המחזור ה-28 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י בועז, ‏22/2/10.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איטלקים כמו איטלקים אלופים בלהגיע למשחק חוץ כאנדרדוג, לשחק הגנה חזקה ולהרוג את היריבה במתפרצות. ובזה סיטי של מנצ'יני נהדרת כשזה הפוך ראינו שבתקופה האחרונה הם לא מסתדרים בדיוק.

    משחק נהדר של סיטי - בלאמי וטבז (ובהמשך רייט פיליפס) הרגו את צ'לסי וניצלו את האיטיות היחסית של קארבליו והיכולת של טרי מאז הניצחון של הבלוז על ארסנל זה. מיקל גם כן במשחק חלש להחריד ואם בדרך-כלל הוא עושה את שלו הגנתית וחושך התקפית גם מההיבטים הטריוויאלים ביותר משחקן הרכב בצ'לסי, היום הוא היה חלש גם הגנתית.

    דרוגבה בכושר מדהים, אבל היום הוא המשיך את המשחק באמצע השבוע במילאנו. שני מצבים טובים במחצית הראשונה (כשאחד מהם, הרמה נהדרת שדרוגבה בדרך-כלל עושה מזה הרבה הרבה יותר), במחצית השנייה לא הרים את הראש ובמקום לתת פס לאנלקה שהיה במצב נהדר בעט מזוית אפס לרגל של גיבן.

    אלוהים ישמור, אנחנו בדרך למאבק משולש, מי היה מאמין http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה היה משחק עלוב.
    המשחק הזה התפקשש לנו מבין הידיים אך ורק באשמתנו, אין פה שום הברקה של מנצ'יני או משהו בסגנון.
    מנצ'סטר סיטי הגיעה לגשר כמו קבוצה קטנה ויצאה עם הנקודות בזכות האיכות שיש לה בהתקפה. בחצי הראשון המשחק היה כולו שלנו, מנצ'סטר סיטי לא עברה את החצי והייתה קבוצה אחת על המגרש, כמובן שפה הגיע מיקל לעזרת הסיטי וסידר לה את השוויון, טבז הוא קטלני ואין ספק שטרי, קרבאליו והילאריו היו יכולים לעשות יותר, אבל מיקל הכניס את ההגנה למצוקה כל כך מיותרת. השער השלישי היה כולו של בלטי... אני מאוד בספק לגבי הפנדל אבל זה לא משנה, זה מה שהשופט החליט, בלטי היה חייב להימנע מלהגיע למצב הזה בכלל.
    הענקנו לסיטי את המשחק הזה במתנה, ולסיטי יש את כל הכלים לנצל את המתנות שהם מקבלים, הקבוצה התפרקה, אנצ'לוטי היה יכול לתחזק את הקבוצה טוב יותר אחרי ההרחקות, בקלות הסיטי היו יכולים לכבוש עוד שער או 2.

    ושוב, אנחנו נותנים ליונייטד להתקרב אלינו עם עוד הפסד מיותר שכולו באשמתנו המלאה, אין ספק שאנחנו עושים הכל על מנת שהאליפות תשאר באולד טראפורד.
     
  3. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים. סיטי ניצחה למרות מנצ'יני.אבל יש לה רוצחים(בלאמי וטבז) חסרי פחד ומצפון.
     
  4. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלפו שש שנים מאז אותו שער של קני מילר במוליניו. לצערי אני לא רואה את ההיסטוריה משכתבת את עצמה (ולא רק בגלל שמילר עכשיו שחקן ריינג'רס).
     
  5. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק שפתח את עונש ההשעייה של ריו(בדיקת הסמים שלא היתה).
     
  6. RealStretford Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/04
    הודעות:
    1,907
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן

    אני מבין שאתה לא רגיל להפסדים, אבל מותר קצת צניעות וקצת פרגון. סיטי הגיע כקבוצה קטנה? זה ברמה של האפסים העלובים ששרקו בוז לברידג'. שמחתי לראות בהחלפה שלמרות רעש המיעוט, רוב האוהדים של צ'לסי נתמו לברידג' כבוד ראוי שירד מן המגרש. שמחתי ששתי הקבוצות הצליחו 'לעלות' מעל המצב המביך. משחק מצויין של סיטי, צ'לסי לא העניקה לנו שום מתנות. מה? בגלל "האיכות בהתקפה" אני מתנצל שלא באנו עם סמארס וקוראדי. דווקא ניהול משחק מעולה של מנצ'יני. אם הייתי אוהד צ'לסי הייתי שומר את הכעס והתיסכול לבלאק, פשוט מטומטם.


    סה"כ כמובן יום נפלא עבורנו - ובזכות
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא רואה איפה בהודעתי התנהגתי ב"שחצנות" ודוקא פירגנתי, רשמתי שמנצ'סטר סיטי מאוד איכותית בחלק ההתקפי ולכן ניצחה.

    לא קיבלתם מתנות? הפליק לאחור של מיקל והטעות של בלטי לא בגדר "מתנות"? אלו טעויות מביכות, שניתן להגדיר אותן גם כמתנות ליריב, לא רואה בעיה עם זה שאמורה לפגוע בשמחת הניצחון שלכם.

    במחצית הראשונה, שהדף היה "נקי", היה ניתן ללמוד בדיוק לאיזו מטרה הגיעה כל קבוצה, הסיטי לא היו על המגרש והשער שלנו לא היה בסכנה, עד לדקה ה-45 והשער המיותר ששינה את כל המשחק, על פי הקלישאה ששער בדקה הזו הוא קריטי מאוד, וכך היה.

    אם היינו משחקים היו מול סטוק, וולבס, וויגאן, האל, ארסנל וכו' לא היינו מפסידים. אבל הסיטי איכותית מאוד בהתקפה ולכן ניצחה, וזאת מחמאה לדעתי....
     
  8. שלו Guest

    לא יודע מה קרה לצ'לסי אבל בטוח עבר עליהם יום רע. רבעייה מהסיטי בסטמפורד לא באה ברגל. כל הכבוד להם. אני מצידי לא שמח עם הנצחון שלהם שמשאיר אותם מעלינו גם במידה וננצח מחר וזה מרחיק אותנו מה TOP 4...
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אחד מדיוני המחזור הרדודים שראיתי.

    כולם נורא נהנים להתעסק בג'ון טרי. וואוו!! ווין ברידג' אשכרה לא לחץ לא את היד!!!!!!!!!! שיוואוו זה כל כך לא צפוי, כל כך מפתיע ואין ספק, כל כך כל כך הופך את ברידג' למנצח הגדול מכל הפרשה... אהה כן, אני בטוח שגם החברה שלו לשעבר שסופרמן פינצ'ר חושבת ככה ורוצה לחזור אליו...

    מה שהכי נחמד זה שאנשים התחילו לפתח תכונות שאופיניות לחללית החומוסיות ומיחסים כל שטות ומיצמוץ ברדיוס של 20 מטר מטרי כמשהו שלא רק שייך לפרשה אלא גם נובע ממנה ישירות. חטפנו שערים גם לפני הפרשה, חטפנו רבעיות בבית גם כשלא חיינו תחת "הצל הנורא" של המוסריות הכביכול מעניינת של ג'ון טרי.

    מה שעוד יותר נחמד, זה שאנשים כבר לא מסתכלים על משחקים. תוצאות הפכו למדד סופר מדוייק שאפשר למדוד דרכן כושר של קבוצה ובעיקר יכולת במשחק ספציפי. הגדילו לעשות חובבי הפרמיירליג הכי גדולים שיש - איך לא, ידידנו היקרים מארץ הכפכף. "בית ספר של מאנצ'יני!!" אכן, את הנגיחה אחורה של הקונוס אפשר ללמוד רק באיטליה. מאסטר פיס. וההפקרות בהגנה שלנו בדרך לעוד שער - שוב, גאונות טקטית טהורה של מנג'ר איטלקי מחונן.

    בחייאת, צ'לסי שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה ורק גיבן מנע 0-2. טבז ניצל את הטימטום של אנצ'לוטי (מיקל לא אשם, מי שנותן לו לשחק צריך לקבל בראש על כל טעות שלו) עם עזרה של ריקי ושל הילאריו. אחרי זה צ'לסי שוב לחצה ושוב אכלנו אותה במתפרצת.
    מאותו רגע שוב רק קבוצה אחת על המגרש. שוב גאונות של מאנצ'יני שהוריד את הקבוצה שלו לקו החמש בערך - מתפרצת ולישון... גיים אובר.

    היו לנו הזדמנויות לפני השער הראשון, אחריו וגם אחרי השני של הסיטי היינו הרבה יותר קרובים. ההפסד הוא רק שלנו.

    מן הסתם קשה לי להבין או להתרגש מההתלהבות של אוהדי פראנסנל. הפסדנו, אבל באמת שלא מדובר בכזה אסון גדול. אנחנו עדיין ראשונים עד כמה שאני יודע. זה התואר שלנו להפסיד אותו (באנגלית זה נשמע יותר טוב).

    חבל על ההרחקות שלא יוסיפו לרוטציה.

    מה שכן, ממשחק למשחק דניאל סטארידג' מעצבן אותי יותר. מתעקש על הפעולות ההפוכות. שישחק פשוט. הוא ירוויח יותר מכולם.
     
  10. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכבים:

    29Thomas Sorensen (G) (G) Manuel Almunia 1
    25 Abdoulaye Faye (CD-L) (CD-L) Thomas Vermaelen 5
    17 Ryan Shawcross (CD-R) (CD-R) Sol Campbell 31
    4 Robert Huth (LB) (LB) Gaël Clichy 22
    28 Andy Wilkinson (RB) (RB) Bacary Sagna 3
    18 Dean Whitehead (CM-L) (LM) Aaron Ramsey 16
    6 Glenn Whelan (CM-R) (RM) Alexandre Song Billong 17
    14 Danny Pugh (LM) (ST) Nicklas Bendtner 52
    24 Rory Delap (RM) (RCF) Cesc Fábregas 4
    10 Ricardo Fuller (CF-L) (AM-L) Samir Nasri 8
    11 Mamady Sidibe (CF-R) (AM-R) Emmanuel Eboue 27
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/2/10
  11. RealStretford Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/04
    הודעות:
    1,907
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ןעל זה רק נותר להגיד שאסור לשפוט אדם בעת צערו.
     
  12. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועדיין היום לא היה "עוד משחק" בין שתי קבוצות, הייתה יריבות, שנבעה בדיוק מעניין טרי-ברידג', זה לא רק בדיון המחזור הזה, זה בתקשורת, זה בין השחקנים , זה אפילו הגיעה להסרת סרט הקפטן מטרי והודעה של ברידג' שהוא לא אופציה לגביע העולם... זה לא סתם כי היום המפגש בינהם היה השיא של הפרשה הזו שדי הסעירה את אנגליה.

    לגבי מנצ'יני, אני לא חושב שמדובר במשהו גאוני שהוא עשה, בזה אני מסכים, הוא לא הראשון שסגר ויצא למתפרצות, זו גדולה של הסילונים שיש לו, טבז, בלאמי ורייט פיליפס, שהיום היו שווים שערים, וניצל הרכב די חסר של צ'לסי ויום גרוע של כל ההגנה. מצחיק לראות אנשים שקיבלו הכל בחיים יוצאים מדעתם. מיכאל באלאק , ליקק שמנת בגרמניה, הבחור מעבר לשיאו, מאט את המשחק של צ'לסי, לראות איך הוא התנפל על טבז היה פשוט מגוחך... מה הוא חשב לעצמו ? שהוא יגיע לכדור? האם שווה להשאיר את קבוצתך ב9 שחקנים ואפס סיכוי לחזור למשחק רק בשביל הטוב שיעשה לו לתקל את טבז? האמת היא שאיתו או בלעדיו צ'לסי הייתה בתשעה שחקנים.
     
  13. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בולשיט. לא צער ולא נעליים. הפסדנו. לא נעים. לא ביג דיל.

    עם כל הכבוד ובאמת שיש, אני עדיין לא מתייחס למנצ'סטר סיטי כאיזה משחק חובה או קבוצה שאסור להפסיד לה. מאחל לכם המון הצלחה ואני אהיה סופר מבסוט אם תשאירו את הגנבים והמשלשלים עם יורופה ליג או איך שפלאטיני הליצן קורא היום לגביע אופ"א.

    עובדתית, כשזה נגע לכדורגל הזדמנויות ושליטה - צ'לסי הייתה רמה או שתיים מעל סיטי. בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל, כי גם ביום כזה אפשר לאכול רבעייה.
     
  14. Robin_Van_Persi Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/09
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ימח שמו של דלאפ
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אכן הגנה של משחק עונה מצד פראנסנל. כל פעם שמצייצים שם על משהו שקשור לתחרות הצוציקים רועדים.