המחזור ה-30 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏18/3/11.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אז מה תגיד על הפטישים? אומנם זה לא סגל של מקום 5, כמו ששרף טוען, אבל סגל שאיתו הם היו אמורים להעביר עונה שקטה באמצע הטבלה.

    מנגד יש את בלקפול שחשבתי שהם ישברו את השיא השלילי של דרבי והם אומנם נלחמים קשה כנגד הירידה אבל בינתיים במקום ממנו שורדים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/11
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור סתמי לכאורה באנגליה בינתיים אבל הוא משקף בידיוק את הלך הרוח בצמרת.
    יונייטד משחקת נוראי שוב פעם באולד-טראפורד אבל תמיד יהיה לה את האופי\אלילת המזל כדי לכבוש, וכמה חבל מבחינת הצמרת על המתנה האדיבה של שוער בולטון.
    וארסנל, מנגד, שוב פעם כמעט מפסידה לווסט-ברום(אם כי מאזן של נקודה אחת משש נגדה זה גם כן עלוב) בעיקר בגלל שטות איומה של מנואל אלמוניה - מה הוא חשב לעצמו לעזאזל כשהפקיר את השער כשהבלם עמד לידו? שנייה אחר-כך הראו קלוז-אפ על יינס להאמן שגם על כיסא גלגלים טוב יותר מאלמוניה האפס.
    אפשר לשחק כאן עם 'הסיבה והתוצאה' אבל בראסמי ההבדל בין יונייטד לארסנל הוא עמדת השוער - ואן דר-סאר מביא נקודות במעט הפעמים בהן יונייטד מציגה משחק הגנה לא מספיק טוב, בעוד מול ארסנל כל בעיטה הופכת לגול. וכמוכן יונייטד באולד-טראפורד זה באנקר בניגוד לארסנל שבעטה בדלי פעמיים העונה מול ברומיץ וטוטנהאם ולבטח יש עוד משחקים שלא עולים לי בראש כרגע.

    ראיתי גם קצת מהמשחק של טוטנהאם, בעיקר את המחצית הראשונה - רדנאפ העלה הרכב מאוד התקפי בלי אף קשר אחורי, הבעייה היא שאף אחד בקבוצה שלו לא בועט לשער. ציפיתי מלנון ובייל לקצת יותר יכולת אישית במקום למסור שוב ושוב. חבל על התיקו ובטח מתסכל מול הקבוצה של גרנט שבאה רק להרוס אבל האמת שבמחצית הראשונה המצב הטוב ביותר נפל דווקא אצל האורחים.
     
  3. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה רחוק מאוד מלהיות ההבדל היחיד בין שתי הקבוצות אבל יש דבר אחד שמאפיין את שתיהן העונה - לשתיהן לא מגיעה לזכות בתואר האליפות.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אז למי כן מגיע? בסופו של דבר יונייטד ראשונה בזכות.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    אין מגיע או לא מגיע, הרי לפי מה אתה מודד את זה? לפי היריבות? אם לארסנל וליונייטד לא מגיע אז למי כן? סיטי בעונה טובה אבל די אפרורית? צ'לסי בעונה רעה? טוטנהאם?

    אתה יכול להגיד שיונייטד מרוויחה מהעונה הרעה של צ'לסי וההתעקשות של ארסנל לבעוט בדלי, אני יכול לקבל את זה, אבל זה לא הופך אותם לאלופה לא ראויה.
     
  6. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ציינתי את זה לפני כמה זמן, שוילה צריכה להיזהר. כל משחק מ-6 המשחקים הבאים הוא מלחמה עבורה והיא חייבת לצבור מספיק נק' על מנת להימנע מתסריט שבו היא צריכה לקחת נק' מארסנל וליברפול בשני המחזורים האחרונים בכדי להישאר.

    ממש לא מסכים. הסגל של ווסטהאם (בטח שלפני ינואר) לא כזה טוב כמו שעושים ממנו. לא רע מספיק כדי להיות מקום אחרון בכריסטמס אבל גם לא טוב מספיק כדי לא לפלרטט עם ירידה. עם זאת, ב-8 המשחקים האחרונים, משמע מאז שהחלון של ינואר נסגר, ווסטהאם היא בדיוק מה שאתה רוצה שתהיה - קבוצת מרכז טבלה - יושבת במקום השמיני.

    הקבלה מתאימה היא האל סיטי בעונה הראשונה בפרמיירליג. לא סגל טוב במיוחד אבל חצי עונה של התלהבות מטורפת וחצי שני רע מאוד. בלקפול אספה רק 2 נק' מ-24 אפשריות במשחקיה האחרונים. די מביש. אם הפורמה הזאת הייתה נמתחת לאורך כל העונה היא הייתה שוברת את השיא השלילי של דרבי.
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שום קבוצה לא ראויה לאליפות מבחינתי העונה אבל אם הייתי אוהד יונייטד אז ממש לא היה אכפת לי מה 'ian wright' יגיד או כל אחד אחר. אליפות זו אליפות והייתי נותן הרבה בשביל שזו תהיה ארסנל על הפודיום בסוף העונה ולא מנצ'סטר יונייטד.
     
  8. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה גבר איאן הולוואי, ראיינו אותו אחרי המשחק והוא פשוט הודה שלקבוצה שלו לא הגיע היום פנדל. לא מכיר הרבה מנג'רים כנים כמו הולוואי.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    "אם". בסופו של דבר בלקפול הקבוצה הצנועה בליגה מבחינת אמצעים ובינתיים אפשר להגדיר את מסםר הנקודות שלהם כהישג.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ארלכס מה יש לך? הסגל של ווסטהאם עד ינואר היה אולי אחד הגרועים בליגה אם לא הכי גרוע. בינואר הצטרפו ברידג', דמבה בה, היצלסברגר חזר. זה 3 שחקנים שמוסיפים המון לווסטהאם. תוסיף אליהם את קרלטון קול, פיקיון, פארקר, סירס, נובל ודה קוסטה שהעלו את רמתם ותקבל קבוצה שאשכרה שווה מקום בחלק האמצעי של הטבלה, אבל בשל הפתיחה הנוראית של העונה, היא תיאבק בתחתית עד הסיום, וכמוה משהו כמו 6-7 קבוצות.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    על הנייר הוא היה שווה אמצע טבלה. שחקני נבחרת אנגליה, כולל שחקן ממוין כמו פארקר, גם קרלטון קול, מתיו אפסון.
    גרנט יכל לבצע רכש יותר טוב בקיץ ואז לא היה נקלע למצב שכזה.
    סגל יותר טוב משורה של קבוצות כמו ויגאן, בלקפול, ווסט ברום, בירמונגהאם, בלקברן, וולבז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/3/11
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דמבה בה מצוין, גם היצלספרגר נהדר מוסיף המון נסיון וחוכמה במרכז השדה והרבה מלחמה. אם לווסטהאם הייתה רק הגנה יותר טובה, היא בכלל לא הייתה נאבקת בתחתית.
     
  13. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל האל נשארה בליגה בעונה הראשונה אחרי שעלתה. דבר שני, הם שיחקו כדורגל שמבוסס על כדורים ארוכים בעוד בלקפול הולכים על גישה התקפית שבעזרתה קל יותר לקחת נקודות (לדעתי, אל תקפצו עליי). לא רואה אותם יורדים, הם נראים יותר טוב מווסטהאם, וולבס, וויגאן וב. סיטי.
    אני גם אוסיף ואומר שלא כדאי לנו שהיא תרד לצ'מפיונשיפ.
     
  14. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הווארד ווב בעוד כמה החלטות מוזרות ובעזרת הקוונים שלו במשחק בין בלקבורן לבלקפול
    מצד אחד 2 שערים נפסלו בצדק לבלקפול בגין נבדל
    ומצד שני היא קיבלה פנדל מאוד גבולי ביותר לדעתי והכי גרוע מבחינתה,עמוק בתוך זמן פציעות,פלטצר מוכשל ברחבה ובטח צריך לקבל לפחות קרן אבל ווב והקוון קובעים כדור שוער,דקה לאחר מכן ובלקבורן משווה.

    סטוק עם ניצחון גדול על ניוקאסל אבל מי שתפס את העין הוא פרגוסון הצעיר בניוקאסל עם מבצע אחד נהדר ולמרות שלא הצליח לכבוש בסופו.

     
  15. WHITE HEART Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום מחכים לנו שני משחקים מעניינים נורא!

    כפי שזה קורה למספר קבוצות בעולם גם ליברפול לא מסוגלת לנצח משחק לא יותר מידיי קשה (על הנייר) אחריי ניצחון מול יוניטד. לליברפול הניצחון היום יתרום למצב הרוח במועדון,וכמו כן גם לקרב אותה אל טוטנהאם במקום החמישי (טוטנהאם עם משחק חסר). כפי שאני רואה את זה נראה משחק פתוח(עם סטייה לתיקו) מצד אחד סנדרלנד מנייה דיי בטוחה בבית שלה עם שחקנים מעולים יכולה לעשות את זה ולנצח,אבל מצד שני יש את ליברפול המשתקמת (ככה זה נראה לפחות) והגיע הזמן שהיא תיתן הופעה ראויה נגד ביתית ותנצח אותם.... הימור שלי..אממממ.... 2-2

    לגביי המשחק השני שתי הקבוצות חייבות ניצחון. סיטי מבחינתה תרצה לשמור על המקום השלישי ואולי אולי איכשהו עדו להשיג את ארסנל ות הסגנות. צלסי מבחינתה רוצה גם היא את המקום השלישי,אז כנראה ש זה משחק על המקום השלישי (נקרא לזה ככה).לפי דעתי הולך להיות פה ניצחון של סיטי,שעם כל הצרות במועדון תתעלה שוב על צלסי ותצליח לנצח אותה,וצלסי שוב תתחיל לעשות חושבים לעונה הבאה.
    1-0 קטן כמו במפגש הקודם בין השניים