המחזור ה-35 בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏20/4/12.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    הפציעות זה פקטור נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו. איך אפשר לבנות על מגן שהגוף שלו לא מסוגל מבחינה פיזית להתמודד ברמות האלה?

    אם כבר הזכרת את אוונס, לא דיברנו על העובדה שהייתה סיבה לכך שהחתמנו את סמולינג וג'ונס בהפרש של חצי שנה. שני שחקנים שהגיעו כבלמים ורק בגלל הנסיבות (מחסור במגן ימני ובקשר באמצע) מצאו את עצמם משחקים גם במקומות אחרים. אפשר אפילו להגיד שבתחילת השנה (במגן הקהילה זה גם בא לידי ביטוי אם אני זוכר נכון) אוונס אפילו היה הבלם החמישי אצלנו.
    ככה שגם פרגי בשלב מסוים, גם אם לא מכר את אוונס, הביא אלטרנטיבות ובעצם הציב לאוונס עובדה, או שתעמוד ברף המצופה או שתאבד את מקומך.

    אני לא חושב שצריך למכור את רפאל או לקבוע חד משמעית שהוא לא מתאים, אני כן חושב שיש לנו בעיה בעמדת המגן הימני שצריך לפתור. אני כן חושב שצריך להביא בקיץ מגן ימני נוסף לקבוצה, רצוי אחד עם ניסיון. כמו במקרה של אוונס, רפאל יצטרך להתמודד עם האתגר ולהוכיח כי הוא ראוי יותר. המצב היום הוא לא נכון והוא גורם לזה שכבר 4 שנים רפאל דורך במקום.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    סמולינג נרכש בינואר לפני שנתיים, והרבה לפני כל שפל ביכולת של אוואנס. אין מה לקשר בין הדברים, היינו צריכים בלם נוסף, זיהינו כישרון צעיר ולקחנו. אני גם לא יודע כמה ניתן לקשר בין העונה שעברה של אוואנס לפיל ג'ונס. פרגי סימן אותו ככישרון מיוחד (ולכישרון מיוחד הוא תמיד מוצא מקום). חוץ מזה, הדבר לווה בהבנה שאושיי ובראון מיצו עצמם אצלנו. אני בהחלט חושב שהיכולת של ג'ונס לשחק במגוון עמדות נלקחה בחשבון ופרגי דיבר בשלב מוקדם על זה שהוא יכול לשחק כמגן ימני.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    יש את פרדיננד וידיץ' ואוונס בקבוצה (כששני הראשונים הם באנקרים בהרכב), פרגי רוכש בתוספת אליהם עוד 2 בלמים, ולדעתך אין לזה קשר ליכולת שאוונס הציג? גם אם אנחנו צריכים עומק, וגם אם ג'ונס/סמולינג יכולים לשחק בעוד מקומות, 5 בלמים זה מעל ומעבר וסימן מרכזי לאוונס שאו שהוא מעלה את הרמה או שהוא נשאר מאחור.

    אני חושב שפרגי האמין באוונס, אני גם חושב שהוא הבין שאוונס לא הציג יכולת מספיק טובה כדי להיות שחקן הרכב אצלנו ולכן הוא הביא תחרות לקבוצה.
    אני חושב שבדיוק אותו הדבר צריך לקרות עם רפאל. לא צריך לוותר עדין על הבחור, אבל חייבים להביא תחרות איכותית שתגרום לו להבין שאו שהוא יעלה את הרמה או שהוא ישאר מאחור.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בוא נפריד ביניהם. סמולינג וג'ונס הם לא מיקשה אחת, העסקאות שלהם נעשו בהפרש של שנה וחצי. לקשר בין ג'ונס לאוואנס אני עוד יכול להבין. אני לא חושב שלסמולינג יש שום קשר אליו. שוב, הרכש שלו נעשה לפני שנתיים, כשאוואנס עוד לא נתן ממש סיבה לספקות בנוגע אליו. היו לנו שני בלמים בכירים, בלם צעיר נוסף, וים של פציעות בהגנה באופן קבוע. אז לפני שמדברים על חמישה בלמים, היו לנו ארבעה, וזה לא היה מעל ומעבר. אגב, הפציעות העונה - ובעצם בכלל בעונות האחרונות - הראו שגם חמישה זה לא ממש מעל ומעבר.

    תחרות לרפאל, אני בהחלט מבין. צריך תחרות בכל מקום. בעמדת המגן הימני יש לנו ים של שחקנים שחלקם בבירור לא יהיו שם לטווח רחוק ובשמאל אין שום תחרות לאברה. צריך לחשוב מה עושים שם. מצד שני, אם אנחנו מאמינים בצעירים זה גם חלק מהחישוב. אם תביא שחקן מוכח ובוגר, חסמת את דרכם.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    אני מוכן להוציא את סמולינג מהמשוואה, זה עדין לא מסביר את הרכש של ג'ונס. אני חושב שגם אתה מסכים שאם אוונס היה מראה יציבות ואיכות לאורך זמן לא היינו רוכשים את ג'ונס. סמולינג היה בוסר, אוונס היה לא יציב, ולכן ההחלטה ללכת על ג'ונס הייתה קלה הרבה יותר. אם אוונס היה מציג יכולת דומה בעונה שעברה, לדעתי ג'ונס לא היה מגיע.

    אני חושב שצריך להפריד בין עמדת המגן השמאלי לעמדת המגן הימני. בשמאל אנחנו מחפשים כרגע מחליף. אומנם אברה מציג השנה יכולת בינונית לעומת הרמה שאנחנו רגילים לקבל ממנו, אבל הוא עדין הולך להיות המגן הראשון בשנה הבאה. אני לא פוסל אגב שהמחליף של אברה יהיה מישהו מפנים (אחד כמו פראיירס למשל).
    בימין לדעתי המצב בעייתי הרבה יותר. ג'ונס וסמולינג יכולים לשחק שם אבל לא מדובר בשחקנים שהם מגינים טבעים אלא יותר סותמי חורים לעת צרה. רפאל נפצע לעיתים קרובות ובעיקר לא יציב ולכן גם הוא לא יכול להיות המגן הימני הראשון שלנו. מה שאומר שנצטרך להביא מגן ימני מבחוץ שיצטרך להיכנס להרכב. וכן, עדיף שזה יהיה מישהו עם ניסיון ויכולת מוכחת. אני לא שוכח שמי שמאמן אותנו הוא פרגוסון, ואם הוא יראה שרפאל טוב מהשחקן שנביא מבחוץ, אז רפאל ישחק, ולכן קשה לי לדבר על חסימת דרכו של רפאל. הוא רוצה להיות בהרכב? שיהיה טוב יותר מהשחקן שנרכוש. אם היה לנו מישהו כמו אברה בימין, הייתי מציע שגם רפאל יושאל לקבוצה אחרת בעונה הבאה.

    אגב, אם מדברים על חוסר היציבות שלנו השנה, הרוטציה באגף ימין היא אחת הסיבות לאותה חוסר יציבות. רפאל, שנחשב כרגע לאופציה הראשונה שלנו באגף ימין, רק עם 900 דקות השנה (משהו כמו 10 משחקים), גם סמולינג וג'ונס בילו שם השנה, גם פביו ואפילו ולנסיה למי שזוכר. ככה קשה לבנות הגנה יציבה ושיתוף פעולה בריא.
     
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אני לא חושב שמשהו היה מונע את הרכישה של ג'ונס. פרגי ראה, פרגי התלהב. וכשפרגי רואה ומתלהב, פרגי קונה - גם אם אין לו צורך מיידי בשחקן. לא היינו צריכים את רוני כשקנינו אותו, בדיוק הבאנו את סמית' (לא שאני משווה, כן...), אבל כשניוקאסל נכנסה בעסק והיה ברור שזה עכשיו או אולי לעולם לא, הלכנו על זה. ג'ונס היה סיפור די דומה. אבל נעזוב זה.

    בסופו של דבר, אם להאמין לשמועות המתמשכות, אנחנו נביא בקיץ את נת'ניאל קליין מפאלאס. כמו שאמרתי, הוא ורפאל, ראש בראש, ושהצעיר שיהיה טוב יותר ינצח. אנחנו בהחלט זקוקים ליציבות באגף הימני, כבר שלוש שנים שאין לנו אותה (וגם בעונה האחרונה ההיא, שאושיי שיחק בקביעות, זה לא היה מגן ימני באיכות הכי גבוהה, אם להודות על האמת). אני לא בטוח שנקבל אותה גם עכשיו.
     
  7. h2z Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/04
    הודעות:
    1,601
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולעניין אחר - ההפסד של וולבס אתמול, "העלה" את המאמן טרי קונור למקום השני בטבלת המאמנים הגרועים (מבחינת נקודות למשחק) עם נתון עלוב של 0.2 נקודות למשחק, או נקודה בודדת בכל חמישה משחקים של הקבוצה! אני סבור ובטוח שמקארתי (בעונת 2005-2006 הציג נתון של 0.27 נקודות למשחק כמאמן סאנדרלנד) היה יכול להעמיד *לפחות* את אותו הנתון. הפיטורים שלו מהווים עוד דוגמא איך לא לנהל מועדון.

    נתונים מלאים ביורוספורט:
    http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/the-ru...-113441372.html
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/4/12