המחזור ה-31 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏1/4/11.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה לא בגלל גרנט, לדוגמא בחצי גמר גומלין בברמינגהאם פשוט התעצבנתי על השיפוט כאילו אני אוהד של ווסטהאם, פשוט שיפוט לא אחיד לאורך 120 דקות... למעט המשחק נגד בלקפול בבית ששם טעויות השיפוט היו שוות(פסילת גול-פנדל ברור) כל משחק שראיתי גם אם לא היו טעויות שיפוט נוראיות, השיפוט בדרך כלל לא היה אחיד וככה שאני כן מבין אותו...

    לדעתי פרגוסון הורחק לא בגלל שזאת האימרה הראשונה שלו

    לגבי הכישלון המקצועי של גרנט אני מסכים, אבל עדיין הוא סובל מחוסר מזל מטורף, אני לא מגיב פה הרבה אבל אני מאוד נהנה לראות משחקים של ווסטהאם(לאורך שנים) ואני חושב שזאת תהיה מכה לליגה האנגלית אם קבוצות כמו ווסטהאם ירדו ומנגד קבוצות כמו סטוק ובלקפול ישארו(עם כל הכבוד לחצי העונה הראשונה של בלקפול) ווסטהאם הרבה יותר טובים משאר קבוצות התחתית ואם ישארו גם אם גרנט ישאר לעונה הבאה לדעתי תהיה שם קבוצה שתהיה בחלק העליון של הטבלה (8-10)
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מת על המנטרות האלה.

    הוא בא וקישקש כמו מי שכבר לקח את אליפות אירופה על זה שהוא הולך לקחת את ווסט האם לאן שמגיע לה להיות ושהוא לא רוצה לראות את הקבוצה צונחת עוד עונה למאבקי הישרדות... עכשיו פתאום הוא גאון כדורגל שהשופטים הרסו לו את הקמפיין.

    לווסט האם אולי יש סגל יותר טוב מליתר הקבוצות בתחתית אבל יש לה אפס בתור מנג'ר שלא הצליח כרגיל לעשות שום דבר מיוחד אפילו לא עם האקסטרא תקציב שהקצו לו. אז הוא החתים חצי עולם (איזו עוד קבוצת תחתית הביאה מספר שחקנים דו ספרתי כחיזוק העונה?) ושוב פעם כל מה שנשאר לו זה בולשיט על גבי בולשיט כדי לנסות לצייר איזו תמונה שתיראה פחות מגעילה מהמציאות.

    ווסט האם אולי הייתה נאיבית בעונה שעברה, אבל הכדורגל שלה היה כיפי ויפה. הכלב הגיע ולקח לו משהו כמו 15 מחזורים כדי לייצר טיפה כדורגל. ב-14 המחזורים שעברו מאז הוא עסוק בלטפוח לעצמו על השכם כי ווסט האם משחקת יפה, לפעמים.

    מגיע להנהלה רקובה ומונעת מאינטרסים כמו שיש היום לווסט האם לקבל סטירת לחי מצלצלת. מגיע לאוהדים של ווסט האם לרדת כדי שיגיע לשם מנג'ר שמכיר טיפונת את ההיסטוריה והמורשת ואשכרה ייתן לשחקני האקדמיה האיכותיים שלו צ'אנסים במקום לרוץ ולהביא נגרים בחינם ממקסיקו ומאיפה לא...
     
  3. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    וידיץ' עם פאול על ה-דנילסון.גם אברה עם טעות של ילד. הולך להיות מעניין.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    ווסטהאם לא במשחק גדול, רחוק מזה, אבל היא עושה מה שקבוצת תחתית צריכה לעשות- להלחם ולעקוץ. למעשה, מלבד שתי ההתקפות ושני הפנדלים היא לא מסכנת של השער של יונייטד. נכון שזה 2:0 אבל זה רחוק מלהיות סגור, עם כניסה של ברבאטוב ונאני אני בהחלט רואה את יונייטד חוזרת למשחק הזה. בטח אם תכבוש שער מהיר.
     
  5. Dekel Yid

    הצטרף ב:
    ‏18/3/10
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    18
    http://mypremium.tv/

    sky sports 2
     
  6. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלוהים יודע איך זה לא אדום לווידיץ'.
     
  7. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לי מייסון :aaarofl: אם אתה לא שורק מילא, אבל אתה שורק ואתה נותן רק צהוב לוידיץ', שבבירור היה אחרון ומנע מצב ודאי לשער? כנראה שהוא נבהל מזה שהוא נתן שני פנדלים(מוצדקים שניהם) נגד יונייטד- מוכיח בפעם המי יודע כמה איזה פחדן הוא.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    מחצית שהיא המשך ישיר ליכולת הגרועה בחודש האחרון של השדים.
    וידיץ' לא זכאי לאדום, כי השוער היה מגיע לכדור לפני החלוץ גם אם לא הייתה עבירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/11
  9. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בולשיט. שחקן אחרון זה שחקן אחרון. סוף פסוק.
    חוץ מזה שאין סיכוי שהשוער היה מגיע לפני קול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/11
  10. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה? וידיץ' שחקן אחרון והוא פשוט מנע מקרלטון קול להתקדם. איך זה לא אדום?
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    זה לא שחקן אחרון, אלא "מניעת מצב ודאי לכיבוש השער". השופט נתן את הפרשנות כפי שכתבתי בהודעה אחרונה.
     
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובגמר הקרלינג שנה שעברה זה לא היה אדום? אחרי זה פרגוסקאם ימשיך לדבר על השופטים. לי מייסון שופט עלוב ורקוב, אם זה לא כרטיס אדום אפשר לסגור את הליגה. מישהו חשוב שההתאחדות תעשה משהו למייסון? הוא בטח יקבל קידום בזכות ההחלטה "הנפלאה".

    לפחות בפנדלים הברורים הוא לא טעה, גם היד של אברה וגם ההכשלה של וידיץ' הובילו לפנדלים מוצדקים. לא מובן איך ווסטהאם עדיין עם רשת נקייה אחרי שיונייטד כל המחצית יושבת לה על השער ולדעתי יונייטד שברה פה שיא של קרנות במחצית אחת. האגף של ברידג' מחורר לגמרי, ולנסיה וגיגס חוגגים שם וגם הקישור של ווסטהאם לא סוגר כמו שצריך את יונייטד שמגיעה בקלות מדי לרחבה של ווסטהאם.

    יונייטד עדיין במשחק,בזכות השופט שלא הרחיק את וידיץ', ועם מה שיש לה על הספסל היא עדיין יכולה להציל את המשחק הזה. אם וידיץ' היה מורחק,אני חושב שהמשחק היה גמור עבורה.

     
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני לא יודע אם אפשר לחזור מזה-יש גבול כמה אפשר לסחוט לימון אחד. כל עונה יש כמה משחקים כאלה-משחקים שאנחנו לא בהכרח משחקים בהם רע, הרי יש שליטה בכדור והיו כמה מצבים, אבל יש מין תחושה של שאננות, הן בהתקפה עם כל הקרנות המבוזבזות וכמובן בהגנה עם הטעויות הטיפשיות. משחק דומה כזה שזכור לי הוא ההפסד 2-0 לפולהאם לפני שנתיים. בד"כ אותם משחקים מלווים גם באדום או שניים, הפעם הגיע לוידיץ' אבל יש לי תחושה שזה עוד יבוא. אולי מגיבסון שדאג לעצור בטיפשות התקפה עם פאול מיותר.
     
  14. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא בטוח אבל שלמנצ'סטר יונייטד לא הגיע גם פנדל. הכדור פגע ביד של אפסון השאלה אם שורקים לזה פנדל כי זה לא היה בכוונה כמו במקרה עם אברה.
     
  15. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידיץ' לא היה צריך לסיים את המחצית הזאת, וזה לא משנה עם אדום ישיר או בלי. בשני הפנדלים של יונייטד הגיע צהוב לשחקן שעבר עבירה. נקווה שווסטהאם לא יהיו לוזרים כמו שרק הם יודעים, ויונייטד ווינרים כמו שרק הם יודעים. הסיפור רחוק מלהיות גמור. המשחק בבלומפילד רואד רץ לי בעיניים.