המחזור ה-28 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/2/11.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי מעניין רק דבר אחד, ההתאחדות קיבלה את העובדה שקלאטנברג נהג כפי שהוא נהג עם המרפק של ווין רוני. אז רוני יצא כאן על Technicality, אבל הם לא יכולים לחשוב ברצינות בהתאחדות שזו החלטת שיפוט לגיטימית... איפה כאן הביקורת? על השריקה הזו קלאטנברג צריך לקבל השעיה מיידית משיפוט בפרמייר ליג לחודש לפחות. שלא יראה מגרש. מי שרואה כזה דבר ומחליט שזה שווה אזהרה בעל פה (אפילו לא צהוב), אסור לו לשפוט בליגה הזו.

    אבל זה קלאטנברג, פנקסן חסר מושג שתמיד מתנהל בשיא היהירות והחשיבות העצמית. הוא תמצית כל הבעיה הכי גדולה של השיפוט בפרמייר ליג - הבעיה הזו היא לא יונייטד ואפילו לא פרגוסון. הבעיה היא שיש מקבץ של "יחידי סגולה" בפרמייר ליג, רובם המכריע הם אנגלים כוכבי הנבחרת (בראשם עומדים טיפוסים מחליאים כמו רוני וטרי), שלהם מותר לעשות ככל העולה על רוחם והם תמיד יקבלו הנחות מהשופטים, בטח משופטים כמו קלאטנברג. אמנם חלק לא קטן (אפילו רוב) מהשחקנים האלה נמצא במנצ'סטר יונייטד, אבל בוא נגיד שאם הרננדס, אברה או פארק היו עושים את מה שרוני עשה, כנראה שהם לא היו זוכים להנחה הזו.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,299
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    בסלו מושן נראה כאילו קלאטנברג לא ממש רואה את המרפק, העיניים שלו מופנות לכדור ושם תשומת הלב שלנו. אני לא יודע למה הוא שרק לפאול, אולי הוא ראה שמקארתי בכאבים והקהל שרק בוז אז הוא נלחץ וחשב שפספס משהו משמעותי, חשב שבזה שהוא ישרוק זה כאילו הוא לא פספס את המקרה ובזה הוא סוגר את הסיפור.
    מצחיק אותי שהארטסון קטל את רוני בMOTD כשאמר שזה מרפק של עבריין והוא יכל לשבור למקארתי את הלסת, מילים יפות שבאות מהפה של אחד שהביא בעיטה לפנים של ברקוביץ'.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני לא רואה את קלאטנברג כל שבוע כך שלא אנסה לשפוט את יכולתו, אולי הוא שופט גרוע. אבל אסור לנקוט בפעולה נגד אף שופט על סמך שריקה אחת, או שתישאר בלי שופטים. אני לא יודע מה הסיפור שלו עם התקרית של רוני, לא יודע מה הוא ראה בדיוק מהזווית שלו. כן, אני יודע, אני בדרך כלל רך עם שופטים. מה לעשות, אני חושב שזו משימה כמעט בלתי אפשרית - והיום עוד יותר עם כל הזוויות, התקשורת והניתוחים - והעובדה שבכל ליגה בטוחים שיש להם את השופטים הכי גרועים מחזקת את זה. שופט צריך להימדד לאורך זמן, לא על פספוס אחד או שניים.

    לגבי יחידי הסגולה, כמו שקבוצות מסוימות זוכות להנחה מסוימת כך גם שופטים. מצד שני, כיוון שלרובנו לא אכפת אם דבר כזה קורה לשחקן מבלקפול וספק אם אפילו במץ' אוף דה דיי יראו את זה פעמיים, קשה למדוד. אנחנו לא באמת עוקבים באדיקות, רק קופצים פעם בכמה שבועות כשיש מקרה כמו של רוני וצווחים כחזירים.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז הוא פנקסן מהסוג הנחות ביותר.
    אם הוא לא ראה, אז למה לשרוק? למה הוא קרא לו להרצאה מסורתית? למה הוא לא הלך להתייעץ עם העוזרים שלו? מה שהועבר להתאחדות ועל בסיסו רוני לא עומד לדין, זה שקלאטנברג ראה.

    או שאולי בטעות תצליח להעלות את הסטנדרט של השיפוט, כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו.
    עם כל הכבוד, אני בכלל לא מסכים עם ההנחה הזו. אתה יכול להיות רך איתם עד מחר, אבל גם שופטים צריכים לתת את הדין. במקרה הזה אנחנו מדברים על עבירת אלימות שלא קשורה לכדורגל בכלל ובמרחק רב מהכדור, זה לא כמו לא לראות פנדל או לפשל בהנפת דגל לנבדל. שופט שרואה אלימות ולא עושה איתה שום דבר, שלא ישפוט תקופה מסוימת. לא יקרה שום דבר.
     
  5. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותנו לא מעניין מרפק כזה בבלאקפול, אבל באנגליה מראים אותו וכן זה מעניין, וכמובן שמגיעה דרישה להתערבות והענשה, אבל אתה ממש מתמם פה עם הרגישות לשופטים שהרי מדובר במשקל של עוד גורמים ולא סתם דברים נאמרים ( כמו הניסיון של המנגר הרשע להפיל את האגרוף על התקשורת ההרסנית שתגרום להרחקה ) לפתע שופט שיכול להודות לא ראיתי ולכן לא הענשתי,לפתע אותו מסכן טוען שהוא ראה והחליט שאין מקום להעניש, הרי אמרת שמדובר בבני אדם ובזויות שונות ובמשימה בלתי אפשרית,אז כמובן יש צד שני למטבע,אז בבקשה אל תתעלם מהצד הזה כבוד ראש אירגון השופטים שכמותך
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני די בטוח שבאנגליה לא עושים ממרפק של של לוק וארני אותו עניין כמו מרפק של וויין רוני.

    אני מסכים שזה סופר בעייתי שתיקון של החלטת שופט לא נובע מהחלטה של ההתאחדות שהוא טעה, אלא מהודאה של שופט שהוא לא ראה. עצם העניין בעייתי, כי בטח לא קל לשופט לומר "קרה, פספסתי את זה, לא ראיתי אירוע שהייתי אמור". שופט במקרה הזה באמת יכול לא לומר אמת אלא לומר מה שנוח, ואני בטוח שזה קורה. השיטה הזו גרועה, אבל אין מה לעשות, זו פיפ"א שכפתה את ההגבלות על ההתאחדות, שעושה את המקסימום במינימום מרחב תמרון.

    אבל מה לעשות, בן אדם מבחינתי דובר אמת עד שהוכח אחרת. גם שופט, וגם ספורטאי שכולם בטוחים שלא יכול להיות שהוא קובע תוצאות אדירות כל כך - שחיין, אתלט, רוכב אופניים - בלי סמים. אם כולם מלוכלכים, אז בשביל מה אני טורח?
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,299
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    קלאטנברג שרק על הפאול בזמן אמת והחליט שזה שווה בעיטה חופשית בלבד, מזה כבר נגזר מראש שהוא ראה כביכול. זאת לא פעם ראשונה שאני רואה שופט שלא רואה את הפאול בבירור אבל שורק רק בגלל התגובות שהאירוע גרר. אני ממש לא זוכר באיזה משחק זה היה אבל פעם הראו מקרה בו השופט נתן פנדל למרות שמהזווית שלו היה בכלל שחקן שהסתיר את העבירה.
    כמו שכתבתי, הפנים של קלאטנברג בזמן המרפק הם לכדור -בוודאות-, האם בזווית העין הוא ראה במדוייק את העבירה? אני בספק, אחרת אני חושב שהיה נותן אדום, או לפחות צהוב. אני מעריך שהוא שרק רק כדי לא להודות שפספס מקרה משמעותי והוא הניח שזה היה משהו שהיה אפשר להבליג עליו ולתת רק אזהרה לרוני. בדיעבד אם לא היה שורק, רוני היה מקבל 3 משחקים, אין בזה ספק.
     
  8. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברומיץ' משווה קרוב לסיום וכמעט מנצחת בסיום את סטוק בחוץ. אני באמת לא מבין את טוני פיוליס. לא משעמם לו לראות את הקבוצה שלו בקושי נוגעת בכדור ולא מחברת 4 מסירות? לא משעמם לו לראות את סטוק מטיסה כדורים ומיד מאבדת אותם?. אפשר להשיג תוצאות גם אם משחקים כדורגלים. יש גם משאבים לזה שם. באמת שרחמנות על האוהדים המסורים שלהם, שחוץ מלחימה לא מקבלים שום דבר ששווה לשלם עליו כרטיס.
     
  9. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    כל עוד זה משאיר אותם שנה נוספת בפרמייר ליג, אני מאמין שהאוהדים שלהם לא מודאגים מכך.

    נקודה חשובה מאוד לווסט ברום, באחד האצטדיונים היותר ביתיים וקשים בממלכה,
    למרות שיהיה להם קשה מאוד לאגור הרבה נקודות בהמשך, עקב המשחקים שמצפים להם עד תום העונה.
     
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדבר היחיד שדומה לכדורגל ששווה לבוא ולשלם עליו כרטיס בסטוק זה מת'יו את'רינגטון.
    לא להאמין איזה שיפור עבר השחקן בשנים האחרונות, הוא שווה חצי קבוצה בסטוק והחיסרון שלו במשחקים האחרונים כ"כ בלט.

    סטוק באמת מונוטוניים בצורה מזוויעה, אומנם עם התוצאות אי אפשר להתווכח ואני בטוח שהרוב המוחלט של האוהדים בבריטניה סטדיום מבסוטים, מה רע להם מקום במרכז הטבלה כבר שלוש שנים רצופות?ומנגד פוליס...אומנם הוא עומד בראש המערכת של קבוצה מצליחה סה"כ, אבל מישהו מסוגל לדמיין אותו מועמד לקבוצה אחרת?איזה קבוצה בעלת שאיפות גבוהות יותר בכלל תסתכל עליו?מה ה-"אני מאמין שלו", שחקנים בעלי נפח חזה שיעיפו טילים לרחבה שם יחכו המפלצות מספייס ג'ם?
    פוליס זוכה לההערכה, ובצדק, אבל בו זמנית די מוריד את הסיכויים שלו להגיע לקבוצה גדולה יותר בעתיד, כי באמת, אבל באמת שאין על בסיס מה להאמין שהוא ראוי להגיע לשם.

    ג'ונס וקארו ביחד על המגרש...יש דבר שיותר ירמוז על כך שלא מעניין את פוליס להניע כדור אלא רק להעיף רקטות לרחבה?

    ועוד בסוף הם חוטפים גול שעלה לי ב-350 שקל...
     
  11. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בטוח שהאוהדים בבריטיניה סטדיום היו רוצים לראות כדורגל קצת יותר אטרקטיבי. אפשר להשאר בליגה עם שיטה שונה. תראה את בלקפול, כולה 2 נקודות פחות מסטוק אבל איזה הבדלים בגישה. אותו דבר בולטון. אני לא אומר שהם צריכים לשחק כמו ארסנל, אבל בחיאת, זה סרט אימה. הקשרים שם יותר מגנים ומרביצים מאשר עושים פעולות התקפיות ראויות. יש תיפאורה כ"כ יפה, חבל שהכדורגל כ"כ מכוער וחסר דימיון.

    לגבי פיוליס, אז לא רק שהוא כנראה לא יקבל קבוצה גדולה אם ימשיך ככה אלא שאם הוא יירד ליגה באיזה עונה, ספק גדול אם יהיה לו ביקוש בפריימירליג והוא יצטרך לחזור לאמן קבוצות כמו ג'ילינגהאם או פומפי של ימינו.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145