המחזור ה-28 בסריה A :: יובנטוס מול הויולה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/3/12.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    המשחק משודר בראי איטליה, 155 בשלט למנויי הוט (ובחינם).
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    זה נראה כבר די גמור, אודינזה כבר ב2-0 מול נאפולי שלא ממש קיימת. די נטאלה כבש שער שמזכיר קצת את השער הפסול של מונטארי. נאפולי בכל אופן מאוד לא מדויקת בנוסף להגנה החלשה שלה ששני השערים נבעו יותר מטעויות שלה מאשר מהלכים גדולים של אודינזה. עם זאת קשה להאשים אותה, לשחק בפריולי מלא למחצה ולהוציא נקודות זה משימה שמעטות העונה הצליחו לבצע.
    המירוץ למקום השלישי נשאר צמוד, כרגע אודינזה תעלה לשם אבל לאציו תנשוף חזק מאוד בעורפה עם בסך הכל נקודה אחת מאחוריה, נאפולי מאחוריהן עם 3 נקודות פחות מהזברות. לרומא יש סיכוי לא רע להתקרב אליה מחר.

    בעודי כותב הודעה זו, דייגו פאבריני מקבל אדום שערורייתי (צהוב שני אחרי עבירה מאוד גבולית וכזאת שממש לא מוציאים עליה צהוב, בטח לא צהוב שני). פותח את המשחק לגמרי.

    השופט לגמרי מאבד את המשחק - העניק לנאפולי פנדל על נגיעת יד של שחקן אודינזה ברחבה. הנגיעה הייתה אלא ששחקן נאפולי רכב עליו והפיל אותו ומשם נבעה הנגיעה. קבאני למרבה הצדק החטיא את הפנדל ביומרנות שיא שלא מאפיינת אותו כשבעט את הכדור היישר למרכז השער. מגיע לו, לנאפולי, על פנדל שלא בצדק. ועכשיו גם גווידולין מורחק.

    קבאני עם צמד, מחזיר את נאפולי למשחק... לא הוגן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/3/12
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר הם חבורת אפסים נדירה. הם לא יותר טובים מאטאלנטה וגם המאזן בטבלה מעיד על כך אם מתחשבים ב-6 הנקודות שהורידו לקבוצה מברגאמו. היה להם מזל גדול שדניס לא שיחק כי זה כנראה היה נגמר בתבוסה. הפנדל שאינטר קיבלה היה די מגוחך, אבל השופט פשוט פשע כשלא שרק על העבירה של לוסיו ברחבה במחצית השניה. שונא שופטים מהסוג המזדיין הזה - או שזו היתה עבירה או צלילה של גביאדיני שאמור להיענש בצהוב, כי לוסיו לא היה קרוב לכדור וראו היטב שהוא לא נגע בו.

    ביובנטוס יכולים להיות רגועים כי מחכות להם 3 נקודות קלות במחזור הבא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/3/12
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הרכב מוזר של אודינזה למשחק כל כך חשוב, מי שראה את המשחק יכול אולי לספר לי איך היה פריירה (שהופתעתי לראות אותו בהרכב היום)?
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אוסבאלדו חוזר להרכב ומבקיע שער 3 דקות אחרי שריקת הפתיחה, כאב ראש טוב לאנריקה לקראת החלק המכריע של העונה? בוריני, אוסבאלדו, לאמלה, טוטי, בויאן, באמת שמעבר לכך שזה חוד מצוין כבר העונה אני בהחלט רואה בו הרבה יותר פוטנציאל ממה שרואים ממנו כבר עכשיו (כמו כולם). ועוד מדברים על רוסי בקיץ. פשש...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/3/12
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תוצאה קצת משקרת. ג'נואה נהנתה מיום גדול של פריי ומהצד השני, פאלסיו היה קרוב מאוד לשים שני כדורים ברשת.

    גרקו עם המשחק הכי טוב שלו העונה עם בישול וסחיטת פנדל מקאלדזה שמשום מה לא נשרק.
    אוסבלדו עם שער מצויין. חבל רק שעבר למצב הליכה דווקא בדקות שג'נואה שלטה במרכז המגרש ורומא הייתה זקוקה לשחקן שידע לקבל מסירות ארוכות יותר.
    ציפיתי להרבה יותר מלאמלה שלראשונה שיחק בעמדה הטבעית שלו מאחורי החלוצים.
    אנחל, כרגע, החוליה החלשה של הקבוצה.
    קאייר המצטיין של המשחק. אם ימשיך כך מקומו בעונה הבאה מובטח.
    בוריני נתן ליד שלו לנוח מנשיכות אך היה פעיל ואגרסיבי מאוד כהרגלו.
    מארקיניו ובויאן עשו את ההבדל במחצית השניה וקיבלו גם תשבוחות מסבאטיני. נראה שכמו קאייר, גם הם בדרך להבטיח לעצמם מקום בעונה הבאה.

    כמו כל היריבות על המקום בליגת האלופות, גם רומא נכנסת לסדרה של משחקים קשים (מילאן ויובה בחוץ, נאפולי ואודינזה בבית) אך אולי דווקא הקרבות הישירים, בנוסף ליתרון האולימפיקו, יביאו את הקבוצה למטרה שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/3/12
  7. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    במערך היהלום או במערך אחר?

    אכן זאת העמדה הטבעית שלו למרות שבריבר פלייט שיחק גם כאחד משלישית הקישור, אני חושב שלמרות שהוא לא שיחק טוב מדובר בשחקן שמספיק מוכשר בשביל לשחק בכל עמדה מהמרכז שדה ומעלה ככה שעם קצת הסתגלות רומא תהנה ממנו גם כן כ-10 ולא רק כקיצוני כמו שהיא נהנתה ממנו עד עכשיו(למעט שני המשחקים הראשונים שלו כמדומני?). מעניין יהיה לראות אם הנריקה ייתן לו עוד צ'נסים או שיחזיר אותו לעמדה הקודמת.