם על זה שלא נתנו ליובה לבעוט את הפנדל אחרי שנגמרה תוספת הזמן. או שימשיך להגיד שטויות כמו שהשחקנים עייפים בגלל ליגת האלופות. הקבוצה שלו נראתה רע ובכלל הם די מפשלים מול קבוצות גדולות העונה- אינטר,מילאן ורומא. עדיין, אני בספק אם עוד שבועיים במשחק העונה נאפולי תצליח לנצח אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/13
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מקבל את התירוצים על משחק שני בארבעה ימים או "הראש היה ב"סלטיק". אם היה מדובר במשחק מול קבוצת תחתית מילא, פה מדובר במשחק באיצטדיון האולימפי, מול אחת הקבוצות הגדולות באיטליה. גם עם כל הכבוד לסלטיק, להתמודד מולה זה לא בדיוק לשחק בברנבאו או באולד טרפורד. ומעל לכל, קבוצה כמו יובנטוס צריכה לדעת לתמודד עם שני משחקים בשבוע. הרי אף אוהד יובה לא היה מקבל בעונה שעברה טענה שהאליפות נלקחה בעיקר מכוון שמילאן הייתה בנחיתות לאור העובדה שהיא הייתה צריכה להתמודד בשתי חזיתות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אנדראצולי מאמן התקפי יותר מזמאן (הפתעה). זאת אותה קבוצה בדיוק, עם אותם היתרונות והחיסרונות. הניצחון הוא תוצאה של מוכנות מנטלית ולחימה גדולה שלא נראתה באלימפיקו הרבה מאוד זמן.

    לאמלה ביזבז 4 דקות בסחיטת עבירות ופדאלתות סביב ליכשטיינר ולא הראה לו 4 אצבעות.

    טורוסידיס ענק.

    הצגה אדירה של טוטי גם ללא השער.

    דה רוסי כרגיל god-mode במשחקים הגדולים (ורק בהם).

    בעצם כולם נתנו משחק גדול. אפילו סטק ובורדיסו.

    קונטה (שמחזיק בסגל היקר והרחב באיטליה) מקנח את הערב עם אחלה תירוץ. צר לי על אוהדי יובנטוס שאישיות כל כך עלובה מייצגת את המועדון שלהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  6. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    ותודה לזמאן שהניח את כל היסודות לנצחון הגדול הזה.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    שלושה משחקים בשבוע - פיורנטינה בשבת, סלטיק בשלישי, רומא בשבת. מול פיורנטינה וסלטיק נתנו שני משחקים אדירים שלא השאירו הרבה אוויר למשחק אתמול. ומה זה קשור זהות היריבה? זו הייתה יריבה סקוטית עם אש בעיניים שמתישה בדיוק כמו כל קבוצה גדולה אחרת ואפילו יותר.
    עם זאת, אני מסכים איתך שהיינו אמורים לנצח - היה אפשר לוותר למשל על וידאל ולפתוח עם ג'אקריני, או להתחיל עם ג'ובינקו או קוואליירלה, כי יש לנו עומק בספסל שפשוט לא מנוצל.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx

    לפני שניכנס לויכוח על האישיות של קונטה - מה הוא אמר הערב? שרומא היא קבוצה חדשה, כך שלא היה לו כל כך כיצד ללמוד אותה (מה שכתבתי כאן במחצית)? שקבוצות ששיחקו באירופה ראויות לעוד יום של מנוחה (מה הייתה הבעיה לשים את המשחק הזה בראשון?).
    הלוואי על כל מועדון באיטליה אישיות כזאת.

    לגבי אנדראצולי וזמאן, זה שאנדראצולי שם שמות התקפיים יותר בהרכב לא אומר שהוא מאמן התקפי יותר. האוריינטציה של זמאן הייתה "כולם עולים להתקפה, לחץ על היריב, קו הגנה גבוה" שנכשלה לגמרי הגנתית אבל הצליחה מאוד התקפית. אתמול, ראית הגנה 65-70 דקות ומתפרצות איכותיות מאוד. איך זה מסתדר עם "מאמן התקפי יותר"?
    מסכים אגב שהייתה עבודה מנטלית גדולה מאוד. וכמובן, חור גדול שהשאיר לטוטי מרווח לבעיטה בלתי נשכחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אתה באמת לא מבין לאיזו אמירה של קונטה הגבתי?
    90% מהראיון שלו היה בכיינות על עייפות משלושה משחקים בשבוע. הגישה הזו של "ליובנטוס מגיע יותר כבוד מההתאחדות" מגעילה. באמת מגיע לו פריבלגיות על כך שמתמודד בליגת האלופות כמו כל קבוצה גדולה ביבשת? אף מועדון אחר (ועוד עם סגל כל כך יקר ושמן) לא יתרץ הפסד עם השתתפות במפעל אירופי. אתה לא מתאר לעצמך עד כמה פתטי זה נראה מהצד.

    קאסרס לעומת הבכיין המאוס הזה עושה רושם מצויין (גם על המגרש):
    “I don’t know if we were tired or what, but we mustn’t look for excuses. We are Juventus. When you wear this jersey, excuses are of no use.


    אנדראצולי הוא המייסד של ההתקפה המרהיבה של ספאלטי (שקיבל עליה את כל הקרדיט). הוא נשאר בתפקיד כדי להמשיך לפתח סכימות התקפיות בהן השתמשו כל המאמנים שהגיעו אחרי לוצ'יאנו. הוא מאמן התקפי מזמאן לא בגלל שיטה כזו או אחרת אלא בגלל העדפה לשחק עם כמה שיותר כלים התקפיים בו זמנית. המטרה שלו היום היא להשיא את המשאבים שקיימים בסגל של רומא. כלומר, לשחק תמיד עם השחקנים הטובים ביותר ללא שיטת משחק קבועה. מכיוון שרוב הכוח קיים בהתקפה, הוא שם עליהם את הדגש, גם במחיר של מערך אולטרה-התקפי. מול סאמפדוריה למשל הוא עלה כך:
    סטק
    שלישיית בלמים
    בראדלי-דה רוסי
    מארקיניו-פיאניץ'-לאמלה
    טוטי-אוסבלדו

    כלומר, הוציא מהמערך ההתקפי של ספאלטי שחקן הגנה והציב במקומו חלוץ נוסף ליד טוטי. אישית, בחיים לא ראיתי מערך כזה. לפחות לא בסריה א'. רומא תקפה ללא הספקה עם החמישיה הקדמית, החמיצה המון וספגה 3 שערים מהזדמנויות בודדות של סמפ.

    ואתמול:
    פיריס (מגן די התקפי) הוצב במקום קסטאן בשלישיה האחורית.
    והגרזן היחיד והבטוח ביותר במרכז המגרש נשאר על הספסל כדי שכל שחקני ההתקפה יפתחו יחד.

    אתה מתבלבל בין "הגנה של 70 דקות+מתפרצות" להקרבה ולחימה בלתי פוסקת (בעיקר של טוטי, דה רוסי ובורידסו) שאיפשרה לשישיה(!) ההתקפית לפתח מעל 20 התקפות מסודרות. הלחימה והטירוף בעיניים זה הגורם המרכזי של הניצחון הזה ומה שהיה כל כך חסר במפגש הקודם בין שתי הקבוצות. הגישה של המאמן הייתה התקפית לא פחות מזו של זמאן. לדעתי אף הרבה יותר.

    אגב,
    זה אחלה מיתוס של חובבי הקאלצ'ו שלא ראו יותר ממשחק וחצי של רומא העונה. זמאן דרש מכולם לעשות הגנה כשהכדור אצל היריבה ולהגיע במהירות המירבית לשער היריב כשהכדור ברגליים של רומא. האידיאל היה שהרג'יסטה במרכז המגרש ימצא במסירה ארוכה אחד משלושת החלוצים שיתמסרו בינהם ויכבשו, ולא שכולם ירצו קדימה. דבר שמאפיין הרבה יותר את אנדראצולי\ספאלטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אפשר לחשוב שיובה היא הקבוצה היחידה שמשחקת 3 משחקים בשבוע.זה כבר מוגזם זה תירוצים ברמה של מוריניו ופרגי מבחינת דרגת הבכיינות.
     
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    העניין הוא שאתה לוקח אמירה אחת של קונטה ועושה עליה רצח אופי, כמו שעשית בשנה שעברה עם עניין הפנדלים, ומסרב להתייחס לשאר הריאיון. זמאן למשל, התבטא לא פעם נגד טעויות שיפוט מהן סבלה רומא העונה, ואני לא זוכר ששפטת אותו ביחס דומה.

    ליובנטוס לא מגיע יחס עדיף, והיא צריכה להסתדר עם הסגל שלרשותה כדי להתמודד בשלושה מפעלים - הטענות הן כולן לקונטה שלא השתמש בסגל הרחב שלו (ג'אק, ג'ובינקו וכדומה) במהלך שלושת המשחקים. אותו הסגל, ששיחק גם מול פיורנטינה וגם מול סלטיק, גם שיחק ברובו שבוע קודם לכן בנבחרת (עם כל הבלגן שכרוך בכך). בקיצור, בשבוע וחצי לשחק 4 משחקים זה לגמרי לא פשוט.
    אני כן יכול להסכים איתו על כך שהמשחק אמש היה יכול לעבור להיום בלי הרבה בעיות כדי להועיל ליובנטוס ומתוך אינטרסים ספורטיביים-לאומיים כמו ייצוג טוב יותר במפעלים האירופאיים, בדיוק כמו שמילאן למשל שיחקה ביום שישי. אגב, אני הייתי בעד גם אם רומא הייתה מייצגת את איטליה בליגת האלופות ויובנטוס לא.
    התקווה שמצבים כאלה, בהם אפשר להתחשב בקבוצה עם הלו"ז הצפוף אבל זה לא קורה, יפסיקו -מובנת בהחלט.

    וכמו שאמר קאסרס - זה לא תירוץ. קונטה אשם שלא עשה מספיק רוטציות, וחלק מהשחקנים אשמים שאולי לא הודיעו על עייפות מצטברת בזמן. אפרופו קאסרס - אחד המצטיינים כבר שני משחקים ברציפות. מוזר איך בארסה ויתרה על השחקן הנהדר הזה.

    אתה עושה קצת סלט בין לתת למשחק אוריינטציה התקפית לבין פיתוח שיטות התקפיות ויישומן ברמת ההרכב הפותח. זה שהרבה שחקנים התקפיים פותחים לא אומר בהכרח שהקבוצה תישחק התקפי יותר. לא ראיתי את המשחק מול סמפדוריה, אבל על סמך המשחק אמש אי אפשר להסיק מסקנה אחרת מלבד שרומא היא קבוצה הגנתית יותר, וזה בכלל לא קשור לכמות החלוצים ששיחקו. כשהקבוצה חושבת קודם כל על איך סוגרים, איך זוכים בכדור ורק אחר כך איך לעשות מזה גול, היא משחקת באוריינטציה הרבה יותר הגנתית. כשטוטי לוחץ את בונוצ'י כמו מטורף, וכך גם אוסבאלדו ושאר המתקיפים, זו ללא ספק אוריינטציה הגנתית שלא ראיתי הרבה אצל זמאן. אצל זמאן, הרבה שחקנים תקפו והפקירו עמדות רק בשביל הסיכוי לתת תרומה התקפית - זו אוריינטציה התקפית.

    יכול להיות שאנדראצולי אשף ביצירת סכימות התקפיות - זה לא גורע מהעובדה שהקבוצה שלו מתבססת על הגנה חזקה (על סמך אתמול אני אומר את זה), בכל חלקי המגרש, לפני הכל.

    ואגב, לא שאני מזלזל בלחימה ובהקרבה של שחקני רומא. שיחקו כמו גברים והתוצאה ראויה להם.

    לזמאן היו דרישות שסתרו זו את זו (לפי ההודעה שלך): הוא רצה שכל השחקנים יעלו להתקפה (להגיע במהירות המירבית לשער היריב), אבל גם רצה שכולם יעשו הגנה כשהכדור לא אצלם. זה מאוד לא ריאלי לעשות הגנה אחרי שהיריב חוטף לך את הכדור ואתה צריך את חסדיו של ילד בן 18. זה מאוד לא ריאלי לפתוח שטחים ולצפות לחזרה מהירה להגנה. בסופו של דבר זה גם נכשל.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    יובטיץ', סאביץ', לאייץ', טומוביץ', הנדנוביץ', קוזמאנוביץ' וקובאצ'יץ'. מעבר לכך שמדובר בכמות שיא של שחקנים עם שמות מעצבנים, זה עוד הוכחה לכך שהכדורגל הבלקני תופס ויתפוס מקום של כבוד ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל האירופאי בשנים הקרובות.
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    האינטרס הוא להכין קבוצות טוב יותר לקראת משחקים באירופה ולכן הזזות ליום שישי וכו'. אין שום אינטרס להכין את יובנטוס למשחק ליגה מול קבוצה איטלקית אחרת ולכן מה שקורה אחרי המשחק האירופי לא מעניין כל עוד מדובר במינימום 3 ימים שנדרשים על-פי חוק.

    עכשיו בשבילך ובשביל קונטה שקודם בוכים ורק אחר-כך מנסים לחשוב על סיבות אפשריות לבכי (אם בכלל יש ניסיון כזה):
    צריך משחק גדול במוצ"ש, ואם לא גדול, אז לפחות כזה שכולל קבוצה גדולה. מילאן אי אפשר, ויולה-אינטר אי אפשר, נאפולי אי אפשר, לאציו אי אפשר. מה נשאר?

    מגוחך שאפילו מתנהל דיון על הנושא הזה.


    אור, כשכל מה שצריך זה חסקה ורבע שעה חתירה בים האדריאטי, אל תתפלא שרובם מגיעים לאיטליה. דור טוב בבלקן = טוב לסרייה A.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מסכים שיותר נוח להם לעבור לאיטליה, אבל לא מדובר פה בסתם שחקנים גם. יובטיץ' וקובאצ'יץ' הם שחקנים שמבוקשים בכל העולם, הנדנוביץ' נחשב לדעתי לאחד מ-5 השוערים הטובים באירופה וגם סאביץ' יהיה בלם מצוין לדעתי.

    אני אשמח אם האיטלקים יפסיקו לבחוש בדרום אמריקה ויביאו כמה שיותר בלקנים כי הם מקצוענים ואיכותיים.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בעונה שעברה קונטה התבכיין שבוע אחר שבוע על פנדלים שספק גדול אם מגיעים לו ושתק כשקובצתו הרוויחה פי כמה מאותן טעויות שיפוט. העונה הוא התפרץ כמו פסיכופט על שופט כי לא פינק אותו בפנדל שלא הגיע לו. אתמול הוא האשים את ההתאחדות בכך שלא עשתה לו טובה בטענה שזה מגיע לו כי זו יובנטוס ועם תירוץ זה מגמד את הניצחון של רומא.

    תמליץ לי בבקשה באילו תחושות להגיב לזה בתור אוהד כדורגל.

    סלט? נתתי אינפורמציה מהעבר של אנדראצולי שאמורה לעזור לכולנו להבין טוב יותר במי מדובר.
    זה לא רק העדפה של שחקנים התקפיים יותר. יותר הדרך בה הוא בוחר להציב אותם על המגרש כפי שכבר ציינתי והתקפות שמחייבות שחקנים רבים יותר.

    ממשחק אחד ובעיקר מזהות היריבה, אי אפשר להסיק מסקנה כזו. קח לדוגמא את ההמשחק של זמאן נגד פיורנטינה בגביע. הקבוצה הייתה הרבה יותר הגנתית מאתמול, ושבוע לאחר מכן נגד בולוניה חיפשה רק את השער. אנדראצולי התאים את הקבוצה ליובה אך גם זה לא הוריד מהמטרות של רומא לפתח התקפה אחר התקפה שהתאפשרו בזכות הפריסה והשיטה של אנדראצולי.

    הלחץ, הלחימה והעזרה להגנה אלה דברים שזמאן דרש מכל שחקן בקבוצה שלו. לעיתים זה עבד, אך לרוב לא וזאת הסיבה לכישלון של זמאן. אין כאן עניין של העדפה של מאמן או אורינטציה התקפית\הגנתית. שני המאמנים דרשו את אותו הדבר. הראשון לא הצליח להוציא את זה מהשחקנים שלו והשני (אתמול) כן.

    שוב, הקבוצה שלו התבססה אתמול על פיצוץ של מוטיבציה. כולם עזרו לכולם. נלחמו על כל כדור ועדיין חיפשו את השער של בופון בדיוק כמו בכל משחק אחר העונה. ה"עובדה" שלך תתקרב להיות עובדה אם במשחקים הבאים אנדראצולי ישחק סגור יותר ויחפש רק את התוצאה כמו שעשה בהצלחה ראניירי. עד כה, אנדראצולי מפגין את התפיסה שלו. בשני המשחקים שלו הוא שיחק מאוד דומה. נגד סאמפ חטף 3, אתמול יצא עם שער נקי ו11 גלדיאטורים אבל זה בוודאי לא מרמז אפילו על "ביסוס הקבוצה על הגנה חזקה".

    להגיע במהירות מירבית לשער היריב לא אומר לשלוח את כולם קדימה. זו קלישאה מטומטמת שהגיע הזמן להתנער ממנה. אם בלזארטי למשל יצא להתקפה, בראדלי או דה רוסי היו צריכים לסגור את הפינה שלו. אם אחד הקשרים איבד כדור בהתקפה, היה עליו לרדוף אחרי השחקן שלו. הוא דרש שלישיית קישור דינאמית שתעזור לבלמים אבל גם שתדע להפעיל את שלישיית החלוצים במסירה ארוכה או עזרה מאחד השחקנים האחוריים יותר. זמאן תמיד דאג ששלושת השחקנים שפותחים באמצע ידעו להגן ולעזור לחוליית ההגנה. זה שהם לא עשו את מה שמוטל עליהם ולא הראו עשירית המוטיבציה של אתמול זו הבעיה, ושוב, לא הקלישאות של- כולם להתקפה, תספגו 3 ותבקיעו 5.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/13
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה כל כך ברור שנאפולי תבעט בדלי. המרחק שלהם מהפסגה מבהיל אותם.

    יובנטוס היום יכולה לחגוג אליפות, נאפולי כבר לא תיקח אותה.