המחזור ה 29 בסריה A :: דרבי ד'איטליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏23/3/12.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הרוח הביאנקונרית העונה מדהימה אותי כל פעם מחדש. נכון שאנחנו מפשלים מול הקטנות, אבל משהו במנטליות העונה (ורק להדגיש, תנסו להיזכר בקבוצה של דל נרי) מחזיר אותי לימים היפים שלנו, כשידעתי שאנחנו עולים לכל משחק עם הרצון והיכולת לנצח, עם החיזוקים הנכונים בקיץ אנחנו יכולים לחזור במהרה לצמרת הכדורגל האירופי. כמו פעם.

    ואיזה אווירה! בדלה אלפי בחיים לא היה כזה דבר, בחיים.

    ולמשחק-
    קונטה הרג אותי במחצית הראשונה, כי ראניירי פשוט קרא אותו כמו ספר פתוח. הזכרתי במחצית את עניין תחילת ההתקפות שלנו, אין ספק שקונטה השכיל לשנות זאת במחצית השניה (שיטת 3 הבלמים עובדת טוב עם זה), אבל שחקן אינטליגנט כמו בופון צריך להבין שכל פעם שהוא משחק עם הבלמים הוא חשוף להתקפה, כמובן שהיתרון המספרי של החלוצים של אינטר על פני הבלמים שלנו גם תרם לכך. בשורה התחתונה, קונטה הלך כמו בהרבה משחקים העונה ראש בקיר ומזל שהוא השכיל לשנות את זה במחצית השניה.

    עוד במחצית הראשונה, ההגנה שלנו נחתכה כמה פעמים ע"י כדורי עומק של אובי (לטעמי המצטיין על המגרש מצד אינטר, ראניירי יצא אידיוט כשהחליף אותו) ובגזרה הזאת קייליני תרם עם כמה שבירות של מלכודת הנבדל ובכלליות משחק חלש שלו, כמו גם של ברצאלי. כשבופון צריך לעצור כל כך הרבה, משהו רע עובר על ההגנה שלנו.

    והנה הגעתי לנקודה העיקרית מבחינתי במחצית הזאת, שובו של השוער הטוב בעולם, מי שראה את המשחק היום לא יכול להעמיד את העובדה הזאת בספק, הכי טוב בעולם והכי טוב בהיסטוריה, לג'נד אמיתי. מקבל ציון 10 היום במשחק.

    המחצית השניה התאפיינה כמובן במעבר ל3-5-2 שהיה הרבה יותר אפקטיבי מול שני החלוצים של אינטר, כשגם ההכנסה של פאציני לא כ"כ הועילה כי הקישור של אינטר נעלם (לא מפתיע). פירלו שיחק מתחת לסטנדרט שלו אבל בכל זאת השיג תצוגה של 7/7.5 לפחות, מרקיזיו היה גם טוב היום ובעיקר בהתקפות המעבר למרות לא מעט כדורים שהסתיימו ביציע, אבל היהלום האמיתי של הקישור שלנו היה היום (ובשלושת המשחקים האחרונים) ארתורו וידאל. מדהים אותי איך שהשחקן הזה שוחט, דורס, רומס כל שחקן שמולו (באופן חוקי כמובן) בדרך לכדור, בזמן האחרון הוא מוסיף לזה ניהול משחק מהמצוינים שראיתי, מבחינתי הוא מקבל 9 רק כי בופון קיבל 10. ימשיך כך ויהפוך לאחד הקשרים הטובים בעולם.

    בהתקפה, מאטרי קיבל את הצ'אנס ובזבז שתי הזדמנויות נהדרות וזה כמובן מדאיג הודות לעובדה שהוא הסקורר נאמבר וואן שלנו. גם ווצ'יניץ', שיחק בתחילת המשחק באגף כשמאייקון מעלים אותו לגמרי, התסכול הוביל אותו לנסות דברים מטופשים שעלו לנו במומנטום, כמובן שזה היה משחק רע שלו. קונטה ניסה לסחוט ממנו עוד קצת גם אחרי המעבר למרכז ההתקפה ב3-5-2, אבל כנראה שהתסכול מתחילת המשחק השפיע. וכמובן שאסור לשכוח שהוא שחקן של יום עסל-יום בסל, היום היה בסל. לא נורא.

    והנסיך... התמזל מזלנו וקונטה למד שכל מה שבוריילו יכול לעשות, הנסיך עושה טוב יותר. בחיים לא הייתם רואים מבוריילו את התנועה, החדות והסיומת שהציג היום דל פיירו בגיל מבוגר ממנו בהרבה. הגיע לו לכבוש, הגיע לו לראות שער ליגה העונה.

    אני בחיים לא אוכל לחיות בלי אלכס והלשון הזאת, אניילי יצטרך לחשוב על רעיון אחר.
     
  2. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפילו בלצ'ה, בולוניה ונובארה לא התרגשו ככה מנצחונות על אינטר של החודשיים האחרונים.
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לא כל כך סגור על זה, אבל אני בטוח שאתה מבין את האושר לאור ההיסטוריה בין המועדונים.
     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה 3-5-2 הרבה יותר מתאים ליובה ואיתו היא מגיעה לתוצאות טובות יותר, מעניין אם קונטה ימשיך לדבוק בו ואם יעדיף את דל פיירו על פני מאטרי.

    אינטר שקועה במקום השמיני כשאפילו קטאניה חולפת על פניה. לא להאמין עד לאן המועדון הזה יכול להתדרדר.
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא היה במטרה לעקוץ (לא אותך לפחות). מה שנשאר מאינטר היום זה רק זאנטי אחד מסכן והשאר הם סתם חבורה של אפסים לא מאומנים. לא ברור לי איך הם הצליחו לעשות רצף של שלושה משחקים ללא הפסד עד עכשיו. לא בדקתי לעומק, אבל אני חושב שיש רק קבוצה אחת שצברה פחות נקודות מאינטר ב-10 המחזורים האחרונים - צ'זנה האחרונה בטבלה.
     
  6. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    שמח מאוד על הגול של הנסיך, מקווה שיקבל מעתה יותר צ'אנסים מקונטה, בטח שלפניי בוריילו וקווארליירלה שלא פוגעים ממטר...
    קונטה צריך ללכת עם ההרכב שהולך לנו בו טוב יותר נכון עכשיו, וזה ללא ספק 3-5-2.
    חבל שבסוף לא שמנו את השלישי, אבל אי אפשר להיות חזיר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמת, הוא חזר מהפציעה רק עכשיו.