המחזור ה-27 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏19/2/10.

  1. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוסר אנרגיה בולט ומרכז הגנה שכבר היה אמור לעלות לנו יותר עד עכשיו.
    דווקא נוויל במשחק טוב מאד(פחדתי מהמאצ אפ שלו מול פינאר ודונובן המהירים)נפל קורבן לחוסר עזרה מתבקש של ולנסיה בגול השני(הזהרתי את טל שולנסיה לא עזר מספיק, במחצית). אני לא אופתע אם זאת היתה סיבת סיפסולו.
    רוני מפוזר ולא חד ואנמיה בכל פינה במגרש. אני מקווה שזה הההנגאובר מהניצחון על מילאן.
    אברטון היתה נהדרת, חיפשה לנצח וכמעט לא הורידה טמפו. בעבר במשחקים כאלו, מרכז ההגנה הקבוע ידע לספוג לחץ בלי למצמץ. גם אברטון ידעה את זה והלכה על זה בכל הכח.

     
  2. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1-0 לנו , ניקולאס בנדטנר,יופי.
     
  3. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    סנדרלנד נוראית. השחקנים שלהם בקושי מבצעים לחץ, ההגנה על הפנים... הסיבה היחידה שאנחנו מובילים רק 1:0 זה שכל ההתקפה שלנו פצועה. צריך לסיים את הסיפור במחצית השניה.

    המצבים היחידים שלהם הגיעו כאשר ראמזי איבד כדור בצורה די מפגרת, וקנווין ג'ונס החמיץ מול אלמוניה (שלדעתי לא סגר טוב את השער במקרה הזה), ועוד פעם כשאלמוניה עם יציאה הזויה פשוט נתן לסנדרלנד קרן... רק שיפסיק עם השטויות שלו כבר.
     
  4. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית באמירייטס מסתיימת "רק" ב1-0 , זה היה יכול להיות 3 ו-4 אפילו..
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מחצית באיימירטס.
    סה"כ שליטה שלנו, מגיעים למצבים אבל שוב לא חדים. להסתכל על המאזן שערים שלנו זה מטעה- להסתכל על אחוזי הכיבוש שלנו לפני הפציעה של רובין ואחריה, זה כבר בכלל לא מטעה. כל פינישר קלאסי שהיום היה משחק מול בנדטנר מסיים את המחצית עם מינימום צמד, במקרה הרע. הוא כ"כ כבד בקבלת החלטות שלו. כבש ממטר, יופי. תיאו' וולקוט, משחק די טוב, פעיל, הרבה התקפות עוברות דרכו- אבל אם בנדטנר צריך לשפר את המהירות של קבלת ההחלטות שלו- אז תיאו', מתי הילד הזה כבר ישפר את קבלת ההחלטות עצמן? הטאצ' האחרון שלו פשוט זוועתי והוא לא משפר את זה. מי שבולט בחולשתו, לשם שינוי, זה לא אחר מאשר ססק פאברגס- מחצית רעה של הקפטן. לא מדויק, מפוזר, בתקופה פחות טובה.

    ונגר עשה נכון שפתח עם אבואה, שהוא גם המצטיין שלנו במחצית הזאת. משחק בית מול קבוצה בינונית, ההבדלים מבחינה התקפית בינו לבין סאנייה הם משמעותיים באופן ניכר, ואין פלא שהשער הגיע ממנו. מחצית נהדרת של אבואה. ראמזי, ההבדלים בינו לבין דנילסון ענקיים מבחינת הדינמיקה של המשחק, זה מה שבדיוק אנחנו צריכים- שחקנים כמו אבואה וראמזי שיש להם אורינטצייה התקפית מובהקת ויכולת. אבל ראמזי גם הוא בינוני ולא יותר, וכמעט חטפנו שער בגלל איבוד כדור שלו. מצב ענקי לגו'נס, החמצה שלומאלית, חור במרכז ההגנה של איך לא סילבסטרה.

    לא מבין את ונגר, באמת שלא. עם איש מטרה אמיתי זה באמת היה יכול לעשות הבדל רציני עכשיו. וכך גם אומרים עכשיו באולפן במחצית. מילא בתחילת העונה, שלא ידעת שרובין יסיים את העונה, אבל בינואר איך הוא לא הביא עוד שחקן התקפה אני באמת לא מבין. בטח כאשר אדוארדו פצוע תמידי ולא קרוב לשחקן שהיה לפני הפציעה, בנדטנר כנ"ל וולה אפילו לא מקבל הזדמנויות.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קול? ז'ירקוב!
     
  7. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה רוצה מראמזי? שחקן בינוני?! נכון, הוא איבד כדור טיפשי (חוסר ניסיון), שהיה צריך להעלות לנו בשיוויון, אבל בסך הכל הוא עושה עבודה טובה. אני מעדיף אותו בכל יום נתון על פני דנילסון הפרווה. הוא פיזי יותר, אגרסיבי יותר, לוקח על עצמו יותר, משחק יותר לעומק. אין לי ספק שמתפתח כאן שחקן גדול. אם לא נשים את השני ונסגור את העניין, אני כבר יכול לראות אותנו סופגים שער שיוויון בדקות הסיום מכלום ושום דבר..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/2/10
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    צ'לסי מראה לכולם איך אלופה אמיתית מנצחת... משחק של כלום ושום דבר מצד הכחולים, 2 שערים חדים לאללה של דרוגבה מ-2 המצבים היחידים שלהם כשהמשחק עוד היה רלוונטי, כשהשער השני מגיע ישירות מכדור שוער של פטר צ'ך בדקות בהן רק וולבס היתה על המגרש. מהעבר השני צ'ך לקח לשחקני וולבס כמה הזדמנויות טובות שאלמוניה היה מוצא כבר איך לספוג חמישייה מהן.

    עוצמה מפחידה של דרוגבה בשער השני. אומנם טעות קשה של ברה הבלם, שאמד לא נכון את הקפיצה של הכדור וניסה לתקוף אותו, אבל עדיין אין הרבה חלוצים בליגה שמסוגלים לעשות מזה שער עם שילוב נדיר של פיזיות וחדות בפיניש. החלוץ הכי טוב בעולם מבחינתי.

    נקווה שהפציעה של ז'ירקוב גם כן רצינית, עם איך שהוא נראה היום עד הפציעה צ'לסי לא יתגעגעו לאשלי קול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/10
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    ראמזי היה חלש מאד היום, וכמעט סידר להם עוד גול עם עוד מסירה הזויה. אבל זה סביר כי הרבה שחקנים היו חלשים היום.

    חייבים להגיד את זה - למרות שאני לא בטוח אם העבירה על ססק היתה בתוך הרחבה, סטיב בנט הרג אותנו היום. כל כך הרבה עבירות הזויות על קצה הרחבה שלנו, סאנה ומנסה, היו צריכים לקבל היום כרטיסים אדומים, ועוד כל מני החלטות קטנות ומרתיחות. אדיוט.

    סילבסטרה דווקא עשה עבודה ממש טובה בהגנה, אבל הוא גמור פיזית - כשחלוץ חזק רץ איתו לכדור, קשה לו מאד לנצח אותו במאבק פיזי עם הכתף. בסוף העונה הוא כבר לא ישאר אצלנו, זה בטוח.

    סה"כ תצוגה לא מרשימה בכלל שלנו, אבל כשכל ההתקפה פצועה, פלוס חצי הגנה בחוץ... אפשר להבין את זה. צמצמנו את הפער מיונייטד, עכשיו צריך לחשוב איך מוציאים 3 נקודות בבריטניה סטאדיום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/2/10
  10. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד המשחקים הפחות משכנעים שלנו העונה, משחק שמזכיר ארסנל אחרת - לא תכליתית ולא מרשימה. למזלנו היום הצלחנו לצאת עם שלוש נקודות ולצמק את הפער מהיונייטד שהפסידו לטופי'ז.
    הרבה החמצות שלנו לכל אורך המשחק, השחקנים שלטו במגרש אבל לא השכילו לעשות עם זה יותר מדי. בנדטנר כובש לראשונה מאז אוקטובר, אבל משחק ענק לא היה לו. פברגאס כובש לראשונה מזה שישה משחקים ולפי דעתי גם לו לא היה יום ענק.
    אלמוניה חזר וגם הציל הצלה נפלאה מדארן בנט, אבל מצד שני רשם גם כמה שטויות כמו הקרן שרשומה על שמו. סילי סביר פלוס וזה המקסימום שהוא יכול לתת, בכל פעם שדארן בנט בא מולו (ולמזלנו זה לא קרה הרבה) הוא נכשל. ורמאלן בעוד יום גדול, קלישי בינוני ואבואה, לטעמי לפחות, איש המשחק. סונג חזר והיה טוב, אם כי היו לו ימים טובים הרבה יותר. פברגאס וראמזי סבירים, כשהספרדי מתכבד בשער מפנדל. קאפלו שהגיע לראות את וולקוט לא בדיוק חזה בת'יאו במיטבו, נאסרי היה טוב מאוד ובנדטנר יותר מדי פעמים ברח לצד והשאיר את ת'יאו באמצע.
    מילה אחת על הקהל היום - יותר מדי טרמפיסטים.
     
  11. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מהתגובה מהמחצית אין לי הרבה מה להוסיף. במחצית השנייה התעייפנו קצת וזה מובן, ואיך לא, גם מול סנדרלנד בכושר חלש מאוד ובבית, עדיין היו התקפי לב לקראת הסיום עם כל הכדורים החופשיים המסוכנים האלו. משחק שבאמת היינו צריכים לסיים מוקדם יותר ובתוצאה גבוהה יותר, אבל זה רק מעיד על כמה אנחנו לא חדים. חשוב מאוד שארשבין יחזור בשבוע הבא, באמת שאנחנו נראים אימפוטנטיים בטאץ' האחרון.
    ורק שוב לציין את אבואה, ששמעו את התשואות האדירות שהוא קיבל כשיצא בסיום- משחק גדול שלו. ההגנה של סנדרלנד זוועה אבל אבואה באמת שנראה מעולה היום.

    AronB, יחסית לתקופה האחרונה שלנו זה היה משחק עם שיפור דווקא. גם בגלל היריבה, אבל גם אנחנו שיחקנו טוב במחצית הראשונה. זה שהיינו לא תכלתיים בנגיעה האחרונה, זה עסק אחר.



    שבוע הבא הרקטות של רורי...כל פעם שאנחנו פוגשים את היצור הזה בבריטניה זה מסתיים במפלה. באמת שאח"כ יש לנו לוח משחקים נוח ביותר ואפשר ליצור רצף אמיתי של ניצחונות.
     
  12. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי לא נראית טוב, מנצ'סטר יונייטד לא נראית טוב, ארסנל לא נראית טוב.. הליגה הזו היא פשוט קשה. למרות שלפני שבוע וקצת ארסנל נראיתה רחוקה מהמקום הראשון , רצף התוצאות האחרון בצמרת מחזיר אותה למירוץ, במיוחד בהתחשב בלוח המשחקים שעוד מזמן מפגש יונייטד- צ'לסי שמבטיח איבוד נקודות של לפחות אחת מהן. הבעיה עם ארסנל ולמה נראה לי שהם לא יכולים לזכות באליפות, היא שבמשחקי חוץ ארסנל בקלות יכולה לאבד נקודות, להבדיל, נניח, מצ'לסי שהיום הספיק לה דרוגבה אחד פעמיים.
     
  13. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תבלבל את השכל, הקהל היום היה מצויין, עידוד לאורך כל המשחק ברמות שהפתיעו אפילו אותי. במקרה הייתי במשחק.
     
  14. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדבר ממה שראיתי בטלוויזיה, בכל מקרה אני חושב שללכת החל מדקה 80 זה ביזיון. אז תצא יותר מוקדם ותימנע מפקק או מלחץ, אבל זה לא מכבד את הקבוצה שאתה אוהד. אם היינו מובילים יותר מ1-0 בדקה 85 כבר בכל היציעים היו קרחות גדולות.
     
  15. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אבא של ניק הורנבי עשה את זה.. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx