המחזור ה-32 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/4/11.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    מה לא הבנת, הוא כתב את זה הכי ברור.


    היו שני פנדלים שהגיעו לבלקפול. האחד בשער של פלטצ'ר שזה היה מהלך שחייב פנדל ואדום ללהמאן והשני הגיע כמה דקות לאחד מכן, לא זוכר מי מהשחקנים שלכם הכשיל שם נראה לי שזה היה כושל-ייני המטומטם שפשוט גלש עם שתי רגליים והכשיל את קמפבל. זה היה כל כך ברור פשוט חוסר אחריות של אותו שחקן שעשה את העבירה, היה שקוף שהוא לא יגיע לכדור ועדין הוא גולש ככה.


    אגב, מתי גיל קלישי יפסיק לחלק מתנות? מגן פשוט בדיחה. גם בהתקפה הוא כל כך חד גוני, כל הזמן מנסה להגביע, גם אם זה לשחקן שעומד 5 מטר ממנו.
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    היה אחלה משחק לצופה הנייטראלי, זה בטוח. כאוהד ארסנל הייתי מעדיף לראות את הקבוצה שלי עושה את העבודה היום בצורה קצת יותר סולידית, אבל הנייטראלים נהנו. משחק בלי הגנות שאלוהים יודע איך הובקעו בו רק 4 שערים.

    אני מצדיע לאיאן הולויי על העבודה שהוא עושה בבלקפול, על הכדורגל שהקבוצה שלו משחקת, על היכולת שלו להפיק את המקסימום מתקציב מאוד מוגבל וגם על הכנות שלו בראיונות. גם היום ראינו מהקבוצה שלו המון דברים חיוביים ויפים. אבל אתה לא יכול להגן בקו כל כך גבוה כשבהגנה שלך משחקים שני בלמים עם מהירות של נגמ"ש. מילא היו לו בלמים מהירים יותר, אבל עם הצמד הזה זו פשוט התאבדות. ססק פברגאס חגג עם אינספור כדורי עומק לואן פרסי מאחורי קו ההגנה הגבוה והולויי לא הגיב. הכתובת היתה על הקיר עוד לפני השער הראשון לזכותנו. גם זה שעל שחקן ברמתו של ססק אין קשר אחורי שמפעיל עליו לחץ זה נאיבי מאוד.

    ההגנה שלנו לא יותר טובה. אסופת ליצנים שרק בזכות להמן ולי מייסון לא יצאה מהמשחק הזה עם 3-4 כדורים ברשת גם כן.

    לי מייסון עם שתי החלטות לטובתנו בדקות קריטיות גמר למעשה את המשחק. פנדל ברור של קוסיילני שמי יודע מה היה קורה אם בלקפול היו משווים ממנו, ועוד קודם לכן ההחלטה לתת יתרון לבלקפול במקום פנדל+אדום ללהמן שבכלל היתה יכולה להפוך את המשחק על פיו. לא היה לנו שוער מחליף על הספסל...

    אני מאוד מקווה בשביל בלקפול שהם יצליחו לשרוד. קבוצה מאוד חיובית עם קהל נהדר, מגיעה להם עוד עונה בליגה הטובה בעולם.
     
  3. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי את המשפט: "שיראה מה עושים ווילשר ופברגאס בכל החלטה".
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    הם רצים לשופט מייד אחרי כל החלטה, כדי להפעיל עליו לחץ בדיוק כמו שפלטשר, רוני, גיגס, סקולס, ואן דר סאר עושים כבר שנים על גבי שנים, לפחות לפי ההזיות שלכם.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסט - אחרי שווילשיר חטף היום פעם אחר פעם מאחור, לעיתים בצורה מלוכלכת שזכתה להתעלמות ממייסון, מה ציפית? שהם ישתקו? סאבוניס כתב את זה היטב - הלוואי שהיו לנו שחקנים שמתנפלים על השופטים כמו שבמנצ'סטר יונייטד עושים את זה אחרי כל החלטה קטנה.

    במקרה של יינס להמן שהסתיים בשער של בלקפול מייסון לא נתן יתרון. הוא לא סימן שום דבר (הוא כן סימן יתרון בבירור אחרי שהייתה שם עבירה במרכז השדה, של ווילשיר אאל"ט) וגם הקוון לא הרים את הדגל למיטב זכרוני, הם פשוט לא חשבו שזו עבירה.
     
  6. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדבר היחיד שמקסים בבלאקפול זה באיצטדיון והקהל, לשחק כדורגל כמו שהולוואי מעז לשחק בפרמייר זו חוצפה ובושה ביחד, כבר מזמן הייתי מעיף אותו לכל הרוחות אמ אני הבעלים, אתה אולי נהנה מהצד, אבל זה לא קרקס, עוד לא ראיתי כזה חוסר אחריות אף אחד לא יורד ואם ארסנל יותר רעים ולא מחפשים עקבים זה נגמר עם 6 במחצית, כן היה פנדל ואדום, אבל גם עם 9 אני מנצח את הבושה שנקראת בלאקפול חבל כבר אמרתי אחלה איצטדיון! 
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בינתיים זה המחזור הכי צפוי שהיה כבר הרבה זמן. חוץ מהניצחון של ברומיץ' הכל די היה רשום על הקיר. אולי ההפתעה תבוא מ2 המשחקים שנותרו...
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני מסכים עם איסטלנד פה.
    גם נגדנו הם פשוט שיחקו בחוסר אחריות.
    אתה צריך להיות מודע למה שיש לך ולא לשחק אותה כאילו יש לך זין באורך של 28 ס"מ כשבפועל הוא בקושי 11.
     
  9. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מהצד נהנה. בשורה התחתונה, אני מעדיף כדורגל יוזם.אני מעדיף לצפות בזה מאשר בנגרים שמחנים את האוטובוס ומפסידים 2-0.רוב היורדות בעשור האחרון היו כאלה.האם זה עזר להן במיוחד?
    אני לא אוהד בלקפול ולא הבעלים שלה ואין לי עניין מיוחד בלחנך אותם או לפטר אותם.
    המאמן שלה לוקח את זה לאקסטרים, זה נכון, אבל שמרנות מאד משעממת אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/11
  10. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכריסמס חזרתי באוטובוס מאיסטלאנדס עם החברה הנאיבים מבלאקפול,ניצחנו אותם והם עוד היו במרכז הטבלה לפני שהפכו לממש בדיחה, שאלתי את אחד מהם - אתם בעונה חלומית נהנים? הוא ענה לי נהנים אבל יודעים שמדובר בטיול, לא הבנתי למה, מסתבר שכבר אז הם ידעו את העתיד להגיע, הוא ממש התפלל. להישאר עוד עונה בחלום, עכשיו אני מבין אותו, הם הקבוצה היחידה בעולם שמסוגלת לספוג 3 בדקה על המשקל, אין שמ ממ מגינים הם משחקים 2 5 3 והולואי מבסוט!  
     
  11. the white pele Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/08
    הודעות:
    1,054
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בכלל לא פשוט ליצור קבוצה שמאמינה בהתקפה בכסף כל כך קטן.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מה נהייתם אבירי הטקטיקה והתבונה? קבוצה כמו בלקפול יודעת שהסיכוי שלה לשרוד לא גבוה, שגם אם היא תעשה את זה עונה אחת, ספק גדול אם זה יצליח בעונה השנייה. לפחות היא נהנית ומהנה בדרך, במקום לשעמם את התחת בבונקרים. ההרפתקנות, או אם תרצו הפקרות, מן הסתם עלתה לה בנקודות, אבל בוודאי הביאה לה אחרות.
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחק החוץ הראשון שלהם העונה, כשהם חטפו מאיתנו שישייה, הם שרו לקראת הסוף This is the best trip I've ever been on... מאז הם לא הפסיקו לשיר את אותו שיר בכל מצב, בכל איצטדיון.
    הם ידעו את העתיד כי יחסי הכוחות היו נגדם מהשניה הראשונה. מראש הם הגיעו לעונה הזו בנחיתות אדירה, עם כלים מאוד מוגבלים ויכולת אפסית להתחזק לעומת היריבות שלהם בתחתית בפער עצום. בירמינגהאם, למשל, לעומתה היא בור ללא תחתית של מזומנים (ומשחקת כדורגל מכוער). אז לפחות עדיף לשחק עם קצת סטייל ולנסות ללקט קצת זכרונות יפים מהעונה הזו, ויהיו להם זכרונות כאלה (הניצחון על ספ*ס, ניצחונות בחוץ על סטוק וניוקאסל וכד'). בלקפול ממש לא ביישה את עצמה העונה אפילו אם זה יסתיים בירידה (ולדעתי זה מה שיקרה). היו חששות שהם יהיו יותר גרועים מדרבי קאונטי הזכורה לשמצה מ-2008, זה כבר לא יקרה.

    בינתיים אשלי יאנג בעוד אחד מההגבהות המדודות האופייניות שלו לרחבה, נותן מרווח נשימה לאסטון וילה שחייבת ניצחון היום... יאנג הולך להיות מלפפון לוהט בקיץ הקרוב. ונגר חייב ללכת עליו, למרות שהוא יזכה להתעניינות מכל קבוצות הצמרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/11
  14. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן אבל אחרי חצי עונה נפלאה, הגיע רגע האמת ועם קצת אחריות הם היו נשארים בקלות העונה, מה מסובך להיות אחראי בהגנה לפני שעולים כמו מטורפים למעלה, אתם מדברים על ההנאה במשחקי הבית עוד בסדר, אבל משהו ראה אותם בתקופה האחרונה בחוץ? אני ראיתי 3 תוך חמש דקות בפולהם בש בוע שעבר בתחילת המשחק ולפני 4 בוולבס בקרב נגד תחתית נוספת, מה יפה בזה? גם סאותהמפטון מהשלישית קרעו אותם בקלות,שום דבר לא יפה בזה, גם עכשיו הם עדיין לא מחת לקו האדום וכולם יודעים שהם ירדו כבר למה? הולוואי
     
  15. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה This is the best trip I've ever been on (של הביץ' בוייז) תפס את כל הליגה כמעט,בכל משחק אני שומע את זה
    אבל הראשונים ששמעתי ששרים זאת היו האוהדים של f.c united ועוד לפני אלו של בלקפול.

    הלוואי ובלקפול ישארו,גם וויגאן,2 סינדרלות,כנגד כל הסיכויים,עדיף בהרבה מהכדורגל המפגר של מקארטי בוולבס(או כמו ששדרי צארלטון אוהבים לכנות אותה,ה וולבס)
    וכמובן אם זה יעזור שווסטהאם תחת גרנט ירדו ליגה אז בכלל זו תהיה ברכה גדולה.