המחזור ה-25

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/1/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    המחזור ה-25 ישוחק היום ומחר.

    משחקי יום שלישי:

    מידלסברו- אסטון וילה-- 2 הקבוצות די דומות אחת לשנייה וצמודות גם בטבלה, אפשר להגיד עליהן שהן חזקות בבית ודי חלשות במשחקי החוץ וזה מה שנותן את היתרון למידלסברו היום. למרות מיקומן הלא מי יודע מה הקבוצות רוצות להתברג בשישיה הראשונה לקראת המחזורים הבאים, מה גם ששתי הקבוצות הודחו מהגביע האנגלי וראשן יהיה בליגה.
    מידלסברו עדיין לא הפסידה משחק בית ומנגד אסטון וילה הוציאה כל העונה רק 4 נקודות ממשחקי חוץ שזה מאזן עלוב ביותר, עוד נתון מעניין זה שמידלסברו ניצחה רק משחק 1 מתוך 9 משחקי הליגה האחרונים.
    במפגש הקודם בוילה פארק ניצחו המקומיים 1-0.
    הימור: תיקו

    בולטון- אברטון-- שתי הקבוצות באות אחרי מנוחה מאחר שלא שיחקו בסוף השבוע במשחקי הגביע. בבולטון המצב לא טוב והמנג'ר התלונן על כך שאין לו זמן לבחון ולעקוב אחר שחקנים חדשים עקב עומס משחקים גדול.
    בולטון בעונה איומה מבחינתם והם הצליחו לנצח רק 2 משחקים ב-23 משחקים האחרונים בכל המסגרות. גם אברטון לא ממש בתקופה טובה... מאז הראשון בדצמבר שיחקו 11 משחקים וניצחו רק 2, אבל הצד היותר טוב הוא החלוץ החדש בריאן מקברייד ששיחק 2 משחקים וכבש 3 שערים.
    המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו 0-0.
    הימור: אברטון

    צ'לסי- לידס-- לשתי הקבוצות יש שבוע מאוד עמוס אחרי ששיחקו בגביע ביום שבת, היום משחק ובנוסף יש עוד מחזור בסוף השבוע הקרוב. צ'לסי באה אחרי ניצחון קליל בגביע ובמשחק הליגה האחרונה הפסידה באולד טראפורד בזמן הפציעות. לידס לא ראה כל כך במשחקי החוץ שלה, יש לה 5 הפסדים ו-5 ניצחונות מתוך 12 ומנגד צ'לסי הפסידה בבית רק פעם אחת.
    צפוי משחק מרתק ו............. סוף סוף אני יכול לצפות במשחק של צ'לסי...
    הימור: נמנע...



    בהמשך אני ידבר על שאר המשחקים
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    סנדרלנד- סהות'המפטון-- סהות'המפטון רוצה לשמור על חלום אירופה עדיין שיהיה בהישג יד, סהות'המפטון לא ניצחו 2 משחקי ליגה רצופים. מנגד סנדרלנד שקועה בבוץ ומשחק זה הוא הזדמנות להכנס לשרשרת תוצאות טובות מכיוון שסהות'המפטון לא בשיא כושרה.


    משחקי יום רביעי:

    מנצ'סטר סיטי- פולהאם-- אם קווין קיגן מלך האופטימיות עדיין חולם על התברגות לאירופה הוא חייב לנצח את המשחק הזה. דיוויד סומייל הרכש החדש מבורדו ככל הנראה יערוך הופעת בכורה במטרה לייצב יותר את ההגנה של הסיטי. מנגד פולהאם חייבת התרחקה קצת מהתחתית אבל כמובן שעוד נקודות פה לא יזיקו ולפולהאם לדעתי יש את הכלים לנצח בכל מגרש באנגליה. במפגש הקודם ניצחה הסיטי 1-0.


    אני ימשיך יותר מאוחר...
    *מצטער שזה בהמשכים....
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדרבי הפרטי שלי ושל קירק...

    בפעם הקודמת זה נגמר בנגיחה של וודגייט (גאלאס, פאק אוף) ושער מצויין של מילנר. מה יהיה הפעם?

    לטעמי מאז המשחק הקודם, לידס נחלשה טיפה, בעיקר מוראלית. צ'לסי די יציבה ונראית מצויין במאבק על המקום בצ'מפיונס ליג, ואם היא תנצח פה, זו הצהרת כוונות רצינית. מישהו יודע מי פותח בחוד של צ'לסי? שמעתי משהו על פציעה של ג'ימי בוי?
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    כן....
    בלי ג'ימי, סטאניץ' ודה לוקאס.

    אבל גם בלעדיהם אנחנו צריכים לנצח את לידס בסטמפורד ברידג'.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    איזה גול ענק של הנסיך!!! לדעתי עד עכשיו שער העונה בפרמייר ליג... אידור מוכיח שוב שהוא היהלום בחוד של צ'לסי...

    בקשר למשחק, כרגיל במפגשים בין הקבוצות בעיקר הלכו מכות על הדשא. הרבה מלחמה המון לב ונשמה. מזל שראניירי נלחץ מזה שפטי השברירי ישחק יותר ממשחק אחד בשבוע ונתן למוריס את המפתחות של מרכז השדה.

    מי שאיכזב אותי מאוד היום היה דווקא קארלטון קול, הוא נראה לי היום עייף כבר מהשניה הראשונה שלו על המגרש. גם את יכולת הכידרור והדיוק במסירה שהוא הראה באליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17 הוא לא ממש שיחזר - נקווה שזו תוצאה של הלחץ ולא יותר...

    לידס קבוצה פשוט מוזרה. הם לא עושים כלום דרך מרכז השדה, פשוט כלום. או כדורים דרך האגף או כדורים שיוצאים מההגנה לכיוון הרחבה של היריב. כשווילקוקס ומילס מהווים שניים מ-4 השחקנים שאמורים לדחוף את הכדור מהאגף, זה פשוט בלתי אפשרי. והדבר הכי מוזר הוא שהקבוצה הזו מתעקשת לשחק בונקר כל הזמן וזאת למרות שברור שאין לה טיפת יכולת הגנתית לעשות את זה. כל עוד הם תקפו ויצירו לחץ על צ'לסי בחלק המגרש שלה הם הצליחו להתגונן הרבה יותר טוב.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    לא להאמין פשוט כמה החמצות.... לידס בשתי התקפות וחצי הכניסו 2 שערים, לעומת זאת צ'לסי ב-20 בעיטות לשוער הבקיעה רק 3 הרבה בזכות יכולת הרואית של פול רובינסון.
    בהתחלה זה היה הכי מצחיק, מהדקה הראשונה לידס לא עברה את החצי אפילו לא פעם אחת עד הדקה ה-18 שבמקרה לידס יצאה להתקפה מתפרצת שהתחילה בכלל מבעיטת שוער ושמו את השער. במחצית הסטטיסטיקה הייתה בעיטה אחת של לידס לשער מול 11 של צ'לסי!!!
    בסוף הטובים ניצחו ולידס יצאה בזול מהמשחק הזה. צ'לסי הראתה שיש לה כלים התקפיים מצויינים, למפארד לקח מנהיגות, זולה היה טוב במחצית הראשונה אבל נעלם בשנייה וכמובן גודיונסן שהציג יכולת מרשימה מול השער ולא רק בשער שלו, ויש גם לציין את גרונקיאר שלטעמי השחקן המצטיין במשחק שפשוט חגג באגפים והכין מלא הזדמנויות לשחקני צ'לסי.


    שאר המשחקים שהתקיימו אמש:

    אברטון ניצחה בחוץ את בולטון 2-1. לאברטון כבש צמד סטיב ווטסון המגן לבולטון צימק דלרוי פייסי בתוספת הזמן.
    סהות'המפטון גם השיגה ניצחון חוץ היא על סנדרלנד1-0. משער של מי עם לא ג'יימס ביטי.
    אסטון וילה השיגה ניצחון מרשים מאוד בחוץ על מידלסברו 5-2. דאריוס וואסל קבע 1-0, גודיונסון המושאל של אסטון וילה העלה ל 2-0 עדיין במחצית הראשונה. תוך שתי דקות בין 33 ל-35 מידלסברו הישוו משערים של מאסימו מאקארונה וג'ונתן גרינינג. במחצית השנייה אסטון וילה השלימה את הניצחון משערים של גארת' בארי, ואסל ודיון דאבלין.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    היום ייערך המשחק המעניין בין שבו תארח ליברפול את ארסנל.

    אולי חלום האליפות של ליברפול תם ולא נשלם אבל עדיין ליברפול רוצה להשיג מקום בליגת האלופות. ליברפול כמעט וחזרה מהייבורי בחודש שעבר עם 3 נקודות אבל פנדל מפוקפק על פרנסיס ג'פרס מנע זאת ממנה. מנצ'סטר נחה עד יום שבת בעוד שארסנל צריכה לשחק באנפילד. למרות החודשיים האחרונים הלא טובים של ליברפול הם עדיין קשים להכנעה במיוחד באנפילד, מה גם שליברפול לא ספגה שער כבר 3 משחקים רצופים. ירז'י דודק יחזור לבין הקורות לאחר שקירקלנד נפתע וגמר את העונה, חובת ההוכחה חלה על הפולני. הצד החלש של ליברפול הוא עדיין בהבקעת שערים, הקבוצה לא הבקיעה יותר משער אחד במשחק כבר 10 משחקים רצופים (נגד שפילד בגביע הם הבקיעו בהארכה את השער ה-2). מנגד ארסנל הבקיעה 12 שערים בשלושת משחקיה האחרוניםץ מאז חג המולד רק ליברפול הוציאה תיקו מהתותחנים והסטטיסטיקה אומרת שמספר נצחונות החוץ של ארסנל שווה למספר נצחונות הבית של ליברפול.
    בעונה שעברה באנפילד ארסנל ניצחה 2-1.
    הימור: ארסנל


    עוד הערב:

    מנצ'סטר סיטי מארחת את פולהאם במשחק שבו סיטי חייבת לנצח כדי להשאר דבוקה לצמרת ומנגד פולהאם המתאוששת תרצה להמשיך במסע ההחלצות שלה מהתחתית.
    טוטנהאם מארחת את ניוקאסל. משחק מעניין מאוד, ניצחון של ניוקאסל יעלה אותה זמנית למקום ה-2 מנגד ניצחון של טוטנהאם יכול לקרב אותה למקום שממנו מגיעים לליגת האלופות.
    ווסט ברומיץ' מארחת את צ'רלטון. ווסט ברומיץ' נמצאת עם 2 משחקים חסרים מיריבותיה לתחתית וניצחון פה ייתן לה דחיפה משמעותית ואפשרות לעלות בסוף השבוע מעל לקו האדום.
    ווסטהאם מארחת את בלקבורן. לי בוייר לא עוזר וווסטהאם ממשיכה להפסיד , ווסטהאם באה אחרי ההפסד המביש 6-0 באולד טראפורד והקבוצה חייבת להתאושש.
     
  8. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נקווה שארסנל לא ישחקו פיזי מדי לטעמו של הוייה - כדי שלא יגיד אחרי זה שהיה משחק קשה שלא מתאים לאופי של הקבוצה... אני בכל אופן חושב שליברפול יפתיעו (בעיקר את עצמם) ויקחו לפחות נקודה אחת מהתותחנים.

    בקשר לסיטי, אפשר להגיד אליהם הרבה דברים - שניצחון ישאיר אותם דבוקים לצמרת, ממש לא אחד מהדברים האלה! ברקוביץ כנראה יפתח על הספסל מה שאומר שהסיטי נשארת עם מרכז שדה אפרורי וחסר כל יומרות התקפיות. הסיטיזנס' יקומו ויפלו הערב על היכולת של אנלקה, יצליח ליצר לעצמו מצבי בעיטה (ויותר חשוב מכך - יצליח לסיים ברשת את מעט המצבים הללו) הסיטי ינצחו, לא יצליח - יתחילו לדבר על פאולר עוד פעם... בכל אופן פולהאם יקחו ובגדול לדעתי...

    יאללה טוטנהאם!!!
     
  9. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לחובבי הכדורגל האנגלי, מצאתי אתר שמאוד תאהבו:
    http://live.footymad.net/football/live_central.html

    עידכונים שוטפים מהמגרשים, לייב!
    הרכבים, מחליפים, אירועים, כרטיסים, סטיסטיקות (קרנות, אופסיידים ופאולים), היסטוריה, החזקה בכדור, השוואה בין שחקנים, ממוצע הבקעות, סגלים, טבלה, לוח משחקים, כל זה ועוד באתר...

    הנה לינק לנתוני המשחק בין ארסנל לליברפול:
    http://live.footymad.net/football/results/...livecentre.html

    1-0 לארסנל, שער של פירס בדקה ה-9.
     
  10. Bellamy Member

    הצטרף ב:
    ‏28/12/02
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשש.. באמת אתר טוב - תודה!


    ובקשר לניוקאסל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx איזה ניצחון בדקה האחרונה!
    כל הכבוד לג'רמיין שנכנס לכושר הבקעה במחזורים האחרונים ושרק ימשיך ככה
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316

    למה לא???

    אתמול הניצחון הביא אותם למרחק של 2 נקודות מהמקום ה-6 שמוביל לאירופה .
    זה כן צמרת.
     
  12. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחושה של החמצה משער השוויון של הסקי, איזו הגנה חובבנית של ארסנל.
    אבל בסך הכל ארסנל שיחקה מצויין ואם הנרי היה קצת מוסר היינו מנצחים בגדול.
    במחזור הבא ארסנל מול פולהאם בבית ואח"כ
    מצפים לה שני משחקי חוןץ קשים מול סיטי וניוקאסל, אחריהם אולי נחזור להסתכל על יונייטד מלמטה....
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    איזה פאסימי אתה, סמוך על הקבוצה שלך.
     
  14. gilb Member

    הצטרף ב:
    ‏25/12/02
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא ממש פסימי, אבל ריאלי, סיטי וניקאסל מצויינות בבית, הפסד בלפחות אחד מהמשחקים נראה הגיוני ואז נשתווה ליונייטד.
    אבל יש לי תחושה שיונייטד לא תוציא 6 נקודות במשחקי החוץ בברמינגהם
    וסאות'המפטון.
    בקיצור הליגה עוד ארוכה והולך להיות מעניין מאוד.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    אז מה היה אתמול....??

    ליברפול וארסנל נפרדו בשוויון 2-2 דרמטי. ארסנל הוליכה משער של פירס בדקה ה-8, ג'ון ארנה ריסה השווה בדקה ה-52, דניס ברגקאמפ החזיר את היתרון לתותחנים מבעיטה שהוסתה ע"י סטפן הנצ'וז ובדקה ה-90 אמיל הסקי השווה בנגיחה מכדור קרן.

    אייל ברקוביץ' לא שותף אתמול בניצחון המרשים של מנצ'סטר סיטי 4-1 על פולהאם. פולהאם זאת דווקא שעלתה ליתרון משער של סטיד מלבראנק בדקה ה-2, בדקה ה-21 השווה אנלקה ובנארביה העלה ליתרון בדקה ה-46. מארק ויויאן פו קבע 3-1 בדקה ה-61 ושון רייט פיליפס שם את הרביעי בדקה ה-70.

    ניוקאסל עלתה זמנית למקום ה-2 אחרי ניצחון חוץ דרמטי 1-0 על טוטנהאם משער בדקה ה-90 של ג'רמיין ג'נאס.

    ווסטהאם נטשה את המקום האחרון אחרי שגם היא ניצחה בזכות שער בדקות הסיום את בלקבורן. בלקבורן הובילה משער של אנדי קול בדקה ה-38, די קאניו השווב בדקה ה-58 ואת שלושת הנקודות הביא ג'רמיין דפוי משער בדקה ה-89.

    צ'רלטון ניצחה בחוץ את ווסט ברומיץ' 1-0 משער של שון ברטלט, הפסד זה הוריד את ווסט ברומיץ' למקום האחרון בטבלה.