המחזור ה-36 בפרמיירליג: Clover Over Dover

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏26/4/19.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,753
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    צ׳לסי בנויה למערך שלנו? אז תגוון, תשנה, תעשה חילוף התקפי שיגרום לצ׳לסי לחשוב. עשינו את אותם הדברים וציפינו לתוצאה אחרת? לא ככה אמורים לשחק במשחק כמו היום בטח בסיטואציה שהייתה במחצית השנייה.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,180
    לייקים שהתקבלו:
    6,342
    לא יודע מה צ'לסי עשתה טוב.
    להיפך, לדעתי שיחקה בצורה די אינפנטילית לחלוטין אתמול.
    היגוואין היה תקוע כמו איזה בוק משחק שלם באמצע וכשניסה לעשות תנועה לצדדים המגנים היו קילומטר לפניו.

    באמצע, קובצ'ביץ' והבן האובד של סארי לא עשו פעולה אחת נורמלית.
    קאנטה כרגיל הוציא הרבה התקפות קדימה אבל לתת לו לדהור מעמדה של 10 זה לא מה שמביא לך את התוצאות.

    בחצי הראשון היו הרבה מאוד חורים בהגנה של צ'לסי בעיקר דרך האגפים. הנכות ההתקפית של ראשפורד במשחק הזה בעיקר מה שתקעה לנו את היציאות קדימה.

    בחצי השני פשוט לא שיחקנו כדורגל, זה בכלל לא כי צ'לסי ביטלה אותנו.
    השינויים היו הזויים. באיי היה שינוי כפוי אבל מה לעזאזל קשור החילוף הזה של אלכסיס כשפאקינג יש לך את מארסיאל על הספסל ואתה חייב את הנצחון?
    מארסיאל היה צריך להכנס וראשפורד היה יכול ללכת לאמצע כשמאחוריו דווקא לוקאקו(שהיה הרגל החמה שלנו במשחק הזה, בעיקר ביצירת המצבים).
    אם כבר וותר על אחד מהקשרים האחורים בשביל המהלך הזה.

    החילוף הכי דבילי של מקטומיני בדקה ה81 למעשה חתם את המשחק, לא היה סיכוי שנבקיע ממהלך כדורגל.
    ניהול משחק גרוע מאוד גם בטיימינג , גם בחילופים של סולשאייר וגם בהעדר התגובות שלו לדברים שהיה אפשר לשנות תוך כדי תנועה עוד לפני הפציעה של באיי.

    זה הרבה יותר הפסד נקודות שלנו מאיזה הצלחה של צ'לסי.
    אני באמת לא מצליח להבין איך סארי אשכרה חנק את ההתקפה שלהם משחק שלם עם היגוואין והתעלם 74 דקות מלופטוס צ'יק. לדעתי סגרנו די טוב את האזרד במשחק הזה, הוא היה נראה ממש מתוסכל עם כל הכדורי רוחב הנמוכים הלא קשורים האלה.

    דה חאה בחודש וחצי אחרונים מהגהנום, אבל טבעי שיקרה דבר כזה.
    לכל שחקן ענק יש את התקופות האלה, מדהים שזה קורה אחרי 5-6 שנים של שיא ובקבוצות כל כך גרועות.
    זה לא שהוא מזייף בקבוצה שמשייטת, קצת אפשר להבין אותו אפילו.
    כמובן שהאוהדים שלנו שהם האוהדים הטיפשים והגרועים ביותר בעולם כבר עושים משאלים שבועיים במי כדאי להחליף אותו באיזה שוער מחליף מברצלונה או בטיבו קורטואה, כאילו מאטיץ' אחד לא הספיק לנו.
    מגיע להם עוד שנים של סבל על הטמטום.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים שלי על הליגה האנגלית:

    קודם כל ואן דייק שחקן העונה בצדק, שחקן ההגנה הראשון מאז ג'ון טרי (2004/05) שזוכה בפרס וההשפעה שלו עצומה. אני באמת חושב שהעונה הזוכה באליפות לא רלוונטית לזוכה בפרס הזה ורק חורה לי שהזאר לא נכלל בנבחרת העונה ופוגבה כן.
    גם לקבוצה עם אינסוף כישרון ומאמן גדול כמו פפ - רועדות הרגליים בשלב הזה של העונה, אלא אם כן מגיע שער מהיר. סיטי הייתה נוראית במחצית הראשונה וכמעט ולא איימה על השער, אבל כמו שטבעי שמסי כבש את שער האליפות של בארסה ואמבפה כבש שלושער במדי פ.ס.ז מול מונאקו - טבעי שאגוארו יכבוש אולי את שער האליפות, וגול לא אסתטי במיוחד.

    מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי, תיקו שמתסכל את שני הצדדים, יונייטד הייתה טובה יותר והיטיבה לשחק. גם לדה חאה מותר שתהיה לו עונה רעה אחרי שנים גדולות אבל הוא חייב לעזוב ולהתרענן, זה די הזוי אם יונייטד תבנה קבוצה גדולה והוא לא יהיה חלק ממנה, אבל מתי זה יקרה? מעבר לכך, עוד מתחילת העונה אמרתי שאני רואה הרכב טוב יותר לצ'לסי מאשר למנצ'סטר יונייטד למרות כל הבעיות. המאבק על המקום הרביעי מדהים.

    החמאתי השנה לא פעם לאוני אמארי וזכייה בליגה האירופית יכולה לשנות הכל מעבר לכך שזה הצ'אנס לליגת האלופות, אבל דווקא במאני טיים ארסנל קורסת, ובמשחקים שאסור לתת לזה לקרות. השער השני שספגה אתמול למשל, נו באמת, היה לי דז'ה-וו לגבי הימים שכדור ארוך לדרוגבה היה מפרק את ההגנה של ארסנל בליגה ובמגן הקהילה, זה היה ארסנל של פעם, וארסנל שאנחנו רוצים לשכוח. אגב, אדבאיור אמר לא מזמן: "במחצית, הובלנו 0:3 ומוריניו זרק את בקבוק המים ובעט במקרר. הוא צעק על רונאלדו שכבש שלושער (תקופתו בריאל). ונגר? היינו מפסידים והיה אומר: "אני גאה בכם, החזקנו בכדור 65% מהזמן" והנרי היה אומר בחדר ההלבשה - "את מי זה מעניין? הפסדנו". זה מזכיר את ארסנל הישנה. אגב 19 הפסדי חוץ בשנתיים..