המחזור ה-33 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/4/10.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מחצית שנייה נהדרת. התיקולים עפו על ימין ועל שמאל, שחקנים התעופפו באוויר, מלחמה שערה כפי שצריך להיות במשחק בסדר הגודל הזה. פרגי אכן הרים את יונייטד מהקרשים במחצית השנייה אבל איכזב אותי כשהכניס את נאני נכנס כל כך מאוחר. בכל נגיעה שלו בכדור היתה הרגשה שמשהו עומד לקרות, ואכן גם השער של יונייטד הגיע דרכו כמובן. יונייטד לא תקפו מספיק דרך האגף השמאלי גם אחרי הכניסה שלו.

    כמובן שני שערים שערורייתיים במחצית השנייה, חבל כי עד לשערים האלה הייתי דווקא מרוצה מהשיפוט היום. נתנו לשחק, נתנו יתרון מתי שהיה צריך לתת יתרון, חבל שפישלו ככה לקראת הסיום.

    יש עוד לא מעט מכשולים לכל הקבוצות עד לסיום העונה, אבל אם צ'לסי תיקח זו ללא ספק תהיה אליפות ראויה. קבוצה מרשימה ביותר.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    ואם יונייטד תזכה באליפות יזכרו לה שער ניצחון מול סיטי בדקה ה 135 בערך או בגלל עוד כמה טעויות שיפוט מכריעות לזכותה?
    די כבר עם הטיעונים המגוחכים האלה. השיפוט היה היום מתחת לכל ביקורת עבור שני הצדדים וזה לא חדש.
     
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק לאוהד כמו משה אוחיון יש את עזות המצח לבוא ולדבר על שיפוט אחרי שכל העונה, משחק אחרי משחק השופטים מצילים את יונייטד ועוזרים לה להישאר במירוץ האליפות.

    אני דווקא מסכים עם המשתמש מייקל קאריק. מה יש ג'ורג' בסט, אסור לאוהד שלכם לצאת מהאהדה העיוורת ולבקר את הקבוצה? שיחקתם חלש והגיע לכם להפסיד. הוכח שבלי רוני אין לכם מה למכור, ואם היו מספיק משחקים שהשופטים הצילו אתכם עם פנדלים שלא היו ועם שערים מעבר לתוספת הזמן, הרי שהיום זה לא קרה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    קודם כל בנוגע למייק דין, משחק לא טוב שלו, ל-2 הקבוצות הגיע פנדל, 2 הקבוצות כבשו שער אחד לא חוקי, ובנוסף היו שריקות קטנות שהיו מיותרות לטעמי.

    ניצחנו בצדק, קצת חבל שעשינו את זה כל כך קשה לעצמנו, כי אם היינו משחקים ב-1-0, כמו ששיחקנו לפני היתרון, אין לי ספק שהיינו גומרים את המשחק הזה הרבה הרבה לפני השריקה לסיום ובלי שום התקפי לב. במחצית השנייה מנצ'סטר יונייטד נכנסה הרבה יותר טוב למשחק, באופן טבעי, הניעה את הכדור חכם יותר, אבל לא הצליחה לאיים על המסגרת. אנחנו נתנו ליונייטד יותר מדי להרגיש ולהחזיק בכדור, וחבל שעשינו את זה כל כך קשה.
    מאלודה היה נפלא היום, ז'ירקוב היה טוב, למפארד עשה עבודה יוצאת מן הכלל. ומזלנו שמנצ'סטר יונייטד לא היו נבונים מספיק כדי לשחק על פאולו פריירה, ז'ירקוב עשה עבודה נהדרת על ולנסיה, אבל פריירה הוא חיסרון, נאני ב-2 פעולות הראה שפריירה הוא מינוס רציני עבורנו, אבל יונייטד לא היו חכמים מספיק.

    ניצחון חשוב, לא יותר מזה. 2 נקודות פער זה נזיל ביותר, יש לוח משחקים קשה ל-2 הקבוצות, ועדיין נאבד נקודות, צריך לקחת מהמשחק הזה את האומץ שבאנו לאולד טראפורד ושיחקנו במטרה לנצח, ששיחקנו עם גישה של באנו לקחת את זה מהבית שלכם, להמשיך עם המומנטום ולא להרפות.
     
  5. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניצחון גדול של הנבלות. בסך הכל הגיע להם, אף-על-פי שיונייטד רצו יותר במחצית השנייה, ואף קופחו מגול בנבדל של סוס היאור. לא היה ליונייטד יותר מדי להציע מעבר למלחמה במחצית השנייה. ההגנה של צ'לסי עמדה בגבורה בלחץ. הדרך לאליפות די סלולה מבחינת צ'לסי. קשה לי להאמין שהם יצליחו לאבד את זה.

    לאציו,

    משחק משעמם?! הרבה מסירות לאחור ולרוחב כיאה לכדורגל אנגלי?! כמו שנאמר כאן, תעבור להחלקה אומנותית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/4/10
  6. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי היום את המשחק של אלכס, פשוט בלם עצום (אני זוכר מה שהוא עשה לנו עם איינדהובן, איך הוא החזיק לבד את ההגנה שלהם). אני מקווה שונגר ראה את המשחק והבין מדוע אנחנו צריכים שחקן דוגמת אלכס אצלנו בהגנה יחד עם ורמאלן.
     
  7. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,338
    לייקים שהתקבלו:
    795
    ראיתי את המשחק רק כמה דקות לפני שצ'לסי עלו ל 2-0,
    ואני חייב להגיד שהתרשמתי מאוד מצ'לסי, לחץ על הכדור, סגירות טובות, שמירה על פוזשן כמו שצריך תחת לחץ, כל הכבוד.
     
  8. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    תעשה לי טובה. איך אתה יכול לומר דבר כזה כשדרוגבה הבקיע שער בנבדל כזה ברור?
    אבל אם זה היה קורה לרעתכם... וואו מה שהיה פה.

    כמובן שאני לא לוקח איזה כתירוץ ליכולת החלשה שהצגנו.
    אבל מה שאמרת טיפשי לחלוטין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/4/10
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הידיים של מקיידה בצידי הגוף...? לא יודע מה ראית, מקיידה די בבירור משך את היד קדימה כדי לדחוף את הכדור קדימה, לדעתי יד די ברורה אחרי שרואים את ההילוך החוזר שצולם מאחורי השער של צ'ך.
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למרות שלגול של דרוגבה לא היה שום ערך ספורטיבי(אפקט אולד טראפורד אה? בכייני הפורום מוזמנים לחזור
    היום לחורים שלהם) והיה שיפוט מאד גרוע לשני הצדדים כשיונייטד קופחה קצת יותר, לצ'לסי הגיע לנצח את המשחק הזה ללא שום ספק, מה גם שסביר להניח שהגול של מקידה לא היה חוקי(לא היה הילוך חוזר מספק כדי לקבוע נחרצות).

    השליטה והלחץ של צ'לסי במחצית הראשונה+העמידה שלהם בלחץ האדיר של היונייטד במחצית השנייה זיכתה אותם בצדק בניצחון הזה. במחצית הראשונה מלודה היה גדול, באמת שמטבעי ניסיתי למצוא מי האשם בגול ה-1 אצל היונייטד ופשוט לא הצלחתי. אף אחד לא יכל לעצור את הגול הזה מרגע שמאלודה עבר את ולנסיה.
    אנצ'לוטי פשוט יצא גדול במשחק הזה.
    במחצית הראשונה הוא פתח עם מאלודה כדי לנצל את הרעננות של הקבוצה שלו לעומת קבוצה ששיחקה במינכן באמצע השבוע וגרם למשחק לחץ מהיר של צ'לסי ובמחצית השניה יונייטד אומנם התעוררה וצ'לסי לא הייתה קיימת, אבל רק עד שאנצ'לוטי נתן את החותמת הסופית לניצחון שלו על פרגי היום - דרוגבה נכנס ומנע מהחלק האחורי של היונייטד להניע את הכדור בחופשיות והגול הלא חוקי שלו בהחלט תרם לחריצת גורל המשחק הזה. מקידה עם עוד גול ווינרי לאוסף(כמה מפתיע שצמד הג'וקרים היו שותפים לחזרה של היונייטד), אבל זה לא הספיק.

    לגבי ברבטוב, אני לא יודע איך הוא יתפקד בשבועיים וחצי הקרובים ובמיוחד ביום רביעי, אבל היום הוא נכשל. לקבל הזדמנות קלה לגול, בדיוק ההזדמנות שחלוץ מסוגו צריך כדי לתן את החותמת שהוא מתאים לסחוב את היונייטד בשבועיים הקרובים, והוא נותן בעיטה חלשה לידיים של צ'ך... אולי הרגע שהכי הכעיס אותי במשחק הזה, יותר אפילו מהנבדל. אני מקווה שלפחות ביום רביעי, כשיונייטד תצא לתקוף ויהיו לנו יותר כלים התקפיים במשחק, הוא יקבל את ההזדמנות לRedemption.

    דרך אגב,
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx



    ......... NOT!
     
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    כצפוי, וילה עולה ליתרון מוקדם בריבוק משער יפה כשלעצמו של אשלי יאנג. ההגנה של בולטון פשוט רכיכה, בצד ההתקפי אני לא מצפה מהם לכלום, אך איזה חופש מקבלים יאנג, אגבונלהאור וקארו, בדרך הזו בולטון תוכל לכבוש רק ממצב נייח וגם אז הם יצטרכו להכניע את פרידל הבלתי נלאה, משימה לא פשוטה.

    באצטדיון האור, בנט הנפלא כובש מול האקסית, איבוד נקודות של טוטנהאם ישרת מאוד את מנצ'סטר סיטי שתשחק מאוחר יותר מול ברנלי החלשה.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    1.אולי בליגה האיטלקית החלשה להחריד (מזל שלפחות אינטר מתעלה לפעמים מעל הבינוניות) רגילים לבנות קבוצה על איש אחד, כאן, באנגליה, יוניטד שווה הרבה מאוד גם בלי רוני.
    בקשר להערה על הכדורגל האנגלי, תרשה לי לגחך כשזה בא מאוהד איטלקי שמאז פרשת השחיתות הליגה שלו היא לא מתקרבת ברמתה לכדורגל המוצג באנגליה. לא שלפני כן היה שם טוטאל פוטבול.

    2. לא יודע אם ההגדרה של אריאל "אנטי כדורגל" נכונה אבל אני די בטוח שאנשים כמוך גורמים לי ליותר עצבים מאשר אוהדי ארסנל או סיטי לפעמים.
    כמו תמיד אומר הכל כדי לרצות את כולם, כמו תמיד הכל שלילי. בסדר, כבר התרגלנו אלייך...

    3. אריאל, לא טענתי שהיוניטד הפסידו בגלל השיפוט, כן טענתי שהיום הוכח שכל הטענות של הקשקשנים למינהם שיצאו בכל הזדמנות נגד היוניטד בטענה שהשופטים איתנו התבררו כמוגחחות.
     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    וולקוט מול אלוקובי זה אחד המצ'אפים המשעשעים ביותר שיצא לי לראות... השחקן הכי מהיר בליגה (יחד עם לנון והסילונים של וילה) מול מגן שמאלי עם תחת של דודה אפריקאית וכרס בירה. חבל שאנחנו לא מנצלים את המצ'אפ הזה מספיק. זה עוד יגיע.
     
  14. Pinko Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/06
    הודעות:
    310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וולקוט בהחלט נהדר. שינצח לנו את המשחק הזה, מגיע לו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שום דבר עוד לא סגור בקרב על הכתר באנגליה. גם ליונייטד וגם לצ'לסי יש מוקשי מרכזי - ליונייטד מצפה דרבי קשה מול סיטי בחוץ, ולצ'לסי מחכה משחק באנפילד. סיטואצייה משעשעת תוכל לקרות במצב הבא - ליברפול חייבת לנצח את צ'לסי כדי להבטיח לעצמה מקום באירופה, אבל במידה וזה יקרה היא עוזרת ליונייטד לזכות באליפות ה-19 שלה. מה שכן, ברור שצ'לסי מקבלת הרבה ביטחון בעזרת הניצחון היום והיא כן מסוגלת לנצח את כל מה שנשאר עד לסיום העונה, גם באנפילד, גם בהתחשב ביכולת הדלה שליברפול מציגה אם מסתכלים על העונה שלה באופן כללי.

    להגיד שצ'לסי הייתה פנטסטית היום זה תיאור מעט מרחיק לכת, כי במחצית השנייה היא לרוב התבטלה, אבל הניצחון הגיע לה, ואם היא מנצחת באולד-טראפורד בצדק ומשלימה דאבל על יונייטד זה מוכיח משהו. מתי באנגליה ימצאו לעזאזל שופט שהמעמד הזה לא גדול עליו? - יותר מידי טעויות שיפוט קריטיות היו היום. לטעמי השערים של דרוגבה ומאקדה לא חוקיים והיה פנדל ברור על אנלקה ברחבה, בעוד בנוגע למקרה של פארק אני קצת בספק.

    אם כבר נגעתי בדרגובה - הפתיע אותי שצ'לסי שיחקה התקפית טוב בחצי הראשון גם בלעדיו. אנלקה זז היום כפי שלא זז מעולם. דרוגבה חשוב מאוד לצ'לסי והיא הצליחה להדחיק את ספסולו, בעוד אצל יונייטד החיסרון של רוני פשוט זעק לשמיים. לא יכול להיות שיונייטד חסרת כל קסם או ברק בגלל היעדרות של שחקן אחד, גדול ככל שיהיה. יונייטד בקושי עברה את החצי במחצית הראשונה.

    ייתכן ופרגוסון טעה בהעדפתו של גיגס על חשבון נאני. השאלה היא האם פרגוסון חיפש את הניסיון של גיגס, ויש איזה פיתוי לשים אותו במשחקים הגדולים - הרי גיגס הכריע בעבר כל-כך הרבה התמודדויות כאלו, או שהוא חיפש קשר שיעשה יותר הגנה באמצע. בכל-מקרה, יונייטד לא קיבלה כלום מהאגפים בניגוד לצ'לסי. מאלודה הציג משחק מצויין וג'ו קול נחבא אל הכלים, אבל הוא כבש את השער הנחמד הזה. שיתוף פעולה בין שני קשרי הקו של צ'לסי סידר את השער הראשון.