המחזור ה-32 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏5/4/12.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    פארדיו מועמד לא רע, אבל אני חושב שלאמברט ורודג'רס הצליחו יותר ביחס לציפיות.
     
  2. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תלוי של מי. אני ציפיתי שנוריץ' תעשה עונה סולידית מבלי להיאבק בתחתית, אמנם בזכות לאמברט, אבל עדיין. מעניין אם אדקינס יצליח לחקות אותו.

    סוואנסי ורודג'רס הם ההפתעה הגדולה והנעימה של העונה. הרוב חשב שהיא תהיה מעין דרבי קאונטי הוולשית ואני ביניהם.

    לגבי פארדיו, מי היה מאמין שמנג'ר שפוטר מסאות'המפטון בעודה בליגה השלישית יצליח כך בפרמיירליג. למרות שהייתה לו גם תקופה יפה בווסטהאם אבל זה לא משהו שהיה ניתן לחזות.

    סיפורים כמו השלושה הנ"ל גורמים לך לתהות למה יש מועדונים שמעדיפים למחזר מאמנים שכבר נכשלו במקום לקחת הימור על מישהו צעיר בעל רעיונות חדשים.

    שלושתם הם המועמדים, זה ברור. הבחירה שלי היא לאמברט כי בניגוד לפארדיו הוא שוחה העונה ב-uncharted waters. בניגוד לרודג'רס הוא בנה משהו לגמרי משלו מהליגה השלישית ואילו עבור הצפון אירי רוברטו מרטינז בנה את מרבית הסגל והתווה את סגנון המשחק ההתקפי עם החזקת כדור באחוזים גבוהים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/12
  3. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    פאפיס סיסה פשוט בול פגיעה. ניצחון בסוונסי, מוקש שהרבה קבוצות גדולות נפלו בו קורבן, זה לא הולך ברגל, כל הכבוד לניוקאסל שנותנת עונה נהדרת. אני אומר לעצמי כל פעם 'טוב, משחק הבא הם כבר ייפלו', אבל הם מפתיעים כל פעם מחדש. חזק במאבק על המקום בצ'מפיונס, מסתבר. כאשר לארסנל וטוטנהאם מצפים משחקים קשים מאוד במחזור הזה.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    והנצחון אתמול היה נצחון ניוקסאל טיפוסי לעונה הזאת - סוונזי שלטו בכדור הרבה יותר זמן, בעטו יותר לשער והגיעו ליותר מצבים. סיסה עם שתי עקיצות, כל אחת יפה בפני עצמה, וניוקאסל מנצחת במגרש שבו כל קבוצה תירק דם העונה.

    אני לא יכול לומר שיש להם איזשהו סגנון כדורגל מלהיב, משחק שוטף שגורם לאוהד הנייטרלי לכסוס ציפורניים בעדם. את סוונזי של רודג'רס אני מעדיף הרבה יותר מהבחינה הזאת, אבל פארדיו הרכיב חבורה ממושמעת וקטלנית שמנצלת טעויות של היריבות. כנראה שבכל זאת עושים שם משהו נכון...
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ניוקאסל לא תרד העונה מהמקום השישי ואולי אף תסיים מעליו וזה כבר משהו וודאי, אבל עם כל הכבוד להישג היפה ולעונה היפה השאלה היא האם ידעו למנף זאת להישגים נוספים בשנים הבאות ולא להתברר כאפיזודה חולפת.

    אשלי יצטרך להתחיל לפתוח את הכיס בקיץ הקרוב וכצעד ראשוני לעשות מאמץ להשאיר את אותם שחקנים נפלאים שעושים לו את העונה, אותם שחקנים שבאו אלמוניים והפכו העונה לכוכבים וסביר להניח שיהיו אטרקציה עבור מספר קבוצות גדולות בקיץ. בנוגע לשחקני רכש חדשים אני מעדיף שלא לכתוב יותר מדי כי אוהדי ניוקאסל הנפלאים כבר סובלים בגיזרה הזו יותר מדי שנים וניתן רק לקוות שהזמן יעשה את שלו ואשלי היקר ישתנה.

    ניוקאסל קבוצה חשובה מאוד לצמרת הפרמיירליג, אני כל כך שמח לראות אותה שם בחזרה ואני כל כך מקווה שהיא תשאר בה גם בשנים הבאות!.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/12
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    רשמתי פה לפני כמה שבועות שעם כל הכבוד לרכש של סיסה, זה כן פגע בבה שהיה בקצב שערים מצויין ועכשיו בקושי כובש אם בכלל. זה גם משהו שהיה צריך לחשוב עליו שכשרכשו את סיסה. אם היו שמים את הכסף על שחקן קישור התקפי במקום על חלוץ אולי זה היה טוב יותר לקבוצה. אולי יש פה מחשבה שמישהו יפעיל את סעיף השחרור של בה בקיץ ולמעשה מביאים את המחליף שלו מראש.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    רגע, פארדיו זה לא מאמן מהסוג שכבר נכשל במקום אחר, כפי שציינת בעצמך? מאז העלאת ווסטהאם לפרמייר ליג והעונה הראשונה שם הוא לא ידע הצלחות גדולות. ובואו נהיה הוגנים, רובנו שחטנו את אשלי על ההחלטה למנותו (מינוי מקורב, לפי הערכות שבהחלט ייתכן שהן נכונות) במקום יוטון. הוא לא בדיוק בקטגוריה הרעננה והחדשה של לאמברט ורוג'רס. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו.

    אינני יודע מה עמד מאחורי הרכישה של סיסה, אבל ינואר הוא לא חלון כבקשתך. ניוקאסל כן נזקקה לאופציה אמינה נוספת בחוד וקיבלה הזדמנות לרכוש שחקן מצוין במחיר טוב. ייתכן שבמועדון פשוט לא מצאו אופציות ברמה הראויה ובמחיר שפוי לעמדות האחרות והחליטו לחכות עם זה. שפיות זה דבר טוב ותמשיך להיות. קל לומר לאשלי שהוא צריך להכניס את היד לכיס ולהשקיע, אבל אני לא חושב שזו חובתו של בעלי מועדון כדורגל להשקיע מכספו. מהכנסות המועדון, כן. אם ניוקאסל תוכל להתנהל רק על בסיס הכנסותיה זה יהיה מצוין עבורה ועבור עתידה, גם אם המשמעות היא שאין למועדון את הממון להמשיך להתקדם בטבלה.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ניוקאסל הוא מועדון שמנוהל היטב מבחינה פיננסית, הוא נקי מחובות ומהפסדים. אני בעד שאשלי יחזק את הקבוצה אבל לא בכמויות מסחררות כי כזכור לכולם הקבוצה המלהיבה של אמצע-סוף שנות ה-90 ביצעה רכש מאסיבי בכמויות שבסופו של דבר הכניס אותה לחובות ובעיות כלכליות.

    הקבוצה הנוכחית צריכה להמשיך בקו החיובי גם בעונות הבאות והכוונה למקומות 6-5, משם ואלך כשהמצב הכלכלי ימשיך להיות איתן היא תוכל רק לעלות ואולי לשחזר את ימיה הגדולים לפני שני עשורים.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    לא זכור לי שהרכש שנעשה בתקופת סר ג'ון הול גרם לחובות עבור ניוקאסל. מה שהקבוצה השקיעה בא מכיסו. אם נוצר בור כלכלי, הוא קרה אחרי שהקבוצה עברה מידיו.

    בכל מקרה, אין שום בעיה אם אשלי רוצה להוציא ים של כסף מכיסו. אני אומר שאם הוא לא מוכן להוציא אפילו פני זה גם בסדר גמור. שניוקאסל תתמודד עם עולם הכדורגל על סמך מה שהיא מסוגלת להכניס. זה מצב בריא, גם אם פחות הישגי.
     
  10. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת כשכתבתי את זה הייתי מוכן "לסלוח" לו על התקופה בסאות'המפטון כי זה אתגר אחר לגמרי לאמן קבוצה עם מינוס עשר נקודות, לבנות אותה מחדש ולעלות ליגה מאשר להיות מאמן פרמיירליג. כבר שכחתי שהוא ירד עם צ'רלטון ליגה. פארדיו הוא ללא ספק ה-exception to the rule.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/12
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    פארדיו האקספשן שלך? אפשר לחשוב שמדובר במישהו עם טבלת הישגים יוצאת דופן.

    את הירידה עם צ'ארלטון אני לא רושם לגמרי לחובתו, הוא לקח את הקבוצה במצב קשה וידע שזאת הולכת להיות משימה קשה מאוד להשאיר אותם בליגה.
    יותר מטרידה סוף התקופה שלו עם ווסטהאם שם הוא היה בתחתית למרות שהביאו לו את מאסצ'ראנו וטבז. למאסצ'ראנו הוא נתן רק 45 דקות של כדורגל והעדיף לשחק עם היידן מאלינס ביתר המשחקים. חתיכת תצוגה של חוסר מושג.
     
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי דיבר על הישגים בכלל? תקרא את שאר הדיון, תבין לאיזה rule התכוונתי ורק אז תגיב.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    כבר הבנתי לאיזה חוק התכוונת ואז הגבתי.
    לעשות ממנו הללא ספק אקספשן לחוק זה מגוחך, כאילו מדובר במאמן נדיר ביכולותיו או שהכשלונות שלו היו משניים לעומת כשלונות של אחרים.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, מאמן לא צריך להיות נדיר ביכולותיו כדי להיחשב למוצלח.
    שנית, הכלל הוא שעדיף מנג'ר צעיר ומבטיח מאשר מישהו שכבר קיבל הזדמנות או שניים ולא בדיוק הוכיח את עצמו.
    נניח שאני בעלים של קבוצת פרמיירליג שמחפשת מנג'ר והאופציות הן סטיב ברוס או גאס פויט נניח אז אין ספק שאני מעדיף את פויט, חרף חוסר הניסיון שלו ברמה הזאת. פארדיו הוא גם לא מאמן שהייתי נותן לו את המושכות כי הוא לא מתאים לכלל, לא מתאים לתבנית אליה מתאימים לאמברט/רודג'רס/פויט אבל הוא בכל זאת הצליח הרבה מעבר למצופה ועושה עבודה טובה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/12
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    בזה אני מסכים איתך, אני גם רשמתי את זה בעצמי כמה פעמים, שאני לא מבין למה חלק מהקבוצות רצות לאופציות הטריוויאליות של ברוס וכאלה.
    אני לא הבנתי למה עשית הנחה לפארדיו, לכן הגבתי. אין סיבה שיקבל אקספשן, אף אחד לא ציפה שיצליח כמו שהצליח והמינוי הזה היה די תמוה, יצא שבדיעבד המינוי היה מתאים. היום כמובן שהמוניטין שלו מקבל שדרוג כשאפילו נותר סיכוי למקום ה-4, נראה מה יעשה בשנה הבאה.