המחזור ה-29 בפרמיירליג: Because the Night

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/3/18.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,991
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    לא יודע,
    אני כבר כל כך רגיל לשחקנים שלא שמים זין ובמשחק כזה פשוט מתהלכים על המגרש.

    זה גם קטע קצר מאוד שמגיע מיד אחרי חוק יתרון וכשוויליאן עוד ליד השופט.
    אולי בלייב זה היה יותר מלהיט מלראות את זה בקטע קטוע של 10-15 שניות.
     
  2. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,110
    לייקים שהתקבלו:
    1,407
    תרגע אחי, אני מבין את ההתרגשות בזכות התוצאות האחרונות אבל באמת אתה צריך לנחות. אין לכם קבוצה לאליפות ולא משהו שמתקרב לשם, הסגל שלכם עדיין לא מספיק איכותי ואתם ממש אבל ממש ממש לא אחת מ-5 הקבוצות הטובות בעולם. קבוצות איכותיות נמדדות לאורך זמן, וגם אם איכשהו תצליחו לנצח אותן במשחקים נקודתיים או אפילו לזכות בצ'מפיונס, זה לא ישנה את העובדה הזאת.
    מדהים איך אוהדי ליברפול נעים מקיצוניות לקיצוניות. רק לחזור לימים שאחרי מכירת קוטיניו... פתאום זה הדבר הכי טוב שקרה לכם. נו טוב.
     
  3. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אין לנו סגל מספיק איכותי לריצה לאליפות, זאת עובדה. אבל עם השלישייה ההתקפית כשאינה פצועה, עם הרכב מלא פחות או יותר כמו שיש לנו כרגע אנחנו יכולים לקחת כל קבוצה, גם ב 2 משחקים.

    אם ניקח צ'מפיונס זה ועוד איך אומר משהו, זה לא שאנחנו הולכים לפגוש נמושות מעתה ואילך. מהרבע זה כבר ה 8 החזקים בעולם גם על הנייר וגם בפועל. להוציא את יובנטוס אם תודח.
     
  4. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לא רואה אתכם עוברים לא את ריאל, לא את בארסה ולא את באיירן. הנסיון פה גם חשוב ועם כל הכבוד לשלישיית ההתקפה שלכם כשתקבלו קבוצות עם ביצים שיודעות לתקוף לא פחות טוב ממכם ועם מאמנים שמגיבים למשחק ולא כמו האידיוטים הפרמיטיביים של הפרמיירליג זאת תהיה אופרה אחרת.

    סלאח או לא סלאח, תדביק עליו את קאסמירו או בוסקטס ונראה מה הוא מסוגל לעשות.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    תן להם לחלום. Next year is our year.
    זה ככה מעל רבע מאה.

    עונה הבאה יסבירו למה טוב שסלאח נמכר.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כן, איזה מצחיק זה מועדון שקונה שחקנים מוכשרים בזול, הם הופכים אצלו לכוכבים, הוא מוכר אותם ביוקר ומשקיע את הכסף בקניית שחקנים טובים אחרים. לא כמו המודל ההגיוני והשפוי של יונייטד-לשפוך הון תועפות על שחקן, להפוך אותו תוך שנה לברווז צולע ולהשתמש בו כפיתיון כדי להביא את השחקן הבא שיהפוך לברווז צולע.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    המודל של ליברפול הוא מודל של מועדון לא הישגי.
    הדרך של יונייטד לתארים חשובים קצרה יותר. מה אתה חושב מוריניו יעבוד פה עד המוות?

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קוטיניו10 עדיין לא נרגע מפורים. לא צריך להמעיט בערכו של קוטיניו (השחקן שעזב), אנחנו לא לוחצים בלעדיו יותר טוב ממה שלחצנו איתו ואנחנו לא קבוצת התקפה טובה יותר. ההבדלים העיקריים זה שיש לנו בלם מצוין שגם עוזר מאוד לבלם השני להיראות נורמלי, ושבמקום שוער שמחלק מתנות בחודשיים האחרונים קאריוס היה טוב.
    האוהדים שדיברו על ״כל היצירתיות שהלכה״ ושחזו שמעכשיו לא נוכל לנצח הם הזויים, לא צריך לקחת את זה לקיצון השני ולספר לכולם שבכל עונה אחרת היינו מטיילים לאליפות. זה לא נשמע רציני.

    אבל זה לא שהחבר׳ה האחרים פה לא נותנים פייט. לא רואה מה מופרך להגיד שבכושר הנוכחי ליברפול היא בין חמשת הקבוצות הטובות באירופה. ריאל, ברצלונה, סיטי, באיירן, מי החמישית? בעייני מי שיגיד פסז׳, יובנטוס, טוטנהאם או ליברפול הוא לא הזוי. זה סתם נתון לא מעניין שלא מעיד על כלום.

    וכמובן, בפרמיירליג יש ״אידיוטים פרימיטיביים״ ובחוץ מסתובבים מלא ״מאמנים עם ביצים שיודעים לתקוף לא פחות טוב מאיתכם״. רק תזכיר לי על איזו רשימת מאמנים אנחנו מדברים? היינקס ו-וואלוורדה? כבודם במקומם מונח אבל הזלזול הזה בפרמיירליג הוא מגוחך. שמעתי את זה כבר לפני כמה שנים כשסיפרו לנו כמה המאמנים בפרמיירליג חרא בזמן שבחוץ מאמנים גדולים כמו קלופ, גווארדיולה וקונטה. חלפו כמה שנים, המאמנים האלה הגיעו לפרמיירליג, ושם הפכו ל״אידיוטים פרימיטיביים״. עתידות: בעוד 3 שנים יהיה מי שיקרא לאלגרי, ז׳רדים וסארי מאמנים פרימיטיביים אחרי שיסיימו רק במקום החמישי בפרמיירליג.
     
    oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,592
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אני מזכיר לך שליברפול רק לא מזמן נתנה רביעיה לסיטי והוציאה תיקו נגד טוטנהאם במשחק שהיא היתה ראויה לנצח אותו. אז מה גם פפ ופוצ'טינו הם אידיוטים פרימיטיבים של הפרמייר ליג?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני לא חושב שהוא דיבר על גווארדיולה, קונטה ופוצ'טינו אלא על כל הבררה שמחוץ לגדולות. מויס, אלרדייס, פארדיו, הודג'סון...

    ברור, רק מוריניו ילך והכל יהיה גן עדן ביונייטד. למה זה נשמע לי מוכר? אה, כי אמרו את זה גם על ואן חאל ומויס. אנחנו המועדון הכי עלוב ומנוהל הכי גרוע מבין המועדונים הגדולים באירופה, גם אחרי שמוריניו ילך אין שום סיבה לחשוב שדברים ישתפרו. נמשיך למכור המון חולצות, להרוויח המון כסף ולתת אותו למנג'רים לא מתאימים כדי לבזבז על שחקנים שיקברו אצלנו את הקריירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/18
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,592
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    זאת היתה שאלה רטורית. הבאתי את שני המשחקים האלה כדי להסביר למה אני חושב שליברפול זאת כן קבוצה שיכולה לדבר חזק באלופות
     
  12. orelh94 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/17
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    מה אתם צוחקים עליי? כל מה שאני קורא בשבועות האחרונים זה לכלוכים על ונגר, מוריניו, אלרדייס, בניטז, פלגרינו. לרובם אתם קוראים מיושנים והורסים את הכדורגל. נראה לכם שדיברתי על הטופ? אתם קוראים מה שאתם רוצים לקרוא כי פירשתם את זה כמכה מתחת לחגורה.

    לא יודע מי החמישית וזה ממש לא מעניין אותי גם. אין ספק שליברפול יכולה לדבר חזק באלופות עד שתפגוש את אחת משלושת הקבוצות האלה.

    בחייאת, דרור אל תהיה דמגוג בשקל, את השיט שלך תכתוב במקום אחר, לא אליי ולא עליי. אם אתה באמת חושב שזה מה שהתכוונתי אז אין טעם להמשיך דיונים איתך, כי אתה טרול.
    כל הכבוד, ניצחו את סיטי (שכבר האליפות עמוק עמוק בכיס שלה) ועשו תיקו עם טוטנהאם. נו ו...? דיברתי על ריאל, בארסה ובאיירן. אני הוזה אם אני חושב שהנסיון של הקבוצות האלה הוא קריטי? או שאני הוזה אם אני מעריך קצת את ריאל של האלופות, או את בארסה הבלתי ניתנת לעצירה? לא העיקר לבוא ולבלבל את השכל.
     
  13. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    Sent from my SM-G930F using Tapatalk[/QUOTE]
    ברור, רק מוריניו ילך והכל יהיה גן עדן ביונייטד. למה זה נשמע לי מוכר? אה, כי אמרו את זה גם על ואן חאל ומויס. אנחנו המועדון הכי עלוב ומנוהל הכי גרוע מבין המועדונים הגדולים באירופה, גם אחרי שמוריניו ילך אין שום סיבה לחשוב שדברים ישתפרו. נמשיך למכור המון חולצות, להרוויח המון כסף ולתת אותו למנג'רים לא מתאימים כדי לבזבז על שחקנים שיקברו אצלנו את הקריירה.[/QUOTE]

    אם יגיע מאמן נורמטיבי ומודרני הוא יוכל לדעתי להצליח, גם עם הנהלה שמבינה בכדורגל מוריניו היה מביא אותנו עכשיו לכלום ושום דבר.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,592
    לייקים שהתקבלו:
    14,305
    מין:
    זכר
    אתה מקטין ניצחון על סיטי "כי האליפות שלה עמוק בכיס"(ספר את זה למוריניו ופוצ'טינו) ותיקו מרשים עם טוטנהאם, קבוצה שבדרך להעיף את יובנטוס עם כל ה"ניסיון הרב באלופות" שאתה מקשקש עליו ואני טרול . ליברפול נכון להיום לא נופלת ממנצ'סטר סיטי, ראו את זה במפגש הישיר ביניהן וראו את במפגשים שלהן עם האחרות. אם את סיטי לוקחים ברצינות באלופות אז גם את ליברפול צריך לקחת זה הכל.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אני ראיתי את טוטנהאם בהופעה סופר מרשימה באנפילד במחצית השנייה. ליברפול חזקה, יכולה לנצח כל קבוצה במשחק נקודתי, יכולה להשתוות ולעלות על כל קבוצה במשחק אחד. אבל זה עוד לא עושה אותה קבוצה שאיננה נופלת מסיטי.