המחזור ה-3 בפרמייר ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Liverpool-Forever, ‏25/8/11.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    מוקדם מאוד לדבר על כיוון. יונייטד כבר הרבה זמן חזקה כלכלית (אם כי בניגוד לעבר, עכשיו אנחנו לא המעצמה הכלכלית הראשונה וגם לא השנייה. אפילו באמצע שנות ה-90' בלקבורן היתה בזבזית מאתנו). הכסף עוזר מאוד כמובן למועדון, אבל לפני הכל זה עבודה של מנג'ר. בדיוק כמו שכאשר ונגר עבד נכון, הוא הצליח לעשות הרבה יותר בארסנל (כרייסט, לפחות תוציא את הסכומים שאתה מקבל ממכירות). אצל סיטי זה באמת הכסף שהקפיץ אותה למעלה, אבל הוא גם הקפיץ את צ'לסי למעלה מבלי שנבואות הזעם על שליטה בלעדית שלה יתממשו.

    חוקי המשחק משתנים כל העת ואין ספק שאם היינו רואים תוצאות כאלו בספרד היינו צוחקים, אבל אני חושב שכולנו יודעים שמה שהיה היום אינו המציאות. שאפילו ארסנל בלי רכש היא קבוצה הרבה יותר חזקה מהחבורה המוזרה היום, ושטוטנהאם עם השחקנים שיש לה שווה הרבה יותר מהתבוסה הזו.
     
  2. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בתנאים הנוכחיים - רק 11 שחקנים על המגרש במדי כל קבוצה ורק שני מיליארדרים בזבזנים - מועדון כמו ארסנל אמור להיות מסוגל להתחרות בצורה סבירה על תארים.  
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    http://www.transferleague.co.uk/data/teams/team-29.htm

    לא זכור לי שביוניטד משלמים משכורות גבוהות מאלה של ליברפול. בטח לא בפער עצום. צ'ארלי אדם למשל מרוויח בליברפול לפי הפרסומים מעל 100 אלף פאונד בשבוע.
    צריך גם לזכור שאנחנו למשל קונים שחקנים בשנים האחרונות מהכסף שקיבלנו על רונאלדו.
    הדברים הם לא חד צדדים וכפי שזה מתבטא אצלנו הצלחה לאורך זמן היא גם שאלה של ניהול נכון.

    ברור שהנושא הכלכלי חשוב ושעצירת הכסף בוילה למשל ומכירה של שחקני המפתח שם היא הסיבה לנפילה שלהם בדיוק כמו העובדה שאברטון לא מצליחה לשחזר את הישגי העבר שלה קשורה לעובדה שאין שם כסף לרכש. אפשר גם להמשיך ולדבר על ניוקאסל כדוגמא מייצגת לנושא.

    אבל בסופו של דבר, אני חושב כמו אמיר שאנחנו הדוגמא הטובה ביותר לכך שהכסף הוא חשוב והוא עוזר, אבל הכל בסופו של דבר נמצא בידיו של המנג'ר. אם ונגר יורד מהעץ שעליו הוא טיפס ומשתמש בכסף שיש לו בשנים האחרונות, ארסנל היום נלחמת על האליפות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/8/11
  4. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אין סיכוי שצ'ארלי אדם מרוויח 100 פאונד בשבוע. זה שחקן שהרוויח 7000 בשבוע בבלקפול. רוני מרוויח לפחות 200,000 בשבוע, ואין אף שחקן בליברפול שמתקרב לסכום הזה. אפילו טורס אצלנו הרוויח 110.

     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    עזוב את זה (דיווח שלא ראיתי אפילו בצהובונים, לא יודע מאיפה המספר הזה הגיע), מה עם הקטע של לחשב הוצאות נטו רק כשנוח לך?
    ליברפול מוציאה יותר כסף מיונייטד בשנים האחרונות! כמובן שהוא חישב את זה בברוטו ולא הכניס למשוואה מכירות של אלונסו, מסצ'ראנו, טורס וכו', אבל כשמדובר ביונייטד כן מדברים על המכירה של רונאלדו.

    זה פשוט עיוות של עובדות, אבל כבר התרגלנו לזה בכל מה שקשור להוצאות שלנו בשנים האחרונות.
     
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הבעיה האמיתית moving forward היא לא בהכרח סכומי ההעברה אלא הסטנדרטים של השכר שקיבלו משמעות אחרת לגמרי בשנתיים האחרונות. קבוצה כמו סנדרלנד תאורטית יכולה להרשות לעצמה תשלום חד פעמי של 25 מיליון ליש"ט עבור שחקן איכותי אבל בשוק בו קונדומים משומשים כמו דארן גיבסון דוחים הצעת שכר של 40 אלף לשבוע ושחקנים שנתנו חצי עונה טובה בקריירה שלהם בפרמיירליג מקבלים 180 אלף לשבוע לקבוצות כאלו קשה לעמוד בחוזים אסטרונומיים כאלו לאורך זמן. לעזעזל, טוטנהאם - מועדון מנוהל היטב כלכלית שממוקם בעיר אטרקטיבית עם סגל איכותי ששיחק בליגת האלופות בשנה שעברה- מתקשה למשוך אליו שחקני רכש. הראש של מודריץ' הסתובב כי צ'לסי הציעו לו פי שלוש ממה שהוא מקבל כרגע והרבה יותר ממה שטוטנהאם מסוגלת להרשות לעצמה. מצב כזה הוא לא sustainable בטווח הרחוק וללא מגבלת שכר מסויימת הפערים רק ילכו ויגדלו.

    האבסורד הכי גדול מבחינה כלכלית בעולם הכדורגל כיום הוא הוא לא מה שקורה במנ' סיטי, אלא מה שמתרחש בברצלונה. הקבוצה הכי איכותית בעידן המודרני שזוכה בכל תואר אפשרי ומחזיקה בכמה מהשחקנים היותר טובים והשיווקיים בעולם נמצאת בחובות אדירים, בקושי מרוויחה כסף ומחזיקה בPAYROLL שמהווה 75% ~ מההכנסות השנתיות שלה. דבר כזה צריך להפסק ואני לא חושב שהFPP הוא הפתרון. הצורך בSALARY CAP הולך וגדל מיום ליום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/8/11
  7. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    תגיד תודה שהוא חישב את ההוצאות ברוטו ולא נטו. כי אתה יודע, יש מועודונים שמכניסים כסף מתארים... תאמין או לא. הוא עשה לך הנחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/8/11
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    אתה באמת מתחיל לשעמם, ואני בטוח שלא רק אותי.
     
  9. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    חברים, איבדתם את הכיוון. אם נכניס קצת הגיון ונחזור רגע לטהרת המשחק.
    אז ארסנל משחקת כדורגל מרשים מידי עונה אבל ונגר מתח את קצה היכולת של למכור את השחקנים הכי טובים ולהתחיל עם הצעירים כי פשוט רוקנו לו את הקבוצה.
    לא משנה ונגר יגיד, ארסנל זה מועדון שפשוט התנהג בקמצנות יתר ולא ראה מה קורה מעבר לכביש, יחד עם מחירי הכרטיסים השערויתיים שלהם הם פשוט מתנהגים יותר כמו עסק כלכלי גרידא שמשלים עם עלייה לליגת האלופות כל עונה. עד היום, למה היום? כי אחרי סטירה כזו גם גדול האדישים ארסן ונגר יתעורר מהחלום שהוא נמצא בו ויבין שהוא כבר מחוץ ל-4 הגדולות באנגליה ואיום אי העליה לליגת האלופות ויציעים ריקים באמירויות קרוב. הכיס שלו מפוצץ מכל
    המכירות של השנים האחרונות וההכנסות הרבות מכרטיסים, ליגת האלופות וכו' מה שכן
    נשארו יומיים לסוף החלון אז גם קוסם כביכול כמו ונגר לא יכול להושיע במצב כזה.
    מעניין מאוד מה יקרה ביומיים הקרובים, השוק צפוף וקשה וכולם רואים שארסנל ינסו בכל הכח להביא שחקנים איכותיים. לדעתי ונגר יביא 2 שחקנים ויחזק עוד בינואר. לא נשאר לו זמן. לסיכום? ארסנל מסיימים מקום 6 העונה.
     
  10. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
  11. nwish Member

    הצטרף ב:
    ‏7/7/11
    הודעות:
    973
    לייקים שהתקבלו:
    302
  12. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וולבק, קלברלי, ג'ונס, סמולינג, אוואנס, דה חאה וגם אנדרסון ויאנג הם לא בדיוק כוכבי על.

    זאת הרשימה שאני נתתי. כמעט כל השחקנים? וולבק, קלברלי, אוואנס - שחקני בית. אחד כבר היה כאן, האחרים חזור מהשאלה. סמולינג? כבר מהעונה שעברה, ולא זכור לי שהיה לו ביקוש. דה חאה? השוער שהיה לנו בעונה שעברה היה הרבה יותר טוב, ולא זכור לי שרצו אותו. אנדרסון - כבר אצלנו שנים, ומעולם לא היה כוכב. יאנג וג'ונס הם היחידים שחיזרו אחריהם. וגם הם לא בדיוק כוכבים גדולים. יאנג כבר בן 25 ומעולם לא היה כוכב גדול. ג'ונס בן 19. בכל מקרה, אפשר לראות איך הם נראים יותר טוב פתאום שהם במנצ'סטר יונייטד, וכמה הם משתפרים. אפשר לדייק במה שכותבים.

    נראה לך שליברפול או סיטי היו מגיעות לכאלה תוצאות מטורפות עם השחקנים האלה? לא. אף אחד לא היה עושה את זה, רק פרגוסון ויונייטד.
     
  13. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותו הרכב הביס את טוטנהאם בלי מאמץ רב וביכולת בינונית+ יחסית למה שהוא מסוגל, ושיתק כמעט לחלוטין את סיטי בכל חלק של המגרש. זה אותו הרכב שעשה מהפך עם כדורגל נפלא במחצית השנייה במגן הקהילה. אז גם סיטי חלשה? זה גם לא שנגמר אתמול 2 או 3, נגמר 8 וגם זה היה יכול להיות יותר. אתה רוצה לומר לי שעל הנייר יש הבדל של 6 שערים בין הקבוצות האלה? זה מעיד הרבה מאוד על הגדולה של יונייטד, ועל הדרך גם על החולשה של ארסנל. מי היה מאמין שככה זה ייגמר?
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אנדרסון אולי לא כוכב אבל הוא הגיע תמורת משהו כמו 20-25 מיליון פאונד, זה לא בדיוק "גרושים", ביחוד במחירים של אז. יאנג אמנם בן 25 (זה לא הגיל שבו השחקנים מתקרבים לשיא היכולת?) אבל הוא היה אחד השחקנים הכי טובים בפרמייר-ליג מבחינה סטטיסטית, וזה כשלא שיחקו לידו יותר מדי סופרסטארים.
    ברור שיאנג וג'ונס נראים יותר טוב במנ' יונייטד, זה לא מפתיע ודי הגיוני, גם קווין דויל יראה הרבה יותר טוב כשמקיפים אותו שחקנים יותר טובים מאלה שהוא שיחק איתם קודם לכן.

    ההפרש של 6 השערים, מעיד יותר מהכל, על ההתפרקות המנטלית של ארסנל. יש קבוצות יותר חלשות מארסנל שלא היו מתפרקות ככה, ולא סתם. כל הכבוד לכם שלא הורדתם את הרגל מהגז גם אחרי החמישי והשישי אבל לא צריך להסתמם מהנצחון הזה יותר מדי.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    מצחיק אותי שברוס מתלונן שהקבוצה שלו מחמיצה מצבים, הוא איבד את בנט ולא טרח להביא חלוץ רציני במקומו. וויקהאם בקושי מקבל קרדיט, כנראה שמדובר בשחקן לא בשל. הסיני הזה לא ייכנס לנעליים של בנט. אז מה ההפתעה? ג'יאן עם כל הכישרון שלו הוא פשוט לא סקורר, הוא שחקן שהייתי מעדיף שישחק מאחורי חלוץ אמיתי ולא כחלוץ הבודד ועל התפקיד הזה כבר יש את ססניון. עם כל כך הרבה כסף להוצאות הייתה צריכה להיות פה מחשבה עמוקה יותר. בהגנה לעומת זאת, ווס בראון מתברר כרכש טוב מאוד ומזכיר לנו את היכולות שלו מלפני הרבה שנים, השאלה היא לגבי הכשירות שלו בלבד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/8/11