המחזור ה-30 בפרמיירליג: אגדת עשרים ואחת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏31/3/17.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם לא היית אוהד צ'לסי לא היית כותב את זה, כמו כל אוהד של הבלוז גם אצלך חבויים חששות ש"הלא צפוי עלול תרחש". לגיטימי, אבל בתור אחד שמסתכל מהצד באמת שאני לא רואה בסיס לחששות האלה. אתם בפער גדול מטוטנהאם/ליברפול/סיטי, ולא רק שהתרחיש למהפך בפחות מ-10 מחזורים הוא נמוך, אלה גם לא הקבוצות שמסוגלות לעשות מהפך כזה
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני בספק אם בכלל הקבוצות שמתחת לצ׳לסי מאמינות שהן מסוגלות לעקוף אותה. לדעתי הירידת ליגה המתקרבת של דיוויד מוייס או פיטורים אפשריים שלו בימים הקרובים מהווים סיפור יותר חם מההפסד של צ׳לסי אתמול, אין ספק שהעונה הזו היא המסמר האחרון בארון הקבורה של קריירת האימון של הג׳ינג׳י אלא אם כן תהיה קבוצה כלשהי עם בעלים מאוד נחמד שיסכים לתת לו צ׳אנס והכוונה כמובן לקבוצה בפרמיירליג.
     
  3. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם שמתם לב, כנראה שלא, אבל זאת כבר מזמן לא אותה קבוצה שרצה ל-13 נצחונות רצופים. צ'לסי כבר תקופה צולעת ומגרדת תוצאות מול יריבות נחותות בעוד שטוטנהאם (עם פנדל וחצי למשחק בערך) מדלגת.

    ההגנה כבר שלושה חודשים לא שמרה על שער נקי (תודה למוריניו שלפחות בגביע הסב לנו אושר עם אפס יוזמה התקפית) והודות לקוסטה צ'לסי בקושי רושמת שער שדה למשחק. רק מהסתכלות על שלושת המשחקים הבאים- סיטי, יונייטד בחוץ ובורנמות' בחוץ נהיה לי רע. גם יש ביקור בגודיסון פארק בדרך, וסאות'המפטון... עד סוף העונה צ'לסי תאבד יותר מ-7 נקודות, השאלה אם טוטנהאם וסיטי מסוגלות לשאוף לאפס איבודי נקודות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/17
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    שייקספיר עם 4 מ -4 בליגה כבר ועם 6 מ - 6 בכל קריירת האימון שלו :)
     
  5. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    מבחינת פער, הפער הוא בהחלט סגיר. (סיטי סגרו פער של 8 נק' אי שם ב2012 בפרק זמן הזה בערך) אבל הפער זה לא הסיפור פה. כמו שכתבת בחלק השני של ההודעה שלך, אני יחדד את זה קצת יותר, אין קבוצה שמסגולת לסגור אותו כי אין לאף אחת מהן את המנטליות בשביל זה. הליגה העונה מאוד חלשה, רק צלסי משחקת כמו אלופה, ומגיע לה להיות אלופה והיא כאמור תהיה.

    בנוגע ליונייטד. הקבוצה של העונה מציגה את כל מה שלא אייפן את הקבוצות שמוריניו אימן בעברו. קבוצה שלא יודעת לגמור משחקים, קבוצה אנמית שלא ממש יודעת איך היא רוצה לשחק, והכי חמור אולי זאת העבודה שאין הרכב קבוע. אין הרכב שאתה יכול להסתכל עליו ולהגיד "זה ההרכב הכי חזק שלנו שמוריניו אוהב לפתוח איתו". לצערי אני לא חושב שההנהלה שלנו תפטר את אותו, כי מדובר במוריניו. ולא במויס או ואן חאל. לא יפטרו אותו לדעתי בלי קשר למקום בליגת האלופות או לא.

    בקשר לחלון העברות בקיץ הקרוב, חייבים להביא בלם וקשר אחורי. הייתי מוכר גם את גונס, הוא לא כשיר לאורך זמן אף פעם. פלאייני להעיף. הוא לא מתאים לרמות הגבוהות. אבל הוא הבייבי של ז'וזה. לא מבין מה עובר לו בראש עם ההחלטות האלה, גם בנוגע לשואו. לא מובן. נקווה לימים טובים יותר.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הליגה הייתה פתוחה ונפתחה עוד יותר עם הפסד שאף אחד לא חזה, גם אנחנו, היחידים שטענו שהליגה פתוחה, יש לנו משחק נגד סיטי שהוא פוטנציאל ל 4 הפרש שלאחריו.

    לא נשכח שמדובר באותם שחקנים שהובילו אותנו לאבדון שנה שעברה, מבחינתי כמו שהם הוליכו אותנו לאולימפוס ככה הם יכולים להפיל אותנו לתהום, עד שיוכיחו אחרת.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    סיטי לא יודעת איך וארסנל לא מסוגלת.

    סיטי, רוב הזמן, נראית חסרת רעיונות בצורה שנדיר היה לראות אצלה בשנים קודמות. היא לא תמיד היתה מופיעה, היא לא תמיד היתה מצליחה, אבל היא כמעט כמעט תמיד הצליחה למצוא את הדרך לשער של היריבה.
    אני רואה את המחצית השניה, נגד ארסנל מפורקת (מנטאלית), והם פשוט לא יודעים איך.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יש יותר סיכוי לעוד טוטרינגהאם מאשר אליפות של טוטנהאם.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    וואי אני ממש המומה .

    בכל פעם שגולדינג יבוא עם הסיפורי גבורה האלה מאיר הר ציון סטייל על כמה זה עוד קשה וכמה תחרות ומלחמה עוד לפנינו אנחנו רק צריכים לתת סטירה מהירה כדי להתעורר מהחלום.

    סיטי העונה זו סוג של ארסנל עם הרבה יותר כשרון. פה ושם תנצח חמש אחת וכמו שהיא יכולה לנצח ככה היא גם יכולה להפסיד בכל משחק.
    כשיהיה מיליגרם של לחץ על הכתפיים היא תראה כמו היריבה שלה היום.
    חדל אישים בתחפושת.

    באשר לצ׳לסי, מי שעוד ל התעורר מההזיה שזו לא האלופה הגדולה בהיסטוריה עוד יבין את זה בהמשך.

    היא תזרוק נקודות(לא הייתי מהמר נגדינו אגב, בטח לא במשחק שאנחנו חייבים לבוא כדי לנצח), העניין שלא צריך להיות רמה עולמית שימי תבורי כדי לקחת פה אליפות.

    טוטנהאם? קבוצה צעירה שהתקדמה הרבה מעבר למה שצפיתי אבל עדיין זאת שפוחדת מהצל של עצמה וחיה על הדאחקות שהיריבה הגדולה גורמת לה להראות סמרטוטית בכל פעם מחדש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/17
    אלעד, oranfu ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  10. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    מתי טוטנהאם פחדה מהצל של עצמה העונה? או בניסוח אחר- מתי טוטנהאם עשתה טוטנהאם העונה?
    הפעם האחרונה שאיבדו שם נקודות לקבוצה מחוץ לטופ6 הייתה באוקטובר. מאז- תיקו באמירויות, הפסד בברידג' (במשחק שעשו לנו בית ספר), הפסד באולד טראפורד, תיקו באתיאחד, הפסד באנפילד.

    אז כשמשחקי החוץ הקשים שנשארו להם הם מול האל וסוונסי, ולצ'לסי יש בין היתר את יונייטד ואברטון, נראה לי לגיטימי לחשוש.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מתי פחדה מהצל של עצמה? בול לפני שנה.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    הפסידו לנו, זה מספיק כדי להטיל ספק ביכולת שלהם להראות אופי שאף פעם בהיסטוריה שלהם לא הראו כדי לסגור פער של 7 נק׳ שמונה מחזורים לסוף.

    בחייאת סטארידג׳, אתמול אתה האמנת שזו אולי סיטי, אתה באמת פוחד שטוטנהאם תגנוב לכם את האליפות הקלה והבטוחה הזאת שהייתם יכולים להתחיל לחגוג באמצע ינואר?

    פנדל של קיין בדקה ה92? בינתיים החלוץ כמעט חודש לא שיחק מאז הפציעה מול מילוול ופוצ׳טינו עדכן שלשום שהוא רק מתקרב לחזרה ושאין עדיין תאריך יעד וגם לך תדע כמה זמן יקח לו לחזןר לעניינים, עם הפציעה הראשונה שהוא נכנס איתה לעונה לקח לו זמן וכרגע אין להם זמן.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ראית את המשחק בסיטי? טוטנהאם הגיע בגישה של רק לחזור הביתה בשלום. בזכות הרבה מזל היא לא חטפה תבוסה, איכשהוא היא גנבה שם תיקו, עם דגש על גנבה