המחזור ה-34 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/4/12.

  1. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    גם אחרי דקה שום דבר לא מבטיח שתיהיה הסכמה בין השופטים לגבי מה היה. לא מעט הילוכים חוזרים הם גם שנויים במחלוקת ונתונים לויכוח רב (כמו שרואים כאן בפורום לא מעט) ולכן רצוי פשוט לקבל את החלטת השופט ולהמשיך הלאה. אין מצב בריא וזה המצב הכי אופטימלי כדי שהכדורגל ישאר מהנה (אם יעצר, יהרס כליל).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/12
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אולי יש פה ושם מקרים בעייתיים, אבל מקרה כמו הפנדל שלנו בשבוע שעבר-תוך שלוש שניות אתה יכול לראות שהיה נבדל ולפסול את השער. בכלל, נבדלים זה אולי הדבר ששימוש בוידאו הכי יעזור לגביהם.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    גם בכדורסל, שכבר איפשרו להשתמש בטלויזיה, השופטים לא עושים בזה שימוש בעבירות שהם שורקים, אלא רק במקרים בהם יש התלבטות האם הזריקה בוצעה לפני שהשעון 24 נגמר או לא. אפשר להכניס את זה בכדורגל, אולי רק באם הכדור עבר או לא את הקו. הרי, נניח שהקוון חושב שיש נבדל ושורק, אחר כך בטלויזיה רואים שלא היה נבדל. במה זה עוזר? כך גם ההיפך. אז תפסול שער אחרי שהייתה התקפה של שתי דקות בגלל שהיה לפני זה נבדל? זה בעייתי. אם לתת אדום לשחקן אחרון, שלא בטוח שהוא אחרון, זה כן אפשר לבדוק כי במילא השופט שורק ומפסיק את המשחק. הבעיה שאם יתחילו עם זה, זה לא ייגמר אף פעם.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אין לי שום בעיה עם מי שמתנגד לשימוש בהילוכים חוזרים. הסיבות להתנגדות ידועות ואני בהחלט מבין את החשש, הגם שאני סבור ששווה לפחות לעשות ניסויים בנושא ולראות איך זה הולך (כמובן שבדרגים נמוכים יותר, לא מתחילים בליגה אירופית או במפעל אירופי...). רק שדבר אחד יהיה ברור - אם ממשיכים כך, כשכל ההכרעה בידי מה שהשופט/קוון ראו בפעם הראשונה, זה מה יש, אנחנו תקועים עם טעויות השיפוט מכריעות המשחקים והתארים וזהו. לא תשפר את העין האנושית.
     
  5. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    חייתי עם זה עד עכשיו ונהנתי תמיד מכדורגל, אני לא חושב שצריך לשנות דבר (בטח עכשיו יגידו שבגלל שאני אוהד יונייטד ורוב ההחלטות נפלו לטובתנו, אז בטח שנוח לי עם המצב).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/12
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    אינני רואה שום רומנטיקה בלהמשיך לחיות עם טעויות שיפוט. זה פוגע בהגינות והרי בהמון ענפים אחרים כן משתמשים בטכנולוגיה כבר.
    המשחק צריך להתנהל לפי הכללים וצריך לשאוף ככל הניתן שהם ישמרו, כמובן שאין 100%.
     
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    תודה שחסכת מאיתנו לומר את המובן מאליו. לכם יש הכי הרבה מה להפסיד מכך.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,359
    לייקים שהתקבלו:
    402
    איך זה ששופט כל כך גרוע כמו הווארד ווב לא זוכה אפילו לעונשים של השעייה ממשחקים ספורים? לא נראה מסריח כל העניין איתו?

    כמו שבאיטליה התפוצצה פרשת שחיתות שבה היה לשופטים תפקיד מרכזי זה יכול גם לקרות באנגליה, ומוטב שפרשה שכזו תיחשף מהר ככל האפשר כדי שהשופטים יפסיקו לבזות את המקצוע שלהם יפסיקו לדפוק משחקים בצורה שמעוררת זעם.
     
  9. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי לא הוכח דבר נגדו בבית משפט ולא התפרצה שום פרשת שחיתות, מבין את ההבדל? אם הוא גרוע, אז זה כבר תפקידה של ההתאחדות לדאוג לשופטים שלה.
     
  10. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    http://soccer.indonewyork.com/wp-content/uploads/2012/04/arsenal-wigan.Xxx


    משחק של שתי קבוצות עם מומנטום חיובי יהיה הערב בצפון לונדון, המארחת ארסנל תנסה לאסוף עוד 3 נקודות ולהמשיך את הרצף הנפלא של הקבוצה שכולל תשעה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים ועלייה עד למקום השלישי, מי חלם על זה בכלל לפני חודש וקצת, שהקבוצה הייתה בפיגור 2-0 ביתי בדרבי מול טוטנהאם והעונה הזאת הייתה נראית מרוסקת. מהעבר השני, צרות אחרות לחלוטין לוויגאן, שממשיכה במאבקי ההישרדות שלה. גם אצלה, עד לא מזמן, זה היה נראה אבוד, ואז הגיע רצף יפה של שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים, כאשר השיא היה בשבוע שעבר בניצחון על מנצ'סטר יונייטד, ניצחון מוצדק יש לציין.

    לארסן ונגר קיימת עדיין בעיה בעמדת המגן השמאלי, קיירון גיבס, הפצוע הכרוני, נמצא שוב בספק למשחק, ובהתחשב ביכולות הדלות הגנתית של מחליפו, אנדרה סנטוס, קיימת בעיה בארסנל. ג'רביניו שעבר פציעה קלה בברך, כנראה שיחזור לסגל. ניצחון של ארסנל יגדיל את הפער מהמקום הרביעי לשמונה נקודות, כאשר בשבת הקבוצה תארח את צ'לסי למשחק בית, במה שיכול לסגור סופית את העונה הזאת שבהתחשב בנסיבות, תיחשב לעונה סבירה עד טובה.

    אצל וויגאן, יו"ר הקבוצה, דייב ווילן, לא חסך באופטימיות ואומר:" אנחנו לא נירד ליגה, ואנחנו לא נחזור לשלושת האחרונות, הרוח הקבוצתית אצלנו פשוט יוצאת מן הכלל". הוגו רודוייגה, שעבר פציעה קשה, מרטינז אומר שיש אפשרות שיהיה בסגל. הרקורד והסטטיסטיקות במפגשי עבר בין הקבוצות מצביעים על שליטה מוחלטת של ארסנל, אבל וויגאן הוכיחה כבר מול יונייטד בשבוע שעבר, שסטטיסטיקות נועדו להישבר.
     
  11. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    נו באמת.
    תאמין לי ששום שינוי בהכנסת טכנולוגיות למשחק לא יעצור אותנו מלזכות בתארים ולהיות קבוצה מצליחה.
    אם כבר שינוי בחוקים, הייתי מעדיף שיוסיפו עוד חילוף לכל קבוצה במקרים של הארכה (120 דקות). נתחיל מחילוף אחד, ואחרי כמה שנים להוסיף עוד חילוף (3 ב90 דקות, 5 ב120).
     
  12. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה מבלבל את המוח. נראה לך שמישהו כאן רוצה טעויות שיפוט לטובתו או בכלל? אני גם לא הייתי רוצה שיכניסו מצלמות וכל שנייה יעצרו לבדוק מה היה ומה לא היה בטלוויזיה. משהו שכן בודק אם הכדור עבר את הקו זה כן.
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אף אחד לא דיבר על עצירת המשחק כל השנייה וברור שצריך לתחום ולהגביל את זה. כמו שאמרתי, שום דבר פה לא מובן מאליו - אבל צריך לנסות.
     
  14. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני לא יודע אם בכל השנים החשודות באיטליה, הגיעו מספר האירועים הבעייתיים הגדולים במשחקים של הקבוצות האמורות למספר השגיאות שראינו באנגליה בשבועיים האחרונים. די כבר עם ההיסטריה. אין שחיתות, וגם הקשקושיאדה לגבי הווארד ווב נמאסה עלי. לפני שבועיים הוא העביר משחק נקי בין בלקבורן ליונייטד, בשבת הוא העביר דרבי נקי בגביע (מלבד השגיאה בנבדל, שכולה על הקוון). הוא אולי לא שופט מי יודע מה, אבל הוא לא חריג באמת בנוף האנגלי והעולמי. הוא רק סומן בגלל שמסיבה כזו או אחרת, הוא הגיע למקומות כמו גמר גביע העולם.

    אני מרגיש כאילו אני מדבר לקיר איתך. אתה מפטיר כמה משפטים מתלהמים, לא מעניין אותך מה משיבים אחרים, נעלם לזמן מה, ואז חוזר עם אותו משפטים מתלהמים. אם אתה רוצה להיכנס לדיון, תיכנס. אם אתה לא רוצה, שב בלול.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    רק עכשיו ראיתי את התקציר של ההצגה של סוונסי מול בלקבורן ורציתי רק לתהות האם יש מישהו בליגה עם בעיטות ממרחק יותר טובות מאלה של גילפי סיגורדסון? הוא כבר הראה שהוא מסוגל להפגיז בימין, אבל לסובב בכזו אומנות ממרחק ברגל שמאל ה"חלשה" לחיבורים זה לא משהו שהרבה שחקנים מסוגלים לעשות. ההשאלה שלו היא אחת מעסקאות העונה.