המחזור ה-36 בפרמיירליג: חם, חם, חם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏5/5/17.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אגב, כמה שאני מתעב את רדנאפ המושחת חביב הצהובונים, טוטנהאם שלו הייתה מהקבוצות הכיפיות של העשור האחרון, וגם הביאה קבלות לא רעות.
     
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    ולנושא אחר-איזו נפילה של האל, אחרי הרצף המדהים שלהם בבית הם מפסידים דווקא לסנדרלנד.
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,361
    לייקים שהתקבלו:
    403
    מדהים! לתוצאה כזו ממש לא ציפיתי. אבל בוא נראה קודם מה תעשה הערב סוונסי מול אברטון.

    דיוויד מוייס אולי עשה צעד גדול הערב למציאת משרה לעונה הבאה באחת מן הקבוצות הסקוטיות הבינוניות ואם יהיה לו מזל אז אולי גם איזו קבוצה בינונית מהצ'מפיונשיפ תפנה אליו. בהצלחה ג'ינג'י!
     
  4. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    ארסנל מסיימת כל שנה בטופ 4 וזה גם לא מזיז לאף אחד.
    כמובן שצריך לשאוף לטופ 4 אבל לסיים שם ולא לזכות בשום תואר בזירה המקומית או לחלופין לעשות ריצה אמיתית בצ'מפיונס זה לא שווה, תשאל את וונגר. טוטנהאם מועדון קטן מארסנל והסטנדרטים שלהם שונים, אבל בגדול הציפיות של האוהדים שלהם תמיד בשמיים ואני ראיתי כאלה שאפילו מתבאסים מהעונה הנוכחית. זכייה בגביע האנגלי או ליגה אירופית היה ענק עבורם, זה היה נותן לשחקנים אמונה שאפשר לעשות את הקפיצה ולהתחרות עם הגדולות על אמת, בינתיים הם ממשיכים לשחק את הכדורגל כאילו הכי טוב אבל בלי שום אמונה שהכדורגל הזה באמת יכול להביא אותם לאנשהו. האם זה טוב מספיק? לא יודע, אם הייתי אוהד שלהם הייתי מעדיף לדעת שאני בינוני מאשר להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. בכל מקרה, אם הם לא יזכו בכלום, בעוד 20 שנה אף אחד לא יזכור את זה שהם שיחקו כדורגל טוב, אלא רק את העובדה שהם 50 שנה בלי תואר אמיתי.
     
  5. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    א. הוא כבר הודיע שהוא נשאר בסנדרלנד.
    ב. וגם אם לא-מה נראה לך, יושב היו"ר של קילמרנוק ואומר לעצמו-"טוב, הבנאדם כבר ארבע שנים נכשל בכל מה שהוא עושה ומחרב קבוצות, אבל מה-הביא היום אחלה ניצחון בגארבג' טיים, אני לוקח אותו"?
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מרקו סילבה מפסיד אחרי 41 משחקי ליגה רצופים. לראשונה מאז מרץ 2014.
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,361
    לייקים שהתקבלו:
    403
    מנצ׳סטר יונייטד וסוסיאדד היו גדולות מדי על הג׳נג׳י ובסנדרלנד לאור הניהול הבזוי אני לא חושב שהיה לו איזשהו סיכוי להצליח,אני חושב שהוא בא לשם בידיעה ברורה שהוא הולך להכשל אבל כנראה שהדחף שלו לחזור לפרמיירליג הכריע אותו ולא נשארו לו הרבה ברירות. אני מאמין שבקבוצות מרכז טבלה כמו סטוק סיטי או ווסט ברומיץ׳ לדוגמא הוא יכול היה לעשות עבודה סבירה אבל מסתבר שאחרי הפיאסקו שלו במנצ׳סטר יונייטד שום קבוצה נורמטיבית בפרמיירליג לא מוכנה להפקיד בידיו את תפקיד המאמן שלה. הקבוצות הבינוניות בסקוטלנד אולי כן יכולות לפנות אליו על סמך הישגיו בעבר באברטון וגם על סמך זה שהן אולי הקבוצות היחידות שיכולות להתאים לו כי הרי בהן הציפיות הן באופן קבוע לסיים בשיפולי הצמרת/מרכז טבלה ולא מעבר.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    דוד משה כבר לא רלוונטי לפרמייר ליג עם הכדורגל שלו.
    פוליס משחק אותו הרבה יותר.
     
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    רדנאפ היה רע?
    הייתה שם תקופה יפה מאוד איתו, גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת תוצאות בשטח.
    כלכלית, המועדון הזה מתנהל בצורה מצוינת, הם גם אף פעם לא פראיירים כשצריך למכור את השחקנים שלהם לקבוצות הגדולות וכמעט תמיד זה בטיימינג שלהם ובתנאים שלהם(משהו שאפילו אנחנו לא מצליחים באמת לעשות תמיד כשבאה לה איזה ריאל מדריד).

    אין ספק שהתחושה המדומה הזאת שהם נתנו שהם ממש קרובים לבאר גורמת לתחושת חמיצות אצל חלק.
    אני לא ראיתי בהם באף שלב העונה באמת קבוצה שמסוגלת לדגדג את צ'לסי באחת מהאליפויות הכי קלות בעשור האחרון(מצטער גולדינג, אתה צודק הסורים על הגדרות), אז אם הייתי הם לא הייתי מרגיש שום תחושת חמיצות אלא תחושה של אובר אובר אובר אצ'יבריות.

    הנקודה שאני ניסיתי להעביר היא שגם אם הגיעו לתקרה שלהם עם המאמן הזה, המשמעות היא שתהיה שם יציבות מסוימת ששווה לפחות מאבק על טופ 4 ממקום של יתרון ולא מאחור כמו שהיו שם במשך שנים(LETS FACE IT, במשך שנים הם היו הקבוצה ההיא שצריכה להאבק על טופ 4 אבל היא בתכלס מקום 6 לכל היותר, "על הנייר").
    הדרך שיש למנצ'סטריות לעבור כדי לחזור לרלוונטיות שנמצאת בה טוטנהאם עכשיו היא לא כזאת קצרה וניתנת לפתרון באיזה גריזמן או ואן דר ווייק כמו שנוח לחשוב.
    למצוא מאמן מתאים, רלוונטי שלא יאנוס את הסיכויים שלך זה הרבה הרבה הרבה יותר קשה ממה שנדמה והרבה יותר חשוב לסיכויים שלך ממה שנדמה.
    הסגל הזה שיש ליונייטד השנה(לפחות זה מתחילת העונה) טוב מלפחות 5-6 סגלים שהיו לפרגוסון שלקחו אליפות מכמות האליפויות שלקח ועם כל זה סיימנו את הסיפור שלנו לאליפות בסוף אוגוסט.
    אני בהחלט מסוגל לראות איך רכש יקר ובאלגן בסגל שגורר גם מכירה של שחקנים משמעותיים עוד יכול להעלות את מפלס הלחץ ובשנה שנייה אנשים כבר הרבה, הרבה פחות סלחניים וסבלניים ואז זה כבר עניין של זמן עד שהראש שלך נערף.
    אולי פעם מוריניו בתנאים כאלה היה מייצר לימונדה, המוריניו של היום רחוק שנות אור מלהיות מאמן שיקח אותך קרוב לבאר כמו טוטנהאם.

    על עלי בנו שם מהרגע שנרכש, ידעו מה קיבלו.
    מהרכש על בייל(שגם אני ביקרתי את מרביתו) הגיע למשל אריקסן. הוא כשלון?? הגיע גם בכלום כסף.
    ברור שאין 100 אחוז פגיעה וכשאתה סוגר עסקה כזאת על בייל בתוך כחודש אז אתה יודע... כולם יודעים שיש לך כסף ואתה עדיין טוטנהאם, בנק האפשרויות שלך מוגבל וגם אם אתה עכשיו עשיר.
    בסופו של דבר הם כן מתגברים על מכירות של שחקנים אפילו משמעותיים וטובים מבייל .
    לא יודע למה כל כך קל להסיק שבשנה הבאה זה יהיה קשה לאין ערוך...
    בגביע האנגלי גם יונייטד הבינונית זכתה בתואר ושנתיים ברצף לפני כן ארסנל.
    בליגה האירופאית אם תיפול לשם, אז קבוצה מאוד מאוד בינונית הולכת להגיע לגמר ופייבוריטית ברורה לזכייה.
    ולרמת הטופ 4 הם יגיעו גם בעונה הבאה כמתמודדת בכירה לאחד משתי המקומות האחרונים שמביאים לאלופות, זו התקדמות גדולה וסוג של סטטוס קוו שהאוהדים שלהם צריכים ובוודאי מעריכים.
    העניין הגדול הוא שיש 100 אחוז של התאמה אצל כל שחקן שעובר תחת פוצ'טינו ומחובר לסיסטם שלו שזה הבשורה הכי חשובה.
    בתנאים כאלה אפשר לסמוך שהם ימשיכו להראות בערך כמו שהם עכשיו, שזה כבר יותר תחרותי מלפחות 17 קבוצות אחרות בליגה, גם בעונה הבאה אגב.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    אז עוד שנתיים ירדו בתוצאות. שוב תלוי מה יעשו המנצ'סטריות ומתי קבוצות בשרשרת מזון גבוהה יותר יפרקו להם את התצורה הנוכחית.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    אני אגיד משהו מפוצץ,
    לא בטוח שאם אחת מהגדולות בשרשרת המזון תפרק לה את התצורה הנוכחית היא בהכרח תתחזק.

    די ברור שהרבה שחקנים בספרס הם לא באמת עם תקרה של קבוצה שמשחקת אחרת וברמת ציפיות אחרת.

    קייל ווקר, לדעתי אריקסן, דמבלה שבעונה אדירה, רוז, דייר לדעתי גם קיין, ורטונגן ועוד.
     
  12. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,117
    לייקים שהתקבלו:
    1,410
    בוא נדבר תכל'ס, אתה רואה סיכוי שטוטנהאם הזאת ממשיכה לרוץ שנים קדימה ומצליחה לשמור על השלד הנוכחי? אם טוטנהאם רוצה להיות בליגה של הגדולות ולהלחם על הטופ 4 ממקום של יתרון, זה לא יעזור שהם מוכרים את השחקנים שלהם בהרבה כסף, הם פשוט צריכים לא למכור אותם ולא משנה באיזה מחיר. ואם אכן מגיעה ריאל מדריד שכזאת ושמה לך 100 מיליון על השולחן, אתה צריך להתנהג כמו מועדון גדול ולהשקיע את הכסף הזה בסופרסטאר אחר או שני שחקנים בגג, לא לעשות שוק ולקנות כל פאוליניו/סולדדו/צ'אדלי/קאפו וכל שאר הזבל שהם הביאו באותה עונה (אתה מדבר איתי על אריקסן?). הבעיה היא שטוטנהאם לא מסוגלת לקנות שחקן כזה כי גם אם היא תגיע שלוש שנים ברציפות לטופ 4, אם הגעה למועדון הזה לא מסמלת לשחקן שהוא הולך להתחרות על תארים מהשנייה שהוא דורך שם, הוא פשוט לא יגיע. עם צ'לסי זה היה שונה לצורך העניין, גם בעונה שסיימנו במקום ה-10 הצלחנו להנחית את קאנטה, כי הווינריות כבר מושרשת במועדון הזה, משהו שלא קיים במועדון שלא זכה בתואר אמיתי כבר 25 שנה.

    בפעם הבאה שהם ימכרו את הכוכב שלהם אף אחד לא מבטיח שיגיע עוד קיין או אלי. הארי קיין פרץ לגמרי משום מקום, לא היו אפילו דיבורים עליו ממה שזכור לי. אלי אמנם היה פרוספקט רציני כבר ב-MK Dons אבל מלהיות הבטחה בליג וואן ללהפוך לשחקן שמבקיע 17 שערי ליגה בגיל 21 מהקישור בפרמיירליג, תסכים איתי שהדרך מאוד ארוכה.

    לגבי העונה הבאה ספציפית, אני חושב שחיזוקים מדוייקים וטובים אצל סיטי ויונייטד בהחלט יכולים לגרום להן לדלג מעל טוטנהאם שתסבול מאוד בוומבלי לפי דעתי. אני לא מאמין שנראה את אותה הסיטי בעונה הבאה, אני די בטוח שגווארדיולה למד מחלק מהטעויות שלו העונה ואני משוכנע שיש לו בראש כבר יופי של רשימת קניות. ליונייטד זה יהיה קשה יותר בוודאות אבל אני אף פעם לא מספיד את המועדון הזה, ולך תדע, עונה שניה של מוריניו וזה. את צ'לסי לא צריך אפילו להזכיר כי זה די מובן מאליו (לפחות עבורי) שאם קונטה יקבל את החיזוקים שהוא רוצה אנחנו נראה את אחת הקבוצות היותר מפחידות שנראו בממלכה בשנים האחרונות. אנשים שוכחים שאת העונה הזו העברנו עם הרבה מאוד dead wood בסגל (חלקים נכבדים מהעונה ב-11 הפותחים אפילו)... בקיצור, אני חושב שהוגן לומר שבעונה הבאה זה יהיה קשה בהרבה עבורם.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    העניין טמון קודם כל בשכר שנהוג בטוטנהאם והוא נמוך משמעותית ממועדונים גדולים. בסופו של דבר השחקנים עצמם ילחצו לעזוב ולוי פשוט יתפור את העסקה הכדאית עבורו. טוטנהאם הייתה ותשאר פידר קלאב.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  14. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,361
    לייקים שהתקבלו:
    403
    סוונסי עולה מעל הקו האדום ומורידה לשם את האל שבשבוע הבא צפויה לה מלחמת עולם בסלהסט פארק מול פאלאס. ניצחון שלהם יהפוך את התחתית לרותחת עוד יותר ממה שהיא עכשיו ויסבך פתאום את פאלאס ואילו ניצחון של הנשרים יגזור ככל הנראה את דינה של האל להמשיך בנדנדת העליות והירידות מהעונות האחרונות.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    קודם כל להתחלה-
    כן.
    אני רואה אותם גם שומרים על רוב השלד וכן אני רואה אותם ממשיכים לרוץ בצמרת והפעם מעמדה של יתרון מסוים בכל מה שקשור לטופ 4.

    כבר כתבתי יותר מדי פעמים שמבחינתי בליגה הזאת, בליגה שאין לך באמת את הכוכבים הכי גדולים בעולם בפיק:
    מאמן טוב בטיימינג הנכון>>>>>>>>>>>>>שחקנים, סגל, כסף.
    ברור שכסף בסופו של דבר יוכל לקרב אותך לבאר גם אם תתעקש לבחור מאמנים גרועים, פשוט זה לא מרחק שקל לסגור אותו.
    בסופו של דבר בכל עונה מהעונות האחרונות זוכה קבוצה באליפות שהמאמן שלה היה טוב, פרגמטי, מחובר לכדור הארץ, טקטי בצורה מסוימת.

    לאלי אני חושב שהם יתקשו מאוד למצוא מחליף, הוא השחקן הכי חשוב וטוב לסגנון שלהם(ולדעתי גם הפוטנציאל הכי גדול בסגל שלהם אם אתה מתעקש לשאול איזה שחקן יכול להצליח גם בבמות יותר גבוהות) אבל גם לו הם יוכלו למצוא שחקן שיתאים לסיסטם.
    השאלה הגדולה אם את החלק הכי חשוב בפאזל הם יצליחו לשמור וזה כבר לא בטוח בכלל(פוצ'טינו), זה אולי הזרז הכי משמעותי שיכול לפרק אותם ממעמדם הנוכחי.

    בקשר לשחקנים שאז הם קנו, אני לא אהבתי הרבה מהרשימה ההיא וחשבתי שההתנהלות שלהם מוזרה, בטח בדחף שהיה ללוי לסגור עסקאות ולרדת במקביל משמות נהדרים שהם היו מקושרים אליהם ורק משום שהוא רצה ציפור ביד לפני שמשלימים את עסקת בייל.
    אבל בחייאת, האם בטיימינג ההוא היה אפשר להגיד שסולדאדו, פאוליניו(היה חתיכת שם אז), אריקסן הם לא שמות אטרקטיביים?
    כל אחד מהם הגיע אחרי עונות פריצה והספרדי אחרי תקופת שיא.
    טוטנהאם כן יכולה לקנות שחקנים שאינטר למשל מתעניינת ויכולה לשלם להם, היא גם יכולה לתפוס כשרונות כמו שמונאקו עושה ולהתחרות גם עם סביליה, ולנסיה, ליברפול ועוד על שחקנים.
    בסופו של דבר בסגל של יונייטד, ריאל, באיירן, ברצלונה ויובנטוס יש כ24 שחקנים.
    לטוטנהאם יש כסף וגם יש אפשרות למשכורות גבוהות, השאלה אם יש את החזון לעשות את זה.
    לוי לא ירוץ סתם לשלם סכומים גבוהים על שחקנים סתם כדי לעשות רעש.

    אני לא רואה שום חיזוק אצלנו לעונה הבאה שיביא אותנו לדלג מעל לטוטנהאם(כאילו להתמודד על אליפות...).
    לא עם מוריניו והוא ישאר גם אם נפסיד בכל המשחקים עד לסוף העונה, זה כבר ברור.
    העונה הזאת הייתה צריכה להיות הכאפה הכי גדולה כדי להבהיר את הנקודה הזאת.
    שתבין יש צד שני למשוואה.
    אתה מביא גריזמן, בכדורגל שלנו תוך חודשיים מתחילים לפקפק, תוך חודשיים וחצי שחקנים מיובשים, ההתקפה מזעזעת, אינדיבידואלית לחלוטין. זה כדורגל מת, בלי אפשרות להחיות, המאמן לא מחובר למציאות.
    באמת שאין פה שביב של תקווה לראות משהו שונה וטוב לא יספיק כדי לדלג מעל טוטנהאם.
    צריך סוויץ' שפשוט לא נראה לשנייה העונה הזאת כדי להפוך קבוצה כל כך בינונית לקבוצה שלא רק מביאה תוצאות אלא יכולת ועקביות.
    זה לא יקרה עם מוריניו.

    סיטי של פפ מראה יותר כדורגל אבל גם כן לא מעט חששות ומעט מאוד פרגמטיות.
    מדובר בעוד מאמן שמאהב יותר מדי בשיטה ובאגו שלו וגם שם רכש יקר לא יבטיח שינוי בגישה שזה מה שצריך מעל לכל.
    להגיד לך שהמצב שלהם דומה לשלנו? לא קרוב.
    הסגל שלהם יותר איכותי עכשיו, ההתקפה שלהם הרבה יותר קרובה לקליניות שתכפה כבר על כל שטות של מאמן.
    הם כנראה יהיו יותר מפוקסי ליגה בעונה הבאה ויכול מאוד להיות שיעברו את טוטנהאם.
    אבל עדיין לטוטנהאם ישארו שתי קבוצות לא יותר טובות מהן להתחרות על 2 מקומות לאלופות, זה כבר מעמד שלא היה להם לפני שנה שעברה.
     
    Footballover אוהב/ת את זה.