המחזור ה-34 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/4/12.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    לכבד, להעריך, להכיר בסכנה, הכל כן. לפחד? נו באמת. התבטאויות ברמה של גנון.

    פרגי אמר מה שאמר. נו, איפה הפחד פה? מה, הוא חשב שאם הוא ידבר, מנצ'יני יירתע וישלח את טבס בחזרה לארגנטינה? אבל אנשים מקשקשים. לא חושבים שמישהו יכול לומר משהו כי זה מה שהוא חושב. חייבת להיות כוונה מעבר לזה. "משחקים פסיכולוגיים". my arse.
     
  2. Bender Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/11
    הודעות:
    1,722
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טבס שחקן אדיר, והוא בהחלט משהו שחסר לסיטי בישרות האחרונה. ניסיון ומידה של ווינריות וקיליריות שאין לאף שחקן בליגה הזאת (למי לא יחסר כזה שחקן) חבל שהאופי המוזר שלו שנותן לו את הקילריות והווינריות גם הורס לו, אלו החיים... אבל עדיין, נורוויץ' כבר בים. אני לא הייתי מתלהב מהניצחון הזה. אם זה לא היה משחק לפרוטוקול בשבילם אז לסיטי היה את אותן בעיות שהיו לה כול השנה בחוץ טבס או לא.
     
  3. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסגל של יונייטד, עם ובלי וידיץ', לא מתקרב לאיכות של סיטי. לסיטי הרכב יותר טוב, ובטח שסגל יותר עמוק. ההפרש בין האיכויות של הספסל של סיטי לשאר הליגה אפילו יותר גדול מההפרש בין האיכויות של ההרכב שלה לשאר הליגה. יש להם סגל מפלצתי, ופה ושם זה מתפוצץ. תפקידו של מאמן במקרה כזה הוא לדעת להבליט את העליונות של הסגל של הקבוצה שלו.
    יונייטד בסה"כ בעונה התקפית לא טובה. אשלי יאנג ונאני מאכזבים מאוד, רוני בעונה לא יותר מ-ממוצעת (זה נכון שהסטנדרט שלו גבוה מאוד, ועדיין), ורק ולנסיה מתעלה. איפה זה לעומת סוללת הכוכבים של סיטי. על מרכז הקישור בכלל אני לא מדבר. לסיטי יש שם עצמה שלא משתווה ליונייטד בשום צורה. ועדיין, פרגוסון הצליח להעפיל על מנצ'יני. לדעתי המסקנה המתבקשת היא שמנצ'יני נכשל. סיטי צריכים ללכת בכל הכח על מוריניו בקיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/12
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,752
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    לזפזפ בין סיטי וליברפול רק כדי לראות את שתיהם מנצחות בסופו של דבר, לא פשוט בכלל.

    אני חושב שדווקא היום ראינו אולי מדוע סיטי לא יזכו באליפות השנה. מנצ'יני לקח החלטה לפני כחודשיים להחזיר את טבז לקבוצה למרות כל מה שקרה השנה (ובראש ההבטחה של האיטלקי שטבז לא ישחק לעולם בסיטי כל עוד הוא המאמן). באופן אישי לא אהבתי את ההחלטה בנושא טבז וכבר אמרתי את דעתי בנושא. אבל אם כבר החלטת להחזיר את טבז ולתת לו דקות, למה לא לפתוח איתו בהרכב בכל המשחקים האחרונים? למה ללכת עם ולהרגיש בלי? לקחת החלטה להחזיר את טבז, תן לו את המושכות. הראה טבז מתאמן כבר חודשיים בסיטי והוא גם שיחק כבר בהרכב של הריסרב ונראה שם חד ובכושר, אז למה להעלות אותו רק כמחליף?

    איך יכול להיות שאחרי כמעט מחצית שטבז שיחק מול סנדרלנד הוא שיחק רק 5 דקות מול ארסנל במשחק לאחר מכן (שהיה אחרי 8 ימי מנוחה)? אם אתה מאמין בטבז, אם אתה חושב שהאיכויות שלו שוות את הויתור על עקרונות ודרך, אז תלך עליו בכל הכוח.

    עם ברומיץ' ונוריץ אתה יכול להסתדר ולנצח גם בלי טבז, טבז היה אמור להיות הערך המוסף מול סנדרלנד, ארסנל וסטוק, כולם משחקים שטבז נכנס רק כמחליף כשסיטי הייתה כבר בפיגור.

    העובדה שלמרות הצעד מעורר המחלוקת בהחזרתו רק עכשיו טבז פותח בהרכב ומקבל את המושכות מלמדת שכניראה מנצ'יני יצא קירח משני הצדדים בסוף השנה, גם ויתר על העקרונות שלו בשביל להחזיר את טבז וגם עשה את זה בעיקר בשביל משחקים שסיטי הייתה מנצחת בהם גם בלי טבז כשדווקא במשחקים שסיטי הייתה חייב שחקן כמו טבז הוא עלה רק לדקות מעטות כשחקן ספסל.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    ליונייטד סגל בפירוש עמוק יותר, אחרת סיטי היו ראשונים.
    יונייטד קבוצה התקפית לא טובה? בעונה שעברה יונייטד בכל העונה כבשה שער יותר. בעונה הזו היא בהחלט יכולה לכבוש הכי הרבה שערים מכל עונות האליפות שלה, פרט ל - 99/00, אז כבשה 97.
    היא הולכת לעבור את הכמות בעונת הטרבל, ובאליפות של 2001 ו - 2008.
    ביתר האליפויות הקבוצה כבשה פחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/12
  6. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי לראות את יונייטד מאבדת את האליפות. יחד עם זאת, הייתי ממתין עם הסיכומים לסיום העונה.

    אם סיטי רוצים להשאיר לעצמם סיכוי לאליפות הם חייבים לנצח את שני המשחקים הקרובים (קרי, וולבס ויונייטד). במקרה כזה (תחת ההנחה הסבירה שיונייטד תנצח מחר את וילה בבית) הפער יהיה שתי נקודות בלבד שני מחזורים לסיום. זאת, כאשר ליונייטד משחק בית נגד סוונסי ומשחק חוץ נגד סנדרלנד, ולסיטי משחק חוץ נגד ניוקאסל ומשחק בית נגד QPR.

    בכל מקרה ברור שהמשחק בין סיטי ליונייטד יהיה מעניין מאוד.



     
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    זה שאנחנו במקום הראשון לא אומר שיש לנו סגל עמוק יותר. יש לנו שחקנים עם ניסיון במעמד שידעו להוציא את המקסימום גם בתקופות קשות ובעיקר היו בעל העצבים החזקים יותר בחודש וחצי האחרונים שהמתח עלה. לסיטי יש סגל עמוק ומוכשר יותר אבל מאמן פחדן ושחקנים עם פחות ניסיון במעמד ולחלקם חסרים הביצים בשביל לרוץ עד הסוף מול קבוצה עקשנית יותר שלא מרפה לרדוף כל העונה כמו יונייטד.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,361
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אם ננצח את וילה ואברטון נהיה אלופים, אין לי ספק בכך וזה יקרה גם אם נפסיד בדרבי כי בשני המשחקים האחרונים מול סוונזי וסנדרלנד האופי והתשוקה לזכות באליפות ע''ח סיטי יהיה חזק יותר מהכל.
    אני רק מקווה ומפלל שהשחקנים לא יעלו למשחק מול וילה לחוצים ומפוחדים כי זה באמת הדבר האחרון שאנחנו האוהדים וגם הם השחקנים צריכים עכשיו, אני לא מבקש פה תצוגת תכלית שבה נקרע את וילה ללא תנאי מספיק לי משחק סולידי וסביר שהעיקר שננצח בו.
     
  9. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    לא ראו אצלנו הרבה תצוגות תכלית העונה, אלא יותר בכיוון של קבוצה יעילה שידעה לקחת את הנקודות גם כשלא הלך הכי טוב על המגרש. אני מצפה מהבחורים בדיוק את זה במאני טיים עד סוף העונה.
     
  10. ELIRAN767 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/5/08
    הודעות:
    436
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליוניייטד סגל עמוק משלנו?אפילו אין טעם שרני ינסה להוכיח,פשוט בתכלית שחקן שחקן ותנסה לחשוב. זה שהם במקום הראשון,אין דום קשר לעומק הסגל,זה קשור אך ורק לאיכות המאמן. אני יכול להבטיח לך שהם מורהיו לדוגמא היה המאמן שלנו לו רק שהיינו אלופים,אני עושים את זה בהפרש ניכר. או לכל הפחות לא היינו רואים את הקריסה בשבועות האחרונים. בסופו של דבר מנצ?יני ניכשל - מה שאנחנו צריכים זה מאמן שידע לתפקד ברגעי הלחץ, לא צריך בישביל זה את מוריניו וגרדיולה, יש מספיק מאמנים טובים בשוק שמסוגלים לזה.
     
  11. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אז הסיטי חוזרים לכבוש בצרורות וכרגע ניראה שהם חזק בתוך תמונת האליפות... מאמין שבסופו של דבר יונייטד תיקח את האליפות ה-20 שלה...
    עצוב לי לראות מה קורה בבלקבורן, מקווה שהם יתעשתו ולא ירדו ליגה, קבוצה שאני אישית מאוד מסמפת, יש כמה קבוצות שהייתי מדיף לראות אותם בליגה השניה...
    לפחות סאותהמפטון חוזרת http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    סגל עמוק מהסיבה הפשוטה שיונייטד תלויה במגוון רחב יותר של שחקנים. סיטי בלי סילבה ואגוארו קבוצה פחות טובה בשתי דרגות. עם כמות הפציעות של יונייטד העונה, סיטי הייתה מזמן מחוץ למירוץ האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/4/12
  13. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    הבעיה שהעונה יכול להיות שנקח אליפות, אבל עונה הבאה יכול להיות שבגלל הבדלי האיכות שיש, וגם תהיה כימיה יותר טובה אצל סיטי, היא תוכל לקחת אליפות בקלות בהפרש של 10 נקודות ומעלה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    חכה, תן לסיים קודם את העונה הזו. אחר כך יש קיץ. גם ליונייטד יש עוד לאן להשתפר בסגל שלה.
    ונקווה לחזרה מוצלחת של וידיץ' שזה חיזוק אדיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/4/12
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    נמצא יורש לרונאלדו.

    מתי שופטים יפסיקו לפנדלים באולד טראפורד?